Auteur Topic: Reünie: Alle biechten  (gelezen 19402 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #40 Gepost op: 30-12-2013, 01:12:37 »

Ja wrijf het er maar lekker in. Ik denk dat die hamburgers er op het moment wel als tictacs in zouden gaan.

Maar dus... Kamp Oranje. Ik heb met Mila, mijn schaduw, nog niet veel gaande. Ik heb niet onderhandeld en ben uiteindelijk bij hillo terecht gekomen. Ik weet dus ook niet of er daar nog dingen zijn besproken. Het kiezen ging wel een beetje vreemd. De beste koos de slechtste en de op één na beste koos de op één na slechste. We zijn al naar een eilandenraad geweest en zover ik hillo mag geloven hebben we geen tactiek met andere koppels besproken. Ik heb hem gewoon gevolgd in hoe hij wilde stemmen. Echter begint kamp Oranje nu wel erg krap te worden. Er zijn in principe maar 3 stemmen en ik denk dat wij de volgende zijn mochten we deze proef verliezen. Ik hoop dat hillo een goed plan heeft. Zelf zit ik te denken aan mogelijk Daisy en Rik te overtuigen om Bob en Nieky eruit te stemmen. Ik denk dat ik het kan rationaliseren, maar als het zo krap is is de druk wel groot. Het is eigenlijk onze enige optie aangezien een Nieky-hillo verbond niet echt een mogelijkheid lijkt op het moment.

Gelukkig heeft de druk er ook toegeleid dat hillo en ik wat meer afspraken hebben gemaakt en hebben we elkaar verteld wie onze schaduw is. D'r is nu wel sprake van een soort deal, ik meen dat ik hem heb beloofd hem tot de samensmelting te beschermen en dat heeft hij ook van zijn kant gedaan -ik moet dat straks even opzoeken want ik weet even niet hoe die deal nu precies in elkaar zat ::rofl:: Dat brengt me weer terug naar kamp Paars. Zijn schaduw is namelijk Mex. Wat heel erg praktisch is want die is gekoppeld aan Next. Daar zou ik me eerst aan koppelen, dat is helaas niet doorgegaan door mijn gelimiteerde geografische kennis maar ondanks dat we niet gekoppeld zijn hebben het contact in stand gehouden. Mex geeft me extra zekerheid dat ik die twee stemmen/ene stem -die koppels maken dit verwarrend :P- kan regelen.

Maar hoewel Next en ik nog niks concreets hebben afgesproken heeft hij me wel al veel verteld. Zo heeft hij me verteld dat bjornn ook al met hem wat dingen heeft geprobeerd te bekokstoven -ligt het aan mij of klinkt dat woord echt heel erg ouderwets?- en dat hij bjornn niet helemaal vertrouwt. Bjornn is inderdaad niet al te subtiel ::rofl:: En het maakt hem gevaarlijk. Een beetje als een peuter met een machinegeweer.


Waar komt Tony Montana ineens vandaan?


Sorry Tony, ik moet me ook gewoon met mijn eigen zaken bemoeien.

Dus... Pff, dit is chaotisch. In ieder geval Next heeft me daarnaast ook nog wat anders verteld. Nu komen we bij de verspreking en gewoon belachelijke blunder. Next weet dat May bjornns schaduw is doordat bjornn per ongeluk iets van Mays account als bjornn naar Next heeft gestuurd. Wie is zo dom zul je je afvragen? Nou haha... mijn partner.


En de "Pietertje van de week"-award gaat naar... *trommels*


Mijn partner.

Pfffffff.

Ik hoop dat Next mij in ieder geval vertrouwd en ik de schade wat kan beperken. Hopelijk gaat dat nieuwe pact met hillo daar ook bij helpen.

Dan ga ik nu kokosnoten zoeken en shit.

Later....


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #41 Gepost op: 30-12-2013, 01:14:59 »
dat sucks

Wijze woorden van Schulz

Geel moet naar de eilandraad:

Hoi hoi

Mijn stem gaat naar Vieffan en Starlight

Lukie4
hoi

mijn stem gaat naar Vieffan en Starlight

Timvdons
Hoi D*N,

Met spijt in het hart stem ik op Lukie en timvdons. Molbelg en fleur hebben die immuniteit en er zijn al niet zo veel dames in het spel (op de schaduwaccounts na), dus ik hou Vieffan en Starlight er graag nog even in. Dan blijven alleen Lukie en timvdons over. Jammer, want zij zijn ook hele leuke spelers. Ik had liever op niemand gestemd. En ik eis een hertelling of een herevaluatie om te zien of wij niet gewoon de enigen waren die géén boggle oplosser gebruikt hebben!  :-X

Groetjes,
Robbie
Hoi D*N,

Ik ben morgen van dienst op het werk, dus moet mijn stem nu al insturen. Wel jammer, want ik heb amper met de rest kunnen communiceren... Maarja, het zij zo...

Mijn stem gaat naar Lukie en timvdons.

Groetjes,
Robbie

Lukie4 en Tim sneuvelen in de strijd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #42 Gepost op: 30-12-2013, 01:17:43 »
een driehoeksverhouding zeg je?
Ben ik weer ;D

Zo de volgende ronde is weer gehaald. Grotendeels dank aan Hillo, die heeft echt heel veel woorden gevonden bij boggle. Rik/LdH kwam ook nog met een lijst en ik heb zelf wel 3 hele woorden aan de lijst toegevoegd. Ik heb echt wel gekeken, maar pas nadat Hillo met de meeste woorden al was gekomen. Dat valt er voor mij weinig eer meer te behalen.

En hoe Hillo al die puzzels heeft opgelost is mij echt een raadsel.  ??? Die letter puzzel met 2 letter codes snapte ik wel (volgens mij deed iedereen alsof ze het niet snapte, want de logica was heel simpel), maar ik had er ook niet echt tijd om me erin te verdiepen. Iig goed dat de cupido munt in ons bezit is. Kan ons nog goed van pas komen op het paarse eiland (lees: Bjorrn's 2 accounts aldaar).

Alleen hoe Hillo aan al die info komt. Nieky en ik vertrouwen het niet. Volgens mij heeft Hillo contact met bijna iedereen. Hij heeft een deal met Mila gesloten en we weten nu dat dat Catshee is. De 5e persoon op Oranje én Paars!  :o Hij biechtte ook zelf op veel info van Vieffan te hebben gekregen. Maar goed, voorlopig lijkt het dat Molcrazy, Nieky, Hillo en ik er volledig voor gaan om dit complot te laten slagen, dus tot aan de samensmelting verwacht ik geen problemen onderling. Alleen zorgen dat we niet worden weggestemd. ;)

Ik zit de laatste dagen wel in een hele ingewikkelde driehoeksverhouding (oei dit klinkt wel heel erg fout  ::schaam:: ) tussen Nieky en Lukie. Nieky wilde dat mijn schaduw Lukie's schaduw uit ging horen over zijn plannen op paars. Maar Nieky weet niet dat Lukie allang weet wie ik ben. Dus ik heb gewoon naar Lukie zelf een bericht gestuurd, maar die liet weer eens niets los. Dus we weten nog niks.

En net kreeg ik weer door van Nieky dat Lukie/timvdons wordt getarget op geel. Dus ik braaf een berichtje gestuurd naar Lukie, komt er nog een na-ingezonden bericht van Nieky... de info komt van Lukie zelf en Nieky weet niet of het wel waar is. Dat schiet lekker op. Lukie bedankt me overigens braaf voor het informeren van hem. Dus wat ik daar nu weer van moet denken. Word ik hier zelf getest? Geloof wel dat het waar is overigens. Nou ja, we zien wel wat er op geel gaat gebeuren.

Dus als ultieme poging om toch nog iets wijzer te worden, ik ga LdHmolletje uithoren. Nieky en ik hebben uitgevogeld dat Timvdons Bente is, en Bente is partner van LdH op blauw. Ik wilde LdH best melden dat Timvdons getarget wordt op blauw, maar dan wil ik wel één van de namen achter de schaduws op blauw (Stella, Luc of Kira) er voor terug. Maar LdH claimt niks te weten. Zelfs niet eens wie Bente is. Nou dat laatste geloof ik niet, want volgens mij is het obvious dat LdH en timvdons samenwerken. Dus jammer maar helaas, geen info voor LdH. ;D

Nou, dat was het weer, op naar de volgende ronde.

::zwaai::


Een ander vrij belangrijk complot ontstaat in de kampen zonder de powerplayers:
Ja molbelg, ik ben dus Robbie. En ik zou heel graag  met je samen willen werken, als Belgen onder elkaar. Als we Lukie er uitgestemd krijgen, zijn we nog met drie duo's, waarvan ik dan in twee ervan zit, dus jij en ik kunnen dan sowieso overleven.
Lijkt het je iets? Om het samen tegen de Hollanders op te nemen? ;)

Groeten,
Robbie
Maar dit was slechts het resultaat van alweer een blunder:
Ik ben echt zo'n typerend domme Belg op dit forum, ik kan wel door de grond zakken. Ik wijt het aan het feit dat ik op twee schermen tegelijk bezig ben, op de ene Robbie, op het andere Fleur. En ik wil het snel allemaal afhandelen want ik moet mijn bagage nog pakken voor mijn vertrek morgen en haast en spoed is nooit goed, en dan schrijf ik dus groetjes, Robbie in een pm die Fleur stuurt... Ik heb het dan maar zo gedraaid dat het een opzettelijke openbaring naar Molbelg toe was. Hopelijk vertrouwt hij me nu en wil hij samenwerken.

