Auteur Topic: Game of Thrones  (gelezen 187340 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #320 Gepost op: 27-04-2015, 13:30:37 »


You'll never walk alone

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Game of Thrones
« Reactie #321 Gepost op: 27-04-2015, 13:38:21 »
Ik denk dat de ontwikkelingen in Winterfell mijn favoriete verhaallijntje gaat worden. En hopelijk krijgen we daar een grote dosis drama met met Sansa die wraak wil nemen op de Boltons, Stannis die Winterfell in wil nemen(?)(of zo, geen idee meer wat die man wil, maar hij zit daar in de buurt?), Brienne die Sansa nog steeds wil redden. En misschien proberen de Greyjoys Theon nog maal te redden? Dat zou dan echt heel gezellig worden daar.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #322 Gepost op: 27-04-2015, 14:45:39 »




Die bedscène ook  ::rofl:: Tommen heeft het maar getroffen met Marg  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Game of Thrones
« Reactie #323 Gepost op: 27-04-2015, 20:16:11 »
Gelukkig hebben Tywin en Joffrey vervanging gekregen met Roose en Ramsey Bolton :P Littlefinger blijft voor mij het karakter dat de show spannend en onvoorspelbaar houdt ::jaja:: Ik ben wel benieuwd waar Cersei hem over schreef.

De Cersei en Margary vete is natuurlijk boeiend al is er verder weinig gaande in Kings Landing. Ik ben eigenlijk een beetje voor Cersei daarin maar... Natalie Dormer ::love::



Maar ben wel benieuwd naar die maester, wat zijn rol nu precies is. En ook naar die cult.

Het wordt inmiddels wel een heel religieuze show, The Lord of Light die zowel Dany als Stannis nu lijkt te steunen, the god with many faces (Death) en de sparrows. Die bordeel scéne met, in principe, de paus van Westeros vond ik trouwens hilarisch ::rofl::

Jon als commander vind ik top ;D

Tyrion en Varys zijn samen hilarisch trouwens. Tyrion is dat altijd natuurlijk :P Ik hoop alleen niet dat we te lang een "Tyrion en Jorah samen onderweg" verhaal krijgen ::ohno::

Verder hoop ik volgende week iets van Dorne, Jaime en Bronn te zien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #324 Gepost op: 27-04-2015, 20:24:54 »
Ik ben eigenlijk een beetje voor Cersei daarin maar... Natalie Dormer ::love::







Natalie  ::love:: Denk maar niet dat ik ooit root voor Cersei, hoe geniaal Lena haar ook neer zet. Verder vind ik dat Roose Bolton nu Tywin er niet meer is die rol een beetje over neemt. Zo van: do your duty for your family, dus hup hup Ramsey trouw nu maar gewoon. Littlefinger climbs the steps only when there's chaos to be found, dus die zal vast een of ander masterplan achter dit uithuwelijken van zijn oogappel hebben.

Ben zeer benieuwd naar Dorne, die korte intro was leuk, maar smaakt naar meer.

En oh.. die mountain wordt nu wel een beetje teveel Frankenstein  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #325 Gepost op: 29-04-2015, 08:57:04 »
*loopt stiekem 1 aflevering voor nu.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2015, 09:40:27 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #326 Gepost op: 1-05-2015, 17:26:48 »
* Loopt stiekem nu ook 1 aflevering voor

Spoiler niet lezen als je aflevering 4 nog niet hebt gezien!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #327 Gepost op: 1-05-2015, 21:03:07 »


Of de iets langere versie:

"In America at the time, in places like Woolworths, you could buy 'dime store turtles' – they came in a little plastic bowl, it had water down one side and a divider down the middle, gravel on the other side and a little fake palm tree...Those were the only pets we could have. I had a toy castle set up near my bed, made of tin, and the courtyard was just big enough for two turtle tanks, and I had five or six turtles who lived in the castle. I decided they were knights, lords and kings, so I started writing this whole fantasy series about the turtle kingdom and the king of the turtles. And these particular turtles seemed to die very easily. I don't think it was really a very good environment for them. Sometimes they would escape and you would find them under the refrigerator a month later, all dead. So my turtles kept dying, which was very distressing but it also made me think, 'Why are they dying? Well, they are killing each other in sinister plots.' I started writing this fantasy about who was killing who, and the wars for succession. So Game of Thrones originally began with turtles, I think."

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #328 Gepost op: 2-05-2015, 00:52:18 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Game of Thrones
« Reactie #329 Gepost op: 2-05-2015, 15:14:32 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Game of Thrones
« Reactie #330 Gepost op: 2-05-2015, 16:17:16 »
Ik had hem vorige week al gezien  ;D


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #331 Gepost op: 2-05-2015, 16:22:17 »
Met al die spoilers (nog niet gelezen overigens) houd ik t niet meer vol, ik ga ook zo maar eens kijken.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #332 Gepost op: 2-05-2015, 21:23:41 »
Spoiler niet lezen als je aflevering 4 nog niet hebt gezien!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #333 Gepost op: 4-05-2015, 10:27:38 »
Wtf doen ze met Selmy  :\'(

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #334 Gepost op: 4-05-2015, 15:27:36 »
Voor de liefhebbers: De Game of Thrones-troon staat dinsdag 5 mei op het Bevrijdingsfestival in Almere. Tussen 12.00 en 17.00 uur kun je plaatsnemen op de troon en kan er een foto gemaakt worden. Beide geheel gratis.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #335 Gepost op: 4-05-2015, 18:19:07 »
Promo voor aflevering 5 gezien

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #336 Gepost op: 5-05-2015, 01:12:01 »
Turqo Noodle deed nog zijn best om zijn status waar te maken. Ser Barristan had een paar Ezio style moves in petto, maar de rest van zijn compagnie zag er niet uit. Dan nog: ja, je wordt van achteren aangevallen en verrast. Zou zeggen ga in formatie met de overblijvende aantal en ala ME: clean sweepen die ruimte.

Tommen is net als Mace Tyrell pussywhipped :D Sandsnakes zijn  ::love:: Wie begeleidt Mace Tyrell op weg naar Braavos? Staat die goldcloak niet op de dodenlijst van Arya?  ::hypocriet:: Vind die harpies maar waardeloos, rivaliserende bende oké, maar dat de hoeren hun nog helpen ook.. wie spint er garen bij chaos in Meereen? Chaos is a pit, chaos is a chance to climb the ladder, onze vriend Littlefinger, wie anders?  ::zwaai:: Hoop wel dat Sansa zich staande weet te houden tegenover de bastard Bolton  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #337 Gepost op: 5-05-2015, 10:16:20 »
Ik denk niet dat Littlefinger iets te maken heeft met Mereen. En ja, Meryn Trant gaat met Mace Tyrell mee naar Braavos, en ja: staat op de dodenlijst van Arya  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #338 Gepost op: 5-05-2015, 12:59:28 »
http://m.imgur.com/a/OcRxY
Not Gendry's boat
We're fucked right in the assets
That sound you hear is Arya checking her list
I didn't even know I could operate sober
More upsetting than the red wedding
Before breakfast? That's cruel!
Of course, summoning that old greezer is far too convenient
If by nothing you mean.. you're damn right I know! I'm the nothing whisperer xD
Niples on breastplate are stupid.. Oh come on!
Abandon formation, use spears, shields are optional

::rofl::

Een geniale recap van de afgelopen aflevering in commentaar  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #339 Gepost op: 5-05-2015, 22:07:49 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.