Auteur Topic: Reünie: Alle biechten  (gelezen 19405 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #60 Gepost op: 30-12-2013, 02:40:45 »
Nu maar hopen dat die biecht met bjorrn niet zoiets wordt:
:P
Nieky haalt Next en Starlight nog steeds door elkaar:
Ik zal eens even een lijstje van de schaduwen opsturen denk dat ik het nu wel weet  ::jaja::

- Abdullah - Ycaris
- Fleur - Robbie
- SexyMexy - Hillo
- Bob - Molcrazy
- Kira - Molbelg
- Noortje - Lukie
- Shannia - Jann
- May - Bjorrn
- Mila - Catshee
- Luc - Vieffan
- Sjoerd - Daisy
- Stella - Starlight ( mss NextGP )
- Jay - Pjotr
- Rik - LdHmolletje
- Bente - Timvandons
- Floris - NextGP ( Mss starlight )

 ::zwaai::

Op Paars worden Jann en vieffan weggestemd:
Dag D*N

Ik stem op Jann/Vieffan

 ::zwaai::
Of dit de beste keuze is zien we in de toekomst wel.'
Mijn stem gaat in ieder geval naar Jann en Vieffan.
Misschien maak ik hier een enorme fout, maar helaas stemmen bjorrn en ik op Jann en Vieffan :-\\
Terwijl jann zich juist voorbereid op een samensmelting:
En ja hoor, Jann kronkelt zich weer in allerlei bochten om zijn zin te krijgen. Ik werk weer samen met de mensen die ik vorige week tegenwerkte. Everybody loves Jann, iedereen wil gewoon met me samen werken. Met Bjorrn sta ik weer op één lijn, Catshee is altijd al mijn buddy geweest en Vieffan heeft eigenlijk niet veel keus dan meedoen met ons.

Wij dus met z´n vieren op MC/Sjoerd stemmen en de andere 4 op Catshee/Bjorrn. Althans, dat was eerst het plan. Alleen ik moest weer mezelf even tegenwerken. Ik vroeg Nieky (Skye) namelijk of hij misschien wilde meewerken aan het lozen van MC/Sjoerd, aangezien ik dacht dat we aan 2 stemmen niet genoeg hadden. Onze verstrooide professor Jann was natuurlijk weer vergeten dat MC en Sjoerd nog 2 tegenstemmen hebben van vorige week. Bij gelijkspel zouden ze er al uit vliegen. Niek heeft deze informatie dus doorgeloodst naar Lukie (Noortje), MC en Daisy (Sjoerd). (Dat Sjoerd Daisy moet zijn, weet ik doordat Lukie in een niet zo helder moment Sjoerd zo noemde in een teamconversatie)

Gelukkig wisten Bjorrn en Catshee me te vertellen dat Niek druk bezig was ze over te halen op mij en Vief te stemmen. Maar mijn kameraden blijven mij gewoon trouw. Door mijn schuld heb ik dus de pijlen op mij laten richten. Maar geen nood! Die 4 doerakken denken dat Vief en ik net als Sjoerd/MC 2 tegenstemmen hebben, maar wij hebben er 1.5, aangezien die van Vief er nog eentje met Star was, die dus maar half telt. Ik zielig doen tegenover Niek dat ik op zie tegen het duel, maar die komt er niet hoor ;)

Verderrr.. heb ik contacten gelegd met een andere beschaving. Die van Kea namelijk, waarvan alleen nog Pjotr en Robbie in tweevoud aanwezig zijn. Gister op de chat in een jolige bui Pjotr gevraagd een complotje te beginnen voor de samensmelting en het lijkt erop dat die ook echt is geboren. Met hen erbij zouden we met zijn zessen een vuist kunnen maken na de merge, dus ik zie de toekomst rooskleurig in.

Oh ja, en verder heb ik Hillo nog gevraagd voor elkaar uit te kijken straks, omdat we zulke goede vriendjes waren vorig jaar. Wie weet levert dat ook nog wat op. :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #61 Gepost op: 30-12-2013, 02:45:03 »
Nieky eist antwoorden:
Meteen nog een biechtje

Jammer Jann eruit, grappige jongen, maar te wispelturig  ::ohno::
Vieffan ook te sterk

Krijg ik net toch een pm van Robbie dat ik Target nummero uno ben van Vieffan Bjorrn Jann en Catshee, Maar waarom hebben bjorrn en Catshee dan meegestemd ? En waarom ik ? En wil robbie gewoon slijmen of wat ?

Vragen vragen vragen, maar antwoorden, ho maar....
Daisy lachend door:
Whahaha, weer niet weggestemd op paars. Bedankt Jann!  ::boogie::

Ben benieuwd wat we nu moeten doen.  ::hyper::
Bereid zich voor op finale eilandraad:
Oja, ik wil nog wel even een boogie doen dat ik zonder tegenstem voor zowel mijn schaduw als voor mijn echte account de samensmelting heb bereikt , volgens mij als enige zonder tegenstem  ::trots::

 ::boogie::

Ik mag mezelf nog wel een compliment geven toch ?

Alle schaduwen goed  :D
Net voor het werd geplaatst  ::)
Nou en , net op tijd toch ::hypocriet::

Ik wil gewoon even dat mensen achteraf denken : ' zooooo die nieky had ze allemaal goed, en geen tegenstem, dat is toch wel knap zeg, helaas lag ie er snel uit na of in de samensmelting '

Zoiets zal het wel worden he  ;D
Jawel, Nieky doet het met iedereen:
Het is officieel :D

Alleen met Vieffan geen verbond van de samensmelting mensen  ::bravo::

*schaam*
Bjorrn voelt de bui al aankomen:
Oooh een twist.
2 gaan er door en 2 niet.
Drie keer raden bij welke helft ik hoor  ;D
De mensen met twee accounts gaan door en daardoor hebben ze niets anders te doen dan,......jawel nieuwe complotten maken!
Nog maar meteen een biecht

Er ontstaat meteen een nieuw complot :O

Robbie en Pjort willen mij en Daisy en Hillo mee.

Ik heb natuurlijk ja gezegd, maar wel erbij gezegd dat ik over hillo nog twijfel, maar wel zodoende dat hij er wel bij gaat komen...
Onze final-2 mag namelijk niet openbaar komen duidelijk
Wat we nu met Lukie en Molcrazy gaan doen heb ik nog niet overnagedacht. Ik wil dan eerst gewoon Bjorrn en Catshee en LdH en VIeffan weg, want daar heb ik minder mee.

Maarja ik heb vast weer met teveel mensen een complot. We zullen zien ;)
Eerst die battles maar eens afwachten  ;D




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #62 Gepost op: 30-12-2013, 02:47:45 »
Deze moest nog even. Molbelg op de vraag of ie zijn antwoorden van de quiz niet wil verklappen en aan niemand wil doorsturen:
natuurlijk wil ik dat

Catshee heeft geen schuldgevoelens dat hij Jann verraden heeft:

Samensmelting gehaald ;D


In mijn vorige biecht zei ik dat het nog heel lastig zou gaan worden om de komende stemronde te overleven. Het plan was met een account iig immuniteit te winnen en met de ander de wisselproef. Het winnen van die immuniteit ging prima in Oranje, maar de wisselproef winnen met bjorrn ging wat minder...

