Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427113 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #580 Gepost op: 2-06-2013, 14:13:24 »
Ik ben terug ;D. Maar ik moet nog even bijkomen van de trip, vanochtend om 4 uur de bus genomen vanuit Porto, 6.30 vliegen en pas net in Velp. Helemaal niet geslapen ::ohno::. Maar het komt terug ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #581 Gepost op: 2-06-2013, 14:19:35 »
Welkom terug :D  ::hug::  ::bravo::

Hoe was het?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #582 Gepost op: 2-06-2013, 14:50:50 »
Welkom terug d*nneke ::hug::


jij hoeft toch helemaal niet te hebben geslapen om scherpe vragen te stellen?! ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #583 Gepost op: 2-06-2013, 15:19:19 »
Welkom terug D*N!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #584 Gepost op: 2-06-2013, 15:37:11 »
Welkom terug D*N  ::bravo:: eerste vraag voor jou (ipv jij ons): hoe was je reis? :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #585 Gepost op: 2-06-2013, 16:57:28 »
Welcome back!
Dit keer zijn de vragen eerst voor jou  >:D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #586 Gepost op: 2-06-2013, 18:21:04 »
Welkom thuis, D*N!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #587 Gepost op: 2-06-2013, 19:25:21 »
Eens kijken of ik een bondig reisverslagje kan maken ::).

De eerste dag, super vroeg weg maar ik was gelukkig wel op tijd. Ik had ook besloten alleen heen te gaan, ik zag twee klasgenoten pas toen ik in het vliegtuig zat. Uiteindelijk toen we in Porto landde wel samen gereisd en toen snel m'n hostel gezocht. De eerste dag was gelijk erg grappig. Het hostel was super mooi en luxe, ik had allemaal foldertjes gekregen over de stad en ging zitten in de lounge om te kijken wat ik zou gaan doen. Staat er opeens een man voor me:' Are you going with us on walking tour? Ik wist het niet goed en zei maar:' I guess so' en ik liep erachter aan. Hele rondleiding door de stad gehad, alle mooie plekjes gezien, echt geweldig. 's Avonds dan toch nog maar contact opgenomen met één grotere groep klasgenoten om samen te gaan eten. 's nachts gingen we uit en waren er wat interessante gesprekken waardoor we elkaar veel beter snappen en ik het helemaal geen vervelende mensen meer vond.

Tweede dag waren we ook nog in Porto. Terrasjes gepakt, langs winkels gelopen, heel relaxed allemaal. 's avonds niet uit maar gewoon op het terras van het hostel chillen met wat alcohol, sigaretten, hasj en een gitaar. ( Ik ging zingen ;D).

Derde dag moesten we weer naar de luchthaven reizen om de huurautos's en de docenten op te halen. Schoot natuurlijk voor geen meter op met zo'n groep, te laat uitgechecked, te laat de metro gepakt, allemaal dikke stress. Krijgen we in de metro telefoon van de andere helft van de klas, dat de vlucht waar de 14de leerling en de twee docenten inzaten is geannuleerd. Fijn dat mevrouw dat ook aan ons doorgeeft ::). Heel veel gedoe met de auto's gehad, uiteindelijk bijna 6 uur gewacht op de luchthaven voordat we konden wegrijden. Daarnaast hebben we een jongen in de klas die echt alles sloopt. ( Er is geen enkele avond geweest in het cafe dat ie geen glas heeft gebroken en volgens mij ook een keer 3 glazen op één avond), die was dus op een slagboom gaan zitten en die zei krak  ::), Got damm it ;D. Politie erbij, gelukkig zonder al te veel gedoe er vanaf gekomen en een reis vol met bochten richting de Faia Brava gehad.

Faia Brava is dus echt een prachtig gebied, het staat bekend om zijn gieren. Maar je hebt er ook de steenarend, heel veel hagedissen, salamanders, kikkers, rare vogels en slangen. De eerste twee dagen in het gebied deden we onderzoek naar de bodem. Vooral midden op de middag was het super heet in de zon en kwam de temperatuur wel boven de 30 graden uit. De dag daarna gingen we naar een archeologisch museum en wat oude wandschilderingen. Opzich wel interessant, alleen ik was moe en had honger dus ik heb niet echt opgelet :P.

