Auteur Topic: Game of Thrones  (gelezen 187351 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #340 Gepost op: 8-05-2015, 18:14:03 »
Superhandig  ::bravo::



edit : deze is handiger ;)

http://quartermaester.info/
« Laatst bewerkt op: 8-05-2015, 18:30:09 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #341 Gepost op: 8-05-2015, 19:22:51 »
Superhandig  ::bravo::



edit : deze is handiger ;)

http://quartermaester.info/

Nu nog een GoT streetview erbij en het feest is compleet  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #342 Gepost op: 11-05-2015, 11:44:09 »
Zoals altijd weer leuk, maar toch een beetje een voorbode voor wat komen gaat denk ik

Jon dus met wildlings naar het Noorden om uiteindelijk de white walkers tegen te kunnen houden. Toffe actie
Stannis op weg naar Bolton, tijd voor een gevechtje daar! Of zou Briënne zich er eerst nog mee gaan bemoeien ?
Het Reek-Ramsey-Sansa stukje vond ik erg tof.  ::jaja::
Dragonqueen gaat trouwen :(
En Jorah komt vervolgens Greyscale in heel Mereen verspreiden totdat iedereen doodgaat  ;D

Edit : Ik begin Stannis net te mogen, dus dan zal ie wel sneuvelen tegen de Boltons

« Laatst bewerkt op: 11-05-2015, 12:38:17 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #343 Gepost op: 11-05-2015, 20:14:44 »
Redelijke tussenaflevering, miste toch wel een aantal favorieten. Gelukkig leeft Grey Worm nog :D

Tijd voor een veldslag Bolton vs Stannis.  ::joehoe::

Wie zijn die grijze stenen mannetjes nu weer.  ???

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #344 Gepost op: 11-05-2015, 20:21:42 »
Grey Worm is alive ::bravo::

kleine dwerg had een slechte dag. No wine was nog maar het begin ;D

Ik vond het een mooie aflevering. mooie gesprekken en blikken vooral in Bolton (Reek en Stansa) (Ramsey en Miranda).

dat huwelijk van Dragonqueen..... not gonna happen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #345 Gepost op: 11-05-2015, 20:35:30 »
Wie zijn die grijze stenen mannetjes nu weer.  ???

Dat zijn die mannen die naar Valeria zijn gestuurd die die ziekte hadden, daar had Stannis het met zijn dochter over vorige week ( of 2 weken geleden ).
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #346 Gepost op: 11-05-2015, 20:46:26 »
Ow ja, nu herken ik t ::ok::

Over mooie beeldovergangen gesproken, hoeveel euro wedden dat Jon Snow een Targarian is ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #347 Gepost op: 11-05-2015, 20:50:00 »
Ja dat denk ik ook, dat wordt de anticlimax van de serie ben ik bang.
Jon met Dragonqueen en samen gaan ze uiteindelijk op de troon komen. Dany op de troon, Jon in het Noorden
De draakjes van Dany vermoorden alle White walkers en iedereen is blij
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #348 Gepost op: 11-05-2015, 21:13:30 »
ik mik al tijdje dat Jon de kiddo is van die Raegar Targaryan [of w/e, de dude die de hele oorlog begon] ennum.. dat geweldig mooie zusje van Eddy Stark die ontvoerd werd door Raegar.

Mik daarentegen op dat het een final fight tussen Jon en Dany gaat worden.
Denk nl. dat de kans wel aanzienlijk is dat Dany van het padje gaat ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #349 Gepost op: 11-05-2015, 21:17:08 »
Ja hoe dat begin zit snap ik niet helemaal. Kan iemand dat uitleggen ?
Volgens mij is Littlefinger de hele zooi begonnen toch door Arryn te vermoorden ? :p

Dany gaat de gekke koning achterna ja.  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Game of Thrones
« Reactie #350 Gepost op: 11-05-2015, 22:03:06 »
Het begin van deze oorlog, of van de vorige?

Okay, korte run-down [details kunnen misschien niet helemaal kloppen, want ik heb geen zin om het op te zoeken].
Acte 1.

