Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427091 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #840 Gepost op: 23-06-2013, 16:19:16 »

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #841 Gepost op: 23-06-2013, 16:22:34 »
Crack

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #842 Gepost op: 23-06-2013, 16:29:14 »
Best wel romantisch dus ::love::. Ook wel typisch, mannen en wasmachine's haha, vrouwen en mini coopers ::). Alvast gefeliciteerd met de 19 jaar ::bravo::.
Dank je wel... ::hug::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een paar artiesten die je vaak langs hoort komen?  ;D
Ik hou bijvoorbeeld van Doe Maar, Blof, Racoon, Robbie Williams, Michael Bubble maar ook van Bonnie Tyler, the tragically hips, Guus Meeuwis, Ierse Folk maar ook van licht klassieke muziek


Wow, je hebt je zeker weten nuttig gemaakt onderweg naar het onderwijs ;). Maar je hebt in ieder geval heel veel ervaring opgebouwd ::ok::. En dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd wat ik heb gedaan ;D

- Wat is het mooiste moment uit je leven tot nu toe?
Ik kan nu heel clichématig zijn en zeggen mijn trouwdag en de geboorte van mijn kinderen...maar dat laatste heb ik niet bewust meegemaakt dus ik ga voor iets anders namelijk de eerste stappen die ik zette na mijn "ongelukje" op de atletiekbaan. Na ruim een jaar te hebben aangehoord dat lopen voor mij moeilijk zou worden, heb ik mezelf voorgenomen om de artsen een poepie te laten ruiken en ik ben heel hard gaan trainen totdat ik zonder krukken kon lopen. Winkelen en wandelen is nog steeds niet iets wat ik lang kan maar met mijn nordic walkingpoles gaat het me aardig af ::trots::

- Wat wil je echt zeker nog een keer doen in je leven?
Met Marcel de Whiskyroute rijden door Schotland en Ierland maar dan moet ik eerst mijn rijbewijs gaan halen zodat hij onderweg lekker kan genieten van alle whiskysoorten die we tegenkomen

- Ga je op vakantie? Zo ja, waar ga je heen?  :D
We hebben geen vakantie gepland maar wie weet boeken we nog een last minute ergens in Nederland en verder ga ik weer werken bij de zomerschool.

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #843 Gepost op: 23-06-2013, 19:20:40 »
Leuk leuk, ik ga ook cmv doen na de vakantie ;D. Je bent er nu klaar mee dus:
- Ben je aan het werk? Zo ja, wat voor werk doe je?

Leuk zeg! Veel plezier daarmee :). Ik ben op het moment gastvrouw bij een cultureel centrum, maar wel op zoek naar iets anders.

 ::wenkbrauw::

Haha

- Je hebt geen favoriete artiest/band?

Oh ja dat heb ik zeker. Tori Amos, The Pierces, Muse, HAIM, Fleetwood Mac, Nightwish, Lacuna Coil, Dixie Chicks, Ellie Goulding, White Lies en Kodaline. Dat zijn mijn meest favoriete bands en artiesten. Een paar sinds kort aangezien ze nog niet zolang bestaan.

- Waar komt je nickname vandaan?

Die naam komt van de rock opera Aina. Dat was een project van muzikanten uit diverse metal/rockbands. Silvermaiden is een hoofdpersoon daarin. Het nummer die over haar gaat vind ik prachtig en de naam heeft iets mystieks. Dat is iets waar ik erg van houd.

- Heb je broers of zussen?

Ja 1 zusje en ze is 5 jaar jonger.

- Beoefen je zelf een sport? Of heb je dat gedaan?

Op het moment ben ik bezig met wat fietsen, maar heb heel veel sporten gedaan. Volleybal ben ik het meest succesvol in geweest tot ik een pittige blessure opliep. Verder heb ik onder andere aan turnen gedaan, atletiek en zwemmen. Vond het allemaal leuk om te doen, maar nu kijk ik naar de meeste sporten. Atletiek staat trouwens weer op de planning of honkbal als ik daar een leuke club van kan vinden.



