Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427030 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #660 Gepost op: 13-06-2013, 20:45:11 »
::oink:: Zijn D*Ns pindakaas en vleesvragen NIET dubbelzinnig bedoeld?  ::rofl:: :-[

 ::) ::rofl::

--

Lucy - er is zat met kinderen te doen zonder les te geven hoor :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #661 Gepost op: 13-06-2013, 20:46:43 »

- Ik doe inderdaad nu vwo, en ik ga volgend jaar eindexamen doen, maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen daarna.. Mss University College Utrecht, of taal- en cultuurstudies, of LAS oid. Zo'n brede studie.. Ik wil eigenlijk graag iets met kinderen doen, maar niet de rest van mijn leven les geven en ik weet niet zo goed wat dan wel xD maar goed, jullie horen het wel als ik eruit ben :P

Ga TCS doen :D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #662 Gepost op: 13-06-2013, 21:04:44 »
::) ::rofl::

--

Lucy - er is zat met kinderen te doen zonder les te geven hoor :P

Jaa weet ik wel, maar ik weet niet wat ik dan wil doen bedoel ik ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #663 Gepost op: 13-06-2013, 21:36:28 »
- Nee, ik heb geen relatie, maar koppel me maar niet aan Go_ahead want die is bijna 10 jaar ouder dan ik :P Verder mag ik je heel graag hoowr  :-*
- Welke eigenschappen iemand moet hebben... Tjaa.. Nou, diegene moet sws hoog scoren op de schaal van 'raarheid', anders wordt je gek van mij  ::hypocriet:: en verder... eerlijk zijn denk ik, en eigenlijk ook graag van mijn eigen intelligentie niveau maar dat klinkt zo arrogant ::) maar anders kun je ook niet goed met elkaar praten en moet ik steeds oppassen dat ik mensen niet verbeter  ;D verder weet ik het zo snel even niet ;)

 ::rofl:: Ik mag je ook graag hoor  :-* ; en ik weet nog iets voor bij je lijstje, want wat dat betreft klopt het wel met mij, maar leeftijd is bij jou ook van invloed  ::vergroot:: ;) ::hug::

Succes met de volgende sessie ;)
En als je wat met kinderen wil, dan kun je ook gewoon moeder worden  ::) :P
Ananas

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #664 Gepost op: 13-06-2013, 22:17:29 »
::rofl:: Ik mag je ook graag hoor  :-* ; en ik weet nog iets voor bij je lijstje, want wat dat betreft klopt het wel met mij, maar leeftijd is bij jou ook van invloed  ::vergroot:: ;) ::hug::

Succes met de volgende sessie ;)
En als je wat met kinderen wil, dan kun je ook gewoon moeder worden  ::) :P

haha jaa moeder word ik sws, hoe dan ook (aa)
en vriendschap maakt leeftijd niet voor uit.. alleen relaties :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #665 Gepost op: 13-06-2013, 22:51:18 »
Go_Ahead zijn laatste serie vragen:

- Stel je gaat een avondje uit, welk drankje bestel je dan bij de bar?
- Je volgt dus veel sport, daarvoor kwam je op het forum, maar welke sport beoefen je zelf het liefst?
- We gaan het nog even over Gizeh hebben. Je hebt aan anti-dolken 'strategie'. Waar komt deze vandaan? en wat is de gedachte erachter?
- Hoe schat jij je kansen in voor de winst? Heb je al enig idee wat het geheim is?

Dat waren dan de vragen, wanneer je hebt geantwoord mag je nog een 'pittige' vraag aan de host stellen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #666 Gepost op: 13-06-2013, 23:01:46 »
::rofl:: Leuke vragen  ;D
Ik kom hier binnenvallen zonder het eerste seizoen gevolgd te hebben, ik wist dat je een talkdhow had maar niet waar en hoe of wat  :-X Maar goed, hier ben ik dan ::)
Maakt niet uit, als je nog iets wilt weten over bepaalde forummers kan je altijd terug bladeren ;).

Citaat
- Nee, ik heb geen relatie, maar koppel me maar niet aan Go_ahead want die is bijna 10 jaar ouder dan ik :P Verder mag ik je heel graag hoowr  :-*
Eens denken, iemand van jouw leeftijd....... Pssst Nextgp  ;D.
Ik mag jou ook graag hoor :-*.

Citaat
- Ik doe inderdaad nu vwo, en ik ga volgend jaar eindexamen doen, maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen daarna.. Mss University College Utrecht, of taal- en cultuurstudies, of LAS oid. Zo'n brede studie.. Ik wil eigenlijk graag iets met kinderen doen, maar niet de rest van mijn leven les geven en ik weet niet zo goed wat dan wel xD maar goed, jullie horen het wel als ik eruit ben :P
Kinderen leren over taal en cultuur, heb je vast een beroep voor ::trots::.

