Auteur Topic: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.  (gelezen 152564 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #20 Gepost op: 25-08-2013, 22:52:24 »
Lijkt me sterk dat de eliminatieronde ook met ijspegels gaat, hoewel het in Marokko, ook in het Atlasgebergte flink kou kan zijn.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #21 Gepost op: 26-08-2013, 10:14:29 »
Afgelopen zaterdag stond er een interview met Johnny Kraaijkamp in de Telegraaf, waar het kort ging over Atlas. Volgens hem hebben de makers de omstandigheden in de woestijn te licht ingeschat en gingen ze niet verantwoord met hun kandidaten om. Op dag 1 heeft hij dus al een gesprek aangevraagd met enkele medewerkers en ze hierop gewezen waarna beterschap werd beloofd. Geen idee of hij overdrijft of dat het echt te zwaar was, maar ik wilde het in ieder geval even delen.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #22 Gepost op: 26-08-2013, 19:53:10 »
 :o Oei... het weer kan inderdaad extreem zijn.
En nee, ze gaan echt niet ijspegels vangen, hooguit iets anders vangen. Steeds een andere eliminatieproef lijkt me wel wat leuker.

Vanavond 20.25  ::joehoe::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #23 Gepost op: 26-08-2013, 19:57:59 »
Wekenlang geen reet op tv, en ineens 3 dingen die ik wil zien die op dezelfde tijd beginnen (Atlas,Voetbal International en De Slimste Mens). Gelukkig is er uitzending gemist..
When life knocks you down, fight back!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #24 Gepost op: 26-08-2013, 19:59:42 »
Wekenlang geen reet op tv, en ineens 4 dingen die ik wil zien die op dezelfde tijd beginnen (Atlas,Voetbal International, CSI NY en De Slimste Mens). Gelukkig is er uitzending gemist..
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #25 Gepost op: 26-08-2013, 20:54:06 »
Ik waan me in widm 7 met inge die aan het mollen is in het verkeerde programma.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #26 Gepost op: 26-08-2013, 20:55:44 »
Ik waan me in widm 7 met inge die aan het mollen is in het verkeerde programma.

Ik ook. :P Ze probeert de moeder van de groep te worden door lekker te kokkerellen, en zo haar verdenking van zich af te halen.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #27 Gepost op: 26-08-2013, 21:01:54 »
Ik ook. :P Ze probeert de moeder van de groep te worden door lekker te kokkerellen, en zo haar verdenking van zich af te halen.  ::jaja::

Haha precies.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #28 Gepost op: 26-08-2013, 21:26:21 »
Leuk programma! Leuke elementen, alleen wel erg zwaar.

Het erbij komen van kandidaten vind ik minder. De laatste 2 hebben nog veel energie :-\\
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #29 Gepost op: 26-08-2013, 21:29:14 »
Super leuk programma. Arme Iris met een bemoeizuchtige 'papa' en 'mama' die zich heel verantwoordelijk voor haar voelen en daarom maar ongegeneerd de baas over haar spelen. Nee, Mimoun gaat dat volgende week niet pikken nee.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #30 Gepost op: 26-08-2013, 21:33:28 »
Ik waan me in widm 7 met inge die aan het mollen is in het verkeerde programma.

Jaaa!
En ze hield in eerste instantie het kompas steeds in eigen handen waardoor ze verkeerd liepen. Het was dat Iris de oase zag (echt wel een kandidaten actie).

 ::)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #31 Gepost op: 26-08-2013, 21:34:07 »
Ik weet nog niet wat ik van het programma vind. Ik vind het idee van er steeds bijkomende kandidaten een beetje apart, ik weet niet of ik dit een leuke toevoeging vind.

Verder is het wel een leuk programma, ik hoop wel op wat meer afwisseling in de afleveringen.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #32 Gepost op: 26-08-2013, 23:16:04 »
HELP HELP
Was Ymke zeker weer  ::zwaai::

Bij het zien van Ymke heb ik al zoiets van HELP HELP

En voor ze mee mocht lezen op dit forum: dat verhaal over het cola blikje vergeet ik nooit meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #33 Gepost op: 27-08-2013, 07:09:35 »
Inge, die op zeer subtiele manier beschrijft, naast wie ze slaapt, en hoe ze dat ervaart.

Iris komt er ''luchtig'' vanaf......

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #34 Gepost op: 27-08-2013, 12:02:24 »
Ik vond het best een leuke aflevering, maar ik miste de inhoud eigenlijk nogal. We zien kandidaten rennen door de woestijn (met bijna 45 graden vrij onverantwoord), een tent opzetten en naar een volgend kamp lopen. Het leek wat dat betreft erg op Expeditie Poolcirkel, waar de hiketochten en het tent opzetten ook vaak terugkerende opdrachten waren. Ik miste nog een beetje de reden waarom de kandidaten in Marokko waren; is het overleven in barre omstandigheden, op zoek gaan naar een schat en schatkaarten? En hoe werkt dat met dat kandidaten toevoegen? Lauren heeft eerder aangegeven dat er wel weer kandidaten af gaan vallen, maar hoe en wanneer? Daar had ik graag meer uitleg over gehad.

Op het eerste gezicht lijken de kandidaten mij erg leuk, vooral Robert en Laura vond ik veel leuker dan ik van tevoren dacht. Ook leuk dat Laura de waardering krijgt voor wat ze allemaal kan, al was het wel een beetje veel 'Laura kan dit, Laura kan dat'. Iris komt er juist erg slecht van af in deze aflevering; het is toch niet vaak dat een van de kandidaten zo wordt afgezeken in de eerste aflevering, jammer!

En over molacties gesproken (ik moest daar inderdaad ook nogal aan denken tijdens deze aflevering): de keuze van Robert om voor Ron te kiezen vond ik ook wel een molactie. Ik had je zo wel kunnen vertellen dat Ron niet aan sport doet en qua klagen past hij denk ik erg goed bij Inge en Johnny. Ik denk dat Mimoen veel beter bij het team van Robert had gepast dan bij het andere team. Ik vond die keuze echt heel opvallend!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #35 Gepost op: 27-08-2013, 15:16:07 »
Ik vond Inge best irritant

Vond het wel vermakelijk, maar niet meer dan dat

Beetje zoals poolcirkel ja
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #36 Gepost op: 27-08-2013, 17:39:51 »
De eerste indruk is inderdaad Poolcirkel in de woestijn. Maar die eerste indrukken waren zeker positief. Met name Laura Dekker viel me zeer mee. Voor de eerste aflevering aardige opdrachten, al hoop ik dat het niet iedere week wandeltochten door de woestijn zal gaan worden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #37 Gepost op: 27-08-2013, 19:20:11 »
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo heel leuk. Opdrachten vond ik vrij spanningsloos en wat eentonig (ze moesten gewoon twee keer door het zand lopen)en het concept spreekt mij ook niet zo aan (ik vind het nog steeds vreemd dat er kandidaten bijkomen).

Vond het niet heel erg leuk dus, maar ik denk dat ik het nog een kans ga geven  :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #38 Gepost op: 27-08-2013, 19:27:15 »
Ik vind het juist wel grappig dat er in eerste instantie kandidaten bijkomen in plaats van afvallen.  :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #39 Gepost op: 27-08-2013, 19:31:39 »
ik heb het programma niet gezien maar voor de groepsdynamiek is het zeker wel grappig als er andere personen bijkomen.
Of het echt werkt moet blijken.
Kan uit de reactie hier ook niet echt halen of ik volgende week moet kijken..
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.