Mijn goud... Ik ben zo dom.

Schulz treurt:
dus is het is al bekend, zo ongeveer.

jammer hoor: Lukie eruit




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #43 Gepost op: 30-12-2013, 01:21:06 »
Iemand voelde een kaartjes opdracht aankomen?
D*N,

In welk topic staat weer de landkaart van Survivor? Ik vind hem niet terug ...

Groet,
MC
Schulz zorgt wel voor een stressvolle week met zijn bordspellen opdracht:
Even een kort biechtje van een zieke survivor...

Jeeeej geen eilandraden en heel chill weekje dus. Want hillo deed het vuile werk. Jammer van Lukie en Tim, had liever 2 andere mensen zien vertrekken want met deze 2 had ik een beetje contact, maarja ben er ook niet echt heel rouwig om...

Ik voorzie in mijn glazenbol een stressvolle week

Het is nu al chaooos

Gelukkig brak ik de regels anders had ik Skye er gewoon afgegooid  ::rofl::
Lukie weet dat ik informatie doorspeel aan Daisy  ::oink::
I need a kitkat
Snickers ook goed? Je bent jezelf niet.

Daisy haar vreemdgaan is uitgekomen:
De driekhoeksverhouding is uitgekomen.  ::oink:: Dat kon nooit lang goed gaan natuurlijk. :(

Het zit zo:
- Nieky kreeg van Lukie te horen dat er een dubbel account op geel zit
- Ik heb vervolgens bij Lukie 'geklaagd' waarom ik geen info kreeg over dubbel accounts
- Vervolgens vraagt Lukie bij Nieky waarom hij dat tegen mij gezegd heeft
- En Nieky komt weer bij mij hoe Lukie weet dat hij info naar mij heeft gespeeld

Ik heb de hele boel aan Nieky opgebiecht, en hij heeft het me vergeven. :D Fijn, want met degene wie ik speel, heb ik tot nu toe het meeste aan Nieky gehad. We hebben immers niet voor niets dit complot gestart. En is het nu eigenlijk wel handig dat we nu van elkaar weten dat we een soort samen werken met Lukie (Nieky uiteraard door het koppel Skye-Noortje), wie weet komt dat later in het spel nog van pas.

Gelukkig heeft Lukie me wel vertelt wie de dubbel account is (Robbie is Fleur) en dat wist Nieky weer niet. Nu wel natuurlijk.  :P

::zwaai::

P.S. Biechten is net zo leuk als het spel zelf.  ;D

een bijna goed schaduwen overzicht:
Hoi D*N : Volgens mij ben ik eruit, dus wildit toch even met je delen ;)

Bob = Molcrazy
Mex = Hillo
Skye = Nieky
Sjoerd = Daisy
Noortje = Lukie4
Shannia = Jann
Abdullah = Ycaris ( exit )
Mila  = cathsee
Rik = LdHmolletje
May = Bjorrn
Bente = Timvdons
Jay = Pjotr
Floris = Molberg (exit)
Kira = Starlight
Stella = NextGP
Fleur = Robbie
Luc = Vieffan

Het kan zo zijn dat Next floris was en molbelg Stella, maar gezien de activiteit enzo, denk ik van niet ;)

Mede mogelijk gemaakt door Daisy trouwens
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #44 Gepost op: 30-12-2013, 01:25:08 »
Robbie heeft Lukie4 er met twee accounts eigenlijk persoonlijk uitgewerkt:

Sorry Lukie, ik vrees dat ik de spil geweest ben van jouw wegstemming. En daarbij helaas ook timvdons.

Ik ben vanaf de duo's in geel bekend waren, een samenwerking met Vieffan aangegaan. Ik heb nog nooit echt met haar samengewerkt en het leek me dus de perfecte keuze, omdat mensen het dan niet zouden verwachten.
En tja, aangezien Fleur en Molbelg immuniteit hadden (en ik zelf nota bene fleur ben) was voor mij de beslissing snel gemaakt. Ik heb tegenover Pjotr mijn trip naar Mexico uitgespeeld door eerst Lukie voor te stellen onder het mom van fleur en molbelg hebben immu en er zijn al zo weinig dames, dus laten we vieffan en starlight er maar inhouden. Toen hij wat twijfelde heb ik dus gezegd van 'ja sorry ik moet morgenvroeg vertrekken en kan dus niet meer stemmen en heb net Lukie en timvdons gestemd,.
Intussen sprak ik vieffan aan om ook op Lukie te stemmen en haar partner ervan proberen te overtuigen. En onder de gedaante van Fleur stuurde ik het voorstel naar Molbelg. Hij was echter niet online en dus heb ik even later hetzelfde truukje gedaan als bij Pjotr, namelijk gestuurd dat Fleur zondag moest werken in het ziekenhuis en dus niet kon stemmen en daarom nu al haar stem moest opsturen. En met het sturen van mijn stem was ik zo meesterlijk slim om groetjes Robbie te zeggen.... Maar daardoor heb ik nu eerlijk bekend aan Molbelg dat ik Fleur ben en gevraagd of hij wil samenwerken. Ik ben dus erg blij met een herindeling van de kampen, anders zat ik in een kamp met duo's waar ik allemaal een complot mee heb.

En nu eens inloggen als Fleur om Molbelg's antwoord te zien...

Ook ik haal ze door elkaar en blunder wat ::schaam::
Je hebt geschreven dat ik een koppel ben met Robbie maar ik ben een koppel met fleur!Zou je dit willen veranderen

De eerste echte rel van survivor kwam dit jaar later dan geplanned, maar daar is ie dan:
Ik durf geen protest in het topic meer te plaatsen vandaag :P , maar euhm...

 ::megafoon:: PROTEST

Maar daar was dat het spel toch? Hier overduidelijk niet. En ook niet elke 15 minuten een nieuw team, want hier zaten 3 teams tussen ofzo.. en het is wel funest voor mijn hele spel waarschijnlijk, want ik zit nu als enige ergens anders.

En ja, ik zeur weer. ;D

iemand anders is hier heel erg blij mee:

Haaai Dennis,

Dit is wel een mooi moment voor een biechtje.
Dat Starlight en Vieffan ineens in team paars kwamen ipv next en sexymexy kwam mij heel goed uit  ::ok::
Ik heb namelijk een verbond met Starlight, en zij heeft mij wel bewezen heel betrouwbaar te zijn wat betreft verbonden.

Ik zit weer met mijn 2 accounts Bjorrn en May in hetzelfde team.
Dus ik ben nu bezig een meerderheid te krijgen binnen team paars.
Die meerderheid gaat bestaan uit Jann, May, Vieffan, Starlight, catshee en ikzelf.
Starlight is helemaal voor dit plan en gaan vieffan dit voorstellen.
Jann en catshee zijn het er ook mee eens.

Dus volgens mij heb ik mijn zaakjes wel voor mekaar.
Als er iets niet goed gaat biecht ik hier nog over.
het complot staat: Jann-Bjorrn-May-Catshee-Vieffan-Starlight
Geachte D*N,

Ik voel me zeer op mijn gemak in het nieuwe kamp Paars. Nog steeds met mijn vriendjes Catshee en Bjorrn. Hoewel ik wel alles wat Bjorrn zegt, test bij Catshee. Vandaag deed ie uit de doeken dat ie  al langer iets heeft met Starlight, en dat ie met Catshee, May (Bjorrn zelf dus) en mij, en Star en Vief een verbondje van 6 wil maken. Blijven Noortje en Skye (oftwel Lukie en Nieky) over. Nu had mijn breiende alterego wat afgesproken met Skye, dus dan blijven Molcrazy en Sjoerd over. En dat vind ik wel best. Ik weet niet goed waarom MC zich nog aanmeldt voor dit soort spellen. Goeie gozer, maar je ziet hem amper.

Wel grappig dat Skye mij waarschuwde dat hij dacht dat er van alles aan de gang was in team Paars. Klopt, ik weet precies wat er allemaal aan de hand is hoor, Skye ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #45 Gepost op: 30-12-2013, 01:27:38 »
Op blauw overheersen Robbie-Pjotr-Molbelg met hun drieën die maar liefst zes accounts samen hebben op het eiland.
Hey D*n

Ik heb door de wissel van eilanden echt een gouden zaak gedaan ik zit met 3 koppels die ik kan beheersen op 1 eiland dus ik blijf nog lang in het spel aangezien we latijd de meerderheid hebben.
Koppel 1: Molbelg en fleur( robbie)
Koppel 2: Robbie en Pjotrr
Koppel 3: jay en Kira (mezelf)

Conclusie een van de favorieten voor de eindzege in mijn ogen gaat eraan : ldhmolletje en bente!
en daarna ook nog shannia en stelle

Groeten MolBelg

Mex biecht en is nog steeds niet blij, maar gaat er het beste van maken:
Ik zal even als Mex een minibiechtje doen om je up to date te houden van mijn plannen, maar die gelden dan ook voor de echte ik natuurlijk! ;)

Ik zit dus in een alliantie met Niek, Daisy en MC. Volgens mij gaat het verborgen houden daarvan wel prima, want we hebben allemaal ook zo onze zijcontactjes. Voor mij zijn dat Vieffan en sinds kort Catshee en NextGP. En ik begon met Robbie, maar die vertrouw ik voor geen meter (hij doet heeeeel anders dan vorig jaar), dus dat contact is vrij doods... Anyway, mijn core alliance dus bestaande uit vier personen.

