Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426539 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #720 Gepost op: 15-06-2013, 00:43:05 »
@Lucy, Fijn dat dat probleem in ieder geval is opgelost ;). Wordt vast gezellig in huis :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #721 Gepost op: 15-06-2013, 01:23:27 »
Ik voel me zeer vereerd met deze uitnodiging. het is niet niks om in D*ns show te mogen komen.

Hebben je zoons al een idee wat ze hierna gaan doen?
De ene gaat naar de artiestenopleiding in Tilburg want die wil van jongs af aan al acteur worden en de andere naar st Lucas in Boxtel waar hij vormgeving en design gaat doen.

- Wat is voor jou één van de meest memorabele momenten uit je leven tot nu toe? Waarom?
Behalve de geboorte van mijn zoons (op mijn verjaardag) was het memorabelste moment dat ik op mijn vijftigste verjaardag aan de voet van de Fujiyama stond; zo mooi, tranen in mijn ogen en zo.
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
Ik wilde heel lang niks worden. Ik kan me het moment nog herinneren dat ik er achter kwam dat ik gewoon ouder zou worden; ik was denk ik vier of vijf jaar en vond het zo schokkend en beangstigend dat ik niet altijd kind zou blijven dat ik er niet eens aan wilde denken dat ik iets zou moeten worden. Later wilde ik handenarbeidlerares worden, maar dan moest ik nog een flink aantal jaren naar school en ik werd thuis niet echt gestimuleerd. Toen ben ik de in-serviceopleiding z-verpleegkunde gaan doen.
- Wat doe je nu precies voor werk? (verpleging toch?  :))
Ik heb 25 jaar in de zwakzinnigenzorg gewerkt. Nu werk ik inmiddels al weer 12 jaar als nachtdienst in verzorgingshuizen. over drie jaar worden dat dus 40 jaar arbeid. Ik vind het veel...
- Hoe heb je je man ontmoet?
Toen ik tussendoor vrijgezel was (soort interbellum)ging ik twee keer per jaar naar Indonesie, lekker in mijn uppie rondreizen, met de dag leven en genieten van de dingen die op mijn pad kwamen. Omdat ik me een keer verslapen had, miste ik de trein naar mijn geplande bestemming.
Toen een andere trein in die richting genomen en stapte in een redelijk grote stad uit. Daar stond een mooie jongen op het perron en die vroeg meteen aan mij of ik een clean room zocht. Eigenlijk wilde ik verder reizen en toen hij me zag twijfelen voegde hij meteen toe:"breakfast and lover included". Ik ging voor de bijl.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #722 Gepost op: 15-06-2013, 10:42:09 »
Lucy, bedankt voor je verhaal, maar misschien is het niet zo verstandig om zoveel privé-info op het internet te zetten.Haal die post maar snel weg, zou ik zeggen  ;)  ::hug::

Ibung heeft weer een mooi verhaal  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #723 Gepost op: 15-06-2013, 10:49:49 »
pssst lucy. Als je graag iets met kinderen wil doen en geen les wil geven. Misschien pedagogische wetenschappen ? Of iets van logopedie ofzo ? ;)

T zijn maar ideetjes he
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #724 Gepost op: 15-06-2013, 11:09:04 »
Ja, logopedie is heel leuk!
...maar soms even niet :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #725 Gepost op: 15-06-2013, 11:20:22 »
Jeeetje wat een verhaal Lucy, wat jammer dat hun vader zo doet maar wat fijn voor jullie!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #726 Gepost op: 15-06-2013, 20:16:56 »

Aflevering 14:

Terwijl we Lucy nog even te tijd geven, ga ik twee nieuwe gasten uitnodigen op de sofa. Deze aflevering twee van mijn favoriete vrouwelijke forummers :D. De eerste is moderator, Zeeuws en de moeder van RN....

Welkom Dolfie!

- Je bent net als Lukie4, meer dan eens aan het daten. Is er een relatie is zicht? ::nieuwsgierig::
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
- Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?
- Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ;D) wat zou ik dan voor jou moeten maken?



Wooooow, ik kom net terug van een paar dagen Haarlem (gezellig gewinkeld met mijn dochter, gegeten en genoten op verschillende terrassen van lekkere roseetjes), en dan wordt mijn aandacht gevestigd op deze vragenlijst (bedankt Lukie). Ik had het forum nog niet helemaal doorgespit, omdat mijn dochter nog een paar dagen hier blijft... :)


Je bent net als Lukie4, meer dan eens aan het daten. Is er een relatie is zicht?

