Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426546 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #620 Gepost op: 13-06-2013, 09:57:48 »
Nee ik niet, iedere dag vlees is helemaal niet nodig, eet het 4-5x per week denk ik
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #621 Gepost op: 13-06-2013, 10:45:00 »
Dames, onze vriendelijke gastheer vroeg, ongetwijfeld voor de over- en inzichtelijkheid, om eveneens de naam bij ja/nee te zetten ;)

Er wordt een vraag gesteld en het enige wat je hoeft te doen is jezelf bij ja of nee neer te zetten. Motiveer je antwoord in je post ::ok::.


Vind het een tricky vraag.
Eet sowieso niet elke dag bij avondeten vlees. Zit dan veel meer in Swifty's gebied van 4-5x per week.
Maarrrr het zou best kunnen zijn dat ik die dagen wel overdag vleeswaren op brood heb..

Naja, vast niet iedere dag.. then again, de vraag is elke dag vlees - dus de hoogste waarschijnlijkheid is dan nee ;)

--



Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees?
Ja ik:

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #622 Gepost op: 13-06-2013, 10:57:02 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees?
Ja ik: NextGP

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD

Ik eet principe wel elke dag vlees, al is het op m'n brood. Dat het niet voorkomt is hoge uitzondering, denk ik.


En Go_Ahead is ook P!NK-fan!  ::ok::  ::cheerleader:: Ben benieuwd naar die anekdote  :P

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #623 Gepost op: 13-06-2013, 11:06:25 »

Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees?
Ja ik: NextGP; Jann

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #624 Gepost op: 13-06-2013, 11:21:30 »
Ja ik: NextGP; Jann, Nieky

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD
You'll never walk alone

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #625 Gepost op: 13-06-2013, 11:25:44 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees


Ja ik: NextGP; Jann, Nieky

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #626 Gepost op: 13-06-2013, 11:29:16 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees


Ja ik: NextGP; Jann; Nieky

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #627 Gepost op: 13-06-2013, 11:39:24 »
Ik moet wel toegeven dat die stormachtige discussie van laatst over vegetarisch zijn of niet me soms serieus aan het denken heeft gezet over mijn dagelijkse burger/lapje/slavink.

Alleen valt dat nog niet af te lezen aan mijn eetpatroon  ::)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #628 Gepost op: 13-06-2013, 12:03:47 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees


Ja ik: NextGP; Jann; Nieky

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N! Ibung

Tahu, tempe, peulvruchten staan hier vaak op het menu. Blije koeienburgers zijn erg lekker.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #629 Gepost op: 13-06-2013, 13:28:14 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees


Ja ik: NextGP; Jann; Nieky ; LdHmolletje

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N

Ik heb me bij ja gezet. Al kan het bij mij ook heel sporadisch voorkomen dat ik een dag geen vlees/vis eet, maar bijv. een keertje iets vegetarisch/een ei, maar dat is niet meer dan eens in de 2 a 3 weken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #630 Gepost op: 13-06-2013, 13:29:49 »

D*N test toekomstige vriendinnen vrijgezelle forummers eerst uit.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #631 Gepost op: 13-06-2013, 15:36:16 »
Aapje_Ahead  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #632 Gepost op: 13-06-2013, 16:01:48 »

Vriendin bedankt Mijdrechtse Mol voor het dansen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #633 Gepost op: 13-06-2013, 16:14:33 »
Eerlijk gezegd voelde ik die grap aankomen ::fluit::

...Swifty en D*N betrapt op afterparty "Zap"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #634 Gepost op: 13-06-2013, 16:21:20 »

Succes van talkshow kent ook keerzijde: Paparazzi spotten D*N met een vrouw  :o

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #635 Gepost op: 13-06-2013, 16:23:05 »
Niells is verlies Slachtnacht alweer te boven
Keep calm and eat chocolates!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #636 Gepost op: 13-06-2013, 17:14:42 »
1.Arnhem, misschien ben ik je al tien keer voorbij gelopen ;D.
2.Koppelmogelijkheden zijn dus mogelijk.
3.P!NK is awesome ;D. Maar nu willen we de anekdote ook horen.


4. Heb je broers of zussen? Zo ja, ouder of jonger?
5. Hoe kennen KD. en jezelf elkaar?
6. Stel je mag een vakantie uitkiezen naar keuze, waar zou je heen gaan en wat voor soort vakantie zou het worden? ( strand, actief, rondreis etc.)
7. Hoe kom je bij je nickname?

Ohh nog een dingetje tussendoor: Ik vind het superleuk om hier samen met Lucy op de gastensofa te zitten  ::hug::