In de beginfase kwamen we heel netjes met drie teams in oranje en met drie teams in paars terecht, wat ons de macht gaf over de stemmingen. In oranje voelden we ons wat safer, dus toen met de waldo's duidelijk was dat één van onze kampen naar de eilandraad moest hebben we voor oranje gekozen. Abdullah en Floris netjes weggestemd volgens plan, wat betekent dat in ieder geval Ycaris een stukje zwakker geworden is. En Floris... Geen idee wie ik nu tot vijand gemaakt heb dus dat wordt nog spannend misschien. :-X

Nou en toen heb ik met Mila afgesproken dat we elkaar zouden vertellen wie we zijn / wie onze schaduw is in ruil voor een complotje tot de samensmelting en toen kwam ik erachter dat zij Catshee is. Super, want die zat ook in paars, dus dat kan een hele goede bondgenoot van me worden! In paars is het plan om Bjorrn en May, die als het goed is één en dezelfde zijn, eruit te werken en daar hebben we NextGP voor nodig om met Mex samen te stemmen, maar daar komt het eigenlijk niet tot een stemming (ook wel fijn.)

En nu dus die herindeling waarbij ik me echt heel erg genaaid voel door Schulz. Ik heb besloten geen commotie te maken op het forum, want het blijft maar een spel, maar hier verliest de spelleiding (en dan doel ik natuurlijk niet echt op jou D*N) echt een stukje geloofwaardigheid. Als ik nou een dag niet online was, oké, zelfs een paar uur had ik nog geaccepteerd, maar 20 minuten... Zeker nu het spel vervolgens gewoon weer stilligt omdat de vragen nog niet klaar zijn.

Maargoed, we gaan er maar het beste van maken en ik hoop dat oranje niet vaker dan 1x naar een eilandraad hoeft, want dan ben ik waarschijnlijk de sigaar. Al zou ik misschien Nieky kunnen overtuigen om een stem op zichzelf te forceren, waardoor ik met twee stemmen op Daisy en Rik kan gaan en zij op één van mijn accounts. Of misschien moet ik dan maar één van mijn accounts opofferen, maar dat maakt me weer kwetsbaar. Ik weet het allemaal nog niet zo goed in elk geval. Wat ik wel weet is dat ik oprecht met Niek naar de finale wil dit keer. Hopelijk blijft dat onopgemerkt voor iedereen, maar so far so good denk ik! En we moeten ons dus op een gegeven moment tegen MC en Daisy keren, maar dat probeer ik nog even uit te stellen, al moeten we het ook weer niet te lang uitstellen want zij denken er waarschijnlijk net zo over.

Nou tot zover weer even D*Nnieboy! ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #46 Gepost op: 30-12-2013, 01:30:05 »
Punt 10 doet het hem altijd:
Het is weer een tijdje geleden, dus weer biechttijd , geen idee waar ik gebleven was in mijn meesterplan om te winnen wat ergens gaat falen

1) Mexy zit niet meer in paars maar op oranje, beetje raar dat het zo snel moest, maarja situatie op paars is voor Sjoerd en MC denk ik best link. Voor mij nog niet ;)
2) Oranje zitten we nu safe, maar als we Ycaris/Next wegstemmen dan moeten we misschien wel op elkaar stemmen.
3) Het spijt me echt lieve, lieve lieve Ycaris. Maar je gaat eraan. Je bent ook niet heel slim om naar het eiland te komen waar je schaduw weggestemd is. Ik was echt, maar dan ook echt niet van plan je te verraden of juist jou eruit te werken. Maar ik heb een main-complot en jij bent een lijntje. Ik hoopte dat je een handig lijntje zou zijn. Maar tot 2x toe zit jij bij mij op een eiland waar in de andere 4 duo's in mijn complot zitten...
4) NextGP : We waren altijd goede partners, maar nu nog geen contact gehad, dusja jammer ik gun je een langer verblijf, maar helaas pindakaasboot
5) Oranje gaat expres verliezen van paars
6) Bjorrn blijft dus maar mazzelen en dat vind ik niet zo heel erg, aangezien ik zo de schijn op kan houden dat ik bij hem hoor
7) Lukie wil wraak op Vieffan en starlight, mooi lijkt me
8) Daisy heeft een meesterplan wat ik om kwart over 12 niet uit kan leggen
9) Ik ben benieuwd wat Daisy met mij wil. Ze is heel open in contact met mij, zou ze mij het meest vertrouwen van ons 4, hillo vertrouwt ze duidelijk niet. Achja hopelijk halen wij drie de finale. of Molcrazy, maar die doet net wat minder
10 ) D*N is lief

Doeeei

een weekje, paar maand, klein detail:
Nou Molcrazy en Sjoerd, jullie hebben een weekje langer te leven.  >:D
Ondertussen vliegen Ycaris en Nextgp eruit:
Omdat nergens staat bij wie we moeten stemmen, dan maar zo.

Ik stem op Ycaris en NextGP.

 ::zwaai::
Daisy wordt voor Lukie4 aangezien:
Daar ben ik weer eens. :)

Het zijn weer twee interessante survivor weken geweest. De Nostalgie opdrachten gingen naar wens en bracht voor mij zelfs voor de 2e keer winst in een wisselproef op :D. De vorige keer was het een cadeautje, dit keer niet, alhoewel het voor dit duo wel grotendeels LdH's (Rik) werk was. Ik heb met Sjoerd/MC ook nog een poging gedaan, maar uiteindelijk bleek ik met LdH meer kans te maken, dus heb ik het daarmee uitgespeeld.

Helaas ging de eilandindeling mis, doordat Mex en NextGP te laat waren.  :-\\ Hierdoor is paars uit elkaar gevallen en zit Hillo nu 2x op Oranje. Omdat Hillo closer is met Vieffan (Luc) dan de andere nieuwkomers, heb ik LdH (Rik) kunnen overhalen NextGP en Luc te wisselen, zodat we Ycaris definitief het spel uit kunnen spelen.

De bedoeling was paars veilig spelen, zodat we daar nog even de situatie kunnen inschatten en dat is gelukt. De sportronde had niet op een beter punt kunnen komen, want ik denk dat de meeste sportkenners wel op paars zitten. Op een gegeven moment werd Sjoerd zelfs voorgedragen om de captainsbattle te spelen, maar gelukkig hoefde dat niet, anders had ik 2x gemoeten. :-X Ik wilde heel graag voor Oranje spelen, omdat ik dan de positie van Oranje kon controleren. Paars moest immers winnen. Dat is gelukt, maar ik heb de opdracht echt niet gesaboteerd want
A Dat had ik niet eerlijk gevonden voor Schulz
B Ik wist gewoon echt niet meer
Ik heb hooguit bij een paar vragen die ik niet wist zoiets genoemd, waarvan ik wist dat het ook echt fout zou zijn. Maar ik heb nergens een vraag laten liggen die ik wel wist. Maar Lukie en LdH waren gewoon echt veel beter, wat een asociaal hoge scores zeg! :o

Als iedereen zijn woord houdt, mogen MC, Nieky, Hillo en ik weer verder op Oranje. Maar is nog steeds wantrouwen. MC vertrouwt Hillo voor geen cent. Maar Nieky weer wel en daar zit ik dus tussen. Ik probeer iedereen te vriend te houden. Alleen op paars is dat lastig. Sjoerd zit daar wel in een lastige positie. Wel grappig dat Sjoerd van de week een PM kreeg van Bjorrn met "Hoi Lukie ::zwaai::". Maar volgens mij zit Bjorrn gewoon te stangen, want volgens mij is het toch overduidelijk dat A Sjoerd bij Daisy hoort en B Lukie bij Noortje . Lukie heeft als Noortje even een goed woordje voor Sjoerd gedaan bij Bjorrns schaduw May en daaruit losgetrokken dat Bjorrn twijfelt om te stemmen op Vieffan/Starlight en Sjoerd/MC, met name omdat hij Molcrazy niet vertrouwd. En ik maar denken dat Bjorrn mij het meeste wantrouwde. .. Uiteraard heb ik MC hier even over ingelicht. Misschien dat we van May en MC maar een duo moeten maken, mochten we weer een wisselproef winnen. Of May en Bjorrn alsnog. We zullen zien, een wisselproef krijg je immers niet cadeau.

::zwaai::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #47 Gepost op: 30-12-2013, 01:31:02 »
Eén van de enige die wel veel plezier had met het relletje was Catshee:
*heeft weer eens zin om zijn gedachten over het spel te delen*

*sleept een cameraploeg mee om tegen aan te lullen*

*ploft in het zand neer en begint te vertellen*

Er is weer heel wat gebeurd voor mij en mijn schaduw. En helaas moet Mila zelfs naar een eilandenraad ::niet-ok:: Maar laten we bij het begin beginnen. Ik en bjornn wonnen de Nostalgie proef, hahaha. Ik geloof het zelf bijna niet.