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #844 Gepost op: 25-06-2013, 19:33:50 »

Wow, je hebt je zeker weten nuttig gemaakt onderweg naar het onderwijs . Maar je hebt in ieder geval heel veel ervaring opgebouwd . En dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd wat ik heb gedaan
Haha, nog meer ::bravo::.

Citaat
- Wat is het mooiste moment uit je leven tot nu toe?
Ik kan nu heel clichématig zijn en zeggen mijn trouwdag en de geboorte van mijn kinderen...maar dat laatste heb ik niet bewust meegemaakt dus ik ga voor iets anders namelijk de eerste stappen die ik zette na mijn "ongelukje" op de atletiekbaan. Na ruim een jaar te hebben aangehoord dat lopen voor mij moeilijk zou worden, heb ik mezelf voorgenomen om de artsen een poepie te laten ruiken en ik ben heel hard gaan trainen totdat ik zonder krukken kon lopen. Winkelen en wandelen is nog steeds niet iets wat ik lang kan maar met mijn nordic walkingpoles gaat het me aardig af
Heb je aan atletiek gedaan? Heb ik vroeger ook willen doen namelijk :).

Citaat
- Wat wil je echt zeker nog een keer doen in je leven?
Met Marcel de Whiskyroute rijden door Schotland en Ierland maar dan moet ik eerst mijn rijbewijs gaan halen zodat hij onderweg lekker kan genieten van alle whiskysoorten die we tegenkomen
Over het rijbewijs gesproken, hoe gaat het daarmee? Ben je al bijna klaar om examen te doen?

Je bent natuurlijk ook moderator geweest hier,
- Wat vond je als moderator de leukste taak? en wat de minst leuke?
- Hoe ben je op het forum terecht gekomen?
- Wie is jou grote voorbeeld?

Dat waren de vragen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #845 Gepost op: 25-06-2013, 19:40:38 »
Leuk leuk, ik ga ook cmv doen na de vakantie . Je bent er nu klaar mee dus:
- Ben je aan het werk? Zo ja, wat voor werk doe je?

Leuk zeg! Veel plezier daarmee . Ik ben op het moment gastvrouw bij een cultureel centrum, maar wel op zoek naar iets anders.
Dankje :).

Citaat
- Waar komt je nickname vandaan?

Die naam komt van de rock opera Aina. Dat was een project van muzikanten uit diverse metal/rockbands. Silvermaiden is een hoofdpersoon daarin. Het nummer die over haar gaat vind ik prachtig en de naam heeft iets mystieks. Dat is iets waar ik erg van houd.
Ik heb het nummer natuurlijk even opgezocht voor onze kijkers :).

Het is in ieder geval een originele naam ::ok::.

Citaat
- Beoefen je zelf een sport? Of heb je dat gedaan?

Op het moment ben ik bezig met wat fietsen, maar heb heel veel sporten gedaan. Volleybal ben ik het meest succesvol in geweest tot ik een pittige blessure opliep. Verder heb ik onder andere aan turnen gedaan, atletiek en zwemmen. Vond het allemaal leuk om te doen, maar nu kijk ik naar de meeste sporten. Atletiek staat trouwens weer op de planning of honkbal als ik daar een leuke club van kan vinden.
Gewoon fietstochten? Of ook op snelheid?

Laatste vragen:
- Als je jezelf met een dier zou moeten vergelijken. Welk dier zou je jezelf mee vergelijken en waarom?
- Wat is de laatste keer dat je hebt gehuild en waarom?
- Wat wil je echt nog een keer doen in je leven?

Dat waren ze :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #846 Gepost op: 25-06-2013, 19:44:48 »

Het is in ieder geval een originele naam ::ok::.

::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #847 Gepost op: 25-06-2013, 19:58:03 »
Zo, ik had heel wat bij te kijken op uitzending gemist, maar ik ben weer helemaal bij en heb leuke autootjes voorbij zien komen(heb ook in een mini en een VW-busje rondgereden en een kever  ::ok::) en de interviews waren ook weer leuk om te zien  ::bravo::

Wie heeft er een kat of hond als huisdier?

