Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426503 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #460 Gepost op: 11-05-2013, 17:03:16 »
- Ken jij Aapje16 ook? Aangezien ze jouw wel schijnt te kennen.
We zijn er vandaag achter gekomen! Aapje16 las dit topic en zag dat ik op het SMC in Maastricht zit.
Aapje16 heeft ook op het SMC in Maastricht gezeten, en ze herkende mijn achternaam, want ze kent mijn broer.
Het blijkt dat we in hetzelfde dorp wonen en haar zus en mijn broer op de basisschool bij elkaar in de klas zaten.
Toevallig  ;D

Citaat
- Welk forumspel was voor jouw het meest succesvol tot nu toe? Waarom?
Big Brother USA (op het andere forum) denk ik dan, daar ben ik 3e geworden en ik zat bij het juiste complot (bij jou, rofl en bubbles), want jij er Rofl wonnen bijna alle proeven en dat heeft me eigenlijk ver in het spel gebracht..
We owned it  ::bravo::.

Bedankt voor het interview ::bravo::, Je mag nog een vraag aan mij stellen als je die hebt.
« Laatst bewerkt op: 24-06-2013, 22:12:54 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #461 Gepost op: 11-05-2013, 17:04:20 »
@MM, dank je wel.  :D

@Bassteijns, Leuk rechten, moet je zeker doen. Ik vind het (deze keer) helemaal geweldig.  ::bravo::

Oh jee, ook nog een kijkersvraag... Nou hier het antwoord. Ik had ooit onderzoek gedaan voor een van mijn toneelstukken naar Roemenië en toen was ik al best wel geïnteresseerd geraakt, maar ik heb nooit heel veel met die interesse gedaan. Tot ik Europese Studies ging doen en een variant moest kiezen. Ik wilde toen heel graag een kiezen, maar dan wel een Romaanse taal. Maar ik was sowieso heel erg geïnteresseerd in Oost-Europa. Nu wil het toeval dat er maar een Romaanse taal is in Oost-Europa. Dus was ik ineens een jaar Roemeens aan het studeren. Roemeens is gewoon een prachtige taal. Romaans, maar met Slavische invloeden, dat maakt het heel bijzonder. In datzelfde jaar ben ik twee keer naar Roemenië gegaan. De eerste keer was op studiereis. En meteen toen ik daar was  ::love:: Sowieso, hoor je de hele dag door de mooiste taal ter wereld om je heen. En als je eenmaal Boekarest uit bent, dan ontdek je allemaal mooie oude dorpjes en prachtige gebouwen. Daarbij zijn de mensen er super aardig en gastvrij. En ze hebben ook echt een gevoel van humor waar ik heel erg van hou. En daarbij zijn Roemeense mannen gewoon heel erg...  ::love::

Nog een vraag aan D*N: wie is jouw grote voorbeeld als tv presentator zijnde?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #462 Gepost op: 11-05-2013, 17:05:57 »
@Mloesje: ik hoop zelf ook ooit naar Roemenië te gaan.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #463 Gepost op: 11-05-2013, 17:07:48 »
Zit LdHmolletje nog aan de cola in de greenroom toevallig? Ik zou wel willen weten hoe hij aan de cornet is geraakt ;)
...maar soms even niet :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #464 Gepost op: 11-05-2013, 17:26:36 »
@Mloesje: ik hoop zelf ook ooit naar Roemenië te gaan.

Zeker ooit doen, als je de kans hebt. Mensen hebben altijd veel vooroordelen ten opzichte van Roemenië en er is idd veel armoede enzo, maar er zijn zoveel hele mooie stadjes en de natuur is gewoon fantastisch.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #465 Gepost op: 11-05-2013, 17:31:13 »
De cola is op...

@mloesje: ik ben er zelf nooit geweest, maar van de verhalen van mijn vader weet ik dat het een wondermooi land moet zijn. Het staat ook zeer hoog bij de te bezoeken landen in Europa bij mij. Daarbij: Roemeense vrouwen mogen er ook wel zijn!

@gig: Ik heb mijn eerste cornet zelf gekocht, en de huidige heb ik te leen van mijn vereniging. Maar dat bedoel je vast niet... Wel, als kind ben ik ooit begonnen op de piano, maar daar ben ik na een half jaartje mee gestopt, want ik vond het helemaal niks. Maar toch wilden mijn ouders graag dat ik een muziekinstrument zou gaan spelen. Welnu, bij de welpjes waarop ik zat kwam een keer de Jeugddrumband langs om leden te werven, en van het een kwam het ander. Ik ben daar op de trompet begonnen... (ondertussen bijna 29 jaar geleden) Na allerlei verschillende verenigingen kwam ik 6 jaar geleden bij het korps van het Leger des Heils terecht. Daar heeft men enkel cornetten, en aangezien ik in het verleden al een apar jaar cornet bij een vereniging had gespeeld was de keuze niet moeilijk...
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #466 Gepost op: 11-05-2013, 17:35:19 »
Dank je LdH, leuk om te weten!En een bijzonder instrument, tenminste, ik ken niemand die het speelt.Nu wel ;)
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #467 Gepost op: 11-05-2013, 17:38:56 »
@mloesje: ik ben er zelf nooit geweest, maar van de verhalen van mijn vader weet ik dat het een wondermooi land moet zijn. Het staat ook zeer hoog bij de te bezoeken landen in Europa bij mij. Daarbij: Roemeense vrouwen mogen er ook wel zijn!

