Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427123 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #760 Gepost op: 20-06-2013, 23:19:07 »
- Heb je broers of zussen

1 broer, 3 zussen


- Hoe ben je op Realitynet verzeild geraakt en hoe ben je er blijven hangen?
Ik zat op het AVRO-forum, waar ik werd weggeplukt door een forummer van RN, die daar vaak in de chat zat. Met een klein groepje is men toen hier verder gegaan, dit groepje had zelfs haar eigen chatkanaal (de voodoo-chat.....het voert te ver om uit te leggen wat dat was, wie het wil weten, mag me een pm sturen).

Ik vond het wel een relaxte sfeer, en hoewel er in de loop der jaren soms nare dingen gebeurden, ben ik RN altijd trouw gebleven. Heb er ook IRL vrienden gemaakt.



- Wat wil je echt nog een keer doen in je leven?
Een boek schrijven dat een groot publiek aanspreekt. Ik heb verschillende verhaallijnen liggen en ik heb contact met mensen die zelf ook al uitgaves op hun naam hebben staan, en die me er verder mee kunnen helpen.


- Wat eet je het liefst als avondeten?  Ik neem aan dat daar warm eten mee wordt bedoeld: in dat geval kun je me altijd een plezier doen met de een of andere pasta-variant.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #761 Gepost op: 20-06-2013, 23:25:59 »
- Wat studeer je nu? of wacht belangrijker nog, wat is je leeftijd? Die staat helemaal niet in je profiel .

Ik ben 15 jaar, en zit dus nog op school. In de toekomst wil ik graag Psychologie of Theater gaan studeren.
Zie je, ik had je ouder geschat :). Welk niveau doe je?


Citaat
- Waarom was Hadewych ook alweer de mol?    

Omdat ze als kandidaat té fanatiek was en dan nog niet veel geld opbracht. Sommige van haar acties waren heel subtiel en perfect voor aflevering 10. Maar ja, ze moesten ineens een twist bedenken zodat Anne-Marie de mol was. Ik denk dat het een complot is om mij belachelijk te maken vanwege mijn forumnaam. En dan natuurlijk de hints.
Maar goed, een aantal jaar na de allerlaatste aflevering van WIDM verwacht ik wel dat er meer over naar buiten mag komen ;D
::rofl:: Het is gewoon één groot complot.

- Zit je( of heb je) bij een sportvereniging ( gezeten)? Welke sport?
- Heb je al eens een vriendinnetje gehad?
- Kan je een instrument bespelen? Zo ja welke? Zo nee, welke zou je willen kunnen bespelen?
- Welke tv series volg je allemaal?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #762 Gepost op: 20-06-2013, 23:34:30 »
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD.

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos

Al heel vaak, alleen dit jaar al drie keer... ;D

Zie mijn avatar: :P
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #763 Gepost op: 20-06-2013, 23:34:45 »
Welk niveau doe je?
VWO. En ik zal het ouder inschatten maar opvatten als een teken van volwassenheid. ;D


- Zit je( of heb je) bij een sportvereniging ( gezeten)? Welke sport?

Ik zit al jaren bij een sportvereniging, en wel een badmintonvereniging. :)

- Heb je al eens een vriendinnetje gehad?

Ja, een aantal keer. En dat is alles wat ik erover ga zeggen. ;)

- Kan je een instrument bespelen? Zo ja welke? Zo nee, welke zou je willen kunnen bespelen?

Nee, ik kan geen instrument bespelen. En ik denk dat als ik zou moeten kiezen ik gitaar of piano zou willen spelen, of juist iets heel aparts. (geen triangel of zo, ik wil wel serieus genomen worden)
Maar ik zou denk ik nooit het geduld kunnen opbrengen, ik kan er ook heel slecht tegen als iets niet lukt.

- Welke tv series volg je allemaal?

