Auteur Topic: Widm JUNIOR - Wie is de Mol? 2014  (gelezen 456992 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #80 Gepost op: 14-08-2013, 17:43:09 »
Alsjeblieft laat niet elke opdracht dier-gerelateerd zijn. Dan ben ik er i.i.g. snel klaar mee.
Ik zou het wel leuk vinden als ze dat thema de hele serie volhouden ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #81 Gepost op: 14-08-2013, 18:23:01 »
Ik zou het wel leuk vinden als ze dat thema de hele serie volhouden ::jaja::.

Ik vind juist deze hele samenwerking helemaal niets:
- ik heb weinig zin in van die verstopte goededoelenreclame (hoe goed ik wnf ook als doel vind)
- een widm die helemaal vastzit aan een thema, tja dan is het voor mij niet echt widm meer (waar juist de variatie in opdrachten het succes van een serie bepaalt)
- jammer dat bij de selectie van kinderen rekening wordt gehouden met een lidmaatschap van wnf (krijg je waarschijnlijk een minder gevarieerde groep van)
- een fundamenteel punt: kun je nog wel widm spelen als de kandidaten zich bijna schuldig moeten voelen als ze geld laten verdwijnen? (je krijgt dat minder nepmollen, hulpmollen, en mogelijk zelfs kandidaten die minder risico durven te nemen)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #82 Gepost op: 14-08-2013, 19:29:49 »
Alsjeblieft laat niet elke opdracht dier-gerelateerd zijn. Dan ben ik er i.i.g. snel klaar mee.

Helemaal mee eens.

Tis iig wel beter dan Chio chips
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #83 Gepost op: 14-08-2013, 19:35:35 »
Ik vind juist deze hele samenwerking helemaal niets:
- ik heb weinig zin in van die verstopte goededoelenreclame (hoe goed ik wnf ook als doel vind)
- een widm die helemaal vastzit aan een thema, tja dan is het voor mij niet echt widm meer (waar juist de variatie in opdrachten het succes van een serie bepaalt)
- jammer dat bij de selectie van kinderen rekening wordt gehouden met een lidmaatschap van wnf (krijg je waarschijnlijk een minder gevarieerde groep van)
- een fundamenteel punt: kun je nog wel widm spelen als de kandidaten zich bijna schuldig moeten voelen als ze geld laten verdwijnen? (je krijgt dat minder nepmollen, hulpmollen, en mogelijk zelfs kandidaten die minder risico durven te nemen)
Daar ben ik het wel mee eens, met uitzondering van de opdrachten. Het goede doel erbij vind ik ook geen goed idee idd door de invloed op nepmollen, selectie van kandidaten etc.

Maar ik had het gewoon over de opdrachten. Widm heeft eigenlijk elk seizoen een thema en dat is de locatie. Zo zagen we laatste keer in Zuid-Afrika dat ze op safari gingen, in kooien vast zaten, een gedicht in het zuid-afrikaans kregen, zulu gingen leren etc. Ik zou het wel leuk vinden als ze het thema dieren in de meeste opdrachten terug brengen zoals ze dat ook doen met het land in de echte serie. Variatie in opdrachten genoeg aangezien het een heel breed thema is ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #84 Gepost op: 14-08-2013, 19:35:57 »
Pff mensen, relativeer even.

Op de fandag werd bekend gemaakt dat er GEEN junior serie meer zou komen omdat de sponsor zich had terug getrokken. De draaiboeken lagen al klaar.
Nu hebben we eindelijk een sponsor (WNF Lifeguard) en komt er een nieuwe serie, wordt er bij voorbaat al geklaagd over de inhoud van het programma terwijl dat nauwelijks bekend is. De draaiboeken lagen al klaar vóórdat de sponsor bekend was, dus WNF zal weinig invloed hebben gehad op de inhoud.

Ik zie dus enkel voordelen!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #85 Gepost op: 14-08-2013, 20:12:50 »
Daarbij zul je van zo"n sponsor helemaal niet zo heel veel kunnen merken. Volgens mij is dat namelijk verboden bij de PO? Dat je overal sluipreclame stuntjes ziet. Dat soort dingen mogen volgens mij alleen maar bij de commerciële zenders. Ze mogen wel sponsoren,maar niet heel veel ermee doen geloof ik.

Dit vond ik op Mediacourant:

Art Rooijakkers blijft dichtbij met Wie is de Mol Junior
Geplaatst op Wed 14 Aug 2013 om 14:56
Foto: AVROWie is de Mol Junior wordt niet net als grote broer Wie is de Mol opgenomen in een ver buitenland. Dat heeft presentator Art Rooijakkers laten weten op 538. Het is volgens Rooijakkers niet mogelijk, aangezien de opnames in het najaar zijn. “We gaan het waarschijnlijk in Nederland opnemen. Kinderen moeten ook gewoon naar school en je hebt de Arbeidsinspectie. De opnameperiode is ook wel kort. We gaan dus in elk geval niet naar Australië of zo“, zegt het AVRO-gezicht.