Achter de schermen was er dus werk aan de winkel. Het plan was om Jann in elk geval close te houden. Ik dacht dat hij me wilde houden en dat klopte. Mijn samenwerking met Vieffan was ook nog steeds redelijk. Het plan werd om MC/sjoerd eruit te stemmen. Echter was ik me ervan bewust dat Jann MC/Sjoerd en Sky/Noortje vertelde dat ze op mij en bjorrn zouden gaan stemmen. Ondanks dat alles denk ik dat Jann uiteindelijk toch mijn kant had gekozen aangezien ons verbond erg sterk was.

Het leek dus een gelijkspel te gaan worden die ik en bjorrn zouden overleven. Maar toen een plottwist.




Bjorrn was benaderd door Nieky (wiens schaduw Sky is/was) om op Jann/Vieffan te stemmen. Sky benaderd mij ook en na wat gepraat te hebben kwamen bjorrn en ik tot de conclusie dat we zeker met Nieky in de toekomst zouden kunnen gaan werken.

Op dat moment hebben we zowel tegen Sky als tegen Vief en Jann gezegd dat we met hun mee zouden doen. Verder is er ook wat info gedeeld over de plannen van Sky aan Jann en aan Sky van Jann. Om te zorgen dat ze bjorrn en mij zouden vertrouwen. Toen moesten we een beslissing maken. Voor mij was het een heel erg moeilijke keuze. Als ik MC/sjoerd zou stemmen zou ik twee heel erg goede samenwerkingen behouden, maar voor mijn gevoel nog meer vijanden maken. Zeker aangezien ik dacht dat de schaduw/gewone accounts van het MC/sjoerd koppel er nog inzaten.

Jann en Vief wegstemmen betekent alleen een boze schaduw van Vief en opties in de toekomst met Nieky. Voor mijn gevoel kom ik zo neutraler en meer als een zwevende kiezer de samensmelting binnen. In die situatie voel ik me beter dan in een directe oorlog met Daisy/MC/Nieky/Lukie. Nu kan ik naar mijn gevoel nog heel veel kanten op.

Daarom besloot ik dat Jann en Vieffan te stemmen de beste optie was, ook al zou ik er twee heel erg goede verbondjes mee kwijt raken. Bjorrn dacht dat gelukkig ook, het mes werd geslepen en ik heb Vieffan in de rug gestoken. Aangezien ik nogal lui en goedkoop ben heb ik hetzelfde mes zonder het schoon te maken voor Jann gebruikt.

Jann denkt dat ik hem belazerd en bedonderd heb en ik ben erg boos dat hij die clip van Wim Sonneveld heeft gepost. Ik krijg het liedje namelijk niet meer uit mijn hoofd.


"If he really thinks that, he is in denial. And no, I'm not talking about that river in Egypt."

Om mij de schuld te geven vind ik namelijk een beetje dom. Op het moment dat hij besloot het originele verbond te verraden heeft hij zichzelf er in principe uitgewerkt. Maar ik wil de schuld wel op me nemen en mijn excuses aanbieden voor hem eruit te stemmen.


Nu waar blijft dat samensmeltingsfeest?





And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #63 Gepost op: 30-12-2013, 02:51:40 »
Jann neemt afscheid":
Nog even een afsluitende biecht. Als alles bekend wordt gemaakt, komen mijn laatste biechten natuurlijk belachelijk en megalomaan over, maar ik had oprecht het grootste vertrouwen in Catshee. Ik wilde expres deze expeditie één kandidaat kiezen die ik gewoon nooit zou naaien, zodat je ten minste 1 zekerheidje hebt in dit spel. Maar goed, hij vond het te gevaarlijk worden, dacht dat ik te veel vijanden om me heen had verzameld. Dat ploegje van MC, Daisy, Lukie  en Nieky misschien, maar voor de rest had ik juist plannen te collaboreren met oud-Kea en misschien wel Hillo, waardoor we de overmacht zouden krijgen, maar we gaan nooit weten hoe dat zou zijn gelopen.

Uiteindelijk grote kans dat ik zelf mijn graf heb gegraven, aangezien het nooit nodig was geweest Nieky te vertellen over mijn verraadplannen tegenover hen. Als ik niet zo aan het dementeren was en me die zwarte stemmen van MC en Sjoerd gewoon had herinnerd, had ik het hem nooit verteld en zouden ze niet keihard een tegenoffensief zijn begonnen. Hoewel ik wel hoorde dat MC al het plan had me te lozen, maar dit heeft het allemaal in een stroomversnelling gebracht natuulijk.

Goed, het was leuk geweest weer voor dit jaar.

Doeg  ::zwaaisip::

Lukie4 probeert de clue te snappen:
Hadewych:  DIEFSTAL
Mollenvanger - begint met de letter S.  / of gewoon S
Mollenvanger   begint met een S   en een @
maikemeisje  begint met een K
Hadewych    begint met een T  en  ( )
Swifty
Grasisgroen    begint met een V en  :-[
hoewel nog niet erg succesvol

De jury daarentegen heeft het helemaal naar hun zin:
Volgens mij gaat t prima  ;D
Ooooh, dan gooi ik er nog wel een leuke quote in :D

Ook Bjorrn is clueless:
Die van grasisgroen is: Belgie?
Daisy vind het wel leuk vanaf de zijlijn:
Ik lach(t) me een breuk bij die jury opdracht, nu ik m eindelijk snap. ;D Leuk bedacht. ::ok::
Ldh dan een clue?
Om te kijken of ik in de juiste richting denk: de clues hebben te maken met ontbrekende juryleden?
HIDM lijkt namelijk verrekte veel op HDD...
nope not at all

Maikemeisje gaf een extra hint weg, niet geheel bewust:
::oink:: Ik kom net tot de ontdekking dat ik zes in mijn handtekening heb staan! Als onderdeel van keuzes. Ik heb er even een spatie tussen gezet, voor de hele oplettende lezers.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #64 Gepost op: 30-12-2013, 02:56:02 »
Hillo is lief geweest uiteindelijk":
Het gaat nog steeds te perfect

dan halen ook nog eens Lukie en LdH de samensmelting

krijg ik ook een prijs als ik met iedereen in een complotje zit ?