Ik volg niet echt veel series. De meeste programma's die ik kijk zijn los te bekijken.
Tellen realityseries ook mee? Want WIDM, ER enz. volg ik wel allemaal.
Ook Flikken Maastricht volg ik tegenwoordig echt actief. (hoewel het nu weer even niet op tv is)
Verder kan ik zo gauw even niks bedenken, als ik er nog een paar bedenk zal ik ze later nog posten. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #764 Gepost op: 20-06-2013, 23:36:47 »
Wat Sissel betreft: het was een complete verrassing voor mij. Het ging om een programma Helden van de KRO. Hiervoor kon je je idool opgeven, en ik had haar naam opgegeven. Ik werd uitgenodigd voor het programma, ik zou 5 minuten via een videoverbinding met haar mogen praten. Maar in plaats daarvan maakte zij, op weg naar een optreden in Duitsland, een tussenstop voor dit programma, waar ik haar tot mijn stomme verbazing live kon ontmoeten.
Wat leuk ::ok::.
- Hoe ben je op Realitynet verzeild geraakt en hoe ben je er blijven hangen?
Ik zat op het AVRO-forum, waar ik werd weggeplukt door een forummer van RN, die daar vaak in de chat zat. Met een klein groepje is men toen hier verder gegaan, dit groepje had zelfs haar eigen chatkanaal (de voodoo-chat.....het voert te ver om uit te leggen wat dat was, wie het wil weten, mag me een pm sturen).

Ik vond het wel een relaxte sfeer, en hoewel er in de loop der jaren soms nare dingen gebeurden, ben ik RN altijd trouw gebleven. Heb er ook IRL vrienden gemaakt.
Maar je hebt het zo te zien, nog steeds naar je zin hier ::ok::.

Citaat
- Wat wil je echt nog een keer doen in je leven?
Een boek schrijven dat een groot publiek aanspreekt. Ik heb verschillende verhaallijnen liggen en ik heb contact met mensen die zelf ook al uitgaves op hun naam hebben staan, en die me er verder mee kunnen helpen.
aah dit zijn dingen die we nog niet weten ik niet ;D. Waar zou het verhaal over gaan? Welk genre?

En naar de laatste set:
- Welke vakantie was voor jou een echte topvakantie? Waarheen? en Wat heb je gedaan?
- Welk drankje vind je echt lekker?
- Wie is voor jou één van de meest bijgebleven forummers die er nu niet meer is?

Dat waren de vragen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #765 Gepost op: 20-06-2013, 23:43:36 »
VWO. En ik zal het ouder inschatten maar opvatten als een teken van volwassenheid. ;D
Is een goed teken ja. Ik had je niet 20+ geschat hoor ;D.[/quote]

Citaat
- Zit je( of heb je) bij een sportvereniging ( gezeten)? Welke sport?

Ik zit al jaren bij een sportvereniging, en wel een badmintonvereniging. :)
Leuk, ook competitie?

Citaat
- Heb je al eens een vriendinnetje gehad?

Ja, een aantal keer. En dat is alles wat ik erover ga zeggen. ;)
Wat flauw ::hypocriet::. Nu kwam juist het leukste gedeelte :-X.

Neeext:
- Wat is je lievelingskleur?
- Wat zijn tot nu toe echt hoogtepunten uit je leven?
- Wat wil je sowieso nog een keer doen in je leven?
- Als je uit iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan echt eens willen ontmoeten?

Dat waren de vragen alweer ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #766 Gepost op: 21-06-2013, 00:16:30 »
Dit jaar niet, volgend jaar ga ik wel weer competitie spelen. Eerst nog wat meer ervaring opdoen bij de senioren. (18+, maar ik mag ook meespelen ;))

-Wat is je lievelingskleur?

Kon je geen vragen meer bedenken? :P Ik zou het echt niet weten. Blauw vind ik wel een mooie kleur, maar groen en rood ook. En oranje en geel eigenlijk ook wel, haha.
Qua kleren draag ik eigenlijk ook alle kleuren weleens. (behalve roze en ook niet allemaal kleuren door elkaar)

-Wat zijn tot nu toe echt hoogtepunten uit je leven?

Dit klinkt heel zielig, maar ik heb nog niet echt grote hoogtepunten gehad in mijn leven. Eigenlijk is mijn hele leven best wel leuk. :P
Maar de leukste momenten waren denk ik de vakanties. Soms gingen we met de hele familie (en geloof me, dat is heel druk) en soms met het gezin. Was elk jaat weer superleuk.

-Wat wil je sowieso nog een keer doen in je leven?

Bungeejumpen, trouwen, kinderen krijgen, een huis kopen, veel reizen, BN'er worden en aan WIDM meedoen.