0. Het is iets van 15 jaar geleden.
1. er is een toernooi @ Harrenhall, hele adelijke koninkrijk komt er op af.
2. Kroonprins Rhaegar Targaryan is awesome bezig en wint.
3. Toch ieders verbijstering kiest hij niet zijn vrouw, Elia.. Elisa.. Elske.. E. Martell als prachtigste mooiste perfectste vrouw van het universum, maar geeft zn roos van aanbidding aan Lyanna Stark - de zus van Eddard, en de aanstaande van Eddards buddie Robert Baratheon.
4. Rhaegar ontvoerd Lyanna naar verweggistan, ergens in het zuiden.
5. Brandon Stark, de oudere broer van Lyanna en Eddy is toch in de buurt van Kings Landing, en gaat met enkele andere hooggeboren vrienden verhaal halen bij de koning [de vader van rhaegar].
6. De koning sluit ze op, en vind dat hun vaders ze maar moeten komen halen.
7. De vaders komen naar Kings landing. De Koning is een evil bastard, en killt zowel de vaders als de zonen.
8. Koning gaat verder met de hoofden van Eddy Stark en Robby Baratheon te claimen, die op dat moment in de leer zijn van Jon Arryn.
9. Arryn zegt 'oh no you don't', en roept zijn manschappen op. Eddy en Robby doen het ook.
10. Burgeroorlog; Jonny, Eddy en Robby gaan lekker, killen Rhaegar met zn leger, gaan naar Kings Landing toe.
11. Daar is de mad king, samen met onze grote vriend Jamie Lannister, en een stel pyro dudes die de hele stad in de fik kunnen zetten. Tevens is daar in de buurt Tywin lannister met een leger aan he tpicknicken.
12. Mad King zegt tegen hoofd-pyro-dude 'uhhh deze stad zou een stuk sfeervoller zijn alssie in de fik stond' en tegen jamie 'als jij nu eens het hoofd van je vader afhakt'.
13. Jamie zegt 'No thanks', en killt de king en pyro dude. Kort daarna komt het leger van Tywin binnen, inclusief The Mountain. Die killt het jonge Targaryan-kroost. Kort daarna komt Eddy binnen, en de rebellen hebben gewonnen.
14. Korte tijd later arriveren onze helden ergens helemaal in het zuiden, waar Lyanna op sterven ligt. Awwww.. I hate when that happens.

Einde van Acte 1.

Begin van Acte 2. Een jaar of 15 later.
1. Intussen is Eddy awesome geworden in Winterfell, samen met vrouw Cath, die eigenlijk aan broer Brandon was beloofd. Maarja, Brandon was dus door de mad king vermoord, en je kunt niet alles hebben. Cath is daarentegen minder happy met de kiddo die Eddy van z'n oorlogje spelen [zie acte 1] heeft terug gebracht. Daarnaast is Robby King van Westeros geworden. En dear old Jon is met Lysa getrouwd en hand of the king geworden. Iedereen blij, behalve de targaryans natuurlijk. En de Martell-clan. En de normale Westeros-inwoners. Maar je kunt dus niet alles hebben.
2. Plots valt Hand of the King Jon dood neer. Oh noes! Whodunnit?
3. Dat was dus Lysa, op aanwijzing van Petyr, littlefinger, Baelish, for shits and giggles.
4. Koning Bob heeft wat weinig vriendjes, dus die denkt 'hmmm, Eddy zit toch alleen maar te verkleumen, laten we die eens ophalen'

En dan begint seizoen 1.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2015, 22:05:14 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Game of Thrones
« Reactie #351 Gepost op: 11-05-2015, 22:24:00 »
Wel handig plaatje dit.
Als ie te klein is, maar even de url van de afbeelding kopieren.

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #352 Gepost op: 11-05-2015, 23:54:20 »
Het begin van deze oorlog, of van de vorige?

Okay, korte run-down [details kunnen misschien niet helemaal kloppen, want ik heb geen zin om het op te zoeken].
Acte 1.

