Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426534 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1060 Gepost op: 23-12-2015, 20:36:56 »
Aflevering 19; Christmas special

Welkom bij de tweede aflevering van het derde seizoen, dit is een speciale kerstaflevering wooh ;D. Molbelg mag nog steeds zijn vraag aan ons stellen ::jaja::. Voordat we door gaan naar de gasten gaan we kijken naar de onderschriftenronde.


Er waren super veel inzendingen, de één nog leuker dan de ander, complimenten aan iedereen! Maar er kan er maar één de winnaar zijn en dat is:

"Een liefdespartner is er forelke persoon op aarde. "
Gefeliciteerd Next ::bravo::

Tussenstand:
Daisy 1
Nextgp 1

Nieuwe opdracht:

*credits voor aapje voor het vinden van het plaatje*

Door naar onze eerste gast: Welkom Pjotr!

- We weten dat geloof een belangrijk deel van jou leven is en dit is dan ook de perfecte aflevering om het daar over te hebben want yay kerst ;D. Hier heb ik al wel meerdere vragen bij dus let's go. Hoe vier jij kerst dit jaar? Zijn er dingen waarvan je zegt die horen echt bij mijn geloof en die zullen veel andere forummers niet doen?

- Wat vindt jij van de commercie rond Kerst? Is het afgedreven van de echte betekenis?

- Fun question: Wat vindt je van de rel rondom de Starbucks cups? Voor degene die het hebben gemist. Mensen zijn woedend dat Starbucks dit jaar de cup de kerstversieringen heeft weggelaten en voor minimalistisch rood gaat. Ze zeggen dat Starbucks hiermee een steek geeft naar christenen en dit doen ten kostte van de cup toegankelijker te maken voor andere niet kerst-vierende mensen.


- Wat we ook weten is dat je in een koor zingt. Wanneer ben je begonnen hiermee en wat vindt je het leukste aan het zingen/koor?

- Wat voor werk doen je ouders en heeft dit invloed op jou?

Ho Ho Ho! ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1061 Gepost op: 23-12-2015, 20:53:47 »

Ik kan 'm wel schieten, die kerstman...

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1062 Gepost op: 23-12-2015, 21:18:33 »


"Oh deer, what have I done?"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1063 Gepost op: 23-12-2015, 21:47:50 »


"Tsja toen ik zo'n postcodeloterij kersttrui kreeg kon ik 'm wel schieten natuurlijk..."
« Laatst bewerkt op: 23-12-2015, 21:58:21 door Daisy »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1064 Gepost op: 23-12-2015, 21:58:35 »


Oeps, nu kom ik zeker op de stout-lijst
klaar voor de strijd

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1065 Gepost op: 23-12-2015, 22:02:14 »


De lekkerste kerstmanrecepten vind je bij Jumbo.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1066 Gepost op: 23-12-2015, 22:06:56 »


"Oh deer, what have I done?"

 ::rofl:: I lol'd
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1067 Gepost op: 23-12-2015, 22:20:07 »
*geen inspiratiemodus aan*
Mijn pikante vraag:
Chilipepers of tabasco?
*geen inspiratiemodus uit*
#teamamaimiljaarde

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1068 Gepost op: 23-12-2015, 22:24:07 »
Allereerst: Leuk dat ik te gast mag zijn! ::bravo::

- We weten dat geloof een belangrijk deel van jou leven is en dit is dan ook de perfecte aflevering om het daar over te hebben want yay kerst ;D. Hier heb ik al wel meerdere vragen bij dus let's go. Hoe vier jij kerst dit jaar? Zijn er dingen waarvan je zegt die horen echt bij mijn geloof en die zullen veel andere forummers niet doen?

Euhm, allereerst heb ik morgenavond een optreden met koor tijdens een kerstnachtdienst. Dienst begint om 22:00, dus dit is altijd de meest late uitvoering van het jaar.  ;D We doen deze keer 6 nummers, deze 6 plus nog 2 hebben we vorige week ook moeten zingen tijdens ons eigen kerstconcert van koor dus eigenlijk gewoon een soort herhaling. Maar wordt vast heel leuk. :D Daarna moeten we met het hele koor alles afbreken enzo dus het zal wel weer rond 01:00 zijn dat ik in mijn bed lig.