Het wordt volgens Rooijakkers een echt kinderprogramma. “Het is wel bedoeld voor kinderen, want het komt op Zapp. Het is zo’n programma waar de ouders mee naar kunnen kijken.”

Hij zoekt nog kandidaten. “Iedereen kan zich nu opgeven en dan komt er een selectieprocedure. Het is dus niet voor kinderen van bekende Nederlanders of zo.

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=157585

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #86 Gepost op: 14-08-2013, 20:28:17 »
Ja ik zie het ook wel gebeuren dat Art perse moet zeggen: ,,Zo kandidaten vandaag weer een opdracht voor jullie, dit ik gaan jullie als neushoorns zo hard mogelijk dingen kapot maken, en daarna slingeren jullie als orang-oetans door de bosjes naar groenen enveloppen  ::niet-ok::
候选人谁是鼹鼠初中?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #87 Gepost op: 14-08-2013, 20:29:48 »
Daarbij zul je van zo"n sponsor helemaal niet zo heel veel kunnen merken. Volgens mij is dat namelijk verboden bij de PO? Dat je overal sluipreclame stuntjes ziet. Dat soort dingen mogen volgens mij alleen maar bij de commerciële zenders. Ze mogen wel sponsoren,maar niet heel veel ermee doen geloof ik.


Ik mag hopen dat je gelijk hebt...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #88 Gepost op: 14-08-2013, 21:11:12 »
Wie is de Mol Junior wordt niet net als grote broer Wie is de Mol opgenomen in een ver buitenland. Dat heeft presentator Art Rooijakkers laten weten op 538.

Interview Art bij 538

http://www.538.nl/gemist/12490/art-rooijakkers-over-wie-is-de-mol-jr
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #89 Gepost op: 14-08-2013, 21:19:09 »
Reclame voor een goed doel mag wel, maar er is absoluut geen reden tot paniek. Ik vermoed dat je hooguit in de voorstelstukjes iets zal zien wie voor welk dier speelt.
Ik vind het alleen maar mooi dat het WNF wordt geholpen, en uit ervaring klopt van geen voorbarig zeuren een steek.
...óf niet!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #90 Gepost op: 14-08-2013, 21:25:33 »
Voor de mensen die alles over sponsoring bij de Publieke Omroep willen weten:

http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=CVDM:6384

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #91 Gepost op: 14-08-2013, 21:32:20 »
Interview Art bij Boulevard:

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/art-rooijakkers-met-molletjes-aan-de-slag

PS: Waarom doen ze in beide interviews alsof het het 1e junior seizoen is...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #92 Gepost op: 14-08-2013, 21:42:05 »
In januari gaat het beginnen? Hoe komen ze daar nu weer bij..

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #93 Gepost op: 14-08-2013, 21:44:35 »
In januari gaat het beginnen? Hoe komen ze daar nu weer bij..
Molactie  ;)
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #94 Gepost op: 14-08-2013, 21:50:59 »
In januari gaat het beginnen? Hoe komen ze daar nu weer bij..
Het programma wordt in het voorjaar uitgezonden volgens de Avro. De opnames zullen waarschijnlijk plaats vinden medio januari (zo heb ik het tenminste begrepen).
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #95 Gepost op: 14-08-2013, 21:55:35 »
De opnames zijn van 14 tot 25 oktober ;)

Haalde ik nou uit Arts woorden dat de locatie nog niet bekend is?
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #96 Gepost op: 14-08-2013, 22:01:34 »
De opnames zijn van 14 tot 25 oktober ;)

klinkt logisch 
herfstvakantie noord en midden Nederland 19 tot 27 oktober
herfstvakantie zuid Nederland 12 tot 20 oktober
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #97 Gepost op: 15-08-2013, 13:41:10 »
Dan snap ik nog niet wat ze bedoelen met 'ze moeten ook nog gewoon naar school'. De opnames zijn dus in de herfstvakantie (+een week extra, waarin geen vakantie is). Omdat alle kinderen in de opnames op een ander moment vakantie hebben, en ze zeggen dat ze nog gewoon naar school moeten, dus de opnames zijn na 17:00, dagelijks... Of begrijp ik het nu verkeerd?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #98 Gepost op: 15-08-2013, 14:13:14 »
De opnames zouden natuurlijk ook in de weekenden kunnen plaatsevinden... (in oktober kun je weinig meer doen na 17:00 als je niet alleen spellen in het (schemer)donker wil doen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014 JUNIOR
« Reactie #99 Gepost op: 15-08-2013, 17:25:48 »
Hoeveel inzendingen zullen er ingeveer komen?
Wat is normaal/gemiddeld?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!