Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 39791 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Fanclub van Robbieazerty
« Gepost op: 3-11-2013, 03:52:00 »
Dit is de fanclub van Robbieazerty!

Ledenlijst:
1. Jann
2. Molière
3. Ycaris
4. Grasisgroen
5. Hulpdakdekker
6. Pjotr
7. D*N
8. Swifty
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:18:54 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2013, 12:29:07 »
 ::cheerleader::
🜃

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #2 Gepost op: 3-11-2013, 16:26:14 »
Welkom allemaal, terwijl ik het concert voorbereid, laat ik jullie alvast genieten van alles wat we aan de bar te bieden hebben.

Bij mij is iedereen welkom, dus wordt hier buiten het standaard rollenpatroon gedacht en wordt niemand in hokjes gestoken. Ben je een vrouw en lust jij ook een biertje? Bestel maar! Of eet je als man ook graag Belgische chocolade, daar staat een plateau vol lekkers op jou te wachten!


Maar ook iedereen die niet van bier houdt, zoals ik zelf,  is uiteraard welkom! Cocktails, ter plekke bereid door jouw favoriete cocktailshaker, man of vrouw. Of de lekkerste wijnen, uitgekozen door mijn vader, dé grootste wijnliefhebber in mijn familie.
In de herfst geniet je misschien meer van een lekker kopje koffie of een mok thee? Schuif maar aan, ik geniet net van een donkere Love Tea #7, gemaakt van stukjes chocolade, gedroogde aardbeiden en rozenblaadjes.

Geïmporteerd uit Californië en Mexico, maar ook een ruime selectie aan Nederlandse Pickwick thee en Britse Twinings.

Geniet dus alvast, terwijl ik de nodige vorbereidingen tref. :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #3 Gepost op: 3-11-2013, 16:49:05 »
* Dolfie was al misselijk.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2013, 17:05:37 »
Dan raad ik je de Marokkaanse muntthee aan! Niets beter voor de spijsvertering dan muntthee.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2013, 17:10:37 »
Bij mij is iedereen welkom, dus wordt hier buiten het standaard rollenpatroon gedacht en wordt niemand in hokjes gestoken.
::bravo::

Dan raad ik je de Marokkaanse muntthee aan! Niets beter voor de spijsvertering dan muntthee.
::bravo::

Nog even de rest afwachten, maar voorlopig ben ik fan. :)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2013, 17:56:33 »
Vanaf vanavond zullen de drie podia open gaan. Er is een Main Stage, een Theatre Stage en een Discovery Stage.

Zoals reeds duidelijk gemaakt, word je bij mijn fanclub niet in een vooraf bepaald hokje geplaatst. Ieder is vrij om te kiezen naar welk podium ze willen gaan en kan zelfs nog wisselen als de muziek je wat minder aan staat.

De niet-hokjes-denken mentaliteit wordt al ruimschoots duidelijk als je naar de line-up van de Main Stage kijkt. Artiesten die er niets om geven of je man of vrouw bent, laat staan of je van man of vrouw houdt, of van beiden. Iedereen is vrij om te zijn wie ze willen. En dat alles in 's wereldse eerste opblaasbare concert podium:
Main Stage

De aftrap wordt vanavond gegeven door niemand minder dan Adèle!

Zij weet als geen ander hoe het voelt om in een hokje geduwd te worden. Zowel Joan Rivers als Karl Lagerfeld hebben haar publieklijk "too fat" genoemd. Wat maakt gewicht uit als je zo ontzettend mooi kan zingen? Vanavond brengt ze haar grootste hits.