Eerste kerstdag mag ik er dan meteen weer lekker vroeg uit, want in de ochtend is er een kerstdienst in mijn eigen kerk. Die middag is er een kerstviering met alle kinderen van de kerk, en gezien ik tegenwoordig "zondagsschool" draai, zeg maar een soort kinderclub in de kerk, moet eens in de paar weken een Bijbelverhaal vertellen,zingen en knutselen met kinderen van groep 3-4, moet ik daarbij helpen. Verder komt er die dag niet echt iemand over de vloer, dus we gaan gewoon gezellig spelletjes doen en eten met z'n drieën.

Tweede kerstdag is er in de ochtend nog een kerstdienst en daarna komt de hele familie over de vloer, halen we mijn oma op uit het verzorgingshuis en gaan we gezellig gourmetten met iedereen. :D

Kerst staat dus wel grotendeels in het teken van het geloof, dus denk dat dat wel anders is dan bij andere forummers inderdaad.

- Wat vindt jij van de commercie rond Kerst? Is het afgedreven van de echte betekenis?

Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij.. Als ik nu bijvoorbeeld in de Intratuin loop, voor de belgen onder ons: Dat is een tuincentrum.  :P. Dan vind ik het aan de ene kant echt heel gezellig maar aan de andere kant denk ik wel: Als het nu alleen maar daar om gaat dan heeft het ook wel iets heel leegs als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ja, ik denk dat het maar net is hoe je met al die commercie omgaat. Maar zoals winkeliers er mee omgaan: Ja, dan is het wel afgedreven de echte betekenis.

- Fun question: Wat vindt je van de rel rondom de Starbucks cups? Voor degene die het hebben gemist. Mensen zijn woedend dat Starbucks dit jaar de cup de kerstversieringen heeft weggelaten en voor minimalistisch rood gaat. Ze zeggen dat Starbucks hiermee een steek geeft naar christenen en dit doen ten kostte van de cup toegankelijker te maken voor andere niet kerst-vierende mensen.

Waha, die had ik nog niet meegekregen.  ;D Tja, ik denk mensen.. Waar maken we ons druk over?  :P Het gaat toch om de koffie die erin zit.. Als die maar goed is.. En zoals ik al zei, heb niet bepaald zo heel veel met al die afbeeldingen. Dus versiering weg laten wil wat mij betreft niet meteen zeggen dat je christenen haat ofzo.  ::)

- Wat we ook weten is dat je in een koor zingt. Wanneer ben je begonnen hiermee en wat vindt je het leukste aan het zingen/koor?

Euhm, de eerste keer dat ik meegenomen werd naar een concert van mijn koor was naar het kerstconcert van 2012. Toen ben ik begin 2013 mee gaan repeteren, en mijn eerste uitvoering was ik denk rond april 2013. Dus dat gaat toch al wel richting de 3 jaar aan lopen. :D Wat ik er zo leuk aan vind, het is vooral leuk dat je op zo veel verschillende plekken komt met uitvoeringen, in mijn geval dan vaak kerken. Zo zie je ook eens wat anders dan je eigen kerk. Want een kerk en een kerk dat is niet hetzelfde.  :P  Het zingen zelf is voor mij persoonlijk iets om mijn geloof uit te dragen. Zoals andere graag boeken lezen over geloof, zo zing ik graag. :)


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1069 Gepost op: 23-12-2015, 22:24:34 »
*geen inspiratiemodus aan*
Mijn pikante vraag:
Chilipepers of tabasco?
*geen inspiratiemodus uit*

Chilipepers  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1070 Gepost op: 23-12-2015, 22:24:55 »
Het paste niet allemaal in 1 bericht, dus hier deel 2:

- Wat voor werk doen je ouders en heeft dit invloed op jou?

Mijn moeder is verpleegkundige. Heeft in een ziekenhuis, een verpleeghuis, een verzorgingshuis, een serviceflat en in een kleinschalig patriculeer verpleeghuis waar maar 8 mensen (met veel geld ;D)zaten en daar zo ongeveer helemaal in de watten werden gelegd. Maar ze kreeg het steeds drukker, vooral met mijn oma die nogal wat aandacht nodig heeft.. dus is gestopt met werken.