Jaaaa, Lukie en ik daten heel wat af, bijna dagelijks. Die relatie die wij hebben is op vriendschappelijke basis! We maken samen heel wat leuke reisjes en reizen. Afgelopen zomer hebben we een fantastische vakantie in Aruba gehad, we zijn in mei naar Berlijn geweest en komende zomer gaan we naar het zonnige Portugal. Heel gezellig allemaal, en heel fijn om Lukie als vriend te hebben ::ok::

Wat wou je vroeger toen je klein was worden?

Ik wilde eigenlijk altijd kleuterjuf worden. Is helemaal niks geworden omdat ik direct na school ging werken op de Pedagoische Academie. Ik had me wel ingeschreven voor de opleiding, maar in diezelfde tijd zag ik ook een vacature op die school. Gesolliciteerd en aangenomen.... Achteraf
heb ik daar wel spijt van gehad, zeker nu ik zie hoeveel plezier mijn dochter heeft aan het voor de klas staan....

Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?
Ik hou van heel veel soorten muziek. Blof staat bij mij inderdaad bovenaan. Maar ik ben ook een groot liefhebber van Dire Straits. Het allereerste concert wat ik ooit live bezocht, was Dire Straits in Ahoy. Geweldige avond heb ik daar gehad!
Maar behalve dat vind ik Queen geweldig, Sting, Phil Collins maken heerlijke muziek en de muziek van Simon & Garfunkel is legendarisch.
Nederlandstalig luister ik ook heel graag (zeker in de auto zing ik graag lekker mee), en dat gaat dan van De Dijk tot Guus Meeuwis en zelfs een cd Jan Smit duw ik wel eens in de cd speler..... ::schaam::

Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ;D) wat zou ik dan voor jou moeten maken?
Ja, jij bent heel lief, maar ik zie het nog niet gebeuren dat je voor mij komt koken. Maar mocht je ooit in de gelegenheid zijn, en in de buurt, je bent van harte welkom om het volgende voor mij te komen koken:

als voorgerecht: tonijncarpaccio op een bedje van zeekraal
als hoofdgerecht: gebakken tongetjes met zelfgemaakte frites en zeekraal gebakken in kokosboter met sambal
als toetje: zelfgemaakte vanillevla met een bolletje roomijs en aardbeiensaus

Daarna sluiten we af met koffie en een Tia Maria....

Valt best mee toch? Ik ben niet zo heel erg veeleisend :)

Voldoende beantwoord? Of blijven er nog vragen over?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #727 Gepost op: 16-06-2013, 11:02:26 »
Goeie muzieksmaak Dolfie  ::ok:: !
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #728 Gepost op: 16-06-2013, 17:27:02 »
Dank allemaal, voor de opmerkingen over privacy en zo.
Lucy kan gelukkig wel nadenken en heeft dan ook fictieve namen gebruikt, dus niemand die dit verhaal op een of andere manier aan de mensen hier in huis kan koppelen :)

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #729 Gepost op: 16-06-2013, 17:43:05 »
- Wat is voor jou één van de meest memorabele momenten uit je leven tot nu toe? Waarom?
Behalve de geboorte van mijn zoons (op mijn verjaardag) was het memorabelste moment dat ik op mijn vijftigste verjaardag aan de voet van de Fujiyama stond; zo mooi, tranen in mijn ogen en zo.
Denk je daar nog een keer terug te komen? Als je bijv. 75 wordt ;D?

Citaat
- Wat doe je nu precies voor werk? (verpleging toch?  :))
Ik heb 25 jaar in de zwakzinnigenzorg gewerkt. Nu werk ik inmiddels al weer 12 jaar als nachtdienst in verzorgingshuizen. over drie jaar worden dat dus 40 jaar arbeid. Ik vind het veel...
Ik vind het ook meer dan genoeg ::ok::.

