Auteur Topic: Mac  (gelezen 3667 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Mac
« Gepost op: 3-09-2003, 22:38:10 »
Kan hier iemand (Jos, Test?) die link zetten die ik misschien kon gebruiken om weer normaal op de site te komen. Ik kom nl de huiskamer niet in om die link in de massa bugs op te zoeken ::) Ik kan ook geen pmmetjes versturen of lezen of iets :-X Ben al blij dat ik in de topics waar nog niet zoveel berichten staan kan komen. Nadat iemand mij die link heeft gegeven mag hier wel een slotje op.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mac
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2003, 01:49:50 »
Hier is de link nog een keer, Tijgertje, ik hoop voor je dat dit de oplossing is. Hier staan voornamelijk hulpprogramma's die bedoeld zijn voor chatters en chatprogramma's, maar op deze pagina moet ook iets te vinden zijn om jouw probleem op te lossen.

http://mac.tucows.com/communications_irc_default.html

Ik moet er wel bij zeggen, ik ben geen techneut, dus als het niet werkt, kijk me er dan niet op aan. Ik weet dat er onder de Macs ook verschillende types zijn. Bij de een werkt het wel, en de ander heeft er helemaal niets aan.

Met dank aan Test, overigens, die me deze link heeft gegeven. Er zijn dus betaalde, en freeware-mogelijkheden. Het aantal koeien achter de link moet je dus zien als een ''kwaliteits-aanduiding'', hoe meer koeien, hoe beter het programma. De kunst is nu dus om een freeware-programma te vinden met een zo hoog mogelijke waardering. Succes in elk geval ermee.

Wist je trouwens dat jij dit topic ZELF op slot kunt zetten?




« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 01:53:40 door bodejosm43 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mac
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2003, 08:36:58 »
Oh ja, da's waar ook :-X
Het was een beetje laat (10 voor 2 ::)) maar toch bedankt.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mac
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2003, 01:09:38 »
Hoi Tijgertje, ik heb begin september die link hier neergezet, waar je eventueel iets aan zou kunnen hebben om je ''communicatie-problemen'' tussen je mac en deze site mee op te lossen.

Om de een of andere reden heb ik eigenlijk nooit meer iets erover gehoord, of het bij jou werkte. Ik had al meteen gezegd: bij de een werkt het wel, en bij de andere heeft het totaal geen zin om die programma's te installeren.

Maar aangezien ik je gewoon vaker op het forum aktief zie, ga ik ervan uit, dat je iets aan die link hebt gehad. Ik zag je laatst zelfs in de chat opduiken, iets waar bij mijn weten mac-gebruikers vaak problemen mee hebben. En iets wat ik de mac-gebruikers die ik van het forum ken, hoogst zelden zie doen.

Ik ben geen lid van de crew, ben zelfs helemaal niet zo technisch, maar het is op zich toch niet verkeerd om (als het zo uitkomt), een site door te geven, waar een ander iets aan kan hebben? Ik zou gewoon graag weten of het bij jou heeft gewerkt, wellicht hebben anderen er ook nog iets aan.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mac
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2003, 08:57:13 »
Ik heb het toen eigenlijk gelijk op slot gezet (hoe komt dit onderwerp weer open? :o) omdat ik van iedereen tips kreeg en het enigste wat hielp was de tip van Test, nl Netscape downloaden en IE bij het grof vuil neerzetten ;D Maar goed, de link werkte dus voor geen meter :P ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mac
« Reactie #5 Gepost op: 3-10-2003, 12:17:35 »
Das heel jammer, maar dan hoef ik hem verder ook niet meer aan te raden als iemand met een soortgelijk probleem komt. Want ook buiten dit forum ken ik mensen die steeds problemen hebben met bepaalde toepassingen op internet, en steeds blijkt het dan om Mac-gebruikers te gaan.

Ik heb ook te weinig verstand van Mac, om precies te weten welke keuze je had moeten maken, want ook bij Mac heb je dus verschillende versies. Ik trap nu een open deur in, maar goed.

Ook met netscape heb je hetzelfde verhaal: dat het bij jou gewerkt heeft: fijn, jij bent ermee geholpen. Zoals Compuart eens zei: in principe ZOU deze site voor geen enkel besturingssysteem problemen moeten opleveren. Hij zegt altijd: geef mij een probleem door, en ik zal het in verreweg de meeste gevallen kunnen oplossen.

Wat dat op slot zetten betreft van dit topic: dat kan maar op twee manieren. Jij of iemand van de crew zal dat hebben gedaan. Het maakt ook verder niet uit, jij bent je probleem ermee kwijt, en daar was dit topic om begonnen.

Je kunt wel een slotje krijgen van mij, maar ik denk niet dat dat helpt......... ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mac
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2003, 23:01:57 »
Tijgertje, je slotje is kapot, het valt er steeds vanaf..........het spookt hier volgens mij :D