Even zonder gekheid
Waarschijnlijk gaan RObbie en Pjotr enzo Lukie snel targetten en dan moet ik al snel kiezen, Daisy zal voor Lukie willen kiezen, ik niet, Lukie heeft de finale vorig jaar al gehaald en een hoge gunfactor en ik wil winnen, dus dat gaan we niet doen. Enige probleem kan zijn dat Daisy en MC mij dan niet meer vertrouwen. Maarja die 2 vertrouwen hillo zozo ook al niet hoor ik net

Zozo hillo hillo hillo waar ligt je loyaliteit. Ik wil echt geloven dat het bij mij is, maar je kan altijd van die rare sprongen maken
Misschien heb je wel een meesterplan om me dit jaar beter te bedriegen dan ooit :(
Maar als je me dit jaar verraad dan nooit meer hillo  :\'(

Robbie is niet zo blij met Lukie4 en Ldhmolletje:
Great, van de vier die konden meedingen om de samensmelting te halen, winnen nét die waarbij ik een grote hand had in het wegstemmen ervan. Ineens twee "vijanden" erbij!  :o

Hoewel, Lukie heeft al een bericht gestuurd van "hoe gaan we de finale halen", waarbij ie wel aangeeft samen te willen erken. Maarja, dat kan ook één grote list zijn om mij eruit te werken bij wijze van wraak.

Intussen lijkt het alsof Daisy, Nieky, hillo, Pjotr en ik gaan samenwerken. Gelukkig maar! Ik had namelijk al volop gesprekken met Nieky en hillo om met hen samen te werken. En toen kwam mijn duo partner Pjotr ineens af met "Jann stelde voor om samen met hem en Vieffan en Catshee Nieky weg te stemmen, doe je mee?" Gelukkig werden de dag daarna Jann en Vieffan weggestemd, waardoor ik kon zeggen van 'Oh, dat gaat nu niet meer, misschien moeten we dan maar met Nieky samenwerken?'
Wel jammer, want ik had in het begin van dit spel met Vieffan gesproken om samen te werken en wou dit ook wel doorzetten, maar dat is wegens de verdelingen niet gebeurd...
Ldhmolletje verpest mijn opdracht >:(
Hi Dennis,

Aangezien ik mogelijk pas morgenavond even online ben, en ik niet zeker weet of het spelletje al afgelopen is, geef ik jou even door hoe ik nog eventuele gewichten zou willen doen.

Mijn eerste beurt een gewicht aan Bjorrn, daarna eentje aan Vieffan, en weer aan Bjorrn...

Groetjes, Erik

dus pleuren( bjorrn zijn term) er een zeeslag in:
Ik pleur ze op D1 t/m D3, op I2+J2, G3 t/m G6 en A6 t/m C6.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #65 Gepost op: 30-12-2013, 02:57:47 »
Vandaag een rustig dagje, tijd voor een biecht!

De samensmelting is nu echt begonnen, en hoe. Ik heb flinke mazzel gehad dat ik in één keer naar de samensmelting ben gegaan. Als ik Jann was geweest had ik nooit de stemming gesaboteerd waarin May en Starlight eruit vlogen. En vervolgens aan Nieky melden dat ie niet nog een keer dwars wilde liggen... Dat heeft hem en Vieffan de kop gekost.

Heerlijk een weekje niks doen. Al hoewel ... het is het rondje strategie  ::hypocriet::, dus ... voor mij zou het gunstiger zijn als iig Lukie in de samensmelting zou komen dus ik heb hem een beetje geholpen, toen ik het antwoord op de jury clue proef wist :-X. En toen Lukie die had gewonnen heb ik LdHmolletje ook in de goede richting geduwd :-X. Niet dat ik het Vieffan en Bjorrn niet gunde ::hug::, maar ik achtte de kans dat die twee sneller tegen mij zouden stemmen groter en in de samensmelting kan je beter medespelers hebben die minder gauw op je stemmen. En ik denk dat LdHmolletje en Lukie in deze fase dat minder snel zullen doen.

Maar goed, uiteindelijk kunnen er maar 3(?) mensen in de finale komen. Dus er zullen nog wat mensen moeten afvallen. Ik heb inmiddels weer in een nieuw complotje plaatsgenomen met Robbie, Pjotr, Nieky én Hillo. En daarnaast bestaat het originele (door hillo tot powerplayers omgedoopte) complot nog met Nieky, Hillo en Molcrazy. En vanuit paars is er nog het lijntje met Nieky-Molcrazy en Lukie. En ik heb natuurlijk los contact met Nieky, Molcrazy én Lukie. En ik ga proberen ook ook met LdHmolletje een beetje in contact te blijven. Dan heb ik onderhand alle mensen in de samensmelting genoemd. Alleen catshee heb ik eigenlijk geen contact mee.

De vraag is nu wie ik het meeste kan vertrouwen. Ik heb geen idee. Ik weet dat Hillo en Nieky contact hebben. Hillo zal ook vast al contact met Robbie gehad hebben en Robbie en Pjotr werken al flink samen. Nieky heeft wel gezegd dat ie het originele complot boven het nieuw gevormde complot stelt, maar goed, uiteindelijk wil iedereen de finale halen toch?

Ik twijfel nu of ik het hard moet gaan spelen, en daarmee het risico te lopen direct eruit gekicked te worden als het mislukt, of even op safe te gaan, een paar rondjes mee te gaan en dan alsnog eruit gestemd te worden. Ik denk dat ik even de muziek proeven afwacht, die worden al lastig genoeg vrees ik. :-\\ En tot nu toe vind ik het spel gewoon erg leuk en dat is ook erg belangrijk. :)

::zwaai::

P.S. Ik bedenk me nu dat ik inderdaad niet alle schaduw accounts goed had (Floris en Kira omgedraaid), ik ga lekker af straks. ::schaam::

Lukie wordt door velen getarget op dat moment:
Noujaaaazeg

krijgen hillo en ik het volgens mij weer voor elkaar  :-X
Hillo en ik willen Lukie eruit
Hillo roept Lukies naam als target in groepspmmetje
Ik informeer suptiel bij Daisy : ' Wil jij zo met MC en Lukie richting finale ? '
Daisy : Lukie zal wel op veel voorkeursstemmen kunnen rekenen
Hillo in groepspm : ' Lukie moeten we zoveel mogelijk duels laten spelen ( zie ZAP ) , en nu heeft hij een keer geen immuniteit wat ook niet vaak is
Robbie : ' Ja , strak plan '
Pjotr : ' Ik praat ook bijna niet met hem '
Daisy : Hij moet er eigenlijk wel uit ja....

Dus

 ::zwaai:: Lukie, het was nooit persoonlijk want je bent de allerleukste  ::bravo::
Of Daisy zit te boel te stangen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Dan had ze altijd tegen mij gezegd dat ze het niet wilde lijkt me.

En ach, anders heb ik toch immuniteit  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #66 Gepost op: 30-12-2013, 03:04:27 »
Molcrazy is blij:
Hey D*N,

Het is gelukt om met het hele complot de samensmelting te bereiken, bovendien allemaal met twee accounts wat zeer welkom was. Nu valt af te wachten hoe sterk het complot is en hoe de zaken zich ontwikkelen.