Op een of andere manier verliep dat heel erg soepel, hoewel een groot deel ook te danken was aan ons monopolie bij het Monopoly spel ;D Met hillo en Mila leek het minder te gaan maar dat was uiteindelijk nog steeds best sterk. Echter was hillo zich een beetje aan het aanstellen. Hij deed me erg denken aan James Whine Rhine ::rofl::



Kan erg entertainend zijn :P Maar in mijn ogen maakt het geen goede indruk op medespelers en hij is uiteindelijk toch mijn partner. Ik snapte het protest/conflict van beide kanten maar ik vond hillos reactie toch wel een beetje extreem en kinderachtig. Ik vond hem zelfs enigszins disrespectvol naar de spelleiding over komen aangezien er toch wel duidelijk erg veel werk en tijd inzit en fouten en onduidelijkheden er nu eenmaal bij horen. Verder kan ik me om de uitkomst van de proeven ook niet al te druk maken aangezien het spelletje voor mij daar totaal niet om draait :P Maar goed alles lijkt nu opgelost te zijn.

Toen kwam de herverdeling en ik en bjornn dachten dat we nu super veel macht hadden en enorme eindbazen waren. Niet dus ::rofl::

Toch leek alles volgens plan te gaan. Dat was namelijk team paars bij elkaar te houden. Hetzelfde was het plan voor oranje. Daar was bij team paars wel wat overtuigingskracht bij nodig, Bjornn was niet volledig aan boord, maar ik heb hem uiteindelijk toch overtuigd door te vertellen over mijn afspraak met hillo en het onthullen van de identiteit van diens schaduw account. Achteraf was dit niet nodig geweest, maar ik denk niet dat het averechts gaat werken *fingers-crossed*. Bjornn vertelde mij trouwens ook iets interessants namelijk dat hij een deal heeft met starlight en dat hij haar graag bij ons in het kamp zou zien.

Waar we Mex (hillo) en Next verloren, kregen we starlight en Vieffan. Nu zijn die twee, ik en bjornn en May (bjornn 2) en Jann de alliantie. Mooi ;D De starlight-bjornn samenwerking lijkt de lijm die de alliantie bij elkaar houdt maar ik heb nog steeds mijn deal met Jann en ik en Vieffan hebben al aan elkaar laten weten dat we op zich wel met elkaar willen samenwerken. Mijn positie in deze groep is dus goed, aangezien bjornn en Jann mij lijken te vertrouwen. Beiden delen veel met me. Jann liet me zelfs weten dat hij wel met MC vief en starlight eruit zou willen werken en daarmee dus de alliantie al wilde verraden. Hij vertrouwt me al genoeg om het over dit soort dingen te hebben, dus dat is heel erg mooi ;)

Ik heb dat wel afgeraden, aangezien het een slechte move is voor mij. De enige manier waarop het logisch zou zijn voor hem is als hij een deal heeft met MC. Verder is MC ook niet de slimste aangezien die schijnbaar al allerlei namen heeft genoemd voor een mogelijke stem. Mij en bjornn, Jann en May en Vieffan en starlight. Dat geeft een nogal een onbetrouwbaar gevoel af ::rofl:: Het lijkt er dan ook op dat het gedaan met hem zal zijn als paars naar een eilandenraad moet.



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #48 Gepost op: 30-12-2013, 01:33:00 »
As long as it ain't me, perfecte strategie:
Wat betreft Mila. In oranje wil oud-oranje nieuw-oranje wegstemmen. Hillo zegt dat dit nog steeds het plan is nu zijn schaduw bij ons is en dat we de volgende eilandenraad gewoon voor een gelijkspel zullen gaan. De eerstvolgende zijn dus Ycaris en Next. Gebaseerd op speculatie dat Ycaris haar schaduw er al uitligt. Wat me opvalt is dat hillo Next vrij gemakkelijk laat vallen, maar uit mijn contact met de twee lijkt het er op dat ze geen deal hadden. Ik twijfel nog of ik Next moet waarschuwen zodat als zijn schaduw de samensmelting haalt hij niet al te boos op me zal zijn. Ik moet daar nog even over nadenken :-\\ Die schaduw zit trouwens op blauw.

Ik vind het jammer dat ik Next niet kan redden maar het is nog geen tijd om zo hard te gaan spelen. Net zoals met Janns voorstel om Vief en starlight eruit te werken. Eerst naar de samensmelting cruisen dan zien we wel weer verder.

"As long as it ain't me"

Waar ik me wel een beetje druk om maak is de wissel (Mex/Next, Ycaris/Luc->Mex/Luc, Ycaris/Next), dat gecombineerd met hoe down hillo is voor een gelijkspel suggereert mogelijk wat anders. Het kan betekenen dat hij al een derde stem heeft voor de volgende eilandraad en dat we helemaal geen gelijkspel zullen hebben. Het zou kunnen betekenen dat Luc Daisys schaduw is en Daisy en hillo superclose zijn. Misschien ben ik te paranoïde ::rofl:: Maar deze theorie past wel met wat er is gebeurd. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik hillo 100% kan vertrouwen en ik ben dan ook erg benieuwd naar wat er nog allemaal gaat gebeuren.
Robbie komt er ook eindelijk achter wie de schaduwen zijn en dat ze in een driehoeksverhouding zitten:
Sorry, ik ben een erg afwezige speler geweest, maar dat ging ook zo moeilijk met het tijdsverschil.
Nu ben ik weer up and running en zie ik dat we moeten stemmen. Ik had LdH vanuit Mexico al gecontacteerd om te vragen of hij met mij samen wil werken. Ik heb hetzelfde smoesje gebruikt als bij Vieffan: Molbelg is ook een Belg dus die kan ik wel meetrekken en dan zijn we al met drie duo's tegen twee.

LdH antwoordde dat ie het goed vond en wil op Kira en Jay stemmen. Ik stuur door naar Pjotr dat we Kira en Jay gaan stemmen en stuur ook met mijn Robbie account naar Molbelg om Kira & Jay te stemmen.


En dan log ik in als Fleur en zie dat ik 2 berichtjes heb. Van Molbelg. Dat we op LdH en Bente gaan stemmen.  ::oink::
Hij zegt erbij dat ik me over Kira & Jay geen zorgen moet maken. Daar begrijp ik uit dat hij Kira of Jay is, wat op zich wel handig is. Ik stel voor om Shannia en Stella te doen. Zo spaar ik LDH nog, wie weet kan ik hem later nog gebruiken, hij vond het namelijk een goed idee om samen te werken, dus het is nog een mogelijke lijntje.
Snel stuur ik een bericht terug naar Pjotr dat ie NIET op Kira & Jay moet stemmen, maar op Shannia en Stella.
Ook naar Molbelg stuur ik een bericht om dan maar Shannia en Stella te doen.

sowieso is dat ook een veiligere keuze. Het zijn beide schaduw accounts, geen idee wie ze zijn, dus het kan niet als een rechtstreekse aanval op iemand aanzien worden.

Ik hoop dat dit gaat werken, want ze hebben ook reden genoeg om mij en Pjotr eruit te stemmen, aangezien we beiden niet erg actief waren. Pjotr heeft nog iets gedaan, ik helemaal niets... Al had ik dat zelfs niet kunnen doen als ik er WEL was, want ik ken geen enkele sporter. Behalve als ik google image search gebruik, maar dat is beetje vals en ik hoop dat de rest dat ook niet gedaan heeft, want dat is een beetje een zielige manier van winnen.

Nou, ik hoop dat ik er na de eilandraad nog bij zal zijn en het plan om Stella en Shannia weg te stemmen dus werkt! Ik heb in ieder geval een reminder in m'n telefoon gezet dat ik zeker niet vergeet te stemmen morgen!
en zo gaan ook Shannia en Stella eruit:
De stem van mij en Robbie gaat naar Shannia en Stella.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #49 Gepost op: 30-12-2013, 01:36:22 »
De jury pakt het grondig aan met rapport cijfers:
Oeps, sorry het eersdte bericht was nog niet klaar.


Ik heb de gemiddelde score per zin opgeschreven, en daarna de gemiddelde score voor beide zinnen.
Ik hoop dat dit de bedoeling is... Ik ga nu naar mijn werk, en ben er vanavond pas laat weer. Ik ben voor 20u dus niet meer online.


succes ermee!

Catshee en Bjorrn:    9/7=8
Nieky en Bob:         8/7=7,5
Fleur en Molbelg:     8/6=7
Hillo en Mila:        9/8=8,5
Jann en May:          8/8=8
Bente en Ldhmolletje: 8/7=8,5
Daisy en Rik:         8/7=8,5
Skye en Noortje:      5/8=6,5
Robbieazerty en Pjotr:7/7=7
Mex en Luc:           7/7=7
Sjoerd en Molcrazy:   8/5=6,5
Next GP en Ycaris:    8/7=7,5
Vieffan en Starlight: 7/8=7,5
Shannia en Stella:    7/7=7
Kira en Jay:          8/8=8

Lieve host,

Ik stem op Shannia en Stella. Ik heb geen idee wie dat zijn, dus dat maakt het ook minder erg. Volgens mij is Molbelg Kira of Jay en aangezien ik met Molbelg een samenwerking ben aangegaan, houden we dat koppel er dus best nog in. Daarnaast hebben we ook LDH kunnen overtuigen (als hij niet liegt) dus dan zou het wel eens unaniem Stella en Shannia kunnen zijn.

