Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426547 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #960 Gepost op: 11-12-2015, 19:26:06 »
It's back ::bravo::




Ook bij de koning komen de laatste afleveringen van Expeditie Robinson echt de neus uit.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #961 Gepost op: 11-12-2015, 19:57:12 »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #962 Gepost op: 12-12-2015, 00:17:05 »
 ::bravo:: beste presentatoren ever

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #963 Gepost op: 12-12-2015, 09:45:35 »
Leuk gedaan jullie twee  ::ok::

Ben benieuwd  ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #964 Gepost op: 12-12-2015, 13:19:49 »
Leuk Aapje en Dennis  ::bravo::


Maxima: je gaat echt niet bij mij lospeuteren wat ik van het spel van Oranje vind...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #965 Gepost op: 12-12-2015, 13:57:56 »


Koning wroet voor toevoeging aan Maxima's snotoorbel
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #966 Gepost op: 12-12-2015, 14:48:51 »



Max.. misschien vind je m'n volgende snotje lekkerder..
er was eens......

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #967 Gepost op: 12-12-2015, 14:49:57 »
wat een verrassing.. talkshow!! dit wordt voor mij de eerste keer dat ik mee kan genieten! En dat ga ik zeker doen.. Aapje en D*N, veel succes!!
er was eens......

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #968 Gepost op: 12-12-2015, 15:04:40 »
Je weet dat je je nu bij deze direct nomineert als kandidaat gast ::) ;D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #969 Gepost op: 12-12-2015, 15:23:40 »
Het is alweer een tijdje geleden though hmm.... Het leukste is natuurlijk als de gasten uitgebreid antwoorden en je echt dingen te weten komt over gasten die je nog niet eerder wist. Iets wat me goed is bijgebleven is dat Loezel (toen nog Mloesje) vertelde dat ze het leuk vind om toneelstukken, film en tv scripts te schrijven, of dat Go Ahead in Arnhem woont en eigenlijk best wel dichtbij mij zit. Dat zijn zo twee mensen die me hebben verrast zo uit mijn hoofd.
Wat leuk ::bravo::
Hopelijk worden we dit seizoen weer zo leuk verrast :D

Ja ik ben bij alle forummeets geweest sinds 2012 denk ik? Ik heb van ze allemaal erg genoten. Het valt natuurlijk niet allemaal goed te vergelijken. Molfandagen zijn anders dan spelletjesmiddagen. Ze hebben allemaal goede, leuke, hilarische, iconische momenten gehad. De Molfandag waarbij ik de quiz won, de Molfandag toen de Cobra bekent werd gemaakt (dwdw1), het grote pak frisfruit op de wereldbol spel in het park, midgetgolfen en heel erg te laat komen  ::schaam::, het moordspel waarbij jij werd vermoord en de complotterij die erbij kwam kijken, overnachten in huis Ycaris, ik kan echt niet kiezen ::ohno::. Ik vind het concept wat we nu hebben met de spelletjesmiddagen wel echt een heel erg geslaagd iets wat echt altijd opnieuw weer leuk is en blijft ::bravo::.
Een echte die-hard forummer ben je ^^! Hoeveel forummers heb je al ontmoet irl?

Kleine D*N had vroeger al veel hobby's. Zingen deed ik echt al vanaf mijn derde toen ik in het slechtste Engels wat je kan bedenken "I believe I can fly", of zoals ik het zei "ah ke pri ak ke praai". Ik was ook al vroeg fan van bloemen en natuur. Mijn opa en oma hadden altijd een megatuin inclusief bos enz. waar ik graag in rond banjerde. Mijn oma nam me ook altijd mee wandelen en wees me altijd de wilde bloemen aan die we tegen kwamen, die ik uiteraard ging plukken. Vanaf groep 5 deed ik ook meer vaste hobby's zoals Pianoles, Scouting, Kinderkoor, Korfbal en Volleybal.

Oh en daarnaast wat misschien wel grappig is, had ik een clubje. In mijn tijd hadden we op school echt nog clubjes ;D. Volgens mij heette het de Fruitjesclub en ging het vooral om tekeningen die ik had gemaakt van fruitsoorten met ogen etc. Ik schreef ook altijd veel verhalen waar dan die fruit personages in voor kwamen. Ik had een hele grote fantasie   :-X ::rofl::. De club bestond eigenlijk uit alleen maar meisjes en ikzelf natuurlijk :D.
Suuuper schattig! Ik zie het helemaal voor me, kleine D*N met zijn fruit clubje :D
Zijn er toevallig nog foto's van ^^?