Groet,
MC
Daisy is me toch een twijfelaar, lukie wegstemmen is erg moeilijk voor haar:
Twijfel, twijfel, twijfel, twijfel, twijfel, twijfel....

Had ik al gezegd dat ik twijfel? Ik weet echt ff niet wat ik moet doen.  :-\\
En zo wordt hij weggestemd, maar Robbie denkt dat hij het moeras wel wint:
Ik stem helaal helaas helaas op Lukie. Hij heeft getracht de band wat te verstevigen en ik wou daar in mee gaan, maar hillo en bijgevolg de rest van het evil samenzweerdersgroepeje (Pjotr, Nieky en Daisy) willen Lukie wegstemmen.

Hij is dan ook een erg sterke kandidaat, dus misschien wel de beste keuze. Waarschijnlijk overleeft ie het moeras en kom ik hem in de finale weer tegen.
Daisy gaat het doen:
Ik ben er bijna uit denk ik. En ik ga waarschijnlijk iets doen wat ik aan de ene kant niet wil, maar wel moet doen. Ik vind het ook niet leuk, maar ik heb geen keuze vrees ik. Ik moet maar zo denken, ik doe hier aan mee om de finale te halen en dan moet het af en toe hard gespeeld worden. En dat ga ik denk ik maar doen.

En dan maar hopen dat ik niet geblind side wordt. Want dan ben ik echt het vertrouwen in de mensheid verloren.  ::hypocriet:: Aan de andere kant, de meesten gaan mij ook niet meer vertrouwen denk ik. :P

Ik laat het nog even bezinken, je hoort het nog. ::zwaai::

Catshee is het meesterbrein die alllles door heeft ::bravo::
Voordat ik stem is het weer tijd voor mijn wekelijkse biecht. Ik moest even goed nadenken waar ik het over wilde hebben maar ik denk dat ik het heb.


Helaas heeft Bjorrn de samensmelting niet gehaald. Erg jammer ::niet-ok::


Maar in ieder geval heeft Vieffan het ook niet gehaald wat dan wel weer goed voor mij is aangezien ik haar toch een beetje genaaid had bij de laatste stemronde ::ok::

Het was vrij stil rondom mij qua complotten. Een beetje saai zelfs.

Dus toen heb ik het maar met hillo op een gegeven moment over onze kans op een munt gehad en die lichtte me snel verder in. Die zei een paar interessante dingen en ook een paar interessante dingen niet. Ik hoop/denk dat later wel te kunnen gebruiken.

Hillo liet me iig weten dat ldh en Lukie voor hem opties waren en dat hij contact had met Pjobbie (dat is makkelijker :P). Ook liet hij me weten dat hij op een gegeven moment Daisy eruit wilt werken maar daar nu nog niet de stemmen voor kan swingen. Ik liet hem weten dat ik eens met Nieky zou praten.

Nieky wou ook wel Lukie eruit stemmen. Maar... En hier komen we bij het interessante deel. Nieky zei dat hij het daar ook al met hillo over had gehad. Dat terwijl hillo Nieky nooit echt noemt.

Ik denk dat die twee een stuk closer met elkaar zijn in dit spel dan ze willen laten lijken en dat hun "rivaliteit" een ideale dekmantel is...


Dat is mijn voorlopige theorie in ieder geval.

Gisteren/vandaag kreeg ik bevestiging dat hillo/Nieky/Pjobbie op Lukie zouden stemmen en aangezien ik eigenlijk niet veel anders heb om op af te gaan ga ik deze ronde met ze mee. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me met alle stilte de afgelopen dagen wel lichtelijk zorgen maak maar we zullen zien :-\\

Mocht het zo gaan zoals ik verwacht/hoop dan moet ik ff kijken hoe de anderen hebben gestemd voor ik mijn plan trek maar ik zie al een paar opties ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #67 Gepost op: 30-12-2013, 03:08:25 »
Ze zeggen wel eens, pijn is fijn ::pinokkio::
Ik kom stemmen voor de eilandraad.

Deze stem doet toch wel een beetje pijn. Ik ga stemmen op iemand met wie ik graag het spel speel. Wij hebben elkaar geholpen in de 1e fase. Sterker nog, ik denk dat mijn hulp bij de jury clue proef hem misschien wel de samensmelting ingeholpen heeft.

Maar ik moet nu keuzes maken. En als ik dan moet kiezen, kies ik voor mezelf. Ik ga een richting kiezen waarvan ik denk die me het verst kan brengen. Het is een risico, maar eentje die ik moet nemen.

Mijn stem gaat deze ronde naar diegene, van wie ik denk dat hij mijn allergrootste concurrent is, als het op een finale aan zou komen. Populair in de polls, ligt goed bij iedereen, is goed in proeven en had met stip de allerleukste schaduwaccount van het spel.

Pfff.....

God forgive me, maar mijn stem gaat naar ER crew collega Lukie4::sorry::
Ldhmolletje houdt niet van onbekenden:
Hi Dennis,

Mijn stem gaat na rijp beraad naar... Catshee! Onbekend maakt onbemind? Nee, dat niet, maar niemand weet wat van hem te verwachten. En nu met die verdwijnmunt kan hij maar beter zo snel mogelijk van het survival-eiland verdwijnen richting Nederland.

Groetjes, Erik
Oh tot nu toe was Nieky een zacht ei:
Lets get rough

Ik stem op lukie . Hij is veel t e goed enpopulair
Das wat ze jouw willen laten denken hé lukie
laat catshee maar afscheid nemen dan.

Mijn stem gaat naar hem

en mijn complotgenootjes liggen op zaterdag te lang in bed. Geen kans meer op overleg gehad :(
De eerste keer dat de powerplayers verdeeld zijn:
Hey D*N,

Ik stem op Catshee.

Groet,
MC
kusje waarop?  :-X
Het was alleen omdat je te goed was Lukie. En ik bij hillo hoor  ::hug::

En stiekem verheug ik me ook op je knorrigheid  ;D.

Gelukkig had je een fijn laatste avondmaal met Dolfie. :)

Kusje erop



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #68 Gepost op: 30-12-2013, 03:11:16 »
Daisy verklaart zich nader:
Even biechten om mijn stem te verklaren. ::)

De afgelopen dagen is er veel gebeurd. Mijn PM box stond dagelijks vol met berichten en ik moest echt mijn best doen om geen PM's naar de verkeerde personen te versturen. Ik had PM's van de Hillo/Nieky/Robbie/Pjotr groep (ik noem het even het GroepsPM complot), de Powerplayers (Hillo/Nieky/MC), oud paars (Nieky/Lukie/MC), de Powerplayers zónder MC, en ook nog eens losse berichten van LdH, MC en Nieky. Maar volgens mij is het goed gegaan. ::zweet::

De meeste berichten heb ik uitgewisseld met Nieky. Nieky en ik willen samen verder komen in het spel. Maar met z'n 2en redden we het niet.