's avonds hadden we eigenlijk standaard het kampvuur aan, waar ik altijd tot laat bleef zitten. Het was ook gewoon erg leuk, iemand die gitaar speelt, ik zingen, iemand die percussie doet en wat freestyle tussendoor. Elke ochtend werden we wakker gemaakt door onze docent, die echt iedereen vreselijk vind, was ook altijd super vroeg. Zelfs een andere docent die pas vrijdag aankwam ( een ouwe rot in het vak) was echt hard aan het meedoen om haar voor de gek te houden enz. geweldige docent ;D. Het kamp was vrij primitief. We hadden slaapmatjes gekregen van de organisatie, maar die konden nog niet eens door als stoelkussens. De douches waren tanks waar alleen koud water uit kwam, de toiletten van die vieze dixies. Het dichts bijzijnde dorp was drie kwartier lopen ( niet te doen met de auto vanwege het ruige pad). Waar slechts één cafe was waar we vaak heen gingen ( en alleen maar ouwe mensen).

Op de zondag zouden we een vrije dag hebben, maar mevrouw de docente had weer iets geregeld, een boottocht. En wat voor één, de meest verschrikkelijke die ik ooit heb meegemaakt. Alles was in het Spaans ( we waren de grens over gestoken), de mensen waren pissig, je mocht niets doen op de boot alleen maar stil zijn. ( was vooral voor de vogelaars onder ons erg lastig). De maandag, dinsdag en woensdag waren voor onderzoek. Ik ben met een andere groep meegegaan en heb geen eigen onderzoek gedaan ( is ook niet meer nodig, daarover later meer). Dat was iig wel gezellig. Donderdag zijn we vertrokken naar Aveiro, een echte studentenstad. Ik voelde me helaas beroerd op die dag en ben eerder naar het hostel gegaan, dik verdwaald en heb overal lopen kotsen. De dag daarna waren we weer in Porto, gewinkeld, spullen gekocht, uit geweest ( dronken geworden). En vanochtend om 4 uur de bus genomen naar het vliegveld.

Dat is wel ongeveer de juiste sfeer impressie denk ik ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #588 Gepost op: 2-06-2013, 19:33:41 »
::rofl:: Heerlijk verslag! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #589 Gepost op: 2-06-2013, 19:48:28 »
Inderdaad, een heerlijk verslag!
Ich bin ein Bärliner!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #590 Gepost op: 2-06-2013, 19:49:17 »
 ::rofl:: Welkom terug

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #591 Gepost op: 2-06-2013, 20:08:59 »
Een echt D*N avontuur, welkom terug!  ::ok::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #592 Gepost op: 2-06-2013, 20:22:22 »
 ::rofl:: Klinkt goed  ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #593 Gepost op: 2-06-2013, 20:22:40 »
leuk verslag

ben ook nog wel benieuwd naar de later meer....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #594 Gepost op: 2-06-2013, 22:27:41 »
 ::rofl:: ::bravo:: Dit verslag vraagt om meer ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #595 Gepost op: 3-06-2013, 08:08:47 »
leuk verslag

ben ook nog wel benieuwd naar de later meer....
::jaja::

oh ja, en de foto's natuurlijk

en de geluidsopnames van de zang rond het kampvuur. Willen we ook best horen  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 3-06-2013, 08:11:31 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #596 Gepost op: 3-06-2013, 11:35:31 »
Leuk, D*N!  Die oudjes in het café praten er nu nog over ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #597 Gepost op: 3-06-2013, 19:29:12 »
Misschien even tussendoor een onderschriftenronde? :)


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #598 Gepost op: 3-06-2013, 19:32:07 »

Messi nam wraak op Duitse auto na verlies in halve finale Champions League.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #599 Gepost op: 3-06-2013, 19:33:24 »


Voetballer raakt per ongeluk zijn speelgoedautootje na mislukt schot.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.