Mijn vader is dominee. En ja, dat heeft nogal wat invloed op me gehad. Mensen hebben altijd nogal wat vooroordelen over kinderen van dominees. Die zouden alles moeten weten bijvoorbeeld.. Alsof mijn vader thuis de hele dag loopt te preken, een timmerman timmert zijn vrije tijd toch ook niet altijd?  :P Dusja, dat vond ik vroeger niet altijd leuk.. Ook als je in een klas kwam waar nieuwe kinderen zaten werd er meteen geroddeld over het werk van mijn vader.. Maarja, het zijn dingen waar je aan gewend raakt.  Ik heb weleens gezegd: Mijn vader werkt bij de gemeente.  ;D Gezien een kerk ook een gemeente genoemd werd. Dus dan loog ik niet, maar mensen dachten iets heel anders.  :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1071 Gepost op: 23-12-2015, 22:25:54 »
Leuke eerste aflevering ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1072 Gepost op: 23-12-2015, 22:59:54 »
Allereerst: Leuk dat ik te gast mag zijn! ::bravo::
It's been long overdue  ;)
Citaat
Euhm, allereerst heb ik morgenavond een optreden met koor tijdens een kerstnachtdienst. Dienst begint om 22:00, dus dit is altijd de meest late uitvoering van het jaar.  ;D We doen deze keer 6 nummers, deze 6 plus nog 2 hebben we vorige week ook moeten zingen tijdens ons eigen kerstconcert van koor dus eigenlijk gewoon een soort herhaling. Maar wordt vast heel leuk. :D Daarna moeten we met het hele koor alles afbreken enzo dus het zal wel weer rond 01:00 zijn dat ik in mijn bed lig.
Dat wordt inderdaad een latertje, maar wel supergezellig lijkt me ::ok::. Ik vindt het ook vaak fijn dat de kerstliedjes vaak hetzelfde blijven elk jaar waardoor je niet zoveel hoeft te oefenen ;D. (en elk jaar beter wordt ::jaja::).
Citaat
Eerste kerstdag mag ik er dan meteen weer lekker vroeg uit, want in de ochtend is er een kerstdienst in mijn eigen kerk. Die middag is er een kerstviering met alle kinderen van de kerk, en gezien ik tegenwoordig "zondagsschool" draai, zeg maar een soort kinderclub in de kerk, moet eens in de paar weken een Bijbelverhaal vertellen,zingen en knutselen met kinderen van groep 3-4, moet ik daarbij helpen. Verder komt er die dag niet echt iemand over de vloer, dus we gaan gewoon gezellig spelletjes doen en eten met z'n drieën.
Leuk ::bravo:: een soort mini spelletjesdag , heb je iets met het werken met kinderen? Of is dat gewoon toevallig zo gekomen?
Citaat
Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij.. Als ik nu bijvoorbeeld in de Intratuin loop, voor de belgen onder ons: Dat is een tuincentrum.  :P. Dan vind ik het aan de ene kant echt heel gezellig maar aan de andere kant denk ik wel: Als het nu alleen maar daar om gaat dan heeft het ook wel iets heel leegs als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ja, ik denk dat het maar net is hoe je met al die commercie omgaat. Maar zoals winkeliers er mee omgaan: Ja, dan is het wel afgedreven de echte betekenis.
Dat begrijp ik zeker ::jaja::, het is inderdaad wat je ervan maakt. Naar mijn idee is het voor een deel van de niet gelovigen ook een soort van geforceerde "ik-moet-blij-zijn-en-gezellig-doen" dag geworden. Hoeft natuurlijk niet gelukkig :). Also over de top kerst like:

Citaat
Waha, die had ik nog niet meegekregen.  ;D Tja, ik denk mensen.. Waar maken we ons druk over?  :P Het gaat toch om de koffie die erin zit.. Als die maar goed is.. En zoals ik al zei, heb niet bepaald zo heel veel met al die afbeeldingen. Dus versiering weg laten wil wat mij betreft niet meteen zeggen dat je christenen haat ofzo.  ::)
::ok:: ::rofl:: Ik vond het gewoon wel hilarisch. Die arme starbucks proberen het of goed te doen voor iedereen of waren zich van geen kwaad bewust  ::rofl::.
Citaat
Euhm, de eerste keer dat ik meegenomen werd naar een concert van mijn koor was naar het kerstconcert van 2012. Toen ben ik begin 2013 mee gaan repeteren, en mijn eerste uitvoering was ik denk rond april 2013. Dus dat gaat toch al wel richting de 3 jaar aan lopen. :D Wat ik er zo leuk aan vind, het is vooral leuk dat je op zo veel verschillende plekken komt met uitvoeringen, in mijn geval dan vaak kerken. Zo zie je ook eens wat anders dan je eigen kerk. Want een kerk en een kerk dat is niet hetzelfde.  :P  Het zingen zelf is voor mij persoonlijk iets om mijn geloof uit te dragen. Zoals andere graag boeken lezen over geloof, zo zing ik graag. :)
Wel leuk dat we ook bijna tegelijk zijn begonnen. Ik ben ook rond die tijd, volgens mij net iets eerder begonnen met het zingen in een koor :). Wat was het meest bijzondere optreden of de meest bijzondere kerk waar je bent geweest?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1073 Gepost op: 23-12-2015, 23:00:05 »
Mijn vader is dominee. En ja, dat heeft nogal wat invloed op me gehad. Mensen hebben altijd nogal wat vooroordelen over kinderen van dominees. Die zouden alles moeten weten bijvoorbeeld.. Alsof mijn vader thuis de hele dag loopt te preken, een timmerman timmert zijn vrije tijd toch ook niet altijd?  :P Dusja, dat vond ik vroeger niet altijd leuk.. Ook als je in een klas kwam waar nieuwe kinderen zaten werd er meteen geroddeld over het werk van mijn vader.. Maarja, het zijn dingen waar je aan gewend raakt.  Ik heb weleens gezegd: Mijn vader werkt bij de gemeente.  ;D Gezien een kerk ook een gemeente genoemd werd. Dus dan loog ik niet, maar mensen dachten iets heel anders.  :P
Dat is inderdaad wel een slimme manier om ermee om te gaan ::jaja::.

- Je bent ondertussen al wel een vaste spelletjesganger, welk spel is jou het beste bijgebleven? En wat kunnen we verwachten van je in de toekomst? Ben je van plan weer mee te doen in 2016 en mogelijk iets te gaan winnen?

- Welke serie kijk je graag en waarom? (aanrader voor anderen? ;) ) Mocht je helemaal geen series kijken, dan film?

- Wat wens jij voor 2016 voor jezelf?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1074 Gepost op: 24-12-2015, 00:07:51 »
It's been long overdue  ;)Dat wordt inderdaad een latertje, maar wel supergezellig lijkt me ::ok::. Ik vindt het ook vaak fijn dat de kerstliedjes vaak hetzelfde blijven elk jaar waardoor je niet zoveel hoeft te oefenen ;D. (en elk jaar beter wordt ::jaja::)

Haha, nou wij zingen elk jaar wel andere hoor.  ;D nu alleen gewoon 2 uitvoeringen dezelfde achter elkaar. :P

Leuk ::bravo:: een soort mini spelletjesdag , heb je iets met het werken met kinderen? Of is dat gewoon toevallig zo gekomen?

Jazeker heb ik iets met kinderen. :)In 2010 deed ik voor het eerst animatie/recreatie/evangelisatiewerk op een camping tijdens de mei en zomervakantie. Toen is dat eigenlijk gegroeid. Dat was overigens net de tijd dat ik naar een nieuwe opleiding op zoek was want ik deed toen een grafische opleiding: DTP en dat vond ik niets. Ben het schooljaar daarna Onderwijsassistent gaan doen, dus het idee was echt om van werken met kinderen mijn beroep te maken.. Helaas ging het mis met stage en moest ik de opleiding stoppen.. :\'( Met mijn huidige opleiding kan ik ook de kinder-kant op,dus wie weet dat ik toch nog iets met kinderen ga doen. In ieder geval help ik nu mee bij een project van mijn kerk waar we eens in de 2 weken met een tent staan in een achterstandswijk hier. Daar komen ook veel kinderen, dus daar geniet ik ook wel van. Daarnaast ben ik al 2 jaar betrokken bij vereniging Evangelisatie en Recreatie (E&R). Daarmee staan we 4 weken lang op een camping in de zomervakantie met een grote tent, en dan doen we ook allerlei activiteiten met alle doelgroepen dus ook kinderen. Vanaf dit seizoen ben ik secretaris van het project, dus ben er nu ook buiten de zomer best veel mee bezig.

Dat begrijp ik zeker ::jaja::, het is inderdaad wat je ervan maakt. Naar mijn idee is het voor een deel van de niet gelovigen ook een soort van geforceerde "ik-moet-blij-zijn-en-gezellig-doen" dag geworden. Hoeft natuurlijk niet gelukkig :). Also over de top kerst like:

Haha, oh mijn huis zou je never nooit zo zien. ;D Maar inderdaad, het komt soms een beetje gemaakt over.. Dan denk ik soms heel nuchter: Als je niks te vieren hebt, geniet dan gewoon van je dagen vrij maar ga er geen verplicht feest van maken. Maja,wie ben ik.. :P

Wel leuk dat we ook bijna tegelijk zijn begonnen. Ik ben ook rond die tijd, volgens mij net iets eerder begonnen met het zingen in een koor :). Wat was het meest bijzondere optreden of de meest bijzondere kerk waar je bent geweest?

