Auteur Topic: Mobro Bar: "Mole Ugly"  (gelezen 43051 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #80 Gepost op: 7-02-2004, 19:54:27 »
Ik hoop eigenlijk dat er toch nog iets van de oude serie overblijft.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #81 Gepost op: 7-02-2004, 19:54:27 »
Yup... net nadat ik wel een nieuwe aflevering op mn computer had staan. kon ik weer opnieuw beginnen :'( ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #82 Gepost op: 7-02-2004, 19:55:56 »
Ik hoop eigenlijk dat er toch nog iets van de oude serie overblijft.

Van mij mag er een geheel brandnew Intikker-style Mobro komen!  ::ok::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #83 Gepost op: 7-02-2004, 19:56:03 »
Maar ja Daan, met jou was het er toch helemaal niet van gekomen.

Hopelijk komt Intikker vandaag met iets prachtigs(zal wel)
Eindelijk...

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2004, 19:57:05 »

Van mij mag er een geheel brandnew Intikker-style Mobro komen!  ::ok::


Eigenlijk ben ik het wel met chriz eens.
Eindelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2004, 19:57:53 »
Maar ja Daan, met jou was het er toch helemaal niet van gekomen.
Noop, ben toen uiteindelijk een week ziek thuisgebleven omdat ik overspannen bleek(volgens de dokter)... nou vraag ik je? Overspannen op je dertiende, wat voor toekomst heb je dan nog? ;)
Citaat
Hopelijk komt Intikker vandaag met iets prachtigs(zal wel)
Yup, Go Intikker ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2004, 19:58:18 »
We zullen zien, ik wacht in spanning af

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2004, 19:59:21 »
Noop, ben toen uiteindelijk een week ziek thuisgebleven omdat ik overspannen bleek(volgens de dokter)... nou vraag ik je? Overspannen op je dertiende, wat voor toekomst heb je dan nog? ;)

Ja Daan, zal het in je toekomst lukken, en al plannen voor de toekomst?
Eindelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2004, 20:00:22 »
Ach, als er binnenkort weer een CMC-aflevering drie dagen te laat is, kun je ervan opaan dat het mijn schuld is! ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2004, 20:01:23 »
Wat een rot gedachte. Maar ik zal nu altijd denken als er iets te laat komt: Zal Daan wel zijn.
Eindelijk...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2004, 20:17:04 »
TIKKIE! WAAR BLIJF JE!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #91 Gepost op: 7-02-2004, 20:18:22 »
geduld
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #92 Gepost op: 7-02-2004, 20:20:11 »
* LC heeft geen geduld ;)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #93 Gepost op: 7-02-2004, 20:24:37 »
Citaat
De Master stelt zich voor als Chriz en zegt dat Peterho gefaalt heeft

Ruik ik hier zelfdunk ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #94 Gepost op: 7-02-2004, 20:26:28 »

Ruik ik hier zelfdunk ;D

 ;D Nee, waarschijnlijk ruik je jezelf  ;)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #95 Gepost op: 7-02-2004, 20:27:17 »
Hij zei dat het rond 8 uur werd.
Eindelijk...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #96 Gepost op: 7-02-2004, 20:27:24 »
Nee, ik ruik wat anders.

Ik zie ook net dat in een nieuwsberichtje staat dat de nieuwe aflevering pas morgen komt

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #97 Gepost op: 7-02-2004, 20:28:47 »
Dat heb ik uitgewerkt voor de Mobro film. Verder ben ik nooit gekomen door de ingreep van Realitynet.nl door Mobro aan iemand anders toe te vertrouwen(wat ik verder ook wel begrijp hoor ::) :P)

Mobro:De Maffia Praktijken
In een flits bekijkt Bodejosm43 zijn kansen. Hij weet dat, om hier veilig uit te komen, er maar een oplossing is. Rennen, en hard! In een alles of niets situatie rent hij de bank uit en maakt een sprong. Hij belandt op de motorkap van een politieauto, die flink indeukt en rent verder. Via het dak van de auto springt hij op het dak van een schuur en waagt de sprong van die schuur naar de volgende . Dit lukt en hij krijgt de smaak te pakken.Met de politie achter hem aan jumpt hij van de ene schuur naar de andere. Dan komt hij aan op de hoek. Het lijkt alsof hij vast zit, maar gelukkig komt er net een tram voorbij. Door op het dak van de tram te springen is hij in een klap de politie kwijt. Hij springt van de tram af en rent kriskras door de stad, opzoek naar de auto van Lodewijk. Dan ziet hij hem staan, de zilvergrijze Mercedes. Hij springt naar binnen en kijkt recht in de loop van Lodewijk.
Lodewijk is woest. Met een gezicht, koel als een koelcel op de noordpool zegt hij ?Wat dacht jij toen je deze actie uitvoerde? Alle commerciële zenders zitten achter mij aan, dus ik breng ze regelrecht naar Lodewijk? Sukkel. Denk je dat je hier zomaar vanaf komt? Wacht maar jij.?