Dag lieve host, tot de volgende keer! Hopelijk niet meer op een eilandraad!
Robbie
Nu ook iets nieuws: Zorgzaam stemmen:
Dag d*n,
Mijn zorgzame stem gaat zorgzaam uit naar Shannia en Stella. Ik ken ze niet, dus geen gemis.
Groetjes!
Fleur

Ycaris  :\'(
Hoi D*N,

Puur voor de vorm en de verdere verloop van het spel mijn stem voor de eilandraad: Luc en Mex.

Veel succes verder met het spel. Jij en Schulz doen het top  ::ok::

 ::zwaai::
Ycaris


Er worden manieren bedacht om de foto opdracht te winnen:
Hoi D*N,
Toch even privé een vraag: Ga samen met een teamlid op de foto. Op zich kan ik in de spiegel poseren met mezelf en dan sta ik met Fleur op de foto. Dan kies ik er natuurlijk wel voor mijn schaduwaccount bekend te maken in de hoop zo immuniteit te winnen. De vraag is echter of dat geldig is (anders maak ik mezelf uiteraard niet bekend).
Groetjes!
Robbie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #50 Gepost op: 30-12-2013, 01:40:27 »
Gig staat te trappelen, alleen de kandidaten lijken te slapen:
Dag Vriendelijke Grote Spelleider,

Ik heb nog steeds geen aanvraag voor een huiskamerfoto gekregen ??? Zijn 5 punten te min voor de kandidaten? ::)
Of zitten ze te slapen?
Nouja, ik wacht nog even af, maar ik hanteer het principe 'wie het eerst komt, het eerst maalt'.O ja, dan maak ik maar meteen gebruik van de gelegenheid om je te bedanken voor het uitstekende verblijf hier,genieten! ::ok::

Robbie is een slimme en benadert mij:
Jij bent ook een jurylid, dus ik ga het ook aan jou vragen. Hier is wat ik naar HDD heb gestuurd en eigenlijk geldt hetzelfde praatje ook voor jou. Ik denk dat jij ook het liefst wil zien dat er bij Rosela en/of Lori een duo weggestemd moet worden. Lori rust al te lang op z'n lauweren en Rosela blijft spannend met de tikkende hillo-Nieky tijdbom.

Anyway, dit stuurde ik naar HDD. Maar ik hoop jou er ook mee te overtuigen.


OMG I can't believe dat ik nog de eerste ben ook!
Ik ben met een charme-offensief naar iedereen bezig. :)
Heb nu HIDM, HDD, Swifty, Grasisgroen, Maikemeisje en jou gehad. Moet nu weer dringend wat door werken, maar ik ga de rest ook nog contacteren. Het zou geweldig zijn als heel de jury gewoon voor Kea post en geen van beide teams dus punten daarvoor krijgt.  >:D
Zou erg stom zijn ja Bjorrn
Arme sjoerd, hij voelt het volgens mij al aankomen.
Ik krijg weer een pm van hem, hij wil het oude team paars bij elkaar houden.
Dat kan helaas niet  :P
Bovendien ben ik vrij zeker dat hij lukie is,
dus het zou stom zijn om hem en molcrazy niet weg te stemmen aangezien ze tactisch zo goed zijn.


Nieky liegt over Paarse complotten:
Oef wordt link op paars, Bjorrn is echt niet om te krijgen om op vief en starlight te stemmen

We voeren de druk steeds verder op.... Chantage nu dat Noortje weg is en al gestemd heeft omdat Lukie wraak zou willen op vief en star

Die arme jongen snapt er niks van, hij dacht dat Sjoerd Lukie was  ::rofl::

Bjorrn Bjorrn Bjorrn waar ben je toch allemaal mee bezig, en wat maak je het jezelf moeilijk.... Ex-paars kan na de samensmelting zon sterk complot worden
Iemand heeft niet opgelet:
Hey D*N,

Krijg je een voordeel als je met twee accounts de samensmelting haalt of is dat hetzelfde als één account?

Groet,
MC

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #51 Gepost op: 30-12-2013, 01:43:06 »
Swifty jureert ook uitgebreid:
Oeff, niet makkelijk om deze opdracht te beoordelen. Duo's die hoog scoorden in de ene categorie, verpestten het zomaar weer in de andere...
Ik heb per categorie een top 5 gemaakt, punten opgeteld, en toen de eindrandschikking gemaakt. Hierbij mijn jury-rapport:

Fruit:
1. Skye en Noortje, mooi eenvoudig, goed gestileerd, mooi stilleven
2. Fleur en Molbelg, aardbeien om je tanden in te zetten, mooie camerapositie
3. Nieky en Bob, op zich mooie compositie, uitvoering is iets minder (scherpte, belichting)
4. Robbieazerty en Pjotr, niet erg origineel qua opstelling
5. Daisy en Rik, vorm leidt af van het onderwerp, het is niet echt fruit op deze manier

Persoon:
1. Fleur en Molbelg, interessante compositie, duidelijk dat het om de persoon gaat
2. Robbieazerty en Pjotr, verrassende bite
3. Daisy en Rik, interessante houding, jammer van de overbelichting en de onscherpte
4. Nieky en Bob, ik dacht dat het een recent gemaakte foto moest zijn?
5. Skye en Noortje, sorry, ik heb mijn twijfels of deze foto zelf gemaakt is...

Vrije opdracht:
1. Robbieazerty en Pjotr, van dit soort verrassende beelden hou ik, erg mooi gefotografeerd
2. Daisy en Rik, niet de mooiste foto, maar wegens vraagtekens bij de anderen deze zeker weten zelf geschoten foto hoog gerankt
3. Skye en Noortje, mooie foto op zich, maar...
4. Nieky en Bob, interessante opstelling, maar lijkt me sterk dat je dit zo zelf bedacht hebt voor de foto...
5. Fleur en Molbelg, een poster op een foto zetten vind ik niet zo'n kunst...

Eindrankschikking (1 punt voor een nr 1 plaats, 2 voor 2e, etc, degenen met de laagste score, dus gemiddeld de beste foto's, staan hier nu bovenaan):
1. Robbieazerty en Pjotr
2. Fleur en Molbelg
3. Skye en Noortje
4. Daisy en Rik
5. Nieky en Bob
Dit is vragen om problemen Bjorrn:
Shit wat is Jann ineens goed bezig.
Als we maar niet winnen, ik wil ook ens naar de eilandraad, die zijn zo leuk  :D

Daisy voelt het einde van Sjoerd aankomen:
Mits blauw op het allerlaatste moment nog met allerlei foto's komt, is Oranje safe. Paars gaat naar de eilandraad. Bjorrn doet niks, en volgens mij doet ie dat expres. Hij wil Sjoerd en Molcrazy eruit. En als ik Nieky mag geloven werkt hij samen met Starlight, waardoor we bijna gegarandeerd 3 stemmen tegen hebben.

Ik heb nog één kans om mezelf te redden; Jann, Vieffan of catshee ompraten en niet mee te laten stemmen tegen Sjoerd/MC. Hillo houdt contact met Vieffan, maar of dat wat wordt. Jann weigert voorlopig, ik denk omdat wij Next eruit gestemd hebben op Oranje. Catshee is dus nog mijn enige kans. Maar die zit allang aan Bjorrn vast, dus ik vraag het me af of die eventueel wil stangen...

Nou ja, niet geschoten is altijd mis. En anders is het exit Sjoerd. Maar dat is niet het einde natuurlijk.

Hopelijk komt snel de samensmelting.

 ::zwaai::

Samengevat komt het neer op:
Hey D*N,

Bjorrn doet lastig.

 ::zwaai::
MC

Nieky zijn samenvatting is iets uitgebreider:
Wat een gedoe in paars zeg, even samenvatten

1) We gaan Jann/Catshee overhalen de stemming te saboteren. Een 2-2-1 stand te maken. En dan Vief en Starlight eruit te mikken omdat zij al een stem hebben.

2) Ze hebben allebei geen ja gezegd maar denken erover na

3) Lukie en ik vinden alles best. Ook al wil ik liever dat Daisy en MC blijven, maar dankzij hillo zit ik redelijk safe na de samensmelting want we gaan een complot : Robbie-Catshee-Nieky-Hillo op poten zetten ::)

4) Bjorrn is irritant

5) Bjorrn moet eruit

6) Ik heb net beloofd dat ik Bjorrn er niet uitstem.

7) Iedereen haat me na deze editie

8) Als Jann/Catshee meewerkt verklaar ik ze voor gek

9) D*N is nog steeds lief

10) Schulz iets minder want die 20 minuten dat sexymexy niet online kon komen zorgt nu wel voor deze penibele situatie  ;)

11) Verder is Schulz wel lief  :-*


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #52 Gepost op: 30-12-2013, 01:50:12 »
Daisy denkt dat sommige mensen zich dom houden, maar eigenlijk zijn ze gewoon dom ;D
Overigens verbaas ik me over het feit dat zoveel mensen nog niet alle schaduws kennen. Bjorrn die denkt dat Sjoerd Lukie is ... Starlight die niet schijnt te weten dat ze Jann heeft weggestemd op blauw. Of iedereen speelt poker, of men let gewoon niet op.

