Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426986 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1020 Gepost op: 20-12-2015, 22:24:29 »

Schat ik ben wat later... ik heb de visafslag genomen

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1021 Gepost op: 20-12-2015, 22:25:14 »
Het is inderdaad niet om de hoek, maar volgens mij zijn er wel meer forummers die ver moeten reizen, dus misschien moet het er maar gewoon een keer van komen. Zal eens kijken of het een volgende keer lukt. ;)


Dat zou leuk zijn! ::ok::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1022 Gepost op: 20-12-2015, 22:36:08 »
Leuk om te lezen dit!  ::ok::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1023 Gepost op: 20-12-2015, 23:34:29 »
Het is inderdaad niet om de hoek, maar volgens mij zijn er wel meer forummers die ver moeten reizen, dus misschien moet het er maar gewoon een keer van komen. Zal eens kijken of het een volgende keer lukt. ;)

6 februari.  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1024 Gepost op: 21-12-2015, 13:28:48 »
Oe farmacie ook leuk, ik heb heel lang getwijfelt tussen chemie en farmacie. Organisch labo ga ik binnekort doen, dat vak wordt pas in periode 3 gegeven. Nu heb ik al analytische, instrumentele chemie en fysicochemie gedaan.

Wij doen labos in het labo :p practicum zeggen wij ookwel maar minder vaak.
Analytische chemie was bij ons eigen lab, niet bij Scheikunde. Was op zich wel aardig, maar wel veel, 2x een lang blok, ik was het titreren op het laatst aardig zat :P Instrumentele chemie was er bij mij niet bij, en Fysische chemie was theorie en werkcolleges, geen lab.
Waarom is het toch geen Farmacie geworden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1025 Gepost op: 21-12-2015, 14:19:11 »
Analytische chemie was bij ons eigen lab, niet bij Scheikunde. Was op zich wel aardig, maar wel veel, 2x een lang blok, ik was het titreren op het laatst aardig zat :P Instrumentele chemie was er bij mij niet bij, en Fysische chemie was theorie en werkcolleges, geen lab.
Waarom is het toch geen Farmacie geworden?
Doordat analytische chemie en instrumentele analyse als één labo wordt gegeven bij ons, is er nog wel veel afwisseling tussen het titreren door. Zo werken wij ook heel veel met spectrofotometers, fluorimeters, AAS, AES, gaschromatograven etc

Omdat er in chemie meer opties zijn voor werk, ik eigelijk met chemie nog perfect in een farmaceutische laboratoriom terecht en omgekeerd minden. Volgens mijn profs toch :p
#teamamaimiljaarde

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1026 Gepost op: 21-12-2015, 19:57:15 »
6 februari.  ;D

Hm, moet even kijken of dat lukt :-X. Ook een aantal verjaardagen rond die tijd.

Leuk interview inderdaad, en je muziek klinkt ook leuk Duncton ::bravo::

Dank je! :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1027 Gepost op: 21-12-2015, 21:00:27 »
Eeeuhm dit is een lastige, ik denk dat ik voor DWDW 2 ga omdat ik hier ook het langst heb ingezeten en dus ook het meeste plezier aan heb gehad.
DWDW is sowieso een heel leuk spel ::bravo::

Ik vond de twitter opdracht in Survivor heel leuk om te doen, ook de karaokeopdracht in DWDW 1 was ook fantastisch, ik kan blijven gaan... er ware zoveel spellen echt plezant. Dat is ook ineens de rede dat ik zo graag spelletjes meespeel.
Ja dat was misschien een iets te moeilijke vraag haha.
Maar niet alle opdrachten zijn leuk neem ik aan? Van welke opdracht lig je nog wel eens nachten wakker ^^?

U informatie klopt, ik studeer inderdaad chemie, gewoon chemie-chemie. Ik heb vooral heel veel labo's. Ik vind het geweldig om in een labo proefjes uit te voeren en mn conclusies eruit te trekken.
Ah leuk ::ok::
*naar aanleiding van reacties en vragen van Swifty*
Ik was titreren al op de middelbare school zat ::rofl:: :-X
Je noemt al een aantal vakken die je volgt, welk vak vind je het leukste?
En waar wil je later gaan werken :) ?

Stil :'( Ik wordt altijd gefriendzoned, vreselijk  :\'(
Aahw  ::hug::
D*N ::megafoon::
Je koppel kunsten zijn gevraagd geloof ik ;D

Oke, nog een paar vraagjes!
- Je bent een belg, maar hier zitten vooral Nederlanders. Merk je veel verschillen? Of alleen wat taal dingetjes?
- Van welke muziek ben je helemaal fan? (Behalve dan van Duncton ^^)
- Met wie van het forum wil je wel eens gaan daten ::wenkbrauw::?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1028 Gepost op: 21-12-2015, 21:05:19 »
Bedankt voor het leuke interview Duncton ::bravo::

Die vraag aan jullie is niet zo moeilijk natuurlijk, want ik ben niet de enige op dit forum die bezig is met muziek. Van jou heb ik al het een en ander gehoord (maar tot nu toe covers), van AaPje weet ik dat ze de gitaar heeft opgepakt. Zijn jullie (los van elkaar óf samen) inmiddels al aan het componeren geslagen? En kunnen we van jullie misschien binnenkort eigen werk verwachten? Wie weet via deze weg toch nog kans op een primeurtje? ::vergroot::

Ooh ik ben echt heel slecht in eigen nummers schrijven ::schaam:: Dus ik denk dat je daar lang op kan wachten :-X
Maar als je een RN-band wilt oprichten doe ik wel mee hoor ::ok:: (zolang ik dus maar niet zelf hoef te schrijven ;D En zingen kan ik ook niet heel goed haha)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1029 Gepost op: 21-12-2015, 21:08:34 »


