Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 137317 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #100 Gepost op: 17-01-2014, 17:50:02 »
Ik voel weer een mooi Dio-momentje aankomen  ::rofl:: Zou de productie opnieuw zo )*(^(*&%*^$ zijn om gewoon de komende afvaller te laten zien?

Voor de nieuwkomers: toen met Dio was er ook een vooruitblik enw erd een rood scherm getoond, toen had iemand hier op het forum (Jelsir?!) een ingezoomd screenshot in HD hier neergezet en ontwaarde ik dat de balk wit was, alleen op de start van de regel een heel kort stukje grijs. Daar pasten hooguit 3 a 4 letters in dus was het snel bekeken dat daar Dio moest staan.

Ook herinner ik mij dat het rood wel heel slordig was ingekleurd op enig moment. Dat was dacht ik toen een afleidingsmanoeuvre maar het werd toch rood. Ben benieuwd of er nu weer iemand in slaagt zo'n HD te maken?! Kunnen we weer zien hoe we gemanipuleerd worden ::regenboog::

Als het rode scherm in beeld komt, is het totaalplaatje in elk geval bewerkt. Op een gegeven moment wordt het beeld zelfs als het ware stilgezet naar mijn mening: als je goed kijkt naar Tygo's hoofd, zie je een rare 'tik' vlak voor de freeze. Deze info is op basis van wat ik gisteravond op tv zag bij langzaam vooruitspoelen. Ik kon toen geen naam ontwaren op de laptop  :) De 1080p-beelden heb ik nog niet bekeken op de pc; die moet ik nog downloaden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #101 Gepost op: 17-01-2014, 18:58:27 »
Ik voel weer een mooi Dio-momentje aankomen  ::rofl:: Zou de productie opnieuw zo )*(^(*&%*^$ zijn om gewoon de komende afvaller te laten zien?

Voor de nieuwkomers: toen met Dio was er ook een vooruitblik enw erd een rood scherm getoond, toen had iemand hier op het forum (Jelsir?!) een ingezoomd screenshot in HD hier neergezet en ontwaarde ik dat de balk wit was, alleen op de start van de regel een heel kort stukje grijs. Daar pasten hooguit 3 a 4 letters in dus was het snel bekeken dat daar Dio moest staan.

Ook herinner ik mij dat het rood wel heel slordig was ingekleurd op enig moment. Dat was dacht ik toen een afleidingsmanoeuvre maar het werd toch rood. Ben benieuwd of er nu weer iemand in slaagt zo'n HD te maken?! Kunnen we weer zien hoe we gemanipuleerd worden ::regenboog::
Dit jaar zijn ze vrij degelijk. In het eerste scherm is het vakje mooi egaal wit ingekleurd... zelf de "X" is weg. In het tweede shot is er juist een enorme witte blur om het volledige vakje heen, al lijkt er wel de zwarte aftekening van de "X" door heen te schijnen. Gelukkig maar!

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #102 Gepost op: 17-01-2014, 19:08:49 »
Ik heb de HD-versie bekeken, en het is lastig te zien. Maar ik ga voor Aaf, omdat, als je er iets in wilt zien, het wel kort is, en omdat Art ook die richting op kijkt.

Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #103 Gepost op: 17-01-2014, 19:28:58 »
Volgens mij kijkt Art naar Daphne...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #104 Gepost op: 17-01-2014, 19:58:02 »
Dit jaar zijn ze vrij degelijk. In het eerste scherm is het vakje mooi egaal wit ingekleurd... zelf de "X" is weg. In het tweede shot is er juist een enorme witte blur om het volledige vakje heen, al lijkt er wel de zwarte aftekening van de "X" door heen te schijnen. Gelukkig maar!

als ik even ga staan (zodat het vakje donker wordt...lijkt het wel of naast het kruisje nog meer zwarte blur is. Aaf is natuurlijk veel te korte naam, en Jan-Willem is best wel lang, vult ook het hele tekstveld.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #105 Gepost op: 17-01-2014, 20:19:37 »
Was dat bij Dio? Ik dacht bij Marit  :-X
Ot: heeft iemand nog kleine stukjes over de komende afleveringen uit een tv gids ofzo?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #106 Gepost op: 17-01-2014, 20:55:48 »
Ik heb de HD-versie bekeken, en het is lastig te zien. Maar ik ga voor Aaf, omdat, als je er iets in wilt zien, het wel kort is, en omdat Art ook die richting op kijkt.