Ik ken ze allemaal. Al zeker een week of twee. Met Nieky bij elkaar gepuzzeld. Zo moeilijk is het toch niet (of ben ik gewoon teveel online om daar op te letten  ::schaam:: )

Dit is de volgorde waarop we ze hebben gevonden:
Sjoerd = Daisy (duh)
Bob = Molcrazy (via complot)
Mex = Hillo (via complot)
Skye = Nieky (via complot)
Rik = LdHmolletje (ging op het forum in de fout)
Noortje = Lukie (speelde te makkelijk het eerste spelletje)
May = Bjorrn (geen idee eigenlijk hoe we hier bij kwamen, maar was wel vrij snel duidelijk)
Abdullah = Ycaris (heeft ze opgebiecht aan Nieky na de eerste proef)
Mila = catshee (met dank aan Hillo)
Shannia = Jann (was offline toen Jann een aantal dagen weg was, heeft 't later ook aan Nieky opgebiecht)
Fleur = Robbie (dankzij Lukie)
Jay = Pjottr (beiden weinig actief en als ze er waren op hetzelfde tijdstip)
Luc = Vieffan (vaak op hetzelfde tijdstip online)
Bente = timvdons (zie hierboven)

Toen hadden we alleen nog Kira, Floris en Stella over. Shannia wilde direct een duo vormen met Stella, dus dat leek me Next (tijden Nostalgie kwam de bevestiging, toen Next en Stella haasje over gingen spelen bij de eerste proef). Kira leek me een vrouw, dus moest Molberg Floris wel zijn. En wisten we ook eindelijk wie we het eerste rondje hadden weggestemd.  ;D

 ::zwaai::
Weer te vroeg gejuicht:
Mijn stem gaat naar Molcrazy en sjoerd.
En daarbij gaat mijn Kelapa complot (weliswaar een jaar te laat) slagen  ::bravo::

Ik en Starlight stemmen op Molcrazy en Sjoerd!
en er is trouble in town:
Lol de druk bij jann en catshee word wel opgevoerd ::)

Maar ze twijfelen volgens mij wel...
Ik ben me tegen Bjorrn al aan het indekken dat Noortje heeel graag op Vief en Starlight wil stemmen.

Maar als Iemand van ons in paars nou de wisselproef wint kan het nog leuker worden. Dan koppelen we Bjorrn en May aan elkaar en als Jann en Catshee dan om zijn en samenzitten, dan kunnen we heel Bjorrn er in 1 beweging uitsodemieteren.

Maar dat is te mooi voor woorden

Geen idee waarom ik die jongen er zo graag uit wil eigenlijk . Hij doet eigenlijk best leuk
Jann twijfelt, hij is weer jann de man die alles verpesten kan (voor zijn complot dan)
Pff, het is weer zover hoor. Mijn eerste eilandraad (toch?) en ik weet mijn god niet welke kant ik opmoet. Er is een alliantie van 6 (Bjorrn-Catshee, Jann-May en de new guys Vief-Star) maar ik ben niet gerust op de connectie Bjorrn-Star en ik vind Vieffan gewoon een te gevaarlijk persoon om te houden. Ik heb altijd het gevoel dat zij alleen meedoet voor de blindsides, waarvan ik elk moment een slachtoffer van kan worden. MC en nu ook Noortje zijn me aan het smeken met hen mee te werken en delen hun zorgen over Bjorrn/Vief/Star. Mijn BFF Catshee is de enige die ik niet voor het hoofd wil stoten dus ik laat hem steeds in over mijn twijfels, waarbij ik hoop dat hij mij niet als een paranoïde gek gaat zien.

Het veiligste voor nu is natuurlijk gewoon MC eruit stemmen met de 6. De andere optie zou uitlopen op een gelijkspel aangezien Bjorrn echt niet op Vief/Star gaat stemmen en omdat hij mijn partner is in de gedaante van May zou onze stem niets waard zijn en er een gelijkspel ontstaan waarbij Vief en Star eruit vliegen omdat zij al ooit een stem hebben gehad.

Moeilijk, maar dit gekonkel is ook de reden dat ik meedoe natuurlijk aan Survivor   :D

Oh, krijg nu een pm van Catshee waarin ie zegt daar niet aan mee te willen doen.
Ik heb nog nooit zo getwijfeld.  :-\\  :-\\
Maar er wordt een wisselproef gewonnen:
Ik was even vergeten dat paars ook de wisselproef kon winnen. Dit is natuurlijk de best mogelijke uitkomst voor mij. ::bravo::

Er worden nu allerlei scenario's onderhandeld door verschillende partijen. Één ding is vrij zeker, er gaat gewisseld worden, de vraag is alleen nog wie en wie moet het target worden op de eilandraad. Ik kijk even vanaf de zijlijn toe, ik ben heel benieuwd.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #53 Gepost op: 30-12-2013, 01:53:49 »
Volgens het complot op blauw vliegen ldh en bente eruit:
Ik stem op ldh en bente
Op Paars gebeuren er hele andere dingen:
Dag dennis

Noortje en ik zijn eruit
We willen graag Jann wisselen met

Tromgeroffel

Starlight!

Dus t wordt May-Starlight en Jann-vieffan

Fijne avond nog

er wordt gewisseld:
Of het slim is geem idee

Maar ik hou van shockeren :)
Robbie heeft wat gedachten, die niet allemaal juist zijn maar hij komt al meer in de buurt:
Jammer dat we verloren hebben. Ik had graag verder gegaan met dit team (ookal denk ik dat we hierna in twee eilanden verdeeld gaan worden).

Ik ben er intussen achter dat Pjotr Jay is en dat betekent dat Molbelg Kira is, aangezien hij eerder al vertelde dat we ons over het duo Jay en Kira niet druk moesten maken, waardoor ik wist dat hij één van de 2 moest zijn.
Maar aangezien ik via Fleur met Molbelg werk en ik zelf met Pjotr werk, kan ik dus niet de schaduw accounts van hen wegstemmen en schiet enkel LDH en Bente nog over.

Ik hoopte stiekem dat ik de. Wisselmunt zou winnen. Dan had ik Fleur met Kira gewisseld en Molbelg samen met zijn schaduw eruit gestemd. Aan LDH hebben we meer gehad deze opdracht dan aan Molbelg, dus het is met lichte pijn in het hart dat ik LDH weg moet stemmen.

Ik heb geen idee wie Bente is. Zou het LDH zelf zijn?
Ik denk echter wel de volgende schaduws te weten:
Fleur = ik
Jay = Pjotr
Kira= Molbelg
Mex = hillo (had ie me weken geleden al verteld)
Noortje = Daisy
Skye = Nieky

Blijven Sjoerd, Rik en Luc nog over. En nog iemand die ik vast vergeet... Ik denk dat uit het überbordspel veel af te leiden valt, alleen zat ik toen in Mex (ico, maar wetende dat hillo Mex is, maakt het veel grappiger om gewoon te zeggen dat ik in Mex zat  ;D ) en heb er niet veel van mee gekregen. En het er is zo veel gepost dat ik geen tijd gehad heb om alles door te lezen.

Nouja, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt. Ik vermaak me goed in ieder geval. Goed bezig D*N en Schulz!
Ldhmolletje wordt voorgelogen en Nieky wil meer contact :-X
Ik heb LDH wijs gemaakt dat we op Kira en Jay gaan stemmen. Terwijl hij en Bente juist degenen zijn die de stemmen zullen ontvangen...
Maar ja, voor mij is het naar de toekomst gezien bete dat hij en Bente op Kira en Jay stemmen, dan heb ik in ieder geval nog geen stem tegen bij een mogelijk gelijk spel later.
Beetje jammer dat ik daarvoor de schaduwen van mijn metgezellen onder de bus moet gooien, maar so be it.

Ik werk dus samen met Molbelg en Pjotr en hun schaduwen. Maar aangezien we Molbelg en zeker Kira niet veel gezien hebben, staat hij wel ergens onderaan het lijstje. Dwz dat hij de eerste zou zijn die ik los zou laten van mijn metgezellen.
Daarnaast was ik helemaal in het begin ook samenwerking met Vieffan aangegaan, maar zodra we in andere kampen zaten, hebben we geen contact meer gehad. Nu ze geswitched is met iemand anders, hoop ik niet dat er een plan is om haar weg te stemmen, want ik zou graag nog verder gaan met haar.
Daarnaast spraken deze week Nieky en hillo me ook nog elk apart aan. Nieky wil meer contact ( ::love:: ) voor na de samensmelting en met hillo had ik eigenlijk een deal tot aan de samensmelting, maar aangezien we nooit bij elkaar hebben gezeten, hebben we daar niks mee gedaan. De deal is herzien om te tellen vanaf de samensmelting.

Ik ben dus benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. Creativiteit is het volgende thema en ik heb er veel zin in! Alleen zo ontzettend jammer dat mijn stomme pc nu besloten heeft om niet meer mee te werken. Daar staat al mijn creatieve software op! Ik kan wel forummen op de ipad, maar photoshoppen, filmpjes aan elkaar plakken en al dat soort ongein heb ik mn pc voor nodig. Aaargh!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #54 Gepost op: 30-12-2013, 01:55:50 »
Nieky heeft moodswings, bjorrn is irritant, bjorrn is leuk blablabla
Ik zat vanmiddag even survivor van vorig jaar terug te lezen, en wat was ik een vervelend kind zeg
In mijn biechten ook, ik praat echt op een kinderachtige manier enzo
Gelukkig ben ik dit jaar heel braaf en volwassen toch Ycaris, NextGP, Bjorrn, Starlight en Floris ?