In de communicatie van de het GroepsPM complot kwam al snel Lukie4 naar voren. Hillo wilde hem kwijt omdat ie een sterke en populaire speler is en Robbie en Pjotr gingen (niet heel verrassend) mee. Vermoedende dat hillo ook catshee wel op Lukie zou krijgen, hadden Nieky en ik weinig keuze, behalve om mee te stemmen. Als wij de boel zouden saboteren en samen met LdH, Lukie en MC op iemand anders zouden stemmen, zou het waarschijnlijk snel bij ons gezocht moeten worden. Toch vond ik het zeker geen makkelijke keuze, aangezien ik bij een stem op Lukie de kans liep wantrouwen te krijgen van LdHmolletje, MC en uiteraard Lukie zelf.

Maar uiteindelijk ben ik dus meegegaan in een stem voor Lukie4. Natuurlijk had ik nog mijn stem kunnen veranderen, maar het had Lukie niet gered en zoals eerder geschreven, had mogelijk wantrouwen bij Hillo opgeleverd. En ik heb er zelf voor gekozen om deze stem uit te brengen. Dus klagen mag ik niet.

Ik voel me nu een beetje de Jan van het spel, met een vleugje Geza. :-X Alleen hoop ik wel iets verder te brengen dan deze heren. Ik loop iig niet te koop met het feit dat ik dubbelspel heb gespeeld. Lukie4 stuurde een PM naar oud paars wie er had gelogen, maar in feite zijn het er dus twee. LdHmolletje heeft me bericht dat hij dit totaal niet zag aankomen. Ja, ik ook niet. ::hypocriet::. Alleen MC heeft nog niet gereageerd. Ik ben benieuwd of ie iets door heeft.

Nu gaat het spel verder. Hillo, Nieky en ik willen met de Powerplayers naar de laatste 4 en dat betekent nu dat we het enige duo nog uit het spel uit elkaar moeten trekken: Robbie en Pjotr. We hebben 5 stemmen nodig en wij zelf zijn met 4. Ik ga proberen LdHmolletje ook die kant op te duwen (wil hij nog wraak nemen?) en dan zijn we met 5. Alleen MC moet nog even reageren. Hopelijk wil hij mee. Hij was niet blij dat Nieky en Hillo voor Lukie gingen, maar ik heb 'm al gezegd dat meegaan voor Robbie of Pjotr (ook deels afhankelijk van immuniteit) onze beste optie is om verder te komen. Immers, als één van hen eruit gestemd wordt, hebben de Powerplayers een meerderheid. En met munten die langzaam in het spel komen kan dat handig zijn.

Ik denk dat ik achteraf wel iets uit te leggen heb aan enkele mensen, maar goed, dat is een zorg voor dan. Nu maar afwachten wat voor leuke muntproef Schulz in gedachten heeft, want de immuniteitsproef is iig al niets voor mij. Maar goed, ik verwacht dit rondje geen immuniteit nodig te hebben, dus wat dat betreft komt de slaapproef op het perfecte moment.

Vanavond maar weer eens kijken naar mijn fanclub, die heb ik een beetje laten versloffen de laatste dagen. :-[

::zwaai::

Nieky is weer eens aan het nadenken niet doen, is slecht voor je
Ik ben gewoon niet creatief genoeg voor die fanclubs  :\'(

En Nieky is bang dat de eerste finaleplek op basis van een fanclub vergeven wordt... :(

Stom spel  ::)
De slaapproef is te zwaar voor sommigen:
D*N,

Die slaapproef lukt niet, ik kan me niet permitteren moe op mijn werk te staan :-\\

 ::zwaai::
Andreas
Daisy kan gaan stoken!
Ik heb een stokermunt gewonnen. Ik ben er héél blij mee, dit is dé munt die ik wilde hebben.

Echter was het de laatste dagen wel een stuk rustiger van het Pjotr/Robbie front. Hillo begon te vrezen dat catshee wel eens contact opgenomen kon hebben met Robbie en dat is dus gebeurd.

Eens kijken wat er nu gebeurd. Met m'n munt ben ik nu direct target nummer 1. Als ik 'm inzet hoeft er niks aan de hand te zijn, maar ik vind het vreselijk zonde om 'm direct in te zetten. Hij kan errug handig zijn als we nog maar met 5 zijn. Maar goed, dan moet ik natuurlijk er nog wel in zitten. Ik heb geen zin in een enkeltje moeras. Ze hebben al genoeg bomen daar...

Het wordt goed nadenken de komende dagen.
 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #69 Gepost op: 30-12-2013, 03:12:49 »
Tijd voor chaos! Catshee gooit een bom in het spel:
Oh d*n, er is zo veel aan de hand ineens! Ik zal het je allemaal wel eens forwarden als ik weer op een pc zit, maar er lijkt vanalles te bewegen.

Ik was dus samen met Pjotr, hillo, Daisy en Nieky. Hillo had mij eerder al toevertrouwd dat hij ook een dealtje met catshee on the side heeft. En gisteren stuurde catshee out of the blue ineens zijn allereerste pm ooit naar mij en naar Pjotr, met als titel Geschokt!
Daarin stond dat hij hillo niet vertrouwde en niet meer naar diens pijpen wilde dansen. Dat hillo-Daisy-Nieky een powertrio is dat uit elkaar gerukt moet worden en dat we dus op Daisy moeten stemmen.

Waarom stuurt ie dat ineens naar Pjotr en mij?
Zit hillo er misschien voor iets achter, dat ie gezegd heeft van he catshee stuur zo eens een bericht naar Robbie en Pjotr, misschien overtuigt dat hen om Daisy weg te stemmen. Daar had ik op zich niet veel overtuiging voor nodig, dat had hij ook gewoon zelf kunnen vragen. Daisy is namelijk inderdaad een sterke speler waar je voor moet oppassen. En in mijn ogen zijn zij inderdaad wel een powertrio. Ze hebben heel de tijd samen in hetzelfde team gezeten. Pjotr en ik hebben alleen met elkaar in een team gezeten. Dus in onze alliance van vijf, zouden wij uiteindelijk met de minderheid zijn. Dus ik zou meteen iemand van het powertrio wegstemmen!
Maar nu heeft hillo ook bekend gemaakt dat daisy mij of catshee er uit wil stemmen, samen met LDH en MC. Of het waar is weet ik niet, misschien een extra smoes om Daisy eruit te stemmen. Anyway, ik heb uiteindelijk aan catshee, hillo en Pjotr laten weten dat ik best met hen gewoon verder wil, als een nieuw pact. Dan zijn we sowieso nog maar met vier ipv met vijf.
Maar om toch te verifiëren of MC me er inderdaad wil uitstemmen, heb ik hem net ook gecontacteerd en gevraagd of Daisy mij onder leiding van Daisy nou écht gaat uitstemmen. Ik heb gezegd dat hij moet uitkijken, want dat de wind enkele weken later zomaar kan keren en hij zelf dan het slachtoffer wordt. Daisy staat niet voor niets op nummer 1 in de ranking!

