Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 836793 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4400 Gepost op: 29-07-2018, 12:53:58 »
Na de pizza veranderde mijn rechthoekige tafel plots in een Ronde Tafel en werden we ridders die daar meestal rond zitten in Camelot. Maar... Donkere schaduwen willen het koninkrijk overnemen, dus werkten we samen om de bedreigingen in Shadows Over Camelot te bevechten!
Elise en ik trokken samen het Excalibur zwaard en kregen hem uit de rots! Daarmee wonnen we 2 witte zwaarden op onze ronde tafel.
Moliere versloeg eigenhandig Lancelot. Nog 2 witte zwaarden erbij!
De zwarte ridder viel ons tot 2 keer toe aan en we waren weerloos. Vier zwarte zwaarden verschenen op tafel. We konden enkel winnen als de meerderheid witte zwaarden zouden zijn.
Loezel had al hard tegen de Picten gestreden en ik kon er de finale slag geven! Terwijl sloeg D*N de massa's katapulten van de kaart die op ons afkwamen.
En zo'n beetje iedereen droeg bij in het grijpen van de Heilige Graal, maar vooral Daisy en Elise slaagden erin om die te pakken te krijgen. De tafel lag vol en de meerderheid was wit. We hadden Camelot gered!  ::bravo::

Als afsluiter besloten we nog eens diep in de oceaan waardevolle schatten op te duiken en elkaar's lucht te verbruiken. D*N kwam uiteindelijk met de meeste punten naar boven!
« Laatst bewerkt op: 29-07-2018, 19:18:21 door Robbieazerty »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4401 Gepost op: 29-07-2018, 14:29:13 »
Daarna kwam moliere aan en dat merkten we meteen want het werden Foute Vrienden, Vette Feesten waarin wouterv als puber een sigarettenautomaat kraakte, Elise haar haar groen verfde, D*N op de dorpsdisco met iemand in bed belande, maar hij wist niet meer wie, moliere en ik bleven zitten, maar zo wel nieuwe vrienden maakten maar er later achter kwamen dat niemand van ons hield waardoor we dik en verdrietig werden. en dat was alleen nog maar de puberteit (die Daisy niet intens meegemaakt heeft). In het volwassen leven gingen moliere en ik naar het bordeel, vechten volgens mij Elise, D*N en moliere/ik heel hard om extreem kinky uitspattingen te beleven, waarna we het gewoon met z'n allen beleefden. Loezel werd zwanger en moest wel trouwen. Wouterv was gestopt met roken, werd celibatair en begin toen weer met kettingroken. D*N's leven zat vol s*x n dr*gs n rock n roll en werd verliefd op moliere/mij want moliere/ik zaten in een rockband. D*N was overigens opnieuw uit de kast gekomen en kreeg z'n eerste hartaanval. En Loezel liet een liposuctie doen en won het spel! (Jullie kunnen vast nog wel aanvullen want ik heb geen idee meer wie wat (en wie) allemaal deed.
Dit klinkt hilarisch ::rofl:: hoe kan dit een gezelschapsspel zijn? Hahaha, ik wil het iig ook graag een keer spelen. En Speechless lijkt ook heel tof! ::jaja::

Vervolgens was het toch weer tijd voor weerwolvan, maar dan drie keer één nacht, waarvan Elise en ik de eerste 2 ronden wolf waren en verloren en ik de derde ronde weer wolf (pun intended) was samen met Loezel
:P ::rofl::


Leuk verslag, Robbie ::bravo::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4402 Gepost op: 29-07-2018, 14:43:51 »
Super leuk verslag  ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4403 Gepost op: 29-07-2018, 19:05:01 »
Wel een leuk verslag :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4404 Gepost op: 29-07-2018, 19:45:52 »
Was super gezellig weer ::bravo:: ::feest::

Foute vrienden, Vette feesten was like m'n favoriete spel van de dag ::rofl::. Maar de andere spellen waren ook erg leuk. Die laatste win ik ook heel vaak dus die is zeker leuk ::hypocriet::.

Nogmaals bedankt Robbie voor de gastvrijheid, Daisy voor het rijden en iedereen voor de gezelligheid!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4405 Gepost op: 29-07-2018, 22:36:57 »
Dit klinkt hilarisch ::rofl:: hoe kan dit een gezelschapsspel zijn? Hahaha, ik wil het iig ook graag een keer spelen. En Speechless lijkt ook heel tof! ::jaja::
 :P ::rofl::

Die wil ik ook eens spelen ja ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4406 Gepost op: 14-08-2018, 14:49:39 »
Gisteren Scythe gespeeld met 7 man...

wel wat ingewikkeld in het begin (ik kende het spel nog niet) maar zeker voor herhaling vatbaar.

