Auteur Topic: Tour de France 2013  (gelezen 107381 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2013
« Reactie #120 Gepost op: 23-06-2013, 20:04:59 »
Ik heb ook echt ruzie met de 2 renners per ploeg regel

Er is een ploeg waarvan ik er echt heel graag 3 wil :P
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #121 Gepost op: 23-06-2013, 20:17:14 »
Zo, m'n ploeg is voorlopig klaar. Mits er niemand afvalt voor de start denk ik dat ik het hier bij laat. Ik heb één enorme gok genomen, als het werkt, kan het me een hoop extra punten opleveren, anders is het weggegooid geld. We zullen zien.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Tour de France 2013
« Reactie #122 Gepost op: 23-06-2013, 20:34:49 »
Het was een behoorlijk gepuzzel om mijn team te completeren. Maar hij is af en precies € 200 mln waard. Nu maar hopen dat EPO: Eigentijdse Profwielers Organisatie hoge ogen gaat gooien :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #123 Gepost op: 23-06-2013, 21:21:21 »
tourploeg FDJ:  Murilio Fischer  Nacer Bouhanni, Thibaut Pinot
 William Bonnet, Pierrick Fédrigo, Alexandre Geniez, Arnold Jeannesson, Jérémy Roy en Arthur Vichot, de kersverse Franse kampioen.

Tourploeg Sojasun: Jonathan Hivert, Brice Feillu
 Anthony Delaplace, Julien el Fares, Cyril Lemoine, Jean-Marc Marino, Maxime Mederel, Julien Simon en Alexis Vuillermoz.

tourploeg AG2R: Péraud Maxime Bouet, Samuel Dumoulin, Romain Bardet en Blel Kadri, Hubert Dupont, John Gadret, Sébastien Minard en Christophe Riblon.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2013
« Reactie #124 Gepost op: 23-06-2013, 21:39:00 »
fijn he die nos-site ;D
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #125 Gepost op: 23-06-2013, 21:39:20 »
dit kwam van AD ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2013
« Reactie #126 Gepost op: 23-06-2013, 22:26:58 »
Nou, het heeft heel wat gepuzzel gekost, maar het ziet er naar uit dat ik zelfs nog 1 miljoen speling heb. Nu alleen nog de definitieve ploeg van Movistar en Euskaltel afwachten... (ze staan wel op de voorlopige lijst, dat scheelt)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #127 Gepost op: 23-06-2013, 22:54:20 »
hmmmmmm  doe eens een voorstel :)
Jij geeft me wat tips voor goede renners en dan noem ik mijn team Lukie4 of iets naar keuze ::ok::
...óf niet!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #128 Gepost op: 23-06-2013, 23:45:53 »
Helaas maar de volgende mensen zijn nog niet klaar met het gepuzzel om hun ploeg compleet te maken:
Tristan, koekoe, KD., Nieky, KnevelGraus, LdHmolletje, MeneerStefan, hulpdakdekker, Johandinho.

Daisy kwam er namelijk achter dat Gorka Izagirre Insausti zowel bij de beschermde renners als de helpers stond. Ik heb nagekeken op de site waar ik de gegevens vandaan heb en deze renner hoort bij de helpers. Ik heb 'm verwijderd bij de beschermde renners. Bovenstaande mensen hadden deze renner als beschermde renner gekozen en zullen dus een nieuwe beschermde renner in zijn plaats moeten kiezen.

Sorry voor het ongemak. ::sorry::
« Laatst bewerkt op: 24-06-2013, 00:08:40 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2013
« Reactie #129 Gepost op: 23-06-2013, 23:54:36 »
pffffff

*Nieky moet op zoek naar een vrije dag
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #130 Gepost op: 24-06-2013, 00:27:52 »
Ik heb voor een goed overzicht de renners die zo goed als zeker meedoen net even gesorteerd op waarde. Wie weet hebben jullie hier ook wat aan.

Helpers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beschermde renners
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kopmannen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-06-2013, 11:38:12 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tour de France 2013
« Reactie #131 Gepost op: 24-06-2013, 01:01:44 »
dankje Molière, nu kan ik ook meedoen ;D.