0. Het is iets van 15 jaar geleden.
1. er is een toernooi @ Harrenhall, hele adelijke koninkrijk komt er op af.
2. Kroonprins Rhaegar Targaryan is awesome bezig en wint.
3. Toch ieders verbijstering kiest hij niet zijn vrouw, Elia.. Elisa.. Elske.. E. Martell als prachtigste mooiste perfectste vrouw van het universum, maar geeft zn roos van aanbidding aan Lyanna Stark - de zus van Eddard, en de aanstaande van Eddards buddie Robert Baratheon.
4. Rhaegar ontvoerd Lyanna naar verweggistan, ergens in het zuiden.
5. Brandon Stark, de oudere broer van Lyanna en Eddy is toch in de buurt van Kings Landing, en gaat met enkele andere hooggeboren vrienden verhaal halen bij de koning [de vader van rhaegar].
6. De koning sluit ze op, en vind dat hun vaders ze maar moeten komen halen.
7. De vaders komen naar Kings landing. De Koning is een evil bastard, en killt zowel de vaders als de zonen.
8. Koning gaat verder met de hoofden van Eddy Stark en Robby Baratheon te claimen, die op dat moment in de leer zijn van Jon Arryn.
9. Arryn zegt 'oh no you don't', en roept zijn manschappen op. Eddy en Robby doen het ook.
10. Burgeroorlog; Jonny, Eddy en Robby gaan lekker, killen Rhaegar met zn leger, gaan naar Kings Landing toe.
11. Daar is de mad king, samen met onze grote vriend Jamie Lannister, en een stel pyro dudes die de hele stad in de fik kunnen zetten. Tevens is daar in de buurt Tywin lannister met een leger aan he tpicknicken.
12. Mad King zegt tegen hoofd-pyro-dude 'uhhh deze stad zou een stuk sfeervoller zijn alssie in de fik stond' en tegen jamie 'als jij nu eens het hoofd van je vader afhakt'.
13. Jamie zegt 'No thanks', en killt de king en pyro dude. Kort daarna komt het leger van Tywin binnen, inclusief The Mountain. Die killt het jonge Targaryan-kroost. Kort daarna komt Eddy binnen, en de rebellen hebben gewonnen.
14. Korte tijd later arriveren onze helden ergens helemaal in het zuiden, waar Lyanna op sterven ligt. Awwww.. I hate when that happens.

Einde van Acte 1.

Begin van Acte 2. Een jaar of 15 later.
1. Intussen is Eddy awesome geworden in Winterfell, samen met vrouw Cath, die eigenlijk aan broer Brandon was beloofd. Maarja, Brandon was dus door de mad king vermoord, en je kunt niet alles hebben. Cath is daarentegen minder happy met de kiddo die Eddy van z'n oorlogje spelen [zie acte 1] heeft terug gebracht. Daarnaast is Robby King van Westeros geworden. En dear old Jon is met Lysa getrouwd en hand of the king geworden. Iedereen blij, behalve de targaryans natuurlijk. En de Martell-clan. En de normale Westeros-inwoners. Maar je kunt dus niet alles hebben.
2. Plots valt Hand of the King Jon dood neer. Oh noes! Whodunnit?
3. Dat was dus Lysa, op aanwijzing van Petyr, littlefinger, Baelish, for shits and giggles.
4. Koning Bob heeft wat weinig vriendjes, dus die denkt 'hmmm, Eddy zit toch alleen maar te verkleumen, laten we die eens ophalen'

En dan begint seizoen 1.

Na een WIDM-krant graag een GoT-krant  ::bravo::

Myranda  ::love:: Ik had gedacht dat Sansa een direwolf cadeau zou krijgen, komt ze Theon tegen  :-\\ Die zeug gaat een biggetje werpen, ik heb te doen met Roose  :-X Dat gehint van Moarning Myrtle gaat ervoor zorgen dat zij als rambo ooit binnen zal stormen, tegelijkertijd met Grammar Stannis the Mannis nazi  ::cheerleader:: Dany haar wegrottende draakjes  :\'( kregen eindelijk voer  :D Maar hoorde ik dat nu goed: gaat Dany die familiehoofd trouwen?  ::) Missendei en Grey Worm  ::hug:: Ser Friendstoned kan op zoek naar Sheereen, maar die zal zich wel opofferen in de fighting pits als ultieme genoegdoening naar Danny (only free men may fight zei ze immers)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #353 Gepost op: 12-05-2015, 00:02:46 »
Ser Friendstoned kan op zoek naar Sheereen, maar die zal zich wel opofferen in de fighting pits als ultieme genoegdoening naar Danny (only free men may fight zei ze immers)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #354 Gepost op: 12-05-2015, 00:17:52 »