En toen bedacht ik me ineens dat ik hem kon overtuigen om in een ander verbond te stappen, met gebruik van de RN Ranking. Daisy staat er op 1, Nieky op 3 en hillo,staat ook in de top tien. Wij, de kneusjes, komen pas op 23, 24 en 37. Dus heb ik voorgesteld of het niet tijd wordt voor een revolutie! Dat wij vijf ons tegen de powerplayers keren en hen er uitwerken! Een verbond, gebaseerd op onze eigenste ranking! Ik hoop dat hij dat ook een goed idee vindt, want daar heb ik eigenlijk echt wel zin in! Dat zou zo gaaf zijn als de powerplayers er één voor één uitvliegen!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #70 Gepost op: 30-12-2013, 03:13:14 »
Hij heeft door dat het een groot risico was om te doen:
Chaos... Truthbombs...

Heb ik de reset-knop gevonden of heb ik mijn eigen graf gegraven? Misschien wel beiden? Who cares? Ik heb plezier gehad ;D

Dus ik vertelde al over mijn vermoedens van een verbond tussen Nieky en hillo. De "conspiracy-theorist" in mij kwam met nog gekkere ideeën: een powertrio tussen Nieky, hillo en Daisy. Zijn daar aanwijzingen voor? Ja. Klopt het? Geen idee. Is het een leuke theorie?


Tegelijkertijd kreeg ik van hillo en Nieky te horen dat het plan was Pjobbie op te breken en Robbie eruit te stemmen. Zij wilde mij er namelijk uitwerken. We hadden alleen Daisy nodig (bewijsstuk 34c). Ik begon echter het gevoel te krijgen dat ik heel erg laag hier op de totempaal stond en besloot daarom maar te gaan voor een tegenaanval.


Ik presenteerde mijn powertrio-theorie aan Pjobbie en vertelde ze ook dat hillo tegen een van ons aan het liegen was. Ik vertelde ze ook dat dit mogelijk de laatste kans was om dat op te breken en dat op Daisy stemmen misschien een idee was. In principe liet ik hier alle controle varen maar Robbie besloot mijn verhaal aan hillo te laten zien en eindelijk biecht hillo de waarheid op (of iets in de buurt daarvan :P).


Robbie, Pjotr, Nieky, Daisy en hillo hebben namelijk een verbond en wilde mij eruit stemmen ::oink:: Maar Daisy wilde eigenlijk met MC, hillo, Nieky en mij Robbie eruit stemmen ::oink:: Verder wilde hillo ons beiden niet kwijt en had hij het gevoel dat hij in een lastige positie zat aangezien hij zowel met mij als Robbie close was.
Uiteindelijk wordt Daisy als queen-pin aangeduid (aangezien zij ook sterke contacten heeft met ldh en MC) en is er de suggestie om met zijn vieren op Daisy te stemmen. Ik zou mijn munt dan inzetten op Daisys stem.

Nu Robbie immuniteit heeft gewonnen lijkt het dat het mij of Daisy zal worden en uit de pm's die ik vanochtend heb ontvangen lijkt het erop dat ik het ga worden. Pjotr lijkt minder enthousiast dan gister en hillo weet het ook nog niet goed. Dan blijf ik dus het doelwit van de week.


Ik heb natuurlijk hoop dat het gaat lukken en heb ze laten weten dat ik sowieso ga stemmen op Daisy en mijn munt op haar inzet. Ik hoop ze daarmee te dwingen om met mij mee te stemmen aangezien dit dan hun enige kans zou zijn om haar er nog uit te stemmen. Als ze het niet doen zal mijn stem en munt iig aan haar suggereren dat er iets van een plannetje tegen haar was gemaakt en kan ze met MC en ldh in haar pocket en haar stokermunt de macht makkelijk grijpen.

Dus als ze het niet doen...


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

We zullen zien. Als dit mijn laatste biecht word heb ik in ieder geval plezier gehad ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #71 Gepost op: 30-12-2013, 03:16:02 »
MOLcrazy is een mol, Daisy speelt hard spel en ze vertrouwt robbie voor geen meter zo te zien.
Ik kom stemmen voor de eilandraad.

Ik stem op catshee.
Ik zet tevens mijn stokermunt in op Robbie, waardoor die ook op catshee stemt.

Even een biechtje erbij. Er wordt de laatste 48 uur keihard spel gespeld. En dat vind ik niet erg, want ik doe er net zo hard aan mee. ;D Iedereen liegt en bedriegt er op los. MC speelt gelukkig voor mol (dat kan ie goed) en brieft allen info van Robbie door naar mij.

Ik hoop dat hillo woord houdt en op catshee stemt (ik denk dat nieky en MC dat sws doen) en dat vooral. LdHmolletje niet op mij stemt. En waar ik bij de vorige biecht nog twijfelde om mijn munt te gebruiken, doe ik dat nu allang niet meer. Ik moet wel om mezelf te redden, ik vergeef het mezelf nooit als ik door het niet inzetten vd munt eruit vlieg.

Nou ja, anders ga ik gezellig Lukie en Bjorrn gezelschap houden in het moeras. Volgens mij weet Lukie nog steeds niet dat ik het vorige rondje op m gestemd heb.  :-[

 ::zwaai::
Volgens Hillo maakt Catshee de klassieke survivor fout:
Wat een fantastische ronde dit! Er is zoveel gaande en bijna iedereen is dubbelspel aan het spelen. Het plan was Pjobbie opbreken, maar catshee wilde perse gaan klokkenluiden, wat hem nudenk ik zijn plek in de groep gaat kosten. Het mooie is: er is zoveel paranoia overal, dat daisy ook haar munt inzet. Toch weer een zorg minder! Het zal mij ook ergens niet verbazen als catshee gewoon unaniem vertrekt nu, toch zonde want ik wilde best ver met hem samenwerken, maar door naar Pjobbie te stappen liet hij eigenlijk aan iedereen zien dat hij niet te vertrouwen is. De klassieke survivor fout! Catshee deed een Candiceje :P

Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik stem op Catshee ::jaja::
Kijk Catshee, Nieky heeft wel een bijnaam voor je:
Ik stem op catshee allias de verklikker

stom catshee... ik en hillo wilde echt een heel eind met je komen :(
Catshee speelt zijn verdwijnmunt en verdwijnt zelf van het spelersveld:
Volgens mij had ik in mijn fanclub het laatste avondmaal moeten organiseren ::rofl::

Maar goed, ik  heb gezegd dat ik op Daisy zou stemmen en mijn munt op haar stem inzet dus:

Ik zet mijn verdwijnmunt in op de stem van Daisy.

En ik stem op Daisy.



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #72 Gepost op: 30-12-2013, 03:19:33 »
Daisy haar munt is voor niets ingezet en ja dat was de bedoeling:
Naar het schijnt mijn munt voor niks in gezet. Zou dat het plan geweest is? Of word ik paranoia?