Haha, dat is wel toevallig ja. :D Oef, moeilijke vraag.. Afgelopen juni hebben we 2 zomerconcerten gedaan, met nog een ander koor,een kinderkoor en een in christelijk Nederland bekend duo, dat was wel echt heel gaaf om te doen. Vooral omdat de zalen toen ook echt heel vol zaten, en omdat we heel veel nummers deden. En omdat we met zo'n grote groep mensen mochten zingen. :)



Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1075 Gepost op: 24-12-2015, 00:41:34 »
- Je bent ondertussen al wel een vaste spelletjesganger, welk spel is jou het beste bijgebleven? En wat kunnen we verwachten van je in de toekomst? Ben je van plan weer mee te doen in 2016 en mogelijk iets te gaan winnen?

Haha, ik denk dat ik forumspel verslaafd ben geworden.  ;D Survivor 2013 zal mij altijd wel bijblijven denk ik. Vooral omdat ik toen zo ver kwam en niemand dat had verwacht. Ik heb het denk ik al heel vaak gezegd, maar ik vond vooral die foto opdracht erg leuk. De Scapino binnen lopen en dan schoenen van bepaalde kleuren uitzoeken en die op de foto gooien bijvoorbeeld. :P En ja, ik probeer zo veel mogelijk alle spellen mee te doen die er zijn en je kunt vooral een hele fanatieke speler verwachten, die echt elke 2 uur zn wekker gaat zetten tijdens nachtelijke opdrachten. ;D En tja, winnen.. is dat niet het doel bij elk spel?

- Welke serie kijk je graag en waarom? (aanrader voor anderen? ;) ) Mocht je helemaal geen series kijken, dan film?


Pfoe, ik ben niet echt een serie kijker.. Vroeger keek ik altijd mee naar Het Kleine Huis op de Prairie bij de EO. :-X Stijl in die sfeer maar die ik wel iets leuker vind en later nog weleens heb terug bekeken is Dr Quinn. Maargoed, waarschijnlijk vind niemand hier dat leuk. ;D

- Wat wens jij voor 2016 voor jezelf?

Ik hoop een wat rustiger jaar, omdat ik toch best een roerig leventje heb gehad. En het dit jaar ook best wel weer heftig werd toen mijn vader ziek bleek te zijn. Verder hoop ik dat ik over mag gaan naar het 2e jaar van mijn opleiding, zodat ik na al mijn mislukte opleidingen waar je ook niet echt zelfverzekerd van wordt eens wel iets kan gaan halen.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1076 Gepost op: 24-12-2015, 10:18:10 »
Leuk weer al die interviews!  :)

...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1077 Gepost op: 24-12-2015, 10:55:40 »
Mag het publiek ook vragen stellen?
Ik ben ook christen en ik herken heel veel wat je vertelt. Ik kijk ook wel graag naar Dr Quinn!  ::ok:: Ik vind Grace daarin fantastisch.  ::love::
Met welk in christelijk Nederland bekend duo heb je gezongen, Pjotr?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1078 Gepost op: 24-12-2015, 11:24:48 »
het kleine huis op de prairie ::love::
die kijk ik nog steeds tijdens 't hometrainen en als ik geen zin in Love Boat heb..
er was eens......

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1079 Gepost op: 24-12-2015, 11:29:18 »
Mag het publiek ook vragen stellen?
Ik ben ook christen en ik herken heel veel wat je vertelt. Ik kijk ook wel graag naar Dr Quinn!  ::ok:: Ik vind Grace daarin fantastisch.  ::love::
Met welk in christelijk Nederland bekend duo heb je gezongen, Pjotr?

Van mij mag je. :) Leuk, zo'n medestander!  :) Met Marcel en Lydia, niet perse heel erg mijn muziek om naar te luisteren hoor. Kende vooral de nummers die ook in de Opwekkingsbundel staan. Maar om mee op te treden was wel erg leuk. :D

Haha Stormpie, gelukkig dat nog iemand het leuk vind.. ;)