- Als je uit iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan echt eens willen ontmoeten?

Van dit forum jou natuurlijk :) (niet omdat jij het vraagt, als iemand anders het zou vragen zou ik ook D*N zeggen ;)
En verder zou ik uiteraard graag Hade eens willen ontmoeten (maar dan ook echt ontmoeten en een goed gesprek met d'r voeren) of Barack Obama. Willem-Alexander en Maxima lijken me ook leuk, en verder nog een heleboel bekende zangers. De halve wereld dus eigenlijk.

Sorry overigens voor alle triangelisten (bestaat dat woord? anders bestaat het nu) die ik heb beledigd met mijn vorige post. Ik bedoel niet dat je niet serieus kunt worden genomen als je triangel speelt, het is alleen niet het eerste instrument waar ik aan zou denken om te gaan bespelen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #767 Gepost op: 21-06-2013, 00:24:29 »
-Wat is je lievelingskleur?

Kon je geen vragen meer bedenken? :P Ik zou het echt niet weten. Blauw vind ik wel een mooie kleur, maar groen en rood ook. En oranje en geel eigenlijk ook wel, haha.
Qua kleren draag ik eigenlijk ook alle kleuren weleens. (behalve roze en ook niet allemaal kleuren door elkaar)
Kom ik zo inspiratieloos over? ::hypocriet::.

Citaat
-Wat zijn tot nu toe echt hoogtepunten uit je leven?

Dit klinkt heel zielig, maar ik heb nog niet echt grote hoogtepunten gehad in mijn leven. Eigenlijk is mijn hele leven best wel leuk. :P
Maar de leukste momenten waren denk ik de vakanties. Soms gingen we met de hele familie (en geloof me, dat is heel druk) en soms met het gezin. Was elk jaat weer superleuk.
Je hebt natuurlijk ook nog een heel leven.

Citaat
-Wat wil je sowieso nog een keer doen in je leven?

Bungeejumpen, trouwen, kinderen krijgen, een huis kopen, veel reizen, BN'er worden en aan WIDM meedoen.
::rofl:: BN'er worden staat ook op mijn lijstje, misschien moeten we een duo vormen? Ik wil ook aan widm maar ook aan ER meedoen ::jaja::.

Citaat
- Als je uit iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan echt eens willen ontmoeten?

Van dit forum jou natuurlijk :) (niet omdat jij het vraagt, als iemand anders het zou vragen zou ik ook D*N zeggen ;)
En verder zou ik uiteraard graag Hade eens willen ontmoeten (maar dan ook echt ontmoeten en een goed gesprek met d'r voeren) of Barack Obama. Willem-Alexander en Maxima lijken me ook leuk, en verder nog een heleboel bekende zangers. De halve wereld dus eigenlijk.
ahh lief :-[ :).

Citaat
Sorry overigens voor alle triangelisten (bestaat dat woord? anders bestaat het nu) die ik heb beledigd met mijn vorige post. Ik bedoel niet dat je niet serieus kunt worden genomen als je triangel speelt, het is alleen niet het eerste instrument waar ik aan zou denken om te gaan bespelen.
Ja, en met triangels trek je alleen maar rare meiden aan die geloven dat de driehoekjes iets te maken hebben met illuminatie  ::). Dus je kan beter gitaar spelen ja ::jaja::.

Bedankt voor het interview ::bravo::. Je mag nog één pittige vraag aan mij stellen als je die hebt ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #768 Gepost op: 21-06-2013, 00:29:07 »
Graag gedaan hoor :) Ik zal nog even nadenken over een vraag.
En hoe gaan we een duo vormen? Want zingen kan ik dus echt niet. Als ik ooit nog eens bekend word, is het met acteren of mijn geweldige gevoel voor humor.
We kunnen dat proberen te combineren? :P
Maar ik zie jou eigenlijk eerder voor me als televisiepersoonlijkheid, gewoon iemand die niet bekend is vanwege zijn grote talent (ongeacht of hij dat heeft) maar vanwege zijn geweldige karakter en humor. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #769 Gepost op: 21-06-2013, 00:36:14 »
En hoe gaan we een duo vormen? Want zingen kan ik dus echt niet. Als ik ooit nog eens bekend word, is het met acteren of mijn geweldige gevoel voor humor.
We kunnen dat proberen te combineren? :P
Maar ik zie jou eigenlijk eerder voor me als televisiepersoonlijkheid, gewoon iemand die niet bekend is vanwege zijn grote talent (ongeacht of hij dat heeft) maar vanwege zijn geweldige karakter en humor. ;)
haha :-[, nu is mijn tweede persoontje genaamd ego wel weer gevoed ;D.