Toen ik zei dat er nog genoeg visjes in de zee waren, bedoelde ik eigenlijk iets anders
klaar voor de strijd

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1030 Gepost op: 21-12-2015, 21:52:12 »


Planking 2.0

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1031 Gepost op: 21-12-2015, 22:37:40 »
Bedankt voor het leuke interview Duncton ::bravo::

Ooh ik ben echt heel slecht in eigen nummers schrijven ::schaam:: Dus ik denk dat je daar lang op kan wachten :-X
Maar als je een RN-band wilt oprichten doe ik wel mee hoor ::ok:: (zolang ik dus maar niet zelf hoef te schrijven ;D En zingen kan ik ook niet heel goed haha)

Ik wil ook wel meedoen :D ^^
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1032 Gepost op: 22-12-2015, 12:51:25 »
Een RN-band zou fantastisch zijn ::bravo::

Ik zal naar al jullie concerten gaan ::love:: zelfs wanneer jullie op tournee naar Zuid-Oost Azië gaan ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1033 Gepost op: 22-12-2015, 12:57:48 »
Zoeken jullie nog een manager  ::)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1034 Gepost op: 22-12-2015, 13:17:54 »
DWDW is sowieso een heel leuk spel ::bravo::
Ja dat was misschien een iets te moeilijke vraag haha.
Maar niet alle opdrachten zijn leuk neem ik aan? Van welke opdracht lig je nog wel eens nachten wakker ^^?
Het openingsspel van survivor double trouble gewoon omdat er toen zoveel chaos was en ik eigelijk niet wist wat er gebeurde. Ik heb toen ook mijn identiteit verklapt door vaak met het verkeerde profiel te posten :p

Oke, nog een paar vraagjes!
- Je bent een belg, maar hier zitten vooral Nederlanders. Merk je veel verschillen? Of alleen wat taal dingetjes?
Eigelijk valt dit best mee, het zijn vooral taaldingetjes en jullie zijn sowieso meer open over jullie leven als wij... Maar voor de rest eigelijk zo goed als niets.

- Van welke muziek ben je helemaal fan? (Behalve dan van Duncton ^^)
Ik heb niet echt een favoriete groep maar als ik dan toch echt moet kiezen zou ik voor Coldplay of the Killers gaan  ::jaja::

- Met wie van het forum wil je wel eens gaan daten ::wenkbrauw::?
Om op die vraag te antwoorden zou ik eigelijk eerst eens naar de spelletjesnamiddag moeten komen want ik weet eigelijk van practisch niemand hoe ze er uit zien en hoe ze van karakter zijn in het echte leven.
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1035 Gepost op: 22-12-2015, 13:27:37 »
Om op die vraag te antwoorden zou ik eigelijk eerst eens naar de spelletjesnamiddag moeten komen want ik weet eigelijk van practisch niemand hoe ze er uit zien en hoe ze van karakter zijn in het echte leven.
pssst, gewoon zeggen "Met jou aapje ::love::" aapje is sexy #aapjesexueel
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1036 Gepost op: 22-12-2015, 14:02:17 »
er is vaak een Turnhout taxi ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1037 Gepost op: 22-12-2015, 19:52:34 »
Die vraag aan jullie is niet zo moeilijk natuurlijk, want ik ben niet de enige op dit forum die bezig is met muziek. Van jou heb ik al het een en ander gehoord (maar tot nu toe covers), van AaPje weet ik dat ze de gitaar heeft opgepakt. Zijn jullie (los van elkaar óf samen) inmiddels al aan het componeren geslagen? En kunnen we van jullie misschien binnenkort eigen werk verwachten? Wie weet via deze weg toch nog kans op een primeurtje? ::vergroot::
Ha Duncton goede vraag ::ok::. Ik heb zeker al wel meerdere pogingen gewaagd tot componeren/liedjes schrijven. Naar mijn idee heb ik het elke keer nog niet helemaal goed te pakken, ben ik over kritisch en stop ik er dan mee :P. De liedjes die wel redelijk waren gelukt hadden wel weer vaak teksten die best wel de seksuele kant op sloegen, wat op momenten dan toch ongemakkelijk is. Ik had nog niets opgenomen maar omdat ik zelf heel erg voor talkshow primeurs ben heb ik er één opgenomen gisteren en vandaag. Ik ben nog niet helemaal tevreden erover maar yay primeur  ;D.

Het liedje typeert ook wel een beetje de stijl die ik vaak gebruik.

En ja dit is de eerste keer dat iemand dit hoort :-[ tips altijd welkom
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1038 Gepost op: 22-12-2015, 20:24:19 »
 ::oink:: ::bravo:: ::respect::

Stoer dat je dat durft!


En sterk liedje ::bravo::. Als je had gezegd dat het een cover was, had ik je ook geloofd. Tips.. muzikaal kun je er misschien nog wat meer mee doen. Outro mag wat langer, de bridge misschien nog wat vertraagder/dramatischer. Maar het is overtuigend en vooral het de tweestemmige gedeeltes vind ik heel erg gaaf! ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1039 Gepost op: 22-12-2015, 21:22:00 »
yay dankje ::bravo::

Ja ik moet er idd denk ik vooral muzikaal nog iets meer mee doen, bridge was ik nog niet helemaal tevreden over, vertraagder is inderdaad een goed idee en ik ben daar over de tekst ook nog niet helemaal uit ::ok::.

Over de tekst gesproken, die inspiratie komt vooral uit de tijd dat ik heel veel aan het daten was (ongeveer vier jaar geleden) en gaat over het doorzien van de intentie van de andere ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human