 ::jaja:: Ik heb een paar Roemeense huisgenotes en die zijn erg knap. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #468 Gepost op: 11-05-2013, 17:50:38 »
Nog een vraag aan D*N: wie is jouw grote voorbeeld als tv presentator zijnde?
Ik denk toch Wendy van Dijk. Ze is professioneel en tegelijkertijd ziet ze altijd de kans om er een beetje humor in te gooien. Ze komt heel neutraal over, maar niet te ( ze is geen robot).

::jaja:: Ik heb een paar Roemeense huisgenotes en die zijn erg knap. :)
Jij denkt ook maar aan één ding hé ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #469 Gepost op: 11-05-2013, 17:52:26 »
Maar met Roemeense dames kun je beter niet spotten hoor. Die staan hun mannetje vrouwtje wel. Daar moet je geen ruzie mee krijgen.  ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #470 Gepost op: 11-05-2013, 17:55:56 »
Maar met Roemeense dames kun je beter niet spotten hoor. Die staan hun mannetje vrouwtje wel. Daar moet je geen ruzie mee krijgen.  ;D
Dat geloof ik graag; als ze net zo zijn als de Poolse geloof ik dat absoluut!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #471 Gepost op: 11-05-2013, 17:56:35 »
Maar met Roemeense dames kun je beter niet spotten hoor. Die staan hun mannetje vrouwtje wel. Daar moet je geen ruzie mee krijgen.  ;D
Heeft KD ook wel nodig >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #472 Gepost op: 11-05-2013, 18:02:17 »
Ik had vorig jaar ook een Roemeense huisgenote, waar niemand anders die hier woont of gewoon heeft aan kan tippen. ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #473 Gepost op: 11-05-2013, 18:06:27 »
zelfs jij niet ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #474 Gepost op: 11-05-2013, 18:07:30 »
Als dat een wedstrijd is dan stemmen we altijd Jann, toch Lukie? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #475 Gepost op: 11-05-2013, 18:10:27 »
::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #476 Gepost op: 11-05-2013, 18:12:39 »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #477 Gepost op: 11-05-2013, 18:32:59 »
Jij denkt ook maar aan één ding hé ::)

Hé, Mloesje mag ongestraft zeggen dat ze Roemeense mannen zo knap vindt, jij beschrijft jou voorkeur met een of ander woord dat ik niet durf te googlen, en als ik dan zeg dat ik een paar knappe Roemeense huisgenotes heb, ben ik ineens een seksist. ::) Mooi is dat. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #478 Gepost op: 11-05-2013, 18:52:14 »
jij begon ook met de trek-hype  ::)
En postte bepaalde plaatjes van bananen en appels  ::)
 :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #479 Gepost op: 11-05-2013, 19:12:29 »
Citaat
Onze tweede dame, ook aantrekkelijk, is helaas voor de heren ondertussen al bezet.
Haha, ja jongens nu ben ik toch echt bezet ;)

Citaat
Welkom Elise!

Dankjewel D*N, wat een eer om vandaag te gast te zijn is de talkshow
Citaat
Je bent al een tijdje aapjes aan het bestuderen,
- Wat is het gekste wat je een aapje hebt zien doen? ;D
Ik heb de chimps al behoorlijk wat gekke dingen zien doen (Dat krijg je met psychisch gestoorde apen). Het meest gekke, en toch ook wel bijzondere wat ik heb gezien is dat een van de apen volgens ons verlieft was geworden om een van mijn mede-stagiares. Dit was al een chimp die heel erg gefocust was op mensen, maar dit was niet meer normaal meer. Hij schoof pinda's onder het gaas door, at niet meer en zocht continu contact met mijn mede-stagiaire, en als hij weg ging ging die chimp bijna door het lint. Dit was best wel een zielige situatie maar toch ook heel bijzonder om te zien.

Voor de rest zijn chimpansees die een muis vangen ook heel erg grappig :D (Ik bespaar jullie de details XD).

K heb nog wel meer leuke chimp verhalen, maar dan ben ik nog wel ff aan het typen XD

Citaat
- Wat was één van de beste feestjes waar je ooit geweest bent?
Oeh, heel lastige vraag XD. Ik heb eigenlijk geen idee. Niet echt een feestje wat er nu voor mij echt uitspringt ofzo. ( Ik ben niet echt zo'n feestbeest.)

Citaat
- Wat zou jouw ultieme droombaan zijn?

De ultieme droombaan voor mij ergens in Afrika in een wildpark werken om de natuur op een zo goed mogelijke manier te kunnen behouden. Prachtige omgeving met prachtige dieren. Óf de nieuwe David Attenborough worden ofzo XD. de hele wereld rond reizen om de allermooiste natuurverschijnselen te filmen.

Kortom, een baan is voor mij ultiem al ik veel van alle mooie natuur die onze planeet ons te bieden heeft met mijn eigen ogen kan aanschouwen en ik een bijdrage kan leveren om deze natuur te behouden
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!