Auteur Topic: Tour de France 2013  (gelezen 107332 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2013
« Reactie #160 Gepost op: 26-06-2013, 12:27:02 »
Pakken jullie ook weer http://www.tourchampion.net/ mee?
Waren voorgaande jaren ook RN-pools :)
Die heb ik inderdaad ook al ingevuld, maar hoe zat het ook al weer met de RN-subpool daar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #161 Gepost op: 26-06-2013, 12:38:24 »
Ik heb voor een goed overzicht de renners die zo goed als zeker meedoen net even gesorteerd op waarde. Wie weet hebben jullie hier nog wat aan. Het team van Garmin is nog niet volledig bekend, maar een aantal renners daarvan wel.

Helpers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beschermde renners
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kopmannen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Molière: held  ::ok::
na Le Misanthrope en L'École des Femmes, een van je mooiste werken  ::jaja::.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #162 Gepost op: 26-06-2013, 12:41:49 »
Haha, dank je! ;D

Garmin is ook bekend: Tom Danielson, Rohan Dennis, Ryder Hesjedal, Daniel Martin, Ramunas Navardauskas, Alex Rasmussen, Andrew Talansky, Christian Vandevelde en David Zabriskie.

Alle renners staan nu in het overzicht, behalve Alex Rasmussen. Die staat er volgens mij niet tussen. :-\\
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #163 Gepost op: 26-06-2013, 12:54:35 »
zo heb je een miljoen over, zo heb je weer een miljoen te weinig  >:(
net het echte leven (minus een paar nullen)

 ::rofl:: ::rofl::

Die heb ik inderdaad ook al ingevuld, maar hoe zat het ook al weer met de RN-subpool daar...

Snap het ook niet geheel - staat er niet overduidelijk.

Maar als je bij Klassement -> Subleagues -> Subleagues met mij klikt, dan is het daar bij mij al ingevuld.
Dus denk dat die Subleagues gewoon opvolgende jaren ook meteen meegaan zodra het eenmaal is aangemaakt. ???

--

ps: Zijn ook paar sites [waaronder telegraaf] met andere pools. Maar die zijn vaak zo dat je ook wat voor elke etappe moet invullen, en dat is me doorgaans te veel werk :P
« Laatst bewerkt op: 26-06-2013, 12:56:47 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2013
« Reactie #164 Gepost op: 26-06-2013, 13:05:51 »
Inderdaad, alleen jammer dat je volgens mij nog niet kan vinden welke ploegen hier allemaal staan ingeschreven.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #165 Gepost op: 26-06-2013, 14:52:22 »
zo heb je een miljoen over, zo heb je weer een miljoen te weinig  >:(
net het echte leven (minus een paar nullen)
6?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #166 Gepost op: 26-06-2013, 16:22:06 »
Nou ik heb denk ik voor het laatst mn team veranderd.

Wordt een beetje alles-of-niets :P [maar niet heel erg alles-of-niets ::hypocriet:: ]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #167 Gepost op: 26-06-2013, 17:48:14 »

AG2R-La Mondiale: Romain Bardet (Fra), Maxime Bouet (Fra), Samuel Dumoulin (Fra), Hubert Dupont (Fra), John Gadret (Fra), Blel Kadri (Fra), Sébastian Minard (Fra), Jean-Christophe Péraud (Fra) en Christophe Riblon (Fra).



Argos-Shimano: Roy Curvers (Ned), John Degenkolb (Dui), Tom Dumoulin (Ned), Johannes Fröhlinger (Dui), Simon Geschke (Dui), Marcel Kittel (Dui), Koen de Kort (Ned), Albert Timmer (Ned) en Tom Veelers (Ned).

Astana: Assan Bazajev (Kaz), Janez Brajkovic (Slv), Jakob Fuglsang (Den), Enrico Gasparotto (Ita), Francesco Gavazzi (Ita), Andrej Kasjetsjkin (Kaz), Fredrik Kessiakoff (Zwe), Aleksej Loetsenko (Kaz) en Dmitri Moeravjev (Kaz).

Belkin: Lars Boom (Ned), Laurens ten Dam (Ned), Robert Gesink (Ned), Tom Leezer (Ned), Bauke Mollema (Ned), Lars Petter Nordhaug (Noo), Bram Tankink (Ned), Sep Vanmarcke (Bel) en Maarten Wynants (Bel).

BMC: Brent Bookwalter (VSt), Marcus Burghardt (Dui), Cadel Evans (Aus), Tejay van Garderen (VSt), Philippe Gilbert (Bel), Amaël Moinard (Fra), Steve Morabito (Zwi), Manuel Quinziato (Ita) en Michael Schär (Zwi).