- Binnenkort ga je stage lopen in de UK. Heb je er zin in? Of vind je het nog een beetje eng?
- Je hebt al heel erg veel spellen gespeeld (en gewonnen) op dit forum. Welke ben je het meest trots op?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #970 Gepost op: 12-12-2015, 16:56:06 »
Wat leuk ::bravo::
Hopelijk worden we dit seizoen weer zo leuk verrast :D
Dat hoop ik ook! Maar ik denk dat dit ons wel moet gaan lukken.

Citaat
Een echte die-hard forummer ben je ^^! Hoeveel forummers heb je al ontmoet irl?
Niet zulke lastige vragen stellen aapie. Het kan zijn dat ik iemand vergeet maar ik ga het proberen:
tdietz, swifty, lukie4, dolfie, bakkertje, maud, hidm, lucy, nextgp, aapje, hulpdakdekker, maikemeisje, grasisgroen, schulz, ycaris, tristan, pjotr, timvdons, daisy, molcrazy, robbieazerty, lulu, roflmonster, compuart, test, vieffan, elise, starlight, loezel, bodejos, nieky, silvermaiden, de witte, ldhmolletje, moni, abby, M@ri@nne, Nicky, Pac-mol, en dan natuurlijk nog molloten op de molfandag maar dat houdt ik allemaal niet bij. Sorry als ik iemand vergeet :-[.

Citaat
Zijn er toevallig nog foto's van ^^?
Ik moet ergens nog wel dat verhaal hebben denk ik en ik ben een keer met club naar walibi geweest als afsluiting, daar is ook een foto van waar ik op dit moment even niet bij kan. (ben in arnhem).

Citaat
- Binnenkort ga je stage lopen in de UK. Heb je er zin in? Of vind je het nog een beetje eng?
Ik heb er heel erg veel zin in. Natuurlijk is het een beetje eng, maar het engste op het moment is vooral of ik alle voorbereidingen rond krijg (en dan vooral de dingen die afhankelijk zijn van andere mensen). Ik denk dat als alles echt geregeld is dat ik eerder gerust gesteld ben ;D. Het is wel echt een ervaring die ik moet doen van mezelf. Een soort van laatste stap naar zelfstandigheid (daarna ga ik ook weer een half jaar bij mijn vader inwonen ::rofl::). 

Citaat
- Je hebt al heel erg veel spellen gespeeld (en gewonnen) op dit forum. Welke ben je het meest trots op?
Ik ben sowieso trots op ze allemaal ;D. Maar de eerste blijft het meest speciaal. Dwdw2 was natuurlijk speciaal omdat het en een onmogelijke taak was om nog een keer te winnen en ik zoveel proeven won dat ze me niet weg konden krijgen. The amazing race was erg speciaal omdat ik het samenspeelde met Jesper en het spel ook een soort van test was of we ook goed konden samenwerken. Maar de allereerste Dwdw was ten eerste echt een geweldig spel, maar daar heb ik ook gewonnen op strategie. En winnen op strategie is zeker wel iets waar ik voor ga bij zo'n spel ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #971 Gepost op: 13-12-2015, 09:49:44 »
D*Ns fruitclubje  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #972 Gepost op: 13-12-2015, 13:24:47 »
Leuk, de talkshow weer terug! Succes, presentatoren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #973 Gepost op: 13-12-2015, 20:37:07 »
was iedereen een andere fruitsoort in dat clubje??
er was eens......

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #974 Gepost op: 13-12-2015, 20:41:17 »
was iedereen een andere fruitsoort in dat clubje??
::ohno:: dat niet, maar was zeker leuk geweest ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #975 Gepost op: 15-12-2015, 15:40:41 »
Talkshooooow ::bravo:: :D :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #976 Gepost op: 17-12-2015, 18:47:23 »
Zoo, Aapje is er weer ::zwaai::
Excuses mensen dat het zo lang duurde! Maar ik vrees dat het met mij als host wel vaker iets langer kan duren dan bij D*N, maar ik hoop dat jullie dat wel snappen :)

Niet zulke lastige vragen stellen aapie. Het kan zijn dat ik iemand vergeet maar ik ga het proberen: *39 namen + molloten
Zeg, I'm not going easy on you just because you are the host ;)
Maar wauw, 39 :o :o

Ik moet ergens nog wel dat verhaal hebben denk ik en ik ben een keer met club naar walibi geweest als afsluiting, daar is ook een foto van waar ik op dit moment even niet bij kan. (ben in arnhem).