Citaat
- Jongeman, niet misbruik maken van informatie van Facebook  ;D ::hypocriet:: Nee, maar ik had toch een nieuwe telefoon nodig dus ik gebruik hem gewoon :P Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, dwz iedereen behalve D*N en mss MV xD, ik had een nieuwe LG L7 II telefoon gewonnen in de stad, door een code in te toetsen in een of andere kluis die vervolgens nog open ging ook :D
Dat is inderdaad handig. Ik maak er wel lekker wel misbruik van ::hypocriet::.

Citaat
Zo, tevreden met deze antwoorden?  ::tandpastasmiley::
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, hè ;)
Er komen standaard drie setjes ;).

Dus verder met setje nummerooooo 2
- Wie is je grote voorbeeld en waarom?
- Als musical fan moet ik je natuurlijk daar ook wat over vragen. Wat is je favoriete musical en waarom?
- Wat is hét ultieme musical liedje voor jou?
- Wat is je favoriete boek? Waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #667 Gepost op: 13-06-2013, 23:03:38 »
::oink:: Zijn D*Ns pindakaas en vleesvragen NIET dubbelzinnig bedoeld?  ::rofl:: :-[
::oink:: Nee, dat waren ze niet ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #668 Gepost op: 13-06-2013, 23:27:48 »
Go_Ahead zijn laatste serie vragen:

1. Stel je gaat een avondje uit, welk drankje bestel je dan bij de bar?
2. Je volgt dus veel sport, daarvoor kwam je op het forum, maar welke sport beoefen je zelf het liefst?
3. We gaan het nog even over Gizeh hebben. Je hebt aan anti-dolken 'strategie'. Waar komt deze vandaan? en wat is de gedachte erachter?
4. Hoe schat jij je kansen in voor de winst? Heb je al enig idee wat het geheim is?

5.Dat waren dan de vragen, wanneer je hebt geantwoord mag je nog een 'pittige' vraag aan de host stellen.

1. Een colaatje.. ik drink liever iets lekkers dan dat ik alcohol drink  ;); daarbij ben ik al raar genoeg van mezelf  ;D

2. Pfff dat is een goeie... ik ben dol op sport, leer het snel en kan het vaak snel bovengemiddeld.. het scheelt dat ik niet goed tegen mijn verlies kan (zowel voor het snel leren als voor het kiezen in wat ik het leukst vind ;)) ... bij veel sporten die ik beoefen en/of beoefend heb waren er altijd wel mensen beter, maar nu na bijna 2 jaar badminton ben ik wel 1 van de beste van mijn badmintonclubjes.. dus dat vind ik superleuk om te doen  >:D

3. Het is eigenlijk een samenloop van omstandigheden geweest dat ik erbij kwam.
Ik vond het principe van het werken met dolken in plaats van met stemmen vooraf al een groot minpunt, maar na Zap wilde ik gewoon even een spel proberen  :-X :-[ Vervolgens werd rond dezelfde periode door Aapje het knuffeltopic geopend en dat triggerde mij heel erg. Ik ben erg sociaal en ik heb het ideaal beeld voor me van vrede op aarde. Door Aapje werd ik me weer extra bewust van dat wanneer je dat wil je bij jezelf moet beginnen. In het echte leven wil ik dit via het leerkrachtschap overdragen, maar op het forum zag ik een andere kans waar ik vervolgens vol voor ben gegaan.
Ik wilde eigenlijk na toelating tot het spel al aangegeven dat ik geen dolken in zou zetten, maar het feit dat ik dolkloos werd, kwam mij helemaal perfect uit.. en heb ik vervolgens mede door het bestolen worden en andere twists ervoor gekozen om nog voller voor mijn ideaal beeld te gaan...

En nja of het dan eerlijk is dat ik wel eens een spelletje risk of iets dergelijks speel? Nja dat is een goede vraag en misschien is dat niet helemaal fair, maar dat speel ik dan wel met vrienden die van mij weten dat ik altijd de goede intenties probeer te hebben  :-[

4. Ik denk dat mijn kans om te winnen vrij klein is. Momenteel is hij 14%! Zonder dolken ben ik echter vrij kwetsbaar en dus zou echt alles moeten meezitten. Maar of ik met dolken meer kans had gehad dat weet ik niet... ik weet gewoon niet wat er nog gaat komen.
Wat betreft de vraag over het geheim: dat is de een van de weinige vragen die ik niet openbaar wens te beantwoorden, dus mocht je het willen weten dan mag je dat via een persoonlijk berichtje vragen.