Het is een worker placement die vrij lang duurt overigens (en best duur)
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4407 Gepost op: 16-08-2018, 14:14:06 »
*jaloers*
Ben er ook heel benieuwd naar. Ziet er heel mooi uit in ieder geval. Maar ook duur ja...

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4408 Gepost op: 16-08-2018, 14:35:38 »
Ja, erg duur zag ik..... is ook niet mijn spel.... misschien ga ik het wel kopen.
Hopelijk speel ik het komende maandag nog eens
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4409 Gepost op: 16-08-2018, 16:24:42 »
Ik ben ook heel erg benieuwd naar Gloomhaven, die momenteel op nummer 1 van beste board games ever staat op boardgamegeek.com. Die hebbe nwe toen in Essen ook zien staan, die hele grote dozen. Kostten toen 200€ maar nu nog steeds 150€  :-X :-X :-X

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4410 Gepost op: 16-08-2018, 17:41:34 »
Gloomhaven heeft veel prijzen gewonnen zie ik, net even opgezocht. Blijkbaar best om meerdere sessies te spelen ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4411 Gepost op: 14-09-2018, 08:13:35 »
FYI, er komen weer veel beurzen aan:
22 sep: Noorderspel  in Groningen (maar ik kan dan niet)
29 sep: Ducosim in Amersfoort (maar ik kan dan niet)
10 & 11 nov: Spellenspektakel Eindhoven
24 & 25 nov: Spel Antwerpen
19 jan: Ducosim Amersfoort
Ergens in maart: Zuiderspel Veldhoven
18 mei: Ducosim Amersfoort



De eerstvolgende waar ik zelf naartoe kan is Spiel in Essen, waar ik de volle 4 dagen weer heen ga (er is dit jaar wéér een hal bij gekomen dus ik zal de tijd nogid hebben  ::hypocriet::). Dit is van do 25 okt t/m zo 28 okt.
Als er nog iemand gaat, laat maar weten en feel free to join!  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4412 Gepost op: 14-09-2018, 11:46:15 »
Yay voor beurzen!
Hoewel ik in Nederland eigenlijk al een tijd niet ben geweest..
Misschien dat ik Spellenspektakel Eindhoven meepak, maar kan me ook voorstellen dat ik dan toe ben aan een rustig weekend.



Starlight en ik gaan ook naar Spiel in Essen :)
Wederom donderdag en vrijdag. Waarbij we ergens op woensdag er al heen gaan, zodat we niet donderdagochtend heeel vroeg hoeven. Dus met beetje geluk scheelt dat ook wat energie - want Spiel zelf en de drukte gaan al genoeg energie kosten ::rofl::
En vermoedelijk gaan we vrijdag iets later weer weg, dus hopelijk is het afscheid dan wat minder abrupt dan vorig jaar ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4413 Gepost op: 14-09-2018, 12:57:42 »
Essen kan ik niet maar Eindhoven op zaterdag mss wel! Meer mensen die dan willen gaan?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4414 Gepost op: 14-09-2018, 17:29:03 »
Eindhoven wil ik ook wel weer mee!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4415 Gepost op: 14-09-2018, 23:17:55 »
Eindhoven lijkt mij ook wel weer leuk.  :D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4416 Gepost op: 15-09-2018, 12:25:02 »
Eindhoven op zaterdag lukt misschien wel ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4417 Gepost op: 15-09-2018, 20:38:02 »
Die zaterdag is ook weer dat Weerwolven event met 6 verschillende dorpen en zwervers etc etc, dus ik weet nog niet goed of ik zaterdag naar Eindhoven ga.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4418 Gepost op: 15-09-2018, 22:09:41 »
Ik wil ook wel weer naar Eindhoven, en dan ook op zaterdag. Het is dan ook weer Glow, dus vast druk in de stad.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4419 Gepost op: 16-09-2018, 14:50:43 »
Die zaterdag is ook weer dat Weerwolven event met 6 verschillende dorpen en zwervers etc etc, dus ik weet nog niet goed of ik zaterdag naar Eindhoven ga.

Is dat weer in Leuven?

Ik wil ook wel weer naar Eindhoven, en dan ook op zaterdag. Het is dan ook weer Glow, dus vast druk in de stad.

Ow ja, altijd samen met Glow, megadruk dus :P
2024: wie is de Mol?