Auteur Topic: Game of Thrones  (gelezen 187409 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #300 Gepost op: 20-04-2015, 14:09:36 »
Leuke aflevering  ::bravo::

Arya die Jaquen Hagar terugvind
Brienne die even lekker ging knokken
Jaime die met Bronn ( Jeej, Bronn blijft ) Myrcella gaat ophalen
Cersei die het niet meer onder controle heeft
En vooral ook Dragonqueen die het eindelijk lastig heeft. Voor haar te hopen dat Tyrion er snel is  ::jaja::

Ik vond het wel weer minder dat Jon geen lord of Winterfell werd en heel verrassend (not) werd gekozen tot nieuwe commander van de night's watch
You'll never walk alone

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Game of Thrones
« Reactie #301 Gepost op: 20-04-2015, 15:19:00 »

Jaime die met Bronn ( Jeej, Bronn blijft ) Myrcella gaat ophalen




Ik moest hier veel harder om lachen dan nodig was :P Maar Dorne en deze Jaime/Bronn samenwerking vind ik, samen met Arya in Braavos verhaallijn, wel spannende nieuwe toevoegingen ::jaja::

Verder toch wel heel benieuwd naar Ramsay en Theon en naar wat Littlefinger (is het raar dat hij een van mijn favoriete personages is?) van plan is met Sansa ;D

Voor de standaard grote verhaallijnen ben ik natuurlijk heel benieuwd hoe een Danaerys-Tyrion samenwerking eruit gaat zien, laat staan tot stand komt, maar ik vind dronken Tyrion en Varys op reis ook leuk :P Hoe zit het met die draakjes? Het lijkt er in ieder geval op dat ze flink aan het puberen zijn ;)

Ja, Jon Snow als nieuwe commander was zien aan te komen, maar ben toch wel benieuwd om hem als leider te zien van een Night's Watch waarvan de helft hem niet steunt, een groep Wildlings (die wel of niet aan zijn kant staan?), Stannis die hem waarschijnlijk niet zomaar met rust zal laten, de Boltons ten zuiden en vergeet niet de ijszombietjes ten noorden ::jaja:: En dan hebben we nog de mysterieuze moeder kwestie :P

Kan ik het opnieuw een week volhouden? ::hyper::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #302 Gepost op: 20-04-2015, 15:29:23 »
Littlefinger is ook mijn favoriet , samen met dwergje  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #303 Gepost op: 20-04-2015, 18:41:49 »
oke we gaan ergens komen.

Ik vond hem leuk. Weinig aan bovenstaand toe te voegen.
Ik had gehoopt dat Jon Snow op het aanbod inging voor Lord Winterfell. Dat had een leuke nieuwe lijn geweest.

Aryah en haar nieuwe vriend gaat ook het occulte in. (Vinden we dat leuk?)
Even geďnteresseerd hoe die draak is losgekomen? Of heb ik weer wat gemist ::schaam::

Dwergje is ook mijn favoriet. En nu Cersei in de problemen komt vind ik haar ook leuk. Een kat in het nauw .......
Grappig detail we gingen van Cersei naar dat leren lezen bij de Nightwatch. Ik dacht dat Tommen aan het leren lezen was. Dat dat de dringende zaken waren waar hij mee bezig was ;D


Tot volgende week ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #304 Gepost op: 20-04-2015, 19:58:46 »
Er was toch een draak zoek? Die had een kind vermoord in het vorige seizoen en daarom had ze die andere 2 opgesloten. Deze is dus nog vrij.

Vond t begin wel aardig. Brienne is echt een tof personage. Hopelijk komt ze Jamie nu tegen, nu die ook op pad is.

Night's Watch verhaal kon niet zo boeien, daar hoort actie bij. ::jaja:: Ff afwachten wanneer Theon en Ramsey terugkeren. Huis Bolton zit nu in Winterfel, dus die wegen gaan nog wel kruisen.

