Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 395133 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[MOL] Susan Visser
« Gepost op: 15-12-2013, 22:15:51 »


Naam: Susan Visser
Geboortedatum: 15 oktober 1965
Woonplaats: Amsterdam
Beroep: Actrice
Omschrijving: Durft risico's te nemen

Meer info over Susan kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 17:36:57 door Bakkertje, Reden: topictitel aangepaast »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1 Gepost op: 18-12-2013, 18:03:02 »
Mijn schot voor de boeg Mol!  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #2 Gepost op: 20-12-2013, 14:15:37 »
Voorlopig is zij ook mijn mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2013, 14:17:36 »
Ik hoop ergens gewoon ook dat zei de mol is...
#teamamaimiljaarde

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #4 Gepost op: 20-12-2013, 15:35:51 »
Hier ook eentje die haar als schot voor de boeg heeft  ::zwaai::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lennard2014

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2014, 12:15:05 »
Misschien heeft de muzikale hint betrekking op Susan. Hij is erg ver gezocht, maar toch: De zangeres heet Skin, maar haar echte naam is Deborah Anne Dyer. To dye is vrij vertaald 'schilderen'. Susan speelde een schilderes in Gooische Vrouwen. Daarnaast nam ze het niet zo nou met de mannen, wat weer op hedonisme kan slaan.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2014, 17:39:06 »
Zie haar maar zelden op tv, maar áls ik haar zie komt ze wel leuk over!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2014, 17:56:48 »
Susan lijkt me ook heel leuk en komt op mij altijd leuk over in films/series en op tv.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #8 Gepost op: 2-01-2014, 23:49:00 »
Ik ben de aflevering aan het terugkijken en het valt me op dat wanneer Art zegt, maak ke klaar voor test en executie, dat Susan dan eerst afwachtend naar de anderen kijkt en dan na een paar seconden een beetje schrokkerig haar handen half voor haar mond doet, alsof ze wilt afwachten hoe de anderen reageren..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2014, 13:04:44 »
Ik denk dat Susan de Liesbeth van dit seizoen wordt. Het uitgebreid tonen van de biecht van Jennifer over Susan is een typisch element wat de productie inzet om ons op een dwaalspoor te brengen. We zullen zien.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2014, 17:42:33 »
Ik denk dat Susan de Liesbeth van dit seizoen wordt. Het uitgebreid tonen van de biecht van Jennifer over Susan is een typisch element wat de productie inzet om ons op een dwaalspoor te brengen. We zullen zien.

welke biecht van jennifer of susan? sorry kan hem niet vinden

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2014, 18:11:39 »
Ik ben de aflevering aan het terugkijken en het valt me op dat wanneer Art zegt, maak ke klaar voor test en executie, dat Susan dan eerst afwachtend naar de anderen kijkt en dan na een paar seconden een beetje schrokkerig haar handen half voor haar mond doet, alsof ze wilt afwachten hoe de anderen reageren..

Nouja, als kandidaat zou dat misschien ook nog kunnen. Wellicht is ze geen geweldige molloot en kan ze zich niet helemaal herinneren of het nou gebruikelijk is, en dat het dus heel raar is als zij geschokt reageert terwijl de rest dat niet doet omdat het altijd zo gaat :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2014, 18:24:21 »
welke biecht van jennifer of susan? sorry kan hem niet vinden


oeps  ::schaam:: Heb me vergist. De biecht van Jennifer ging over Aaf, niet over Susan. Dat was op het moment dat Jennifer en Aaf hun getal voor de kluiscode moesten zeggen

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2014, 19:39:36 »
Ik ben de aflevering aan het terugkijken en het valt me op dat wanneer Art zegt, maak ke klaar voor test en executie, dat Susan dan eerst afwachtend naar de anderen kijkt en dan na een paar seconden een beetje schrokkerig haar handen half voor haar mond doet, alsof ze wilt afwachten hoe de anderen reageren..

Ik heb heb de aflevering net ook voor de 2e keer gekeken en mij viel hetzelfde op. Elke keer als ze verbaasd is of zou moeten zijn, heeft ze dezelfde houding: Handen voor haar mond en onderkant van haar neus tussen haar vingertoppen...  Als ik verbazing zou moeten acteren, zou ik dat ook zo doen. Vond het niet heel naturel.

Momenten waarop me dit opviel: Aankondiging 1e executie, Uitslag 1e executie bij haar eigen scherm, 1e executie bij uitslag Daphne, 2e executie uitslag Maurice. 


En dat ze geld pakt is geheel aan Jennifer te danken. Zij vindt het geld, Suzan wandelt erachter aan. Jennifer reageert op het wenken van Tygo, Suzan loopt al 10 meter verder de verkeerde kant op. Heb haar nog niet echt zien mollen, maar dat was als mol ook niet nodig deze aflevering.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2014, 19:41:59 »
Ik vind sowieso dat Susan niet heel natuurlijk overkomt. Ik voel dat ik maar eens een kaartje ga bestellen voor deze tunnel...

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2014, 20:17:48 »
Ik vind sowieso dat Susan niet heel natuurlijk overkomt. Ik voel dat ik maar eens een kaartje ga bestellen voor deze tunnel...

Zou je niet een aantal andere perrons afgaan voordat je in de tunnelvisie komt  ;D ??
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2014, 20:22:16 »
Zou je niet een aantal andere perrons afgaan voordat je in de tunnelvisie komt  ;D ??

Ik bestel alleen vast een kaartje xd

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2014, 20:53:26 »
Ik bestel alleen vast een kaartje xd
Sorry, kaartjes alleen bij de deur te verkrijgen.
En daar staat iemand die je meteen naar binnen duwt ;)
Maar je kan een stempel krijgen en weer later terugkomen!

Offline swieb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2014, 22:03:07 »
 bij minuut 11:30, dit is het moment dat susan haar groene scherm krijgt bij de eerste executie, hoor ik een heel vreemd geluid, alsof iemand iets fluistert. het is geloof ik niet susan die iets zegt. Ik kan het ook niet verstaan.
een van jullie misschien? of is het achterstevoren??

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2014, 22:15:30 »
nou:..een zucht..en shit..en nou..dat is wat ik hoor...net na het groene scherm bedoel je he?