In een flatgebouw, midden in Mole City loopt Rougekapje op Maapie af. Ze heeft net opdracht gekregen om haar te vermoorden. Rouge staat in de lift. Ze weet dat ze op de bovenste verdieping moet zijn. Ze drukt op het knopje. Langzaam kruipt de lift omhoog. Opeens hoort ze herrie op haar portofoon. Ze weet niet precies wat het betekent, maar een ding weet ze wel? Ze moet goed oppassen! Ze pakt haar twee pistolen uit de holsters (twee Beretta model 92s, Italiaans) en wanneer de liftdeuren open gaan schiet ze alle kogels leeg. Meteen daarna slaat ze zich voor haar hoofd. Ze had kunnen weten dat die herrie van haar portofoon van Lodewijk kwam. Nu heeft ze alle aandacht naar zichzelf getrokken. Er zit maar een ding op. Snel te werk gaan. Ze loopt de lange gang af, op zoek naar kamer 202. Dan komt opeens uit een van de deuren Pimwiz gestapt in een lange zwarte leren jas en met een zonnebril op. Een Walther PPK in haar handen. Shit. Er is nog maar één manier om te ontsnappen.
Opeens springt ze uit het raam. Overal glittert glas en een seconde heeft Rougekapje het gevoel dat ze zweeft, als opeens de val begint. Op wonderbaarlijke wijze komt ze ongedeerd terecht in de cabrio van Lodewijk, die bedekt is met glas.  ?En nu? op naar Italië!? Bodejos? gezicht vertrekt. Italië?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #98 Gepost op: 7-02-2004, 20:28:58 »

?Hoe bedoel je, pas om vier uur morgenmiddag??
?Sorry, ik kan er ook niks aan doen, en nu moet ik de mevrouw achter u helpen, daahaag? en Lodewijk wordt uit de rij geduwd en in zijn irritatie sluit hij meteen weer achteraan. Met al die bewaking kan hij moeilijk geweld gebruiken. Al jeuken zijn handen nu wel heel erg.
Rougekapje, die de bewaking over bodejos op zich had genomen, was druk bezig haar nagels te verven met een felrode kleur, toen opeens bodejos verdwenen was. Binnensmonds vloekt ze even en gaat opzoek naar hem.

Bodejos rent door de vertrekhallen van schiphol als hij opeens een tas ziet met een tijgerpatroon. Hij kijkt nog eens goed en jahoor, zijn vermoeden was goed, tot zijn verbazing stond daar Tijgertje! Hij rende naar haar toe. ?Tijgertje, ik zit achterna gezeten door Lodewijk? Tijgertje reageert verbaasd ?Lodewijk, de maffiabaas??
 ?Ja, ik leg het later wel uit, kun je me helpen?
?Nou, ik weet niet of ik dat wel kan hoor?
Bodejos wordt ongeduldig
?Komop, dat kun je best?
??5000?
?euh?
?graag of niet?
Bodejos moet wel accoord gaan. Opeens is Tijgertje verdwenen, en hebben Lodewijk en Rougekapje hem weer gevonden. ?Zo, dus jij dacht er tussenuit te knijpen he? Mooi niet, jij gaat mee naar De Master?

Ondertussen zit Tijgertje in de toilet met een laptop op haar schoot. Ze is klm.nl aan het hacken. Na tien minuutjes geeft de site eindelijk mee, en ze komt erachter dat dhr. En mevr. Mozart hun tickets nog niet hebben opgehaald. Ze pakt haar telefoon en stuurt Bodejos een smsje. Opeens hoort ze een pistool doorgeladen worden.

?km zo nrGate 13?
Bodejos? telefoon staat gelukkig op trillen. Hij ziet het sms-je en op het goede moment rent hij weg met rougekapje en Lodewijk allemaal achter zich aan. Hij rent en rent en rent maar komt maar niet van ze af, maar opeens ziet hij de perfecte gelegenheid. Een demonstratie vanwege het afschaffen van ?Wie is? de mol?! Hij rent de groep demonstranten in, en zo raakt hij zijn achtervolgers kwijt.

?Hacker, kom met je handen omhoog uit dat toilet!?
In plaats daarvan pakt Tijgertje haar eigen pistool, schiet driemaal door de deur heen, en hoort ze alledrie neervallen. ?hmm, mooi gedaan? mompelt ze in zichzelf.

Jos en Tijgertje komen elkaar tegen bij gate 13, alwaar Tijgertje de kaarten ophaalt.  Deel 1 van haar plan is gelukt.

In het vliegtuig vertelt Bodejos uitgebreid over hoe bang hij is geworden van Lodewijk, en hoe raar hij het vindt dat hij weer terug is in dit wereldtje.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mobro Bar: "Mole Ugly"
« Reactie #99 Gepost op: 7-02-2004, 20:29:39 »
Maar vandaag komt er een voorbereidende aflevering
Eindelijk...