Citaat
- Hoe heb je je man ontmoet?
Toen ik tussendoor vrijgezel was (soort interbellum)ging ik twee keer per jaar naar Indonesie, lekker in mijn uppie rondreizen, met de dag leven en genieten van de dingen die op mijn pad kwamen. Omdat ik me een keer verslapen had, miste ik de trein naar mijn geplande bestemming.
Toen een andere trein in die richting genomen en stapte in een redelijk grote stad uit. Daar stond een mooie jongen op het perron en die vroeg meteen aan mij of ik een clean room zocht. Eigenlijk wilde ik verder reizen en toen hij me zag twijfelen voegde hij meteen toe:"breakfast and lover included". Ik ging voor de bijl.
Wat romantisch ::love::, goed getroffen dus ::bravo::.

- Welk liedje heeft voor jou een speciale betekenis? en waarom?
- Kan je een muziekinstrument bespelen? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je willen kunnen bespelen?
- Ben je in je jongere jaren losbandig geweest? ( roken, drinken, drugs?)
- Wat is je grootste hobby?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #730 Gepost op: 16-06-2013, 17:52:38 »
Wooooow, ik kom net terug van een paar dagen Haarlem (gezellig gewinkeld met mijn dochter, gegeten en genoten op verschillende terrassen van lekkere roseetjes), en dan wordt mijn aandacht gevestigd op deze vragenlijst (bedankt Lukie). Ik had het forum nog niet helemaal doorgespit, omdat mijn dochter nog een paar dagen hier blijft... :)
En anders zou ik je nog wel pm'en ::ok::.

Citaat

Wat wou je vroeger toen je klein was worden?

Ik wilde eigenlijk altijd kleuterjuf worden. Is helemaal niks geworden omdat ik direct na school ging werken op de Pedagoische Academie. Ik had me wel ingeschreven voor de opleiding, maar in diezelfde tijd zag ik ook een vacature op die school. Gesolliciteerd en aangenomen.... Achteraf
heb ik daar wel spijt van gehad, zeker nu ik zie hoeveel plezier mijn dochter heeft aan het voor de klas staan....
  ::hug:: Altijd je hart volgen is hier weer een toepasselijk zinnetje. Maar je hebt wel plezier in het werk wat je nu doet?

Citaat
Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?
Ik hou van heel veel soorten muziek. Blof staat bij mij inderdaad bovenaan. Maar ik ben ook een groot liefhebber van Dire Straits. Het allereerste concert wat ik ooit live bezocht, was Dire Straits in Ahoy. Geweldige avond heb ik daar gehad!
Maar behalve dat vind ik Queen geweldig, Sting, Phil Collins maken heerlijke muziek en de muziek van Simon & Garfunkel is legendarisch.
Nederlandstalig luister ik ook heel graag (zeker in de auto zing ik graag lekker mee), en dat gaat dan van De Dijk tot Guus Meeuwis en zelfs een cd Jan Smit duw ik wel eens in de cd speler..... ::schaam::
ooooh jan smit ::ohno::  ;)

Citaat
Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ;D) wat zou ik dan voor jou moeten maken?
Ja, jij bent heel lief, maar ik zie het nog niet gebeuren dat je voor mij komt koken. Maar mocht je ooit in de gelegenheid zijn, en in de buurt, je bent van harte welkom om het volgende voor mij te komen koken:

als voorgerecht: tonijncarpaccio op een bedje van zeekraal
als hoofdgerecht: gebakken tongetjes met zelfgemaakte frites en zeekraal gebakken in kokosboter met sambal
als toetje: zelfgemaakte vanillevla met een bolletje roomijs en aardbeiensaus

Daarna sluiten we af met koffie en een Tia Maria....

Valt best mee toch? Ik ben niet zo heel erg veeleisend :)
  ::) Koffie en Tia maria, wordt geregeld ::) ( na zo'n bestelling onthoud ik alleen wat er het laatste is gezegd meestal ;D)

Citaat
Voldoende beantwoord? Of blijven er nog vragen over?
Je bent nog niet van me af ;D.