Hoewel ik nog steeds een heleboel dingen niet snap, maar daar val ik iemand anders later wel mee lastig :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Tour de France 2013
« Reactie #132 Gepost op: 24-06-2013, 07:28:25 »
Helaas maar de volgende mensen zijn nog niet klaar met het gepuzzel om hun ploeg compleet te maken:
Tristan, koekoe, KD., Nieky, KnevelGraus, LdHmolletje, MeneerStefan, hulpdakdekker, Johandinho.

Daisy kwam er namelijk achter dat Gorka Izagirre Insausti zowel bij de beschermde renners als de helpers stond. Ik heb nagekeken op de site waar ik de gegevens vandaan heb en deze renner hoort bij de helpers. Ik heb 'm verwijderd bij de beschermde renners. Bovenstaande mensen hadden deze renner als beschermde renner gekozen en zullen dus een nieuwe beschermde renner in zijn plaats moeten kiezen.

Sorry voor het ongemak. ::sorry::
Aaaaargggghhhhh! Hopelijk blijft de 'schade' bij dat akkefietje. Inmiddels aangepast, dus nu moet het zo blijven, of anders... :P ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #133 Gepost op: 24-06-2013, 07:43:14 »
Nogmaals dank Test.  ::ok::

Hing zelf ook, :( want k had m ook als beschermd renner, maar had voor Test's post al aangepast.

Hopelijk valt er niemand van z'n fiets en kan m'n team zaterdag probleemloos van start.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #134 Gepost op: 24-06-2013, 09:59:49 »
Ik heb voor een goed overzicht de renners die zo goed als zeker meedoen net even gesorteerd op waarde. Wie weet hebben jullie hier nog wat aan. De teams van Europcar, Euskaltel, Garmin, Lampre en Movistar zijn nog niet volledig bekend, maar een aantal renners daarvan wel.

Helpers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beschermde renners
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kopmannen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Molière.. held ::bravo:: ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #135 Gepost op: 24-06-2013, 10:27:21 »
Ik heb voor een goed overzicht de renners die zo goed als zeker meedoen net even gesorteerd op waarde. Wie weet hebben jullie hier nog wat aan. De teams van Europcar, Euskaltel, Garmin, Lampre en Movistar zijn nog niet volledig bekend, maar een aantal renners daarvan wel.

Helpers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beschermde renners
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kopmannen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::bravo:: Thank you! Nu kan ik goed puzzelen :)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #136 Gepost op: 24-06-2013, 11:43:29 »
Selectie Euskaltel is inmiddels ook bekend: Mikel Nieve, Igor Antón, Ion Izagirre, Gorka Izagirre, Rubén Pérez, Juanjo Lobato, Romain Sicard, Juanjo Oroz, Mikel Astarloza.

De nog niet bekende namen van Euskaltel staan nu ook in het overzicht hierboven.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #137 Gepost op: 24-06-2013, 12:15:41 »
Ik heb voor een goed overzicht de renners die zo goed als zeker meedoen net even gesorteerd op waarde. Wie weet hebben jullie hier nog wat aan. De teams van Europcar, Garmin, Lampre en Movistar zijn nog niet volledig bekend, maar een aantal renners daarvan wel.

Helpers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beschermde renners
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kopmannen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dank! ::bravo::


Misschien een ideetje voor volgend jaar om de deelnemerslijst ook als Excelsheet beschikbaar te stellen? Het zoeken van renners zou een stuk sneller gaan en bovendien kan je dan zelf filteren op ploeg of waarde. Bespaart Molière ook wat werk. ;)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #138 Gepost op: 24-06-2013, 12:33:52 »
Movistar ook bekend en gewijzigd in overzicht: Andrey Amador, Jonathan Castroviejo, Rui Costa, Imanol Erviti, José Iván Gutiérrez, Rubén Plaza, Nairo Quintana, José Joaquín Rojas, Alejandro Valverde.

Ook Europcar bekend en gewijzigd: Voeckler, Rolland, Gautier, Veilleux, Arashiro, Malacarne, Cousin, Reza, Gène.

En ik lees net dat Farrar niet meedoet.
« Laatst bewerkt op: 24-06-2013, 13:32:19 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #139 Gepost op: 24-06-2013, 13:55:22 »
Vind t maar moeilijk..


zit nu te overwegen om van al mijn helpers [inclu fietsende] een dumpcategorie te maken ten gunste van een fatsoenlijke, maar dure, beschermer :P

Maarja, dan zal je zien dat die ene meteen aan het begin ten val komt oid ::) Of dat een van de geloosde matige helpers het ineens grandioos doet :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.