We zien hem graag tegenmoet als je hem een keer vindt :D

Ik heb er heel erg veel zin in. Natuurlijk is het een beetje eng, maar het engste op het moment is vooral of ik alle voorbereidingen rond krijg (en dan vooral de dingen die afhankelijk zijn van andere mensen). Ik denk dat als alles echt geregeld is dat ik eerder gerust gesteld ben ;D. Het is wel echt een ervaring die ik moet doen van mezelf. Een soort van laatste stap naar zelfstandigheid (daarna ga ik ook weer een half jaar bij mijn vader inwonen ::rofl::). 
Dat komt helemaal goed ::bravo::
Gelukkig is RN overal, dus heimwee is iig niet nodig ^^!

Ik ben sowieso trots op ze allemaal ;D. Maar de eerste blijft het meest speciaal. Dwdw2 was natuurlijk speciaal omdat het en een onmogelijke taak was om nog een keer te winnen en ik zoveel proeven won dat ze me niet weg konden krijgen. The amazing race was erg speciaal omdat ik het samenspeelde met Jesper en het spel ook een soort van test was of we ook goed konden samenwerken. Maar de allereerste Dwdw was ten eerste echt een geweldig spel, maar daar heb ik ook gewonnen op strategie. En winnen op strategie is zeker wel iets waar ik voor ga bij zo'n spel ::jaja::.
Strategische spellen ben je zeker goed in!
Nogmaals proficiat ::bravo::


De laatste paar vragen van deze special :D
- De feestdagen staan weer voor de deur :D! Heb je speciale plannen?
- Bij feestdagen horen cadeautjes. Wat is het stomste dat je ooit gekregen hebt ^^? En wat heb je er mee gedaan?
- Wat is jouw hoogtepunt van 2015?
- En je forummoment van 2015?
- We hebben samen een keer Frozen gekeken met luus. Wat is je favoriete Disneyfilm?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #977 Gepost op: 17-12-2015, 19:27:24 »
Zeg, I'm not going easy on you just because you are the host ;)
Maar wauw, 39 :o :o
jaja alle meetings geweest hè
 
Citaat
Dat komt helemaal goed ::bravo::
Gelukkig is RN overal, dus heimwee is iig niet nodig ^^!
Ik ga vooral de spellen toch wel een beetje missen, die ga ik nu niet meer doen iig het komende half jaar.
Citaat
Strategische spellen ben je zeker goed in!
Nogmaals proficiat ::bravo::
Danku danku
Citaat
De laatste paar vragen van deze special :D
- De feestdagen staan weer voor de deur :D! Heb je speciale plannen?
Kerst wordt bij ons altijd als traditie gevierd. Jammer genoeg door de scheiding van mijn ouders is het nu een beetje doorbroken. De eerste kerstdag ben ik met de familie van m'n vader en tweede met die van m'n moeder. Mijn opa is dan ook jarig op tweede kerstdag. Derde kerstdag gaan we kerst nog echt echt echt vieren, maar hoe precies is nog niet duidelijk. Ik heb ook wel speciale plannen voor oud en nieuw maar die kan ik niet zeggen vanwege de forumquiz ::vergroot:: you sneaky bastard.

Citaat
- Bij feestdagen horen cadeautjes. Wat is het stomste dat je ooit gekregen hebt ^^? En wat heb je er mee gedaan?
Ik kreeg altijd geweldige dingen, mijn opa en oma kochten altijd alles wat op ons lijstje stond dus ik kan echt niet klagen. Maar ik heb volgens mij wel een keer een handdoek ofso gekregen, dat was dan het minst leuke. Maar dat zijn dan vaak nog wel nuttige dingen, dus je gebruikt het wel :).

Citaat
- Wat is jouw hoogtepunt van 2015?
- En je forummoment van 2015?
- We hebben samen een keer Frozen gekeken met luus. Wat is je favoriete Disneyfilm?
serieus..... ::) Ik eis nieuwe vragen, dit zijn alle forumquiz vragen ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #978 Gepost op: 17-12-2015, 19:33:39 »
::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #979 Gepost op: 17-12-2015, 19:36:22 »
serieus..... ::) Ik eis nieuwe vragen, dit zijn alle forumquiz vragen ::zwaai::


Was worth a shot ::hypocriet::

Oke nieuwe vragen:
- Wat was vroeger je favoriete smiley op msn?
- Heb je wel eens The impossible quiz gedaan? Zo ja, tot hoe ver kwam je? Zo nee, doe m nu ns; hoe ver kwam je na 5 keer proberen ^^?
- Wat is de naam van de whatsappgroep waar je het meeste in praat/leest:
I won't worry my life away. I choose to be happy!