Hier is ook Littlefinger en Dwergje favoriet. ::jaja::

Ben benieuwd waar Arya in verzeild gaat raken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #305 Gepost op: 20-04-2015, 20:03:13 »
aah ik dacht dat ze alle drie waren opgesloten ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #306 Gepost op: 20-04-2015, 22:06:33 »
Littlefinger is awesome ::bravo:: En Sansa lijkt wat van hem te gaan oppikken, dus dat is wel interessant :)

En Arya gaat natuurlijk nu suuuupergeweldig interessant nu worden :D



Alleen dat Sam en Gilly bij Stennis-Jr waren was een complete sprong, had helemaal niet door dat zij en haar moeder uit Storms End waren overgekomen.

Vond t begin wel aardig. Brienne is echt een tof personage. Hopelijk komt ze Jamie nu tegen, nu die ook op pad is.

Vermoed van niet. If memory serves is The Eyrie ten noord-oosten van King's Landing, terwijl Jamie naar het zuiden gaat.
Hoewel ik niet precies weet waar dat kasteel van lolice is waar bij Bronn [woohoo! Bronn!] oppikt.. en waarschijnlijk vaart hij toch naar Dorne, dus dan gaat hij toch naar het oosten. Dus heeel misschien..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #307 Gepost op: 20-04-2015, 22:44:23 »
Waar zijn Littlefinger en Sansa eigenlijk op weg naartoe? Is me niet duidelijk nl.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #308 Gepost op: 20-04-2015, 23:02:04 »
Ik root niet voor een house/familie, ik root voor diversen per house/familie.

Starks: Arya ftw vanaf het begin maar Sansa in Black is eindelijk geen crybaby meer  ::zweet::
Lannisters: Teh Imp ftw vanaf het begin.
Targaeryen: Khaleesi vanaf het begin, al is die ouwe op Castle Black ook baas :D
Baratheon: the one true King Stannis the Mannis
Tully: Cathlyn /rip  :\'(
Martells: Oberyn /rip :\'( wellicht een sexy sandsnake  ::love::
Tyrells: Margaery want Nathalie 'natural duckface' Dormer  ::love:: al is die oma Tyrell ook baas :D
Ironborns: dat zusjelief van Theon aka Reek aka schoothondje van Bolton
Frey: diegene die Walder had uitgehuwelijkt aan Robb mocht er wel wezen  ::hypocriet::

Werd helemaal blij door de reünie van Arya en Jaqen H'Ghar, Jon Snow als commander, maar dus niet soon to be Stark? En drogon als close-up leek mij verdomd veel op Smaug, wat jullie?  :D Hoop echt dat Danny de andere twee draakjes ook ontketent en vrij laat. Komt toch niks goeds van om die diep in Meereen weg te stoppen, zeker niet als de chaos compleet is tussen voormalige slaveneigenaren/drijvers en voormalige slaven.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2015, 23:21:41 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #309 Gepost op: 20-04-2015, 23:05:12 »
ik moest aan godzilla denken ;D

leuke keuzes maak je Joost.  Veel ben ik het wel met je eens. Al moet oma wel winnen van Margaery natuurlijk.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #310 Gepost op: 25-04-2015, 09:03:27 »
Heb gisteravond alvast aflevering 3 gekeken omdat ik er maandag niet ben.

Geen spoilers.

Maar de aflevering is awesome  ::oink::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #311 Gepost op: 25-04-2015, 11:27:53 »
Heb gisteravond alvast aflevering 3 gekeken omdat ik er maandag niet ben.

Geen spoilers.

Maar de aflevering is awesome  ::oink::

Ik donderdag al ;D
Maar de aflevering is idd super ! Wordt megainteressant nu  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Game of Thrones
« Reactie #312 Gepost op: 25-04-2015, 13:26:36 »
Kijkt er iemand zondag- of maandagavond mee op de chat :) ?
« Laatst bewerkt op: 25-04-2015, 14:26:12 door AaPje16 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #313 Gepost op: 25-04-2015, 19:24:47 »
Ik donderdag al ;D
Maar de aflevering is idd super ! Wordt megainteressant nu  ::jaja::

Yep, ook net gekeken, sterke aflevering, het verhaal krijgt nu een beetje vorm. ::ok::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Game of Thrones
« Reactie #314 Gepost op: 26-04-2015, 12:53:16 »
Ik heb gister ook de eerste twee afleveringen gezien. En ik vind dit seizoen tot nu toe echt heel gaaf  ;D Eindelijk vind ik het verhaallijntje van Deaneaneareanyerys Targaryen ook boeiend worden.


