Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 66227 keer)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #60 Gepost op: 29-08-2003, 20:05:02 »
Voelt zich aan de late kant, steekt zijn vinger op en vraagt:

" Ist er nog een plekkie vrij? "
Life's a riddle, keep answering the questions...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #61 Gepost op: 29-08-2003, 20:05:47 »
Kun je met een juten zak omgaan?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #62 Gepost op: 29-08-2003, 20:10:13 »
 :o

Duh... Ik moet elk jaar het vliegtuig terugnemen uit Spanje...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #63 Gepost op: 29-08-2003, 20:15:55 »
Was er al bang voor. Nee, we zijn voorlopig alleen maar aan het kijken hoeveel mensen er echt belangstelling hebben, we zijn aan het zoeken naar een geschikte lokatie. Doen we dat pas eind oktober, dan heb je veel minder kans dat er voldoende mensen zullen zijn om zo'n meeting te houden. Kijk maar naar Annemieke: die heeft er vorig jaar 5 gehad. Dat is op zich wel leuk, maar je moet je tijd dan wel zeer zorgvuldig indelen.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #64 Gepost op: 30-08-2003, 11:52:38 »
Ach, we hebben alle tijd. Nogmaals: het kan (ws) best hier... maar mss dat dat te niet-centraal ligt?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #65 Gepost op: 30-08-2003, 12:33:08 »
Kijk maar naar Annemieke: die heeft er vorig jaar 5 gehad.
met zn zessen was hartstikke leuk!!


Ik zou voorlopig ff een lijstje mensen opstellen en dan over 3 of 4 weekjes nog eens vragen hoeveel van die mensjes nog steeds mee willen doen, dan eens gaan hebben over een datum, en een locatie wordt dan toch wel gevonden... datum is het belangrijkst, en dat de deelnemers zeker weten dat ze dan kunnen. Pas als ze dat helemaal helemaal helemaal zeker weten, kun je de lootjes gaan trekken en dan moet je nog ff tijd hebben om de surprises/gedichten te maken maar afspraken dáárover kunnen helemaal op het laatst nog wel. Nu gaan stressen over de locatie lijkt me nog niet echt nodig...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #66 Gepost op: 30-08-2003, 12:52:54 »
Centraal is een beetje rekbaar begrip, als het niet meer dan 2 uur reizen is met de trein, vind ik eigenlijk al dat het centraal genoeg is. Ik kan Tilburg bereiken binnen anderhalf uur, maar dan moet ik verder naar Breda. Nou ja: twee stops verder is dan ook nog wel te doen, wat mij betreft.

Utrecht is het meest voor de hand liggend al het om een centrale plek gaat. Maar wie van de forummers, die ook nog eens belangstelling heeft voor die sinterklaas-meeting, laten we het maar even zo noemen, woont er in Utrecht?

Daarbij komt nog, dat de meesten nu inderdaad nog de zomer in hun hoofd hebben, het (digitaal) rangschikken van vakantiefoto's nog even voorrang heeft, enzo. Hiermee geef ik dus aan dat het geen kwaad kan nu al erover te denken, maar dat er nog tijd zat is. Zoals Annemieke al zegt: stressen is helemaal niet nodig.

Wat ik persoonlijk dus het belangrijkste vind, is dat niemand van de uiteindelijke deelnemers zich er gemakkelijk vanaf maakt, door ff snel in 5 minuten een standaard gedichtje in elkaar te puzzelen, waar anderen vele uren tijd erin steken. Dat is voor niemand leuk. De aardigheid zit hem nou juist in de moeite die iedereen erin steekt om origineel voor de dag te komen.

Of je nu 1 of 5 keer een surprise-avond meemaakt, maakt op zich niet zoveel uit: je moet het alleen wel even in kunnen plannen. Door nu in augustus al voorzichtig te peilen wie eventueel belangstelling heeft, voorkom je dat er meerdere initiatieven tegelijkertijd gaan lopen, terwijl het misschien leuker zou zijn als dat 1 grote(re) groep zou worden. Hoewel uiteraard een avond met maar 6 personen ook enorm gezellig zal zijn. Natuurlijk is er niets tegen meer initiatieven tegelijk.

Eerst nog maar eens genieten van de laatste weken van deze, voor velen, gedenkwaardige zomer.

« Laatst bewerkt op: 30-08-2003, 12:55:20 door bodejosm43 »

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #67 Gepost op: 30-08-2003, 16:38:40 »
De aardigheid zit hem nou juist in de moeite die iedereen erin steekt om origineel voor de dag te komen.
Ik ben heeeel slecht in knutsellen en al helemaal in gedichten. Ik vind dat de aardigheid hem juist zit in gezellig met z'n allen bij elkaar zijn.  8)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #68 Gepost op: 30-08-2003, 20:13:00 »
Ieder zijn specialiteit, Malcolm: onder creativiteit kan dus van alles worden verstaan. En het moet worden gezegd: het met een paar mensen bij elkaar komen, om wat voor reden dan ook, kan al enorm gezellig zijn. Zelfs nu de mensen die dit forum gevonden hebben, in beginsel 1 gemeenschappelijke interesse hebben, hoeft dat niet eens het enige gespreksonderwerp te zijn.