 ::hug:: aan Lucy, omdat het met zijn tweeen toch gezelliger is op de gastensofa dan alleen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5. Die vraag komt nog ... even bedenken  >:D

Bedankt voor de gastvrijheid en de interessante vragen, mag ik nog wel een glaasje water voor mijn stem.. ik heb hem morgen weer in Velp nodig  :-X  ::joehoe::
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #669 Gepost op: 13-06-2013, 23:41:17 »

3. Het is eigenlijk een samenloop van omstandigheden geweest dat ik erbij kwam.
Ik vond het principe van het werken met dolken in plaats van met stemmen vooraf al een groot minpunt, maar na Zap wilde ik gewoon even een spel proberen  :-X :-[ Vervolgens werd rond dezelfde periode door Aapje het knuffeltopic geopend en dat triggerde mij heel erg. Ik ben erg sociaal en ik heb het ideaal beeld voor me van vrede op aarde. Door Aapje werd ik me weer extra bewust van dat wanneer je dat wil je bij jezelf moet beginnen. In het echte leven wil ik dit via het leerkrachtschap overdragen, maar op het forum zag ik een andere kans waar ik vervolgens vol voor ben gegaan.
Ik wilde eigenlijk na toelating tot het spel al aangegeven dat ik geen dolken in zou zetten, maar het feit dat ik dolkloos werd, kwam mij helemaal perfect uit.. en heb ik vervolgens mede door het bestolen worden en andere twists ervoor gekozen om nog voller voor mijn ideaal beeld te gaan...

En nja of het dan eerlijk is dat ik wel eens een spelletje risk of iets dergelijks speel? Nja dat is een goede vraag en misschien is dat niet helemaal fair, maar dat speel ik dan wel met vrienden die van mij weten dat ik altijd de goede intenties probeer te hebben  :-[
Duidelijk, Aapje is dus de aanstichtster  ;D. In ieder geval leuk dat je meedoet, je hebt in ieder geval fanatisme en een andere manier van spelen ;). Wat deze spelleider hier best leuk vind ::bravo::.

Citaat
5. Die vraag komt nog ... even bedenken  >:D
Neem de tijd  ;D
Citaat
Bedankt voor de gastvrijheid en de interessante vragen, mag ik nog wel een glaasje water voor mijn stem.. ik heb hem morgen weer in Velp nodig  :-X  ::joehoe::
Bedankt voor het beantwoorden van de vragen  ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #670 Gepost op: 14-06-2013, 00:06:59 »
En in de nacht in het tussenprogramma het doelpunt dat Go Ahead Eagles terugbracht in de Eredivisie :)


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #671 Gepost op: 14-06-2013, 01:11:04 »
3: Is leeftijd relevant? En waarom denk je dat KD. geen vrienden van 12 of 70 heeft  ::vergroot::? Mensen van die leeftijd hebben ook genoeg te vertellen en daar kan je ook heel goed van leren  ::)

Ja, leeftijd is heel relevant. ::jaja:: Laat ik daar héél duidelijk over zijn, voor ik straks allemaal PMs krijg van overjarige of juist minderjarige forumsters die met me willen daten. ::) Ik heb geen vrienden van 12 of 70. ::ohno::

5. Gezien de tijd zal ik er niet te veel over uitweiden, maar ik ken KD. van de middelbare school. Hij kwam in de tweede bij mij in de klas of nja we kwamen samen in de gymnasiumklas en via een vriend van hem en een vriend van mij, kwam hij in mijn vriendengroepje terecht, waar hij als jongste (broekie) van het stel uiteindelijk de leider werd   ::pinokkio::
Toch goed om er hier achter te komen dat ik de leider was/ben. :D Maar waarom doen jullie dan nooit gewoon wat ik jullie opdraag?  ::hypocriet::

Staat leider gelijk aan degene die het hardste schreeuwt? ;D Of degene die het slimst is? ::vergroot::
Vooral het laatste, uiteraard. ::jaja::

2. Pfff dat is een goeie... ik ben dol op sport, leer het snel en kan het vaak snel bovengemiddeld.. het scheelt dat ik niet goed tegen mijn verlies kan (zowel voor het snel leren als voor het kiezen in wat ik het leukst vind ;)) ... bij veel sporten die ik beoefen en/of beoefend heb waren er altijd wel mensen beter, maar nu na bijna 2 jaar badminton ben ik wel 1 van de beste van mijn badmintonclubjes.. dus dat vind ik superleuk om te doen  >:D