Ik denk dat er niemand met mij meer wil samenwerken de volgende keer :( , terwijl ik juist zo trouw ben aan mijn complot met MC Daisy en hillo  ::jaja::

Oja en Bjorrn, je bent echt een leuke forummer geworden  ::ok:: . Daarom moet je er ook uit  ::ok::

En de stem die het allemaal deed:
Nou, ik ga de hel maar eens losbreken.

Ik stem op het koppel May/Starlight.

Wordt gezellig straks met mijn nieuwe partner Vieffan  ::)
Happy new couple ::bravo::

Catshee bespreekt zijn eigen fouten:
Wauw...

Dit word een erg serieuze biecht :P

Wat heb ik de laatste 2 afleveringen slechte beslissingen genomen ::rofl:: Misschien dat ik met de tentamens van komende week er niet helemaal 100% bij was...

Laten we die fouten van de afgelopen dagen eens bespreken.

Ik had hillo moeten overtuigen om Next te houden, maar ik dacht dat hij een plan had. Niet dus. Hij denkt zelfs dat als we naar een eilandraad zouden moeten met Oranje wij eruit zouden liggen ::oink::

Waar ik daar te soft heb gespeeld lijkt het erop dat ik in kamp Paars wat minder koppig had moeten zijn. Elk plan om tegen bjornn en de alliantie te gaan heb ik afgewezen. Niet alleen omdat ik bjornn als een goede bondgenoot zie maar ook om een loyaal imago te krijgen.

Echter had ik niet verwacht dat Jann zo agressief zijn zin zou willen door drukken. Ik vermoed dat hij iets van een deal heeft met MC/sjoerd, misschien zelfs met Sky/Noortje. Dat past in het verhaal waar hij mij probeerde te overtuigen starlight en vief eruit te stemmen. Dat heb ik afgewezen.

Vanaf daar werden de deals alleen maar slechter ::rofl:: Sky kwam met een plan om mij en Jann te koppelen en May en bjornn. Om bjornn er definitief uit te werken. Dat wilde ik uiteraard helemaal niet.

In beide situatie heb ik zelfs proberen te dreigen en te forceren. Uiteraard subtiel geprobeerd, maar ik hoop dat het niet verkeerd over kwam  :-\\

In plaats van Jann en ik en bjornn eruit is het Vieffan/Jann en Starlight/May eruit geworden. Zelfs als het een gelijkspel word heeft Starlight al een stem tegen van een vorige eilandraad. Dus dan liggen die twee eruit. Dat is nu vrijwel gegarandeerd aangezien Jann sowieso op May en starlight zal stemmen.

Het ziet er dus somber uit, maar bjornn zit in ieder geval nog in het spel.

De volgende aflevering word cruciaal. Ik hoop op een samensmelting, maar ik ben bang dat we nog niet zover zijn. Als Paars en Oranje beiden de volgende immuniteit verliezen denk ik dat ik eruit lig.

Hillo verwacht dat wij 2 de volgende zijn. Ik hoop zijn schaduw en Luc (schijnbaar Vieffan). Hoe het er nu in paars uitziet denk ik dat de meest gunstige situatie een gelijkspel zou zijn.

Is de volgende aflevering de samensmelting, dan denk ik dat ik de juiste dingen heb gedaan. Ik denk/hoop dat ik het imago heb gecreëerd van iemand die loyaal is, zelfs als dat eigenlijk slecht voor hem is. Tel daarbij op dat ik niet van plan ben het geweldig te doen bij de individuele immuniteitsproeven en dan denk ik dat we nog heel erg kunnen lachen mocht ik de samensmelting halen.

Dus...

Hopen dat ik niet ontzettend hard word genaaid en Sky/Noortje, Sjoerd/MC en Vief/Jann niet op mij stemmen en dat de volgende aflevering de samensmelting is.


Cheers to that!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #55 Gepost op: 30-12-2013, 01:59:09 »
Ik stem op sjoerd en Molcrazy, omdat ik 100% loyaal ben aan mijn allianties en deals en shit ::hypocriet::
Hij krijgt het ook door:
Oh ik hoor net van catshee dat starlight en may eruit gaan  ;D
Dammit...
Nou ik heb het aardig verprutst  ::rofl::
Vanavond liggen may en starlight eruit.
Dat vertelt catshee me net, die dit te horen heeft gekregen.
En tenzij catshee en ik de wissel winnen,  zijn we de volgende  :P
Dus het word nog een spannende wisselproef voor mij.

En ik maar denken dat ik slim bezig was  ;D
Nieky geeft zijn grote vriend Bjorrn wat advies:
Hoi Bjorrn,

deze is speciaal voor jou achteraf. Knoop dit even goed in je oren , want het is goedbedoelde raad

Tip 1) Als je met mij een complot aangaat terwijl je al niet zo'n betrouwbaar imago hebt. Moet je het goed aanpakken. Niet halfbak zeggen van ja ik heb lijntjes met die en die en met die en die en met die en die en samen zijn we sterk. Nee zorg voor groepsoverleg of iets in een pm. Op deze manier ziet iedereen je als iemand die losse contactje heeft met iedereen. Hoe kan ik nou met Catshee in een complot zitten als ik die nog nooit heb gesproken ?

Tip 2 ) Hou er rekening mee dat Jann altijd kan overlopen

Tip 3) Lukie is een kreng in spelletjes soms hoor ;) ( en ik ook weleens )

Tip 4 en tevens compliment ) Je werd echt een leuke forummer, en nog steeds bloedfanatiek. Dus je werd heel gevaarijk. Zeker met al je lijntjes, en je wou MC en Sjoerd eruit. En dat is mijn main-complot

Excuus 1 ) Die belofte had ik niet moeten maken ::sorry::

Daisy is opgelucht:
Geweldig, het is gelukt ::rofl::

Ik had zelf anders gewisseld (Jann en Sjoerd, zodat May aan mij vast kwam te zitten en ik daarmee Bjorrn kon dwarsbomen), maar zo kan het ook. Nu maar hopen dat Jann woord houd en de volgende keer weer dwarsligt, anders kan ik nog steeds weggestemd worden natuurlijk. Alleen heeft ie dan na de samensmelting wel een probleem denk ik. ;)

Begin trouwens te twijfelen of mijn eerder ingestuurde lijstje met schaduw accounts wel klopt, met name over Kira, Jay en Floris. Ik ga natuurlijk nu wel af naderhand als de biechts geplaatst worden en blijkt dat ik fout zat. ::schaam::

Beetje stom als je je duo partner weg wil hebben  ::rofl::
Okee, Starlight eruit, plan geslaagd. Heb de boel eens goed wakker geschud  ;D
Heb Vief en Bjorrn gewoon eerlijk gezegd wat en waarom ik heb gedaan wat ik heb gedaan. Hoop dat dat me nog wat credits geeft bij hen. Bjorrn zegt me nog hard nodig te hebben, dus die heb ik nog in mijn pocket.

Voor een volgende eilandraad zit ik wel een beetje in een lastig pakket door die wisseltruc van Skye. Ik wilde het liefst Vieffan weg, maar wij zijn nu samen een koppel en ik heb geen zin weer op mezelf te stemmen, in het geval er ooit nog moet worden gekeken naar hoeveel stemmen men in het verleden heeft gehad. Op Catshee en Bjorrn kan ik niet stemmen, omdat ik Catshee als mijn enige zekerheidje wil houden. Ik blijf alles met hem delen en heb hem al gezegd de volgende keer MC eruit te willen stemmen als het moet. Ik heb verder ook geen keus. Ja, of Noortje en Skye, maar het is toch veel te gezellig met Lukie erbij?
Zou dus een interessante eilandraad worden en aangezien ik niet zo creatief ben en ons hele team zowat heeft gezegd deze week weinig tijd te hebben, vrees ik ervoor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #56 Gepost op: 30-12-2013, 02:01:41 »
Hey D*N,

Wow, die eilandraad op Lori ging maar net goed :o wat een nagelbijter zoals je al beschreef maar geef toe, zo'n eilandraden zijn überspannend!

 ::zwaai::
MC
Pjotr heeft Ldhmolletje succesvol belogen:
Nou, dat was het dan. Er is een einde gekomen aan weer een leuk spel; alleen niet op de manier zoals ik had gehoopt en verwacht. Maar goed, dat hoort bij het spel. Ik heb me blijkbaar toch te weinig bezig gehouden met de schaduwen van de anderen te achterhalen! Helaas.

Maar ja, Bente en ik zijn er vol ingetuimd. Natuurlijk hadden er alarmbelletjes moeten rinkelen toen Daisy me waarschuwde maar vooral toen Pjotr ineens persoonlijk contact opnam; slim gespeeld! Alleen: ik vrees dat hij en vooral Jay nu het graf voor zichzelf hebben gegraven. Immers, Robbieazerty/Fleur hebben volgens mij nog geen stemmen van eerdere stemmingen, Jay wel. Dus als Robbie slim is (en dat is hij) komt er bij de komende stemming een einde aan Kira en Jay. Toch beter met ons samen gewerkt?

Jullie in ieder geval bedankt voor het spel. Ik ga nu maar eens relaxen op het eiland!

Groetjes, Erik

Ik houd je even op de hoogte over de bjorn-situatie  ;)
Jann zegt tegen catshee dat hij hierna voor mc en sjoerd wil gaan.
Als dat zo is, zou dat super zijn, maar dan switcht hij wel superveel zeg.
Zou neemt niemand hem mee naar de finale natuurlijk,
slechte tactiek  ;D

Oeps

Ik kom er nu pas achter dat Skye helemaal geen turnster is  ::oink::
Hoe heb ik dat idee dan ooit gekregen ?
Komt ie nu mee ::)

Nu werkt Rik niet goed mee, eigen schuld, deed jij ook niet een paar week geleden ::)
Zoooo ik ben fanatiek in oranje

en een beetje kribbig op Rik/Ldh
Hij reageert steeds maar half, doet zijn eigen dingen niet voorlopig en geeft vooral commentaar.
Hij heeft ook wel dingen verbeterd hoor, en bedoeld het 100% zeker goed, maar gewoon niet handig...

Maarja hij gaat er ook uit als Oranje verliest dus what goes around comes around.
Tenminste ik ga ervan uit dat hij eruit gaat. Ik ga als ik moet kiezen voor mijn complot met hillo mee , die bovendien 2x in oranje zit. En dan gaat Daisy er wss uit, want MC zit veilig bij mij.

MC doet ook geen reet, daarvan wil ik ook even een frustratieopmerkingetje over maken  :-X

Verder zijn het wel goede complotgenoten, maar hillo ik en dees doen al het werk, en nu gaat Daisy, mochten we verliezen ervoor boeten en niet Molcrazy.

Kan nog leuke situatie worden als Molcrazy besluit niet met mij en hillo mee te stemmen, wat hij waarschijnlijk niet gaat doen.

Maar voorlopig gaan we er nog even vanuit dat oranje wint en hoop ik hiermee niet de jury beïnvoedt te hebben omdat ze spektakel worden

Alhoewel een eilandraad in blauw ongetwijfeld geweldig wordt  ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #57 Gepost op: 30-12-2013, 02:07:14 »
Molcrazy voelt dingen aan:
Ik moet vaker biechten dat MC niks doet, meteen gaat ie aan de slag  ::ok::
Ycaris heeft er de pest in!
Hoi D*N,

Ik had er even flink de pest in. Het blijkt maar weer dat degenen die zich helemaal buiten de complotten houden het eerst geëlimineerd worden. Waarschijnlijk omdat iedereen in meerdere complotten zit en dus aan meerdere mensen trouw moeten zijn.

Ik heb contact met Next, omdat we van elkaar weten dat we er helemaal uit liggen. Ik weet het ook van Starlight. Ik neem aan dat het geen probleem is, dat we met elkaar in pm babbelen?

Ik ben benieuwd waar je ons nog voor nodig gaat hebben  ::nieuwsgierig::

 ::zwaai::
Ycaris
Bjorrn hoopt op een winst:
Dan doen we er maar een biechtje achteraan.
Catshee en ik hebben nagedacht over wat te doen als we de munt/wissel winnen.
Wij denken dat het het beste is om te wisselen met skye en noortje (aangezien ze ook nog geen tegenstemmen hebben).
Dan moeten noortje en skye kiezen of ze zich tegen elkaar keren of samen blijven.
Samen blijven werken zou ook voor hun de beste keuze zijn.
Dan word het 2-2 en blijven catshee en ik allebei vanwege het aantal tegenstemmen in vorige eilandraden.

En nu hopen dat dat allemaal werkt of dat de samensmelting snel genoeg komt  :D
Jury in actie:
bij deze mijn uitslag van de schip ontwerp opdracht:


1. Molcrazy en Sjoerd
2. Molbelg en Fleur
3. Robbie en Pjotr
4. Noortje en Skye
5. Cathsee en Bjorrn
6. Jann en Kira


Succes weer, Maike

ps; ik vind dat mijn punten dubbel moeten tellen, als kapitein ben ik tenslotte de expert! ::)

Hoezoe blond  ::blond::... Lukie stuurt in een paars groeps PM gewoon 'Bedankt Daisy'.  ::rofl::

En toen was Sjoerd voor de paars mensen die nog niet hadden opgelet ontmaskerd...

Laat die samensmelting maar komen!  ;D
Jij ook bedankt Lukie voor het ontmaskeren van Daisy ::ok::

Waardoor Bjorrn het eeeeeeindelijk doorkrijgt:
Daar bedoelde noortje sjoerd mee...
Sjoerd = Daisy dus.

Eens kijken wie ik nu al weet.
Sjoerd = Daisy
Noortje = Lukie
Skye = Nieky

Dat is in ieder geval heel team paars en ze kloppen volgens mij allemaal  :D
Beste plan van bjorrn van dit seizoen:
De wisselproef helaas verloren..
Mijn nieuwe plan: catshee het laten regelen en zelf mijn mond houden omdat ik het toch maar verpest  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #58 Gepost op: 30-12-2013, 02:11:09 »
Het laatste rondje voor de samensmelting is super spannend voor oranje:
Dit wordt spannend zeg

Als oranje wint is er niks aan het handje en gaat ons complot geowon helemaal naar de samensmelting ondanks het stomme feit dat SexyMexy naar oranje moest.

Als oranje niet wint dan zijn wij boos want als SexyMExy gewoon op paars had gemogen dan waren we echt al zo goed als zeker door....

Maargoed ik ga toch wel door volgens mij, maar vind het toch spannend  ;D
En hier in aflevering 7 spreekt hij het plan Daisy wegstemmen al uit:
Potjandriedubbeltjes

Hoor ik toch ineens dat Molcrazy allemaal rare plannen heeft.

Die gaan we dumpen na de samensmelting of misschien nu al  :-X
Ik heb namelijk een stout plan. Als we verliezen met oranje kan ik misschein Daisy er helemaal uitkicken. Niet dat ik dat wil, maar ik ga toch hillo verkiezen boven Daisy. Dus Daisy gaat me toch wantrouwen. Dus misschien kan ik dan net zo goed Sjoerd eruit mikken toch ?

Gek plannetje, maar Molcrazy maakt het wel reëler
Maar ze winnen:
Volgens mij ben ik nog nooit zo blij geweest met een winnende proef  ::bravo::

YES YES YES YES YES YES

Ik vermoed dat ik hier HIDM en HDD moet bedanken, die houden wel van spelletjes   ::bravo::

De ene optie is dolletjes, de andere nog meer dolletjes
En meteen nog maar een biechtje over een paarse eilandraad.

Vermoedelijk gaan wij niet catshee en Bjorrn stemmen  ::oink::
Shockeeeer

We vinden Vieffan en jann ook wel leuke slachtoffers. Ofja ik vind jann niet zo leuk slachtoffer, maar wel sterke speler eruit.

Lastig lastig...
Bjorrn geeft Jann een koekje van eigen deeg en dat zint Daisy wel:
Niet is zeker op het paarse eiland.

Jann doet weer moeilijk, hij wil geen stem meer op zichzelf forceren (logisch) en gaat nu met Vieffan mee tegen Sjoerd/MC. Met, denkt hij, Bjorrn en Catshee.

Echter schijnt Bjorrn open te staan om met Catshee op Jann en Vieffan te stemmen. Volgens Lukie is het een gedane zaak, maar ik ga toch zelf nog even polsen. Ik ben benieuwd wat er gebeurd morgen avond.

Jann en Vieffan worden dus het target. Hopelijk lukt het en bedonderd Bjorrn de boel niet om wraak te nemen vanwege de exit van zijn schaduw. ;)

 ::zwaai::
en de wraak van Lukie4 op Starlight en Vieffan is compleet:
skye en ik stemmen op Jann en Vieffan.

Mijn wraak is compleet  >:D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #59 Gepost op: 30-12-2013, 02:23:26 »
Ontdekking van dit survivor seizoen:
Volgens mij ben ik eruit

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Op blauw wordt Molbelg er in één keer met zijn schaduw uitgestemd:
Mijn stem gaat naar Molbelg en Kira.
Ik stem, niet geheel verrassend, op Molbelg en Kira.
Ik had liever met drie door gegaan (volgens mij zijn het gewoon Pjotr, Molbelg en ik met onze schaduwen in team blauw)
Aangezien Pjotr actiever is dan Molbelg, heb ik gekozen om met Pjotr door te gaan.
We hebben ons best gedaan om zowel de munt als immuniteit te winnen. De immuniteit is nét niet gelukt op één puntje na, maar gelukkig hadden we wel de wisselmunt die ons van een penibele situatie heeft kunnen redden nu, want anders had iemand van ons drie moeten beslissen om vrijwillig zijn schaduw weg te stemmen.  :o
oh en bjorrn en catshee gingen nog doen alsof ze grappig waren ;D:
Hee catshee, herinner jij je vorige week nog? Toen iedereen ons veraden had?
Ja, wat is daarmee dan?
Nou, ze willen nu allemaal op elkaar stemmen.

Ooh, dus wij mogen eigenlijk gewoon kiezen we er afvalt?
Ja, eigenlijk wel ja.





Oké waren ze ook ::tandpastasmiley::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human