Niet zo'n liefhebber van Adèle, of gewoon zin iets anders? Misschien is de Theatre Stage dan wel iets voor jou? Hier vinden de niet zo typische concerten plaat. Musicals, filmmuziek, muziek bekend van tv, je hoort het hier allemaal!
Theatre Stage

Vanavond kan je hier terecht voor de betere musical nummers, van verschillende artiesten met als hoofdact Idina Menzel en haar Nederlandse tegenhanger Willemijn Verkaik. Zij zullen hun vertolkingen van Defying Gravity brengen, een nummer uit Wicked waarin de groene heks Elphaba (die door haar groene uiterlijk ook in een hokje gestoken werd en daardoor uit de groep gestoten) haar leven in eigen handen neemt en tegen de door anderen bepaalde grenzen en limieten in gaat!



Mocht ook dat je niet bekoren, dan is er nog steeds de Discovery Stage. Daar kan je nieuwe artiesten ontdekken. Zangers, zangeressen of groepen waarvan je misschien nog nooit hebt gehoord, brengen hier hun repertoire ten geberde in de hoop jullie harten te veroveren.
Discovery Stage

De Discovery Stage wordt vanavond geopend door Jay Brannan.

Deze 31-jarige Amerikaanse singer-songwriter zal vanavond met het nummer Housewife laten horen dat hij zeker outside the box denkt! Hij kickt deze reeks concerten straks in gang om 18u. Dat is al bijna!!!  :o

Alvast veel plezier en wil je weten wie er de komende dagen nog optreden? Wordt dan nu lid van Robbieazerty's fanclub en je ontvangt een pm met de line-up van alle podia!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2013, 18:01:09 »
Ik word lid van Robbies fanclub. Benieuwd naar de line-up!
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2013, 18:01:52 »
Welcome to Discovery Stage!! Veel plezier met het ontdekken van Jay Brannan!  ::bravo::


Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2013, 18:08:49 »
Chocolade en bier? Hoe, euhm, 'origineel' ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2013, 18:09:02 »
Pfffffffffff, mag ik ook lid worden van twee fanclubs?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2013, 18:36:13 »
Mmmm, hier wel bier.. maar met chocola  :o  Misschien moet ik maar terug naar LDH voor de borrelnootjes.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2013, 18:38:23 »
Pfffffffffff, mag ik ook lid worden van twee fanclubs?
::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #13 Gepost op: 3-11-2013, 18:41:35 »
Euhm nee, er is vanalles en nog wat he. :) De bier en chocolade was maar om aan te geven at in "sommige andere fanclubs" men beknot is in de mogelijkheden alleen al op basis van geslacht.  ::niet-ok:: :(

Oh kijk, Jay zet net z'n volgende nummer in!


Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #14 Gepost op: 3-11-2013, 18:47:12 »
Ik word lid van Robbies fanclub. Benieuwd naar de line-up!
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #15 Gepost op: 3-11-2013, 18:53:36 »
love tea, muntthee en Vanavond kan je hier terecht voor de betere musical nummers, van verschillende artiesten met als hoofdact Idina Menzel en haar Nederlandse tegenhanger Willemijn Verkaik. Zij zullen hun vertolkingen van Defying Gravity brengen, een nummer uit Wicked waarin de groene heks Elphaba (die door haar groene uiterlijk ook in een hokje gestoken werd en daardoor uit de groep gestoten) haar leven in eigen handen neemt en tegen de door anderen bepaalde grenzen en limieten in gaat!

Hier ben ik zeer benieuwd naar!
...maar soms even niet :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #16 Gepost op: 3-11-2013, 18:56:22 »
Hmmm, al het groen bevalt mij ook wel.. Hopelijk komen er wat meer power nummers langs...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #17 Gepost op: 3-11-2013, 19:01:44 »
Dan zijn jullie net op tijd, want de optredens in Theatre Stage starten net, met als opening Willemijn Verkaik als groene heks Elphaba met de Nederlandstalige versie van Defying Gravity!


En ik denk dat hier wel een beetje power in zit. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #18 Gepost op: 3-11-2013, 19:08:14 »
*Niuno rent naar de Discovery Stage...



 :D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #19 Gepost op: 3-11-2013, 19:49:37 »
Jammer genoeg voor jou is Jay Brannan nog bezig op de Discovery Stage. ;)