Geen voetbal?  ::oink::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #672 Gepost op: 14-06-2013, 10:02:29 »
1. Ja, leeftijd is heel relevant. ::jaja:: Laat ik daar héél duidelijk over zijn, voor ik straks allemaal PMs krijg van overjarige of juist minderjarige forumsters die met me willen daten. ::) Ik heb geen vrienden van 12 of 70. ::ohno::
2. Toch goed om er hier achter te komen dat ik de leider was/ben. :D Maar waarom doen jullie dan nooit gewoon wat ik jullie opdraag?  ::hypocriet::
Vooral het laatste, uiteraard. ::jaja::
3. Geen voetbal?  ::oink::

1. Het ging over vrienden en niet over relaties, zoals Lucy al zei zit daar wel echt een verschil tussen  ::vergroot::

2. Ik zei niet dat je een goede leider was  :-X
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nee het ligt bij leiderschap er maar net aan wat voor type leider je wil zijn. En in mijn ogen ben je dan ook een heel ander type leider dan dat  ;)

3. Met voetbal heb ik mezelf de afgelopen jaren nauwelijks kunnen ontwikkelen, omdat we weinig en met een vast groepje spelen. Als ik met andere speel merk ik dat ik niet beter ben geworden en dus vind ik het steeds minder worden. Daarbij is het ook van zoveel factoren afhankelijk hoe leuk het is dat het mede daardoor minder leuk dan badminton is. Denk bijvoorbeeld aan teamindeling, weer, veld! Dus helaas  :-[
Ananas

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #673 Gepost op: 14-06-2013, 10:23:15 »
::oink:: Nee, dat waren ze niet ::).

 ::sorry::
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #674 Gepost op: 14-06-2013, 12:54:31 »
3. Het is eigenlijk een samenloop van omstandigheden geweest dat ik erbij kwam.
Ik vond het principe van het werken met dolken in plaats van met stemmen vooraf al een groot minpunt, maar na Zap wilde ik gewoon even een spel proberen  :-X :-[ Vervolgens werd rond dezelfde periode door Aapje het knuffeltopic geopend en dat triggerde mij heel erg. Ik ben erg sociaal en ik heb het ideaal beeld voor me van vrede op aarde. Door Aapje werd ik me weer extra bewust van dat wanneer je dat wil je bij jezelf moet beginnen. In het echte leven wil ik dit via het leerkrachtschap overdragen, maar op het forum zag ik een andere kans waar ik vervolgens vol voor ben gegaan.
Ik wilde eigenlijk na toelating tot het spel al aangegeven dat ik geen dolken in zou zetten, maar het feit dat ik dolkloos werd, kwam mij helemaal perfect uit.. en heb ik vervolgens mede door het bestolen worden en andere twists ervoor gekozen om nog voller voor mijn ideaal beeld te gaan...


 ::trots::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #675 Gepost op: 14-06-2013, 13:25:38 »

Aflevering 14:

Terwijl we Lucy nog even te tijd geven, ga ik twee nieuwe gasten uitnodigen op de sofa. Deze aflevering twee van mijn favoriete vrouwelijke forummers :D. De eerste is moderator, Zeeuws en de moeder van RN....

Welkom Dolfie!

- Je bent net als Lukie4, meer dan eens aan het daten. Is er een relatie is zicht? ::nieuwsgierig::
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
- Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?
- Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ;D) wat zou ik dan voor jou moeten maken?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #676 Gepost op: 14-06-2013, 13:32:41 »
Onderschrift ronde:

De winnaar van de vorige aflevering is niemand minder dan....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jij hebt 1 punt verdiend en staat nu dus bovenaan.
De nieuwe:


Deed me aan Nieky denken, dus tijd om hem te targetten  ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #677 Gepost op: 14-06-2013, 13:34:47 »
Wie lust er geen pindakaas?

Wie eet er elke dag vlees?
Ja ik: NextGP; Jann; Nieky ; LdHmolletje, Lukie4

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N; Daisy

Nieuwe:
Wie is er al eens buiten Europa geweest?

Ja ik:
Nee ik niet:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #678 Gepost op: 14-06-2013, 14:01:18 »
Wie is er al eens buiten Europa geweest?

Ja ik:

Nee ik niet: MV22

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #679 Gepost op: 14-06-2013, 14:14:04 »
Onderschrift ronde:

De winnaar van de vorige aflevering is niemand minder dan....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jij hebt 1 punt verdiend en staat nu dus bovenaan.
De nieuwe:


Deed me aan Nieky denken, dus tijd om hem te targetten  ::).



Nieky ruilt zijn vriendin in voor een eenpersoonstent.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.