Het is nu een groot complotten en lieg en bedrieg spel geworden, eens kijken wie dit het het langste volhoud.

Nu wachten op de uitslag.
 ::zwaai::
Robbie wil nog steeds van de sterke spelers af:
Ik stem helaas op catshee. :(
Niemand durft mee te gaan tegen de grote spelers Daisy, Nieky en Hillo, die allemaal in de top tien in de RN Ranking staan, dus heel goede, sterke spelers zijn. Maar niemand, behalve Pjotr en catshee wil zijn ogen open doen.

Dus wordt het nu catshee. En volgende keer zal ik of Pjotr het we lzijn en daarna MC en LDH en staan Daisy, Nieky en Hillo weer heel erg onvoorspelbaar in de finale.

Grow a pair, people!

Dag catshee!  ::zwaai::

Lukie4 doet ook protesteren in het moeras, alleen met minder overtuiging:
protest werkt zeker niet ?
Nieky wil zeker niet naar die enge mensen in het moeras
Oke, lang geleden dat ik gebiecht heb, veel bij te praten

De verhoudingen lagen volgens mij zo volgende aflevering met groepjes waar ik inzat

Catshee-hillo-Nieky ( 3 musketiers )
hillo - Nieky ( Final 2 )
Daisy - hillo - Pjotr- Robbie - Nieky ( Samensmeltingscomplotje )
Pjotr - Robbie ( Final 2 , Ook wel Pjobbie genoemd )
Daisy - MC - LdH
Nieky - Daisy - MC - Hillo ( powerplayers )

Situatie : Wij willen Robbie eruit, maar Catshee verraad ons :O
Hillo moet als brugman lullen met iedereen, ik houd me expres buiten schot.
Wij vinden catshee allemaal stom, die verraad ons...
Met Pjobbie hadden we al afgesproken om op Catshee te gaan, catshee gaat eruit..

Maar ondertussen is er complot : Ldh-Pjobbie - MC ontstaan. Deze targetten mij en hillo :O

En we zijn er iets te laat achter gekomen dat ze ook echt op catshee gingen, dus Daisy's stokermunt er voor niks uitgespeeld. Stom

Nu ben ik in een ronde waar ik niks van kan (film) target. Opzich nog geen probleem, want ik heb nog 3 vriendjes.

Wat kan er fout gaan ?

1) Vervelend muntje. Maar eigenlijk kan alleen de stokermunt genoeg vervelend zijn, want ik heb nog 0 ( ja knap he ) tegenstemmen gehad in het spel en Robbie meer, dus kan 4-4 worden = Robbie exit.

2) Daisy of MC of Hillo doet niet lief. Ik vertrouw ze inmiddels geen van allen 100 %, dus dit wordt linke soep :(. Maargoed ik kan eigenlijk niks meer doen dan hopen.

3) Ik sterf een tragische dood waardoor ik Survivor niet kan afmaken.

Nou ik ga weer schooldingen doen, stress enzo,...
En ik wil nog even blijven. In het Moeras loopt een knorrige meester, een kinderachtige ajacied en een op wraak beluste Tarantino-fan rond

Ik kijk wel uit. Robbie mag die kant op. Niet ik ;(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #73 Gepost op: 30-12-2013, 03:25:38 »
Nieky zijn beslissingen veranderen per seconde:
Oooh een beslissermunt, die lijkt me niet zo heel belangrijk deze ronde...

Hillo wil Daisy weg, maar ik wil dat niet :(
Wanneer heeft hij het nou door
Als hij deze ronde met Pjobbiemolletje op Daisy stemt ( wat nu weer in plan is ) dan ben ik bang dat hillie en ik de volgende zijn ( met name ik ). Dus dat wil ik niet

En de kans bestaat dat hillo op Daisy stemt, en Pjobbiemolletje gewoon op mij en ik er dan wel uit ga met een belissermuntje ofzo

Mss toch wel belangrijk  ;D

Hoeveel mazzel kan een mens hebben met deze kaarten!

Bedankt D*N. :-*
:-*

ldhmolletje gaat films doen in zijn fanclub:
Hi Dennis,

zou je mij (als het kan voor morgenavond) alsjeblieft willen vertellen wat jouw favoriete film is, en ook kort uitgelegd waarom? Als ik namelijk van voldoende juryleden een reactie heb zal ik die films in mijn filmhuis gaan tonen.

Alvast bedankt, groetjes, Erik

Nieky weet het weer eens niet (it gets old soon)
Beste biechtstoel, ik weet het echt niet meer :(

Hillo wil met Robbie en mij en Pjotr Daisy er nu uit gaan stemmen omdat hij bang is dat Daisy ons gaat naaien, maar ik denk dat helemaal niet. Wel is ze natuurlijk megasterk , wint nu weer een muntje..

Maar ik wil niet zoooo onaardig zijn. Ik bedoel tot nu toe vallen echt grote messen in ruggen wel mee ( hoi Lukie ) en ik wil dat zo houden anders win ik de finale nooit..

Maar ga ik een finale van Daisy winnen ? Waarschijnlijk niet

Dus om echt te winnen is het misschien wel het slimst, maarja krijg ik nog meer hateerz, en kan ik na dit jaar niet meer normaal meedoen denk ik ::)

Ik stem eigenlijk liever Robbie eruit want die is ook gevaarlijk, maar dan wordt hillo boos

En oja ik was ook nog target. Misschien doet Robbie dit wel om de boel bij ons verdeeld te maken en vlieg ik er daardoor juist uit. Ik vind dat bloedlink :(

Dus ik hoop eigenlijk dat Daisy gewoon immuniteit wint morgen, alle zorgen weg ::)
Dan gaan er hopelijk gewoon 4 stemmen op Robbie komen en gaat hij lekker vakantie vieren in India

Doeei stomme biechtstoel van een stom spel

Nee ik zou hem niet snel afhandig laten maken want je hebt hem nodig in het moeras ::)
Muntje nr 2  ::boogie:: En dit keer laat ik me niet zo makkelijk afhandig maken.

Ik kijk vol spanning uit naar de eilandraad. Iedereen zal nu open kaart moeten spelen. Immuniteit kan cruciaal zijn, ben benieuwd wie de meeste filmkennis heeft (ik waarschijnlijk niet).
Daisy wil Hillo weg, maar Nieky is verliefd op Hillo dus gaat wraak nemen op Daisy:
Daisy gooit haar eigen ruiten in

Ik twijfelde nog super erg. Robbie is te popiejopie
Maar daisy ook, en ze pmt nu tijdens jeopardy dat ze hillo eruit wil met LdH en MC
Dat is niet zo slim
Nu heb ik een excuus  ::jaja::

Kiezen voor de bad side ( robbie en Hillo ) of voor de goeie die nu ook bad worden ( Daisy MC )

Nog even denken, maar ik ben er denk ik uit...