Mijn favorieten zijn op dit moment:
- Cersie. Zij is awesome nu ze haar macht terug wil.
- Ik vind Carice ook nog steeds heel goed als psychopatische heks
- En die vader van Margeary, met dat leuke krulsnorretje, vanwege dat leuke krulsnorretje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #315 Gepost op: 27-04-2015, 09:09:20 »
Ok het is maandag ochtend :D

Sansa en Ramsy ::oink:: Dat gaat nooit werken. Misschien dat Theon ooit weer bij z'n verstand komt en kan ingrijpen.
Jon Snow is geen watje meer eindelijk. Zou wat zijn als ie met Stannes mee gaat vechten tegen House Bolton, vecht ie tegen zijn eigen halfzus.
Cersei is de controle kwijt, gaat ze nu vriendjes maken met die cult?
Arya verhaallijn kan me nog niet boeien.
Tyrion! 'i'll bring you to the queen'? Wie? Naar de Lannisters of naar Dragon Queen? Ik hoop t laatste. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #316 Gepost op: 27-04-2015, 09:44:46 »
::oink:: i can't ... what will i do with my spare time ::rofl::

@daisy  ik denk the dragon queen, daar wil hij het vast mee goed maken.

Theon/Reek gaat nog een belangrijke rol spelen dat kan niet anders. Gaaf dat Sansa wraak gaat nemen.

Arya die geen afscheid kan nemen van needle. Mooi was dat ::jaja::

kortom. Eens met de meerderheid, de beste tot nu toe!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #317 Gepost op: 27-04-2015, 11:33:13 »
Margaery en haar gekat naar Cersei  >:D als er eentje Tommen goed kan bespelen is zij het wel  ::jaja::
Sansa met de  ::zweep:: bastaard?  Moge ze die snel omleggen, anders gaat ze zelf snel het loodje leggen  ::niet-ok::
Arya on her way to become an assassin  :D maar  :\'( met needle, terecht dat ze daar geen afscheid van kon nemen.
Jon is de nieuwe Robb/Ned, koppig en vol eergevoel, die gaat beide nog wel achterna ooit.
Teh imp goes to the queen, at last  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #318 Gepost op: 27-04-2015, 13:22:33 »
Oja, nu mag ik hier posten  ;D

Ik denk ook dat Jorah dwergje naar Dragonqueen breng

Verder vind ik de Sansa-twist zielig maar super tegelijk. Het 'Avenge them' stukje was gaaf en hoopvol  ::jaja::
Erg benieuwd hoe dat in het Noorden verdergaat. Gaat Jon naar de Boltons en Winterfell ? Of Stannis ? Of beide ? En wat gaat er met Theon gebeuren ? En hoe gaat Brienne zich hierin mengen ? En de Wildlings zullen ook nog wel wat gaan doen toch ?
Littlefinger blijft briljant, en blijft het verhaal spannend houden. Die mag echt nooit dood van mij  ::ohno::

Vind de verhaallijn in de hoofdstad wel een beetje saai worden. Alle belangrijke personages gaan daar langzaam weg ( naar Essos of het Noorden ) en eigenlijk blijven alleen Tommen, Cersei en Margary daar over. Het Cersei-Margary deel is wel interessant, maar niet spectaculair.
Carice vind ik eigenlijk niet zo'n leuke rol :(
En benieuwd wat die High Sparrow nog gaat doen, de aflevering zal toch niet voor niets zo heten ?

Arya stukje vind ik nog niet superboeiend maar wel misterieus  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #319 Gepost op: 27-04-2015, 13:26:32 »
Tommen is wel de gelukkigste jongen van het rijk denk ik hoor ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.