Cannondale: Maciej Bodnar (Pol), Ted King (VSt), Kristijan Koren (Slv), Alessandro de Marchi (Ita), Alan Marangoni (Ita), Moreno Moser (Ita), Fabio Sabatini (Ita), Peter Sagan (Slw) en Brian Vandborg (Den).

Cofidis: Yoann Bagot (Fra), Jérôme Coppel (Fra), Egoitz García (Spa), Christophe Le Mével (Fra), Guillaume Levarlet (Fra), Luis Ángel Maté (Spa), Rudy Molard (Fra), Dani Navarro (Spa), Rein Taaramäe (Est).

Europcar: Yukiya Arashiro (Jap), Jérôme Cousin (Fra), Cyril Gautier (Fra), Yohann Gène (Fra), Davide Malacarne (Ita), Kevin Reza (Fra), Pierre Rolland (Fra), David Veilleux (Can) en Thomas Voeckler (Fra).

Euskaltel-Euskadi: Igor Antón (Spa), Mikel Astarloza (Spa), Jon Izagirre (Spa), Gorka Izagirre (Spa), Juan José Lobato (Spa), Mikel Nieve (Spa), Juan José Oroz (Spa), Rubén Pérez (Spa) en Romain Sicard (Fra).

FDJ: William Bonnet (Fra), Nacer Bouhanni (Fra), Pierrick Fédrigo (Fra), Murilo Fischer (Bra), Alexandre Geniez (Fra), Arnold Jeannesson (Fra), Thibaut Pinot (Fra), Jérémy Roy (Fra) en Arthur Vichot (Fra).

Garmin-Sharp: Jack Bauer (NZe), Tom Danielson (VSt), Rohan Dennis (Aus), Ryder Hesjedal (Can), Daniel Martin (Ier), David Millar (GBr), Ramunas Navardauskas (Lit), Andrew Talansky (VSt) en Christian Vandevelde (VSt).

Katoesja: Pavel Broett (Rus), Aljaksandr Koetsjinski (WRu), Alexander Kristoff (Noo), Alberto Losada (Spa), Daniel Moreno (Spa), Joaquim Rodríguez (Spa), Gatis Smukulis (Let), Joeri Trofimov (Rus) en Edoeard Vorganov (Rus).

Lampre-Merida: Matteo Bono (Ita), Davide Cimolai (Ita), Damiano Cunego (Ita), Elia Favilli (Ita), Roberto Ferrari (Ita), Adriano Malori (Ita), Manuele Mori (Ita), Przemyslaw Niemiec (Pol) en José Serpa (Col).

Lotto-Belisol: Lars Bak (Den), Jurgen van den Broeck (Bel), Bart de Clercq (Bel), André Greipel (Dui), Adam Hansen (Aus), Greg Henderson (NZe), Jürgen Roelandts (Bel), Marcel Sieberg (Dui) en Frederik Willems (Bel).

Movistar: Andrey Amador (CRi), Jonathan Castroviejo (Spa), Rui Costa (Por), Imanol Erviti (Spa) José Iván Gutiérrez (Spa), Rubén Plaza (Spa), Nairo Quintana (Col), José Joaquín Rojas (Spa) en Alejandro Valverde (Spa).

Omega Pharma-QuickStep: Mark Cavendish (GBr), Sylvain Chavanel (Fra), Michal Kwiatkowski (Pol), Tony Martin (Dui), Jérôme Pineau (Fra), Gert Steegmans (Bel), Niki Terpstra (Ned), Matteo Trentin (Ita) en Peter Velits (Slw).

Orica-GreenEdge: Michael Albasini (Zwi), Simon Clarke (Aus), Simon Gerrans (Aus), Matthew Goss (Aus), Daryl Impey (ZAf), Brett Lancaster (Aus), Cameron Meyer (Aus), Stuart O'Grady (Aus) en Svein Tuft (Can).

RadioShack-Leopard: Jan Bakelants (Bel), Laurent Didier (Lux), Tony Gallopin (Fra), Markel Irízar (Spa), Andreas Klöden (Dui), Maxime Monfort (Bel), Andy Schleck (Lux), Jens Voigt (Dui) en Haimar Zubeldia (Spa).

Saxo-Tinkoff: Daniele Bennati (Ita), Alberto Contador (Spa), Jesús Hernández (Spa), Roman Kreuziger (Tsj), Benjamin Noval (Spa), Nicolas Roche (Ier), Michael Rogers (Aus), Sérgio Paulinho (Por) en Matteo Tosatto (Ita).

Sky: Edvald Boasson Hagen (Noo), Christopher Froome (GBr), Peter Kennaugh (GBr), Vasil Kirijenka (WRu), David López (Spa), Richie Porte (Aus), Kanstantin Sioetsoe (WRu), Ian Stannard (GBr) en Geraint Thomas (GBr).