Tyrion  ::wijn:: is helemaal zijn oude ik als in seizoen 1  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Game of Thrones
« Reactie #355 Gepost op: 18-05-2015, 15:27:49 »
Bronn is hilarisch ::jaja::

The faceless men beginnen me te interesseren. Die hall of faces was creepy (fun fact: gezichten van producers en crewleden zaten er ook tussen, die Arya aanraakte was van de moeder van iemand van productie en die was helemaal trots dat ze in de show zat en dat ze nu "beroemd" is ::rofl::)

Cersei is verder geweldig ::ok:: Nu er bijna niemand meer in King's Landing is, is zij heerlijk kwaadaardig :P

Littlefinger ::love::


Arme Sansa, is er dan niemand voor haar? :\'(

Oh en die Tyion kan zich ook echt overal uitlullen :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #356 Gepost op: 18-05-2015, 16:40:56 »
Joffrey had met zijn kruisboog pief, paf, poef gedaan en the high sparrow en gevolg waren kassie wijlen. Alleen daarom al mis ik Joffrey, Tommen bespeelt door Marg en nu onder de duim gehouden van Cunt Cersei  ::) Tyrion en Ser Friendzoned waren leuk, idem voor Sand Snakes versus Bronn/Jaime. Maar dat einde.. for the old gods or the new /care, Theon en Sansa go berserk in 3...2...1.. die Ramsey moet dood! Kan me niet schelen of dat nu met dank aan Stannis the Mannis, Brienne, Theon of Sansa is. En dan hebben we nog het legertje van de Vale met Baelish die Roose van de troon wil stoten :D Olenna vs Cersei deed me meteen terug denken aan Olenna vs Tywin.

Margaery afgevoerd   :\'( zonder dat Tommen als koning ingrijpt  ???
Sansa getrouwd met het monster + afloop  ::ohno::
Sand Snakes nu al uitgespeeld   :-\\

Vond dat stukje waarin Arya naar die tempel werd geleid wel freaky, ja zo creëer je wel je eigen tempel of faceless men, makkelijke poule aan identiteiten die je kunt overnemen zo  ;) You're not ready to become no one, but someone else is dan veel belovend  ::bravo::



 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-05-2015, 16:53:57 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #357 Gepost op: 18-05-2015, 16:58:12 »
Dorne doet me nog helemaal niks helaas. Vind de Sandsnakes ook maar magertjes. Die gif hierboven sluit hier goed bij aan  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Game of Thrones
« Reactie #358 Gepost op: 18-05-2015, 17:17:59 »
Dorne doet me nog helemaal niks helaas. Vind de Sandsnakes ook maar magertjes. Die gif hierboven sluit hier goed bij aan  ;D

Vind dat vooral jammer, had graag gehoopt op meer. Leek er eindelijk van te komen, blijken het gewoon drie pubermeiden te zijn met wapens. Net die film Kickass zeg maar  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #359 Gepost op: 18-05-2015, 18:53:14 »
Leuk die Funfact Catshee :D

Arya wordt in mijn ogen saai, die stukken bij haar gaan wel wat traag hoor. Dat moet natuurlijk wel voor de spanningsopbouw maar toch.  Haar gesprek met de twofaced god was wel geinig.

En dan Tyrion die zich er in dit geval letterlijk uitlult. Die opmerking "guess again" was echt heel grappig.

Jamie Lannister is trouwens wel heel dom dat hij denkt dat hij zo een kasteel kan in lopen en uitlopen met zijn zusje. Daar hadden ze best iets meer gedachten aan kunnen besteden.  Bron: "goh je kunt best aardig vechten voor een meiske" ::rofl::

Oma terug :D maar oma meteen verslagen ? Cersei wel heel gemeen maar goed opgezet. Kan me niet voorstellen dat oma geen troef achter de hand heeft. Tommen moet wat gaan doen, die wil toch nog wel meer lekkers van zijn vrouw?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.