- Welke sport beoefen je het liefst?
- Welke sport kijk je het liefst naar?
- Welk boek heb je onlangs gelezen en raad je andere mensen aan?
- Welke kleur past het beste bij jou persoonlijkheid?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #731 Gepost op: 16-06-2013, 18:45:54 »
Dank allemaal, voor de opmerkingen over privacy en zo.
Lucy kan gelukkig wel nadenken en heeft dan ook fictieve namen gebruikt, dus niemand die dit verhaal op een of andere manier aan de mensen hier in huis kan koppelen :)



Oh, goedzo!   ::ok:: Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je je mee laat slepen en je verhaal zomaar ineens vertelt,als de charmante gastheer vragen aan je stelt  ;) 
...maar soms even niet :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #732 Gepost op: 16-06-2013, 20:26:12 »
::hug:: Altijd je hart volgen is hier weer een toepasselijk zinnetje. Maar je hebt wel plezier in het werk wat je nu doet?

Ik ga nog iedere dag fluitend naar mijn werk gelukkig. Ik heb leuke collega's en het werk wat ik doe bevalt me prima.

  ::) Koffie en Tia maria, wordt geregeld ::) ( na zo'n bestelling onthoud ik alleen wat er het laatste is gezegd meestal ;D)

Een notitieblokje heb ik vast wel voor je liggen, dus dat excuus gaat niet op .....

- Welke sport beoefen je het liefst?

Ik heb altijd getafeltennist (heel fanatiek en op een aardig niveau). Omdat ik van mening was dat er veel tijd in mij werd geïnvesteerd door de vereniging waar ik voor speelde, ben ik, toen ik een jaar of 18 was, zelf een trainersopleiding gaan volgen. Eerst alleen voor de kleintjes (de welpjes) en daarna een vervolgcursus waardoor ik gediplomeerd trainster was voor de gehele jeugdafdeling. Ik ben zelf gestopt met actief tafeltennissen na een meniscusoperatie, maar heb wel nog heel lang training gegeven en jeugdteams begeleid in competitie en toernooien. Toen ik kinderen kreeg werd me dat een beetje teveel, en langzaam heb ik dat afgebouwd.

- Welke sport kijk je het liefst naar?
Ik volg eigenlijk heel veel sporten: voetbal in de 1e plaats, maar ook tennis, wielrennen en schaatsen kijk ik graag. Ik kijk wel naar zo'n beetje alle sportrubrieken op tv.

- Welk boek heb je onlangs gelezen en raad je andere mensen aan?


Nu ben ik Inferno van Dan Brown aan het lezen. Geweldig boek en door dit te lezen krijg ik weer ontzettend veel zin om naar Italië te gaan. Ik ben nu op 3/4 van het boek en tot nu toe kan ik alleen maar zeggen: LEZEN dat boek!
Daarvoor heb ik alle boeken van Tess Gerritsen gelezen (Rizzoli & Isles is als serie op tv geweest). Alleen lezen als je tegen dode/opengesneden mensen kunt.... ;)

- Welke kleur past het beste bij jou persoonlijkheid?

Hmmmmm das een bijzondere vraag. Ik denk dat je grasgroen/appeltjesgroen (de kleur van GIG) bij mij kan matchen. Ik ben op mijn best in het voorjaar als het gras weer groen is en de blaadjes aan de bomen komen. Zodra de prullenbakken op het strand gezet worden, en de strandhuisjes de duinen over komen rollen, voel ik me weer helemaal happy. Dus zandgeel zou ook wel bij mij passen...



Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #733 Gepost op: 16-06-2013, 22:29:40 »
Ik ga nog iedere dag fluitend naar mijn werk gelukkig. Ik heb leuke collega's en het werk wat ik doe bevalt me prima.
Gelukkig maar :)

Citaat
- Welke sport beoefen je het liefst?

Ik heb altijd getafeltennist (heel fanatiek en op een aardig niveau). Omdat ik van mening was dat er veel tijd in mij werd geïnvesteerd door de vereniging waar ik voor speelde, ben ik, toen ik een jaar of 18 was, zelf een trainersopleiding gaan volgen. Eerst alleen voor de kleintjes (de welpjes) en daarna een vervolgcursus waardoor ik gediplomeerd trainster was voor de gehele jeugdafdeling. Ik ben zelf gestopt met actief tafeltennissen na een meniscusoperatie, maar heb wel nog heel lang training gegeven en jeugdteams begeleid in competitie en toernooien. Toen ik kinderen kreeg werd me dat een beetje teveel, en langzaam heb ik dat afgebouwd.

Kijk, dat is iets wat we nog niet wisten ik in ieder geval niet  ::bravo::. Nu moeten we natuurlijk een keer gaan tafeltennissen zodat je me kan inmaken ;D.