Waarom blijven ze dat steeds doen (dat beeld laten zien in de vooruitblik)? Zo was vorig jaar al duidelijk dat Tim of Zarayda in aflevering 5 naar huis moest, omdat Art die kant opkeek.  :-\\
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #107 Gepost op: 17-01-2014, 21:27:03 »
en vooral..waarom is dit een normale executie??3 afleveringen is er iets met die executie en ineens doen ze een normale..geloof ik niks van...

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #108 Gepost op: 17-01-2014, 21:29:08 »
Deze is vet speciaal Someone. Deze heeft namelijk geen twist!
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #109 Gepost op: 17-01-2014, 21:32:55 »
Deze is vet speciaal Someone. Deze heeft namelijk geen twist!
daar hoopt men wel op ja :) maar ik heb zo mijn twijfels...niets is wat het lijkt...en dit lijkt op een normale executie...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2014, 22:06:01 »
Ja ik bedoelde die persoon, ik dacht Jelsir, had echt een ingezoomde foto gemaakt, dat je dus alleen het scherm zag. En dat was echt bij de executie van Dio. Volgens mij was het toen bij Marit, dus na het Hofdihuis, nog een keer, maar hadden ze het toen beter gemaskeerd. Dus men had wel geleerd van ons forum hier ::trots:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2014, 22:20:39 »
Volgens mij kijkt hij naar aaf. Naast aaf zit Sophie er was volgens mij een theorie dat Sophie altijd naast de afvaller zit. 

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2014, 22:23:27 »
Volgens mij kijkt hij naar aaf. Naast aaf zit Sophie er was volgens mij een theorie dat Sophie altijd naast de afvaller zit. 
ja..voor haar aan de linkerkant..nu zit ze rechts van aaf...links vanuit art gezien.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2014, 22:32:59 »
Ik denk echt dat die foto met dat rode scherm gemanipuleerd is, dwz, ze hebben het scherm rood gemaakt in een shot waarin helemaal (nog) geen rood scherm is. Waarom? Ik zie geen enkele geschrokken kandidaat, daarom. Dus kun je er niet uit opmaken naar wie Art kijkt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2014, 22:50:53 »
Ik denk echt dat die foto met dat rode scherm gemanipuleerd is, dwz, ze hebben het scherm rood gemaakt in een shot waarin helemaal (nog) geen rood scherm is. Waarom? Ik zie geen enkele geschrokken kandidaat, daarom. Dus kun je er niet uit opmaken naar wie Art kijkt.

Dacht ik ook heel even maar denk toch dat het wel 'realtime' is. Net nadat je een rood scherm ziet wordt het scherm 'bevroren'. Je ziet alleen Sofie nog net soort van schrikken (komt omhoog uit haar stoel).

Offline Avani3

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #115 Gepost op: 18-01-2014, 14:04:41 »
Dit is vorige jaren ook al behandelt. Het is inderdaad een ge-fotoshopt rood scherm.

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #116 Gepost op: 18-01-2014, 15:15:54 »
Dit is vorige jaren ook al behandelt. Het is inderdaad een ge-fotoshopt rood scherm.
Ik wil wel eens goede argumenten horen waarom je dat denkt zeker te weten. In detail graag.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Profiler

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #117 Gepost op: 18-01-2014, 15:19:13 »
Deze is niet geshopt volgens mij. In een eerder seizoen was ooit het rode scherm net groter dan het echter scherm en viel de reflectie weg, hier niet. In dit geval lijkt mij dan puur het witte vakje digitaal is 'afgeplakt'.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2014, 17:09:57 »
en vooral..waarom is dit een normale executie??3 afleveringen is er iets met die executie en ineens doen ze een normale..geloof ik niks van...

Het kan maar zo zijn dat de volgende executie weer geen normale is, maar te maken heeft met dat 'rood is het nieuwe groen'-verhaal (of was het andersom?). Gezien alle rare twisten, kan het maar zo zijn dat Art een rood scherm laat zien dat groen kan worden nadat hij de naam van de kandidaat intypt. Dat zou ook verklaren dat op die foto niemand verschrikt of ontzet lijkt te reageren.

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #119 Gepost op: 18-01-2014, 18:32:13 »
Ja ik bedoelde die persoon, ik dacht Jelsir, had echt een ingezoomde foto gemaakt,

Ik begrijp niet hoe jullie van het scherm iets af kunnen lezen maar bedoelen jullie zo ingezoomd? Ik kan proberen of ik het scherper krijg.. Lijkt me trouwens duidelijk dat het geen bewerkt rood scherm is .

Edit : Ik snap denk ik wat jullie bedoelen met dat witte balkje nu haha ik ga proberen dat uit te zoeken...  :-X

Edit 2: Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 18:54:59 door Molstrik »