1.  ::oink:: Niet zulke enge dingen zeggen  ::)
2. Als jij daar gelukkig van wordt dan mag dat!
3. Ok, dat was op Pinkpop in het jaar 2010 en Yeeeehaaaa P!nk was daar ook  ::bravo::
Ik was al erg opgewonden dat ik haar een keer zou zien en horen en dat bleek niet voor niks, want
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Ze mocht optreden op het tweede  :-\\ podium en voor haar was Mika! Samen met 1 van mijn 5 maatjes waren wij daar al op aan het swingen  ::), maar ja allemaal als opwarmertje voor dat grote moment  ;)! Dus eindelijk was Mika dan voorbij en kon ik me in mijn eentje (ja die ander ging de rest opzoeken en eerst een andere act op het hoofdpodium kijken  :-\\) naar voren wurmen. Dus ik loop langs dagjesmensen, Mika fans, mensen die even wilde gaan eten (kortom allemaal domme mensen, want ja als P!nk komt loop je natuurlijk niet weg :P) en kom zo ineens in een crazy ass wereld waar ik geen weet van heb. Ik kwam namelijk vanuit het niks in 1x in de wereld van de lesbische dames  ::jaja:: ; ik kijk voor me en zie twee vrouwen die ook man kunnen zijn en daarvoor nog meer van dat soort types en nja 15-20 meter verder het podium, ik kijk links en zie al iets knappere dames maar nog steeds echt lesbisch en daar 5-10 meter naast de uitloop van het podium (YEEEHAAA), ik kijk rechts en zie daar zoenende vrouwen en nja dan weet ik het zeker... ik kijk maar niet naar achteren (A).  Vervolgens stond ik een uur lang tussen deze gezellige mensen te wachten en kreeg ik langzaam maar zeker al de kriebels. Ik had zo'n goed plekje en ik had er zoveel zin in dat het eigenlijk bijna alleen maar kon tegenvallen, maar dat gebeurde niet  ::oink::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En toen begon uiteindelijk het spektakel al die dames zongen naast me uit volle borst mee.. helaas kende ik niet zoveel liedjes als zij, maar ik deed mijn best en genoot met volle teugen. Elke noot die ze zong was loepzuiver en kwam dan ook gelijk binnen :D! Ondertussen was ze druk op het podium en maakte er een hele show van. Ze wisselde ouwe hits, die ik goed kende met nieuwe af en de mensen om mij heen gingen helemaal los. En toen kwam daar uit het niets in 1x een plastic bal aan de andere kant naast de uitloper van het podium tegen het podium aan omhoog. Het was een bal waar iemand in kon en die ze blijkbaar zelf had geregeld  ::oink:: ... ze stapt in de bal  :-X en de stewards duwen de bal het publiek op en ze begint over het publiek te lopen... ik dacht eerst van wow vet dat wil ik ook, maar in die paar seconden dat dat duurde zag ik dat ze een mooi bochtje maakte om de uitloper heen en zo dus langzaam maar zeker riching mij kwam gelopen.. alle handen gingen omhoog, mijn hart begon te bonzen in mijn keel en ja hoor ze kwam recht op mij af en nee niet zo maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nja vanaf dat moment had ik het niet meer en heb ik vervolgens ook nog een vette show gezien, waarin ze nog meer vette nummers zong en nog een toffe truc had
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nja uiteindelijk moest dit natuurlijk ook ten einde komen en kwam er voor mij nog een hoogtepuntje  ::) :P.. ik moest namelijk mijn 5 maatjes opzoeken en hen vertellen wat ik had beleefd .. ondertussen hadden van die 5 maatjes de 2 meiden al bedacht wat er gebeurd was en hadden zij al goed voorspeld wat hen te wachten stond
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. En dat gebeurde dus uiteindelijk ook en dat zorgde ineens voor een grote cirkel om ons groepje heen van ongeveer 10 meter  ::hypocriet::

Oeps je had ook nog andere vragen  ::vergroot:: ; sorry Lucy voor de tijd die ik inneem  :-[ ::hug::
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #637 Gepost op: 13-06-2013, 17:14:50 »
4. Ik heb een broertje en een zusje. Ze zijn allebei jonger dan ik. Ik was met mijn broertje en 4 van zijn vrienden, die al lange tijd ook mijn vrienden zijn naar Pinkpop  ::ok:: ; 1 van die meiden is zelfs beter met mij dan met hem bevriend  :P

5. Gezien de tijd zal ik er niet te veel over uitweiden, maar ik ken KD. van de middelbare school. Hij kwam in de tweede bij mij in de klas of nja we kwamen samen in de gymnasiumklas en via een vriend van hem en een vriend van mij, kwam hij in mijn vriendengroepje terecht, waar hij als jongste (broekie) van het stel uiteindelijk de leider werd   ::pinokkio::

6. Als ik niet hoef te betalen dan zou ik sowieso nog een rondreis door Australie willen maken en daar de hele cultuur op willen snuiven; de dieren, de natuur, de mensen, de tradities, echt alles.. (wil ik al vanaf de basisschool)
Het enige nadeel zou de hitte zijn.. verder wil ik graag nog naar scandinavie en ook daar van de natuur en de mensen willen genieten. Verder lijkt het mij ook vet om daar wild te kamperen  >:D
Verder ben ik ook graag actief op vakantie: leuke dingen doen! Strandvakantie lijkt mij niks  ::ohno::

7. Nja volgens mij was het net voor de zomervakantie en nja die zomervakantie stond, net als bijna alle andere vakanties (alleen die anderen dan in mindere mate) in het tekenen van de boekenmarkt in Deventer. Hier helpt ons gezin altijd het gezin van mijn oom en tante met boeken verkopen en dat vinden we gewoon superleuk (al sinds mijn 12e). Verder was ik vooral geïnteresseerd in het sportdeel van het forum, was voetbal toen het leukste en vond ik Go Ahead Eagles toen en nog steeds een toffe clubnaam, dat ik daar graag een deel van in mijn naam wilde verwerken! Omdat ik het echter aanmaakte voor de Tour de France Pool vond ik Go Ahead passender, omdat mijn team het maar even moest gaan doen ;)! Dus vandaar!

Go Ahead with Lucy.. I think my time is up  ::rofl::
Ananas

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #638 Gepost op: 13-06-2013, 17:19:41 »
Leuke interviews weer! ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #639 Gepost op: 13-06-2013, 17:22:39 »
::bravo:: mooie verhalen Go ahead!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.