Jij mag dan misschien niet zo handig zijn op het gebied van knutselen: zonder jouw creativiteit, die van Compuart en alle andere crewleden zou deze site er in deze vorm niet eens zijn geweest.

Genoeg veren in een bepaald, niet nader te omschrijven lichaamsdeel  :-X :-X :-X gestoken: de ene is goed in schrijven, de ander in knippen en plakken, weer anderen weten dus alles van computers, en zo maken we toch ook samen deze site?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #69 Gepost op: 31-08-2003, 08:14:34 »
Ja, maar wat dat nou met de sinterklaasmeeting te maken heeft ::) :P

Ikzelf ben ook erg slecht in knuststellereren enzo maar ik probeer iedere keer er gewoon weer iets leuks van te maken. Het gaat niet om de afwerking, het gaat om het idee. ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #70 Gepost op: 31-08-2003, 10:55:53 »
Voor allebei is natuurlijk iets te zeggen. Iedereen is goed op het ene gebied, en minder goed op een ander gebied. Daar is dus niets mis mee, dat is de achterliggende gedachte. Sommigen denken dat ze goed zijn op alle gebieden, maar die spelen dan ook in het Nederlands elftal (dat heeft hier dus niets mee te maken........)

Ook al komt een idee zoals je dat had, niet helemaal goed uit de verf, als je bijvoorbeeld een sinterklaassurprise of gedicht maakt, daar gaat het in dit topic tenslotte om, als uit het geheel toch blijkt dat je er wel moeite voor hebt gedaan, dan is het wat mij betreft prima.

Wat de link naar deze site betreft: ik ben er in het afgelopen half jaar achtergekomen, dat er genoeg creatieve geesten blijken te zijn. Creatief genoeg om bijvoorbeeld een surprise niet met papier, lijm en schaar in elkaar te knutselen, maar virtueel (voor degenen die niet weten wat dat is: je zult je surprise in stukjes en beetjes op de computer bij elkaar moeten zien te vinden, aan de hand van aanwijzingen.)

Nu heb ik toch mensen op een idee gebracht...........
« Laatst bewerkt op: 1-09-2003, 12:40:36 door bodejosm43 »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #71 Gepost op: 1-09-2003, 08:20:39 »
Zolang het niet op Sinterklaasavond is kan het hier. Als er een centralere mogelijkheid is vind ik dat ook best.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #72 Gepost op: 1-09-2003, 15:24:08 »
Breda is helaas te ver weg voor mij.  :-\ Dus liever een centralere plek.

Misschien heeft Annemieke tegen die tijd wel een leuke kamer in Nijmegen gevonden.  ::)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #73 Gepost op: 1-09-2003, 15:33:05 »
Misschien heeft Annemieke tegen die tijd wel een leuke kamer in Nijmegen gevonden.  ::)
smile, smile :) maarre een grotere kamer dan wat ik nu heb denk ik niet dat ik zal kunnen betalen hoor... Naja, ik kan iig niets zeggen over november ofzo, maar ja ík zou het natuurlijk op zich wel leuk vinden als jullie bij mij zouden komen... daarom zeg ik, nu over locatie gaan stressen heeft gwoon echt geen nut...

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #74 Gepost op: 1-09-2003, 15:45:11 »
precies, als ik tegen die tijd nog geen huis gekocht heb, en als ik kan op de vastgestelde datum, dan kan het evt. ook nog wel bij mij (in Nijmegen)
Ik heb mijn kamer daar nog, dus...
maar dat is iets van later zorg.
we're back :(

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #75 Gepost op: 4-10-2003, 23:04:04 »
UCHE UCHE UCHE

*schop schop

Zijn we weer ;D

SINTERKLAASJE, KOM MAAR BINNEN MET JE KNECHT etc...

Annemieke zag chocoladeletters liggen, dus vandaar:

WIE DOET ER MEE?

Het lijstje tot nu toe:

Deelnemers:
*Annuh (+Bob)
*Bodejosm43
*D*A*A*N
*Floor
*Elmar
*Giorgio
*Avron
*Annemieke
*@miesh
*Malcolm

Meld je nu aan of af in dit topic... De mutaties zijn te zien op de eerste pagina in de eerste post.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2003, 23:05:40 door Annuh »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #76 Gepost op: 5-10-2003, 16:41:37 »
UCHE UCHE UCHE
Hem Hem :D

Zou Avron komen nu die toch niet meer op WIDM.com zit?
Take a glorious bite out of the whole world

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2003, 16:44:51 »
Heeft zich voorlopig niet afgemeld, lijkt me.

***Jos geeft Annuh nog een verkoudheidspastille vanwege dat kuchen. Of kwam dat van het stof dat op dit topic lag?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #78 Gepost op: 5-10-2003, 18:21:27 »

Misschien heeft Annemieke tegen die tijd wel een leuke kamer in Nijmegen gevonden.  ::)

Dat ligt toch haast in Duitsland?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #79 Gepost op: 5-10-2003, 19:02:34 »
Ik vind dat Verdi recht hat. Dan openen wir ja ein Weihnachts-topic hier. Dan ziehen wird doch leuschen mit Weihnachten, ja?