Sojasun: Anthony Delaplace (Fra), Julien el Fares (Fra), Brice Feillu (Fra), Jonathan Hivert (Fra), Cyril Lemoine (Fra), Jean-Marc Marino (Fra), Maxime Méderel (Fra), Julien Simon (Fra) en Alexis Vuillermoz (Fra).

Vacansoleil-DCM: Kris Boeckmans (Bel), Juan Antonio Flecha (Spa), Thomas de Gendt (Bel), Johnny Hoogerland (Ned), Sergej Lagoetin (Oez), Wout Poels (Ned), Boy van Poppel (Ned), Danny van Poppel (Ned) en Lieuwe Westra (Ned).
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Tour de France 2013
« Reactie #168 Gepost op: 26-06-2013, 18:50:27 »
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je tourploeg hier al bekend maakt Lukie4  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #169 Gepost op: 26-06-2013, 19:14:13 »
;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #170 Gepost op: 27-06-2013, 19:10:06 »
MV gaat zijn ploeg nu ook samenstellen, met op de achtergrond op Eurosport de presentatie van de ploegen  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #171 Gepost op: 27-06-2013, 20:53:37 »
Pffff... dit jaar wel heel moeilijk zeg.. MV heeft exact 200 miljoen gebruikt, maar is nog niet tevreden met zijn team. Aangezien ik toch niet ga winnen is dit nu mijn team:

Sagan
Kittel (had liever van Garderen hier gehad)
Mollema (had liever Moser hier gehad)
Pinot
Quintana Rojas
Porte
Kwiatkowski
Arashiro
Boy van Poppel (had liever Hoogerland..)

Veel dure renners, helaas zijn Rui Costa en Boasson Haaagen die altijd de punten voor me pakten vorig jaar gesneuveld. dus kan zijn dat ik t toch weer allemaal verander..

Reserves nu"
Voeckler
Tom Dumolin (die zo'n goed Nederlands kampioenschap reed)
Bart le Clerq
Ayala
Danny van Poppel

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #172 Gepost op: 27-06-2013, 21:06:11 »
@MV22
Zou zelf toch eerder paar miljoen bijeen proberen te schrapen om Kittel te upgraden naar van Garderen.
Misschien een reserve beschermer/helper degraderen oid.

Zeker aangezien je anders 2 sprinters hebt als kopmannen - lijkt me zeer tricky.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Tour de France 2013
« Reactie #173 Gepost op: 27-06-2013, 21:06:26 »
Is het niet een beetje jammer om nu al je ploeg prijs te geven? Persoonlijk vind ik het leuker als de ploegen geheim blijven tot iedereen klaar is en ze niet meer te wijzigen zijn...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #174 Gepost op: 27-06-2013, 21:09:54 »
Is het niet een beetje jammer om nu al je ploeg prijs te geven? Persoonlijk vind ik het leuker als de ploegen geheim blijven tot iedereen klaar is en ze niet meer te wijzigen zijn...
Mwa, vorig jaar ook gedaan. Ik speel ook niet voor de winst (daarvoor volg ik het te weinig, sterker nog 2 jaar geleden laatste en vorig jaar iets van 34e (ik zei eerst 19e geloof ik  ::rofl:: in my dreams)) dus in de onderste regionen, voor mij maakt het dus niet uit :)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #175 Gepost op: 27-06-2013, 21:13:29 »
Wie is Ayala? ???
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #176 Gepost op: 27-06-2013, 21:15:02 »
Wie is Ayala? ???
Dat vroeg ik mezelf ook af, had een random iemand van 3 miljoen gekozen om mn ploeg compleet te maken. Wilde eerst Gené zetten, maar dan had ik 3x europcar  ;D

Edit: toch nog wat aan t sleutelen aan mijn ploeg
« Laatst bewerkt op: 27-06-2013, 21:17:19 door Mollenvanger22 »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #177 Gepost op: 27-06-2013, 21:21:46 »
Dat vroeg ik mezelf ook af, had een random iemand van 3 miljoen gekozen om mn ploeg compleet te maken. Wilde eerst Gené zetten, maar dan had ik 3x europcar  ;D

Edit: toch nog wat aan t sleutelen aan mijn ploeg
Oh, ik zie het al. Dat is Miguel Minguez, maar die doet niet mee. Hier kan je de knakkers van 3 miljoen vinden die wel meedoen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #178 Gepost op: 27-06-2013, 21:36:36 »
Zo, ik heb mijn zooitje bij elkaar geraapt, ik zoek nu nog een pakkende titel: Wie weet er 1?
...óf niet!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #179 Gepost op: 27-06-2013, 21:37:18 »
Pac die trui?