Ja ik: Schulz, Hadewychisdemol, MV22

Nee ik niet: Lukie4, Swifty, Daisy, LdHmolletje, Starlight, Aapje, Jann, NextGP, bakkertje, KD. grasisgroen



Wel een kat gehad  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #848 Gepost op: 25-06-2013, 20:57:45 »
Citaat
Over het rijbewijs gesproken, hoe gaat het daarmee? Ben je al bijna klaar om examen te doen?
Ik ben al jaren klaar om examen te doen maar het CBR is er nog niet klaar voor ::) :P nee alle gekheid op een stokje: ik heb niets met autorijden en vind er geen bal aan. Maar ik heb me voorgenomen om voor mijn 50ste het rijbewijs te halen dus ik heb nog even ;D

Citaat
Je bent natuurlijk ook moderator geweest hier,
- Wat vond je als moderator de leukste taak? en wat de minst leuke?
Ohjee het leukste...ehm...tja....de vindingrijkheid van forumers om de regels te omzeilen het minst leuke vond ik de forumers die zelf niet inzagen dat ze fout zaten en je vervolgens via een PM de huid volschelden...daar heb ik wel moeiten mee gehad :-[

Citaat
- Hoe ben je op het forum terecht gekomen?
Ik heb een hele tijd op het expeditie robinson forum van SBS gezeten en kwam daar in contact met Stormpie die forummoderator was. Via de dorpstraat (een kleine groep fanatieke forumers waaronder Stormpie en Ibung) ben ik op RN komen kijken en het beviel me zo goed dat ik ben gebleven. Al snel werd ik gevraagd om forummoderator te worden wat ik ook best lang heb gedaan maar door tijdgebrek ben ik er mee gestopt. Soms zou ik de taak wel weer op me willen nemen maar ik ben nog steeds druk druk druk.

Citaat
- Wie is jouw grote voorbeeld?
Op het forum is dat toch wel Stormpie geweest. Van haar heb ik heel veel geleerd.

Citaat
Dat waren de vragen ;).
Dank je wel voor de leuke vragen....nu mijn vraag aan jou: Met welke forumer zou je graag een dag willen ruilen en waarom??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #849 Gepost op: 25-06-2013, 21:22:52 »
Ik ben al jaren klaar om examen te doen maar het CBR is er nog niet klaar voor ::) :P nee alle gekheid op een stokje: ik heb niets met autorijden en vind er geen bal aan. Maar ik heb me voorgenomen om voor mijn 50ste het rijbewijs te halen dus ik heb nog even ;D
Hahaha, dan ga je als Sarah achter het stuur ::ok::.

Citaat
Ik heb een hele tijd op het expeditie robinson forum van SBS gezeten en kwam daar in contact met Stormpie die forummoderator was. Via de dorpstraat (een kleine groep fanatieke forumers waaronder Stormpie en Ibung) ben ik op RN komen kijken en het beviel me zo goed dat ik ben gebleven. Al snel werd ik gevraagd om forummoderator te worden wat ik ook best lang heb gedaan maar door tijdgebrek ben ik er mee gestopt. Soms zou ik de taak wel weer op me willen nemen maar ik ben nog steeds druk druk druk.
Ik weet zeker dat je altijd weer welkom bent als moderator  ::bravo::.

Citaat
Dank je wel voor de leuke vragen....nu mijn vraag aan jou: Met welke forumer zou je graag een dag willen ruilen en waarom??
oh moeilijke vraag. poeh, wat zijn de mogelijkheden. Met Jann, om eens te ervaren hoe het is om wel voldoendes te halen? Of met Lukie4 zodat ik de macht heb over RN? Of Dwaas omdat ik dan de wereld rond reis? Of Nieky omdat zijn vriendin hot is?

Nee ik denk dat ik voor Trialk moet gaan, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te zien wat hem op zijn rare taaltje brengt.  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #850 Gepost op: 26-06-2013, 21:00:40 »
 ::tandpastasmiley:: ??? ::) ::) leuk dan gaan we naar dromenland in zwart wit , maar daar praten ze tamelijk normaal , het échte   ::hypocriet::  rare taaltje ,ja dat zit in alle andere Marc Sleen plaatjes  ::rofl:: ::rofl:: ;) of kijk eens bij google plaatje s tuizentfloot  straks hieronder
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #851 Gepost op: 26-06-2013, 21:06:18 »
 Zie tjeef de kleppe en den Tuizent (zonder Nero)bij de slag om Wuustwezel  :P
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #852 Gepost op: 26-06-2013, 22:56:22 »
AHA, dat verklaart veel :D
...maar soms even niet :)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #853 Gepost op: 30-06-2013, 15:38:36 »

Het is in ieder geval een originele naam ::ok::.

Haha dat is het wel ja.

Gewoon fietstochten? Of ook op snelheid?

Allebei eigenlijk. Ik vind fietsen erg leuk om te doen, zowel op snelheid als in echt tochten met een picknick erbij

Laatste vragen:
- Als je jezelf met een dier zou moeten vergelijken. Welk dier zou je jezelf mee vergelijken en waarom?

Peoh lastig. Ik denk een katachtige. Vind het leuk om in een groep te zijn, maar af en toe alleen zijn vind ik ook prettig. Bij onbekende kijk ik van de zijlijn in het begin om te zien met wat voor types ik te maken heb. Ik heb een eigen wil en ga vaak mijn eigen weg in diverse situaties

- Wat is de laatste keer dat je hebt gehuild en waarom?

Hmm ik ben echt zo'n sentimentele tut, dus de tranen lopen vrij snel bij me. Denk de laatste keer dat ik gehuild heb bij het nummer Traveling Soldier van The Dixie Chicks is geweest. En waarom... de tekst doet het hem altijd. Ik ken een aantal soldaten waarvan er één het niet gered heeft. Het verhaal in het nummer raakt me gewoon elke keer als ik het hoor. In het begin veel heftiger dan nu, maar toch heb ik steeds tranen in mijn ogen als ik het nummer hoor. Het is vreemd, want in het 'gewone' dagelijks leven heb ik het er niet moeilijk meer mee.

- Wat wil je echt nog een keer doen in je leven?
Dat zijn toch wel een paar dingen, maar wat ik echt een keer wil doen is het lef hebben om een zangcarrière te beginnen. Ik heb namelijk zanglessen gehad ( ben van plan er weer mee te beginnen) en ik speel gitaar en schrijf weleens muziek. Maar ja... het lef eerst hebben om de echte stap te zetten hè

Dat waren ze :D

Was een leuk interview. Dank je. Hoop dat jij het ook leuk hebt gevonden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #854 Gepost op: 30-06-2013, 22:35:31 »
Zeker weten Silvermaiden, bedankt voor je antwoorden ::bravo::.

Je mag nog een vraag aan mij stellen als je die hebt ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #855 Gepost op: 30-06-2013, 22:51:40 »
Ok. Hier mijn vraag. Wat zou jij het liefste gaan doen als alles mogelijk is?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #856 Gepost op: 30-06-2013, 23:03:27 »
Ok. Hier mijn vraag. Wat zou jij het liefste gaan doen als alles mogelijk is?
Precies hetzelfde wat jij net hebt beschreven  ;). Een zangcarrière beginnen. Ik schrijf af en toe ook liedjes, of ik doe er pogingen toe. En ik zou het gewoon echt cool vinden om daar echt goed in te worden ::jaja::.

Iets anders wat ik echt nog eens wil doen is aan een reality programma meedoen als Big Brother, Widm of ER ;D.

 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #857 Gepost op: 1-07-2013, 01:01:43 »
Dat gaat je vast wel lukken D*N , by the way . ..ben ik nu gast hier  :) :P
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #858 Gepost op: 1-07-2013, 01:04:39 »
JAAAA Trialk is gast ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #859 Gepost op: 1-07-2013, 01:07:37 »
Zeer vereerd  mag ik een vraag stellen / @?  ::) ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?