Klinkt eigenlijk een beetje als een Britt Decker ::rofl::. Nou dan weet je wat we moeten doen hé. Meedoen aan take me out ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #770 Gepost op: 21-06-2013, 00:39:38 »
Hmm, dat wordt nog lastig vanwege onze verschillende seksuele voorkeuren :P
Misschien kun jij bij de dames gaan staan, dat ik uit de lift kom? Dan kies ik jou gewoon, en als date gaan we dan een duo vormen.

Dan zijn we gewoon de mannelijke Britt en Ymke, maar dan leuker en slimmer. ;D (zo slim is Ymke overigens ook niet, ik heb een keer een fragment gezien waarin ze verbaasd was dat lianen echt bestonden, ze dacht eerst dat het een verzinsel was van Walt Disney ::))
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #771 Gepost op: 21-06-2013, 00:43:39 »
Hmm, dat wordt nog lastig vanwege onze verschillende seksuele voorkeuren :P
Misschien kun jij bij de dames gaan staan, dat ik uit de lift kom? Dan kies ik jou gewoon, en als date gaan we dan een duo vormen.
Waterdicht plan ::rofl:: ::ok::.

Citaat
Dan zijn we gewoon de mannelijke Britt en Ymke, maar dan leuker en slimmer. ;D (zo slim is Ymke overigens ook niet, ik heb een keer een fragment gezien waarin ze verbaasd was dat lianen echt bestonden, ze dacht eerst dat het een verzinsel was van Walt Disney ::))
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Ymke is meer een karikatuur dan een slim iemand inderdaad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #772 Gepost op: 21-06-2013, 00:51:31 »
Ymke is net zo dom als Britt, alleen heeft ze dat zelf niet door... Daarom is ze dus eigenlijk nóg dommer. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #773 Gepost op: 21-06-2013, 06:17:02 »


D*N's slechte haardag bezorgd hem nog vaak nachtmerries.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #774 Gepost op: 21-06-2013, 09:17:26 »
Nee, ik kan geen instrument bespelen. En ik denk dat als ik zou moeten kiezen ik gitaar of piano zou willen spelen, of juist iets heel aparts. (geen triangel of zo, ik wil wel serieus genomen worden)

Of je kan gewoon 2 triangels leren spelen :D ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #775 Gepost op: 21-06-2013, 09:27:32 »
Leuke interviews HIDM en Bodejos!  ::ok::


Wie is er al eens in Disneyland geweest?
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD.

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos, NextGP

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #776 Gepost op: 21-06-2013, 09:31:40 »
Wie is er al eens in Disneyland geweest?
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD., Schulz

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos, NextGP

Naar Eurodisney met dochters. Stuk of 5 keer, denk ik. Nu moet ik wachten op kleinkinderen...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #777 Gepost op: 21-06-2013, 09:48:39 »
Misschien moet je je dochters een hint geven broeder.
Zijn ze vast van gecharmeerd? ::) ::rofl::

--



Wie is er al eens in Disneyland geweest?
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD., Schulz, HDD

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos, NextGP
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #778 Gepost op: 21-06-2013, 11:31:01 »
Leuk om die interviews te lezen met iedereen  :). Ik ben alleen totaal niet creatief met onderschriften te bedenken, dus zal dan ook wel niet aan de beurt komen  ::hypocriet::


Wie is er al eens in Disneyland geweest?
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD., Schulz, HDD

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos, NextGP, Silvermaiden

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #779 Gepost op: 21-06-2013, 12:09:17 »
Wie is er al eens in Disneyland geweest?
Ja ik: Jann, Daisy, -ELISE-, Hadewychisdemol, KD., Schulz, HDD

Nee ik niet: LdHmolletje, Lukie4, Swifty, Starlight, MV22, Bodejos, NextGP, Silvermaiden, MaikeMeisje
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?