Citaat
- Welke kleur past het beste bij jou persoonlijkheid?

Hmmmmm das een bijzondere vraag. Ik denk dat je grasgroen/appeltjesgroen (de kleur van GIG) bij mij kan matchen. Ik ben op mijn best in het voorjaar als het gras weer groen is en de blaadjes aan de bomen komen. Zodra de prullenbakken op het strand gezet worden, en de strandhuisjes de duinen over komen rollen, voel ik me weer helemaal happy. Dus zandgeel zou ook wel bij mij passen...
Een kleur zegt veel over iemand, vandaar de vraag ::jaja::.

Laatste serie met vragen:
- Waarvoor ben je bang? Of heb je ergens een angst voor?
- Hoe bevalt het moderatorschap? Wat vind je het moeilijkst en wat vind je het leukst?
- Wat is je grootste hobby?
- Welke serie ( naast wie is de mol) is wat jou betreft een echte topper?

Dat waren de vragen :).


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #734 Gepost op: 16-06-2013, 22:32:08 »
D*N vraag aan jou: komt er nog een nieuwe onderschriftenronde?  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #735 Gepost op: 16-06-2013, 22:48:25 »
D*N vraag aan jou: komt er nog een nieuwe onderschriftenronde?  ;D
Komt eraan ja ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #736 Gepost op: 16-06-2013, 23:11:57 »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #737 Gepost op: 17-06-2013, 00:42:50 »
teruggaan op mijn vijfenzeventigste? Misschien wel, maar ik denk dat een tweede keer toch een andere emotie oproept.

 -Welk liedje heeft voor jou een speciale betekenis? en waarom?
'Abide with me' omdat me dat aan mijn 40 jaar geleden overleden vader doet denken.
- Kan je een muziekinstrument bespelen? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je willen kunnen bespelen?
Nee, maar ik zou mijn stem wel willen kunnen bespelen. Nu klink ik als een valse kraai als ik zing. Triest.
- Ben je in je jongere jaren losbandig geweest? ( roken, drinken, drugs?)
Ja, ja, ja.
- Wat is je grootste hobby?
Ik maak quilts en ik teken en kleur mandala's

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #738 Gepost op: 17-06-2013, 00:53:51 »

- Kan je een muziekinstrument bespelen? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je willen kunnen bespelen?
Nee, maar ik zou mijn stem wel willen kunnen bespelen. Nu klink ik als een valse kraai als ik zing. Triest.
::rofl::

Citaat
- Wat is je grootste hobby?
Ik maak quilts en ik teken en kleur mandala's
Leuk ::ok::. Ik moest even opzoeken wat quilts zijn, maar ik heb altijd bewondering voor mensen die zoiets kunnen maken en daar zoveel geduld voor hebben want zoiets maken duurt volgens mij wel een tijdje. Voor de kijkers die ook niet weten wat het is en te lui zijn om te googlen:
Citaat
Een quilt is een doorgestikte deken. Het wordt gemaakt van drie lagen textiel die op elkaar genaaid worden door middel van quilten. De top (bovenste laag) kan een hele lap stof zijn (whole cloth) of patchwork.

En de laatste serie vragen:
- Hoe ben je hier op realitynet verzeild geraakt?
- Hoe kom je aan je nickname?
- Welk land wil je zeker nog een keer bezoeken? en waarom?

Dat waren de vragen :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #739 Gepost op: 17-06-2013, 04:11:25 »
- Hoe ben je hier op realitynet verzeild geraakt?
Door mijn interesse in expeditie robinson. Eerst was ik actief op het sbs forum met o.a. Bakkertje. Ook nog een tijd in de dorpsstraat (ook een forum) gewoond(ook met bakkertje)en toen met een heel stel hier terecht gekomen.
- Hoe kom je aan je nickname?
Het is javaans voor 'moedertje';vond ik wel schattig.
- Welk land wil je zeker nog een keer bezoeken? en waarom?
Op dit moment Droomland. Waar ik nog wel naar toe wil is Schotland. Geen idee waarom, maar het lijkt me mooi mystiek en als ik zou geloven in reincarnatie dan denk ik dat ik lang geleden daar gewoond heb.

D*n, mijn vraag voor jou: mag ik je adopteren?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw