Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426522 keer)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #940 Gepost op: 28-10-2015, 21:00:21 »
Oh,ik had toen idd gereageerd. ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #941 Gepost op: 28-10-2015, 21:01:27 »
Seizoen 2 begint met de zoektocht naar een nieuwe presentator? (of heeft D*Nneman er wel tijd voor?)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #942 Gepost op: 28-10-2015, 21:08:34 »
Seizoen 2 is al minstens een jaar uitgesteld  ::oink:: Is het geld op? ::hypocriet::

IK denk dat de presentator het te hoog in de ol kreeg en een enorm salaris eiste.  ::rofl:: ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #943 Gepost op: 28-10-2015, 21:51:54 »
IK denk dat de presentator het te hoog in de ol kreeg en een enorm salaris eiste.  ::rofl:: ::rofl::


Seizoen 2 begint met de zoektocht naar een nieuwe presentator? (of heeft D*Nneman er wel tijd voor?)
::ok:: Inderdaad weinig tijd. Stage, school, werk, zingen blabla, ik ben blij dat ik nog adem kan halen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #944 Gepost op: 29-10-2015, 11:12:56 »
dat laatste gaat echt vanzelf :P
er was eens......

Offline Luiaardje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • zzz
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #945 Gepost op: 29-10-2015, 21:51:01 »
IK denk dat de presentator het te hoog in de ol kreeg en een enorm salaris eiste.  ::rofl:: ::rofl::
;D ::jaja::
la-la-la

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #946 Gepost op: 11-12-2015, 16:31:40 »


Hallo Aapje16 ::zwaai::,

Iemand heeft mij verteld dat jij een groot fan ben van talkshows dus speciaal voor jou wat vragen, ook omdat je de allereerste gast ooit was  ::bravo::.

- Voor de mensen die je nog wat minder goed, welke opleiding doe je op dit moment en welke richting wil je daarmee uit?
- Je bent groot fan van Jason Mraz maar ....wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod?
- Je staat ook wel bekend als knuffel aapje, wie knuffelt het beste volgens jou?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #947 Gepost op: 11-12-2015, 16:39:07 »
Hallo Aapje16 ::zwaai::,
Hallo :D  ::zwaai::

Iemand heeft mij verteld dat jij een groot fan ben van talkshows dus speciaal voor jou wat vragen, ook omdat je de allereerste gast ooit was  ::bravo::.
Woehoe ::hyper::

- Voor de mensen die je nog wat minder goed, welke opleiding doe je op dit moment en welke richting wil je daarmee uit?
Ik zit momenteel in mijn laatste jaar bij de opleiding directiesecretaresse/ managementassistent :)
Ik hoop na mn stage te gaan werken :D

- Je bent groot fan van Jason Mraz maar ....wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod?
Jaaa Jason Mraz ::love::
Nou hij heeft een medley van 34 minuten ::hypocriet::
En verder zet ik altijd mijn hele afspeellijst op shuffle haha. Dus als het goed is speel ik alles ongeveer evenveel af ^^

- Je staat ook wel bekend als knuffel aapje, wie knuffelt het beste volgens jou?


Pfoe dat is een lastige!!
Uuhm jij natuurlijk! ::pinokkio:: ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #948 Gepost op: 11-12-2015, 16:45:45 »
Betekent dit dat de talkshow weer verder gaat of is dit een eenmalige special? Ik zat laatst dit topic nog eens door te lezen en toen vroeg ik me al af of het ooit nog weer verder zou gaan :D

*gaat er snel weer vandoor voor ze zelf ook weer ondervraagd wordt* ::zwaai::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #949 Gepost op: 11-12-2015, 16:50:11 »
Ik zit momenteel in mijn laatste jaar bij de opleiding directiesecretaresse/ managementassistent :)
Ik hoop na mn stage te gaan werken :D
Heb je al een bedrijf waarvan je zegt, daar zou ik wel willen gaan werken? Managementassistent van Jason Mraz misschien?  ;D

Citaat
Pfoe dat is een lastige!!
Uuhm jij natuurlijk! ::pinokkio:: ::hug::
Lief ::hug:: maak jesper niet jaloers hè

- Wat is het beste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
- Als Zuid-Limburger, voel jij je een typische Limburger? Kan je het dialect spreken?
- Dit jaar zagen we je meedoen aan het grote tactische spel 'De wonderen der wereld 2", één van de grote verrassingen van dit jaar in de wereld van forumspellen. Je bent erg ver gekomen en had plezier in het spelen. Zie jij jezelf nog een keer meedoen aan een forumspel als deze in de toekomst?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #950 Gepost op: 11-12-2015, 16:57:49 »
Heb je al een bedrijf waarvan je zegt, daar zou ik wel willen gaan werken? Managementassistent van Jason Mraz misschien?  ;D
Oeh ja als iemand me dat kan regelen zeg ik geen nee ::rofl::
Maar mijn stage is waarschijnlijk in het ziekenhuis hier, en dat lijkt me best leuk om te gaan werken ook :) Maar dat weet ik eigenlijk pas in juli als ik er ook daadwerkelijk stage heb gelopen haha

Lief ::hug:: maak jesper niet jaloers hè
Jesper knuffelt ook heel goed hoor ::jaja::

- Wat is het beste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Oeh vorig jaar met mijn verjaardag zei mn beste vriendinnetje dat ze niet kon komen. En toen ging die middag de bel en stond er een meeeega grote deur voor de deur. En toen ik die ging uitpakken zat zij daar in met mijn beste vriend :D  ::bravo::
(op mijn fb staat een filmpje ;) )

- Als Zuid-Limburger, voel jij je een typische Limburger? Kan je het dialect spreken?
Ligt er aan wanneer ::rofl::
Als ik in het noorden ben, voel ik me wel n Limburger ja. Maar als ik gewoon thuis ben heb ik het totaal niet.
En ja op tv enzo wordt Limburg wel een beetje belachelijk gemaakt vaak. Dus dan ben ik me extra bewust dat ik hier woon ::rofl::
(niet dat ik er niet tegen kan hoor, vaak klopt t ook nog wat ze zeggen)

En joa ich kin het dialect zeker proate :) Ich weit alleejn neet precies wie ich t mot schrieven. Mer ik deenk zoe get als dit haha.

- Dit jaar zagen we je meedoen aan het grote tactische spel 'De wonderen der wereld 2", één van de grote verrassingen van dit jaar in de wereld van forumspellen. Je bent erg ver gekomen en had plezier in het spelen. Zie jij jezelf nog een keer meedoen aan een forumspel als deze in de toekomst?
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog mee ga doen. Maar dan moet ik er wel tijd voor hebben. En ik gok dat ik dat niet ga hebben zodra ik stage loop. En als ik eenmaal werk heb ook niet ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #951 Gepost op: 11-12-2015, 17:05:36 »
Oeh ja als iemand me dat kan regelen zeg ik geen nee ::rofl::
Maar mijn stage is waarschijnlijk in het ziekenhuis hier, en dat lijkt me best leuk om te gaan werken ook :) Maar dat weet ik eigenlijk pas in juli als ik er ook daadwerkelijk stage heb gelopen haha
Ik wens je in ieder geval een fijn stage toe en hopelijk dat je vanuit daar gelijk mag blijven werken daar ::ok::.

Citaat
Jesper knuffelt ook heel goed hoor ::jaja::
Weet ik toch ::wenkbrauw::

Citaat
Oeh vorig jaar met mijn verjaardag zei mn beste vriendinnetje dat ze niet kon komen. En toen ging die middag de bel en stond er een meeeega grote deur voor de deur. En toen ik die ging uitpakken zat zij daar in met mijn beste vriend :D  ::bravo::
(op mijn fb staat een filmpje ;) )
Oeh ja die heb ik gezien, je bedoeld zeker doos?  ::vergroot::

Citaat
Ligt er aan wanneer ::rofl::
Als ik in het noorden ben, voel ik me wel n Limburger ja. Maar als ik gewoon thuis ben heb ik het totaal niet.
En ja op tv enzo wordt Limburg wel een beetje belachelijk gemaakt vaak. Dus dan ben ik me extra bewust dat ik hier woon ::rofl::
(niet dat ik er niet tegen kan hoor, vaak klopt t ook nog wat ze zeggen)
Schaam jij je voor je mede-limburgers? of ben je toch wel een beetje trots op de eigenheid van je provincie?

Citaat
En joa ich kin het dialect zeker proate :) Ich weit alleejn neet precies wie ich t mot schrieven. Mer ik deenk zoe get als dit haha.
;D
Citaat
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog mee ga doen. Maar dan moet ik er wel tijd voor hebben. En ik gok dat ik dat niet ga hebben zodra ik stage loop. En als ik eenmaal werk heb ook niet ^^
Tijd hebben is relatief hè

- Hoeveel sieraden heb je op een normale dag om? En welke?
- Als je een aap mocht zijn in je volgende leven, welke aap zou je dan willen zijn?

En de laatste vraag:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #952 Gepost op: 11-12-2015, 17:18:30 »
Ik wens je in ieder geval een fijn stage toe en hopelijk dat je vanuit daar gelijk mag blijven werken daar ::ok::.
Dankjewel ::bravo::

Oeh ja die heb ik gezien, je bedoeld zeker doos?  ::vergroot::
Oeps ja dat ::schaam::
Lange dag, ben moe ::hypocriet::

Schaam jij je voor je mede-limburgers? of ben je toch wel een beetje trots op de eigenheid van je provincie?
Nee hoor, absoluut niet! Vind het wel leuk dat we in zo'n klein landje als Nederland zoveel verschillende gewoontes en manieren hebben :)

;DTijd hebben is relatief hè
True true

- Hoeveel sieraden heb je op een normale dag om? En welke?
Uuhm meestal draag ik mijn kettinkje, en mijn twee ringen. Telt horloge ook? Want ik draag iedere dag mijn smartwatch ^^
Soms ook oorbellen, maar die verdraag ik vaak niet.

- Als je een aap mocht zijn in je volgende leven, welke aap zou je dan willen zijn?
Mezelf :D

En de laatste vraag:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ::hyper:: ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #953 Gepost op: 11-12-2015, 17:20:09 »
Oh, vandaar deze aflevering. Dit was natuurlijk al helemaal bedacht van te voren.


Leuk!  :D ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #954 Gepost op: 11-12-2015, 17:23:13 »
Inderdaad erg leuk ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #955 Gepost op: 11-12-2015, 17:36:07 »
Ja ja, je leest het goed. Er komt een derde seizoen van D*N's Talkshow en we hebben een geweldige nieuwe host: Aapje ::bravo::.

Dit is hoe het werkt:
Elke aflevering hebben we twee gasten die wij zullen ondervragen. De gasten worden van tevoren gevraagd per pm. Wanneer vragen te persoonlijk worden kan je dit natuurlijk aangeven en respecteren we dat niet iedereen alles wil delen online. Aan het eind van het interview mag de gast een pittige vraag terug stellen aan de hosts.

Daarnaast hebben we weer de onderschrift ronde. Elke aflevering wordt er een plaatje gepost. Verzin een zo leuk mogelijk onderschrift hierbij. Het leukste onderschrift wint een punt. Aan het eind van het seizoen wint degene met de meeste punten.

De eerste foto is:


Dit is onze eerste speciale aflevering, Aapje het woord is aan jou ;).

 
« Laatst bewerkt op: 11-12-2015, 17:38:00 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #956 Gepost op: 11-12-2015, 17:37:14 »
Aah vandaar! Leuk ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #957 Gepost op: 11-12-2015, 17:46:50 »


Jaa, hier ben ik dan, jullie nieuwe co-host ::bravo::
Ik heb er onwijs veel zin in!

Mijn eerste gast kent iedereen. Hij loopt al heel wat jaartjes mee en is geliefd door iedereen! Maar door niemand zo veel als door HIDM! ;)

Ik heb het natuurlijk over...
D*N ::bravo::

- D*N, je hebt nu al veel mensen hier geïnterviewd, wie heeft je het meest verrast?
- Je bent al met veel forummeets mee geweest. Welke vond je de leukste, een molfandag (oh sorry, 'wie is de mol experience'), spelletjesdag of toch gewoon lekker met z'n allen in het park zitten?
- We weten allemaal dat je van zingen en muziek houdt. Welke dingen vond kleine D*N leuk om te doen vroeger? ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #958 Gepost op: 11-12-2015, 17:49:16 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #959 Gepost op: 11-12-2015, 18:17:16 »
Mijn eerste gast kent iedereen. Hij loopt al heel wat jaartjes mee en is geliefd door iedereen! Maar door niemand zo veel als door HIDM! ;)
::love::

Citaat
Ik heb het natuurlijk over...
D*N ::bravo::


Citaat
- D*N, je hebt nu al veel mensen hier geïnterviewd, wie heeft je het meest verrast?
Het is alweer een tijdje geleden though hmm.... Het leukste is natuurlijk als de gasten uitgebreid antwoorden en je echt dingen te weten komt over gasten die je nog niet eerder wist. Iets wat me goed is bijgebleven is dat Loezel (toen nog Mloesje) vertelde dat ze het leuk vind om toneelstukken, film en tv scripts te schrijven, of dat Go Ahead in Arnhem woont en eigenlijk best wel dichtbij mij zit. Dat zijn zo twee mensen die me hebben verrast zo uit mijn hoofd.

Citaat
- Je bent al met veel forummeets mee geweest. Welke vond je de leukste, een molfandag (oh sorry, 'wie is de mol experience'), spelletjesdag of toch gewoon lekker met z'n allen in het park zitten?
Ja ik ben bij alle forummeets geweest sinds 2012 denk ik? Ik heb van ze allemaal erg genoten. Het valt natuurlijk niet allemaal goed te vergelijken. Molfandagen zijn anders dan spelletjesmiddagen. Ze hebben allemaal goede, leuke, hilarische, iconische momenten gehad. De Molfandag waarbij ik de quiz won, de Molfandag toen de Cobra bekent werd gemaakt (dwdw1), het grote pak frisfruit op de wereldbol spel in het park, midgetgolfen en heel erg te laat komen  ::schaam::, het moordspel waarbij jij werd vermoord en de complotterij die erbij kwam kijken, overnachten in huis Ycaris, ik kan echt niet kiezen ::ohno::. Ik vind het concept wat we nu hebben met de spelletjesmiddagen wel echt een heel erg geslaagd iets wat echt altijd opnieuw weer leuk is en blijft ::bravo::.

Citaat
- We weten allemaal dat je van zingen en muziek houdt. Welke dingen vond kleine D*N leuk om te doen vroeger? ^^
Kleine D*N had vroeger al veel hobby's. Zingen deed ik echt al vanaf mijn derde toen ik in het slechtste Engels wat je kan bedenken "I believe I can fly", of zoals ik het zei "ah ke pri ak ke praai". Ik was ook al vroeg fan van bloemen en natuur. Mijn opa en oma hadden altijd een megatuin inclusief bos enz. waar ik graag in rond banjerde. Mijn oma nam me ook altijd mee wandelen en wees me altijd de wilde bloemen aan die we tegen kwamen, die ik uiteraard ging plukken. Vanaf groep 5 deed ik ook meer vaste hobby's zoals Pianoles, Scouting, Kinderkoor, Korfbal en Volleybal.

Oh en daarnaast wat misschien wel grappig is, had ik een clubje. In mijn tijd hadden we op school echt nog clubjes ;D. Volgens mij heette het de Fruitjesclub en ging het vooral om tekeningen die ik had gemaakt van fruitsoorten met ogen etc. Ik schreef ook altijd veel verhalen waar dan die fruit personages in voor kwamen. Ik had een hele grote fantasie   :-X ::rofl::. De club bestond eigenlijk uit alleen maar meisjes en ikzelf natuurlijk :D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human