Enneeee

Aangezien iedereen me na dit jaar haat, wil ik solliciteren als co-presentator voor volgend jaar

Naast Schulz natuurlijk  ;D

Ik hou van je hoor Dennis  :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #74 Gepost op: 30-12-2013, 03:28:12 »
Lieve arme Lukie weet van niets:
Lukie pmt me goede antwoorden, wel te laat, maar dan nog  ::rofl::

Hij denkt echt dat ik hem niet weggestemd heb  ::hug::
Drie keer raden wie er wint Daisy?
Dit spel is niet goed voor me ...

Ik hoop stiekem dat hillo niet wint ... meer uitleg volgt later.

 ::zwaai::
Huilbiecht van Nieky waarin ie nog meer huilie huilie doet:
Ik hoop trouwens dat mijn biecht net duidelijk was ::)

Even alvast een sorrybriefje voor achteraf

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry Daisy, ik vond dit echt niet leuk
En eerlijk gezegd was ik steeds meer geneigd om gewoon op Robbie te stemmen en ik hoopte dat je immuniteit zou winnen. Dan maar met het risico dat jij me zou naaien met LdH en MC in je zak of door je verslagen te worden in de finale

Nu wordt Robbie de grootste concurrent voor hillo en mij, en ik vond hem net zo gevaarlijk eigenlijk...

Maar jij kwam tijdens jeopardy al met het plan hillo eruit te stemmen. En ik blijf altijd trouw aan primaire complotten. En hillo was mijn allertrouwste complot. Daarna jij. Dat meen ik echt, daarom had ik ook niet op je gestemd als je hem niet had genoemd, of als ik zelf niet in gevaar was geweest.

Jij kan dit soort spel achteraf ook wel waarderen denk ik, maar lees je pm's maar eens na, volgens mij heb ik nooit een final-2 met jou benoemd. Dat heb ik met hillo wel 2000x gedaan...

Hillo en ik willen nog een keer samen knallen in een spel, en dat gaat nu ten koste van jou. Dit is nog lulliger dan Lukie vorig jaar, maar ik zat in een spagaat. Hillo links en jij rechts, degene die elkaar eruit wilden.

Dat was al heel vroeg in het spel duidelijk. Van beide kanten bleef ik maar pmmetjes krijgen dat jullie elkaar niet vertrouwden. En ik zat in de luxe(?) positie dat ik jullie beide echt vertrouwde. Nu is het moment gekomen dat ik kant moet kiezen

En ook al heeft hillo nu immuniteit en willen we op Robbie gaan, het idee is voor mij reden genoeg. Wie weet zet dat idee volgende week wel door en gaat hillo of ik er dan aan. Waarschijnlijk was het dan hillo geworden, dus voor mijn gemoedstoestand is het stom dat ie nu immuniteit wint, dan voel ik me wel schuldiger. Maar we wilden samen naar de finale. Nu op Robbie stemmen, is eigenlijk een stem tegen hillo bij een volgende eilandraad , zo zie ik het nu

Wat ben ik toch zielig he D*NNIE :(
En een chaos biecht:
Ik word echt geeeek van al die groepspmmetjes

Ik heb een groepspm met

Robbie-hillo-Nieky
MC-hillo-Daisy-Nieky
Robbie-hillo-Nieky-Pjotr
Robbie-Hillo-Nieky-Pjotr-Daisy
Nieky-Daisy
Nieky-Hillo
Nieky-Daisy-MC
Nieky-Hillo-Daisy

In elk pmmetje gaat het nu over de stemming aaaaargh

Chaos, chaos overal
Daisy zet alles op een rijtje:
Even een extra biechtje.

Ik ga alles wat ik weet maar puntsgewijs opschrijven, anders kom ik er ook niet meer uit.
- Er is een complot gestart Robbie/Pjotr/MC/Ldh tegen Hillo/Nieky/Mijzelf
- MC is een mol in dit complot en brieft info naar Hillo/Nieky/Mijzelf
- Het eerste plan van Robbie/Pjotr/MC/Ldh was stemmen op Nieky of Hillo, met eerste voorkeur Nieky
- Vandaag kreeg MC eens een PM om 2e keuze te veranderen van Hillo in mijzelf
- Dit kan vanwege de munt die ik heb gewonnen, maar we vertrouwen nu Hillo niet meer, hoe close is hij met Robbie? Volgens MC was het plan van Hillo/Robbie in begin van het spel Ycaris, Jann en Nieky wegspelen. Ze zijn al een aardig eind.
- Ik heb Nieky benaderd (tijdens Jeopardy!) om misschien hillo weg te stemmen. Nieky zegt geen nee, maar wil Jeopardy afwachten.
- Hillo wint immuniteit en plan kan de prullenbak in.
- MC, Niek en ik gaan nu op Robbie stemmen, maar we twijfelen aan de stem van Hillo. Als ie niet meestemt, ligt Nieky eruit.
- Om zeker te zijn dat Hillo niet dubbelspel speelt, gaan we nu proberen LdH over te halen om mee te stemmen
- En ik heb nog even een extra joker in gezet (dit weten Niek en MC niet): Lukie4. Ik had hem in de samensmelting geholpen, dus heb 'm nu om een wederdienst gevraagd. Ook Lukie4 gaat LdH vragen om op Robbie te stemmen. Ik heb Lukie4 vertelt dat LdH niét op hem gestemd heeft. (Hij weet nog steeds niet dat ik de 6e persoon was  :-[ )

We zullen zien waar dit heen gaat. Als Nieky weggaat, ben ik de volgende.
Mijn officiële stem komt nog.

::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #75 Gepost op: 30-12-2013, 03:31:02 »
Hier begint de vage reeks biechten van Molcrazy:
Pfoe, hoeveel dubbelagenten zijn er in dit spel ...

 ::zwaai::
MC
Happy hillo gets to blindside :)
Dit wordt weer een prachtige blindside hoop ik! Het wordt tijd dat de powerplayers (alliantie van Daisy, MC, Nieky en mij) zich tegen elkaar keren, want met z'n allen naar de finale lijkt me niet slim voor mijn spel. Dit plan heb ik al vanaf de start en deze week moet het wel gebeuren want anders krijgen daisy en mc de overhand, maar het was nog behoorlijk lastig om Niek mee te krijgen. Overigens heb ik Robbie letterlijk het meesterplan in de mond gelegd door eerst mee te gaan in Niek targetten en dat vervolgens subtiel te buigen naar Daisy. Robbie die denkt dat hij twee rivalen samen brengt. Niet wetende (wel kort vermoedende) dat we al vanaf dag 1 samen zijn :P en nu heeft hij het idee dat hij met het plan kwam om Daisy te lozen, terwijl ik me bijna de puppet master voel  ::hypocriet::

Anyway, Daisy is wel ook een sterke speler, want zij zag ook heel goed in datdut het moment is de powerplayers op te breken, precies zoals ik al voorspelde, dus heb ik snel Robbie en Pjotr geregeld en zodra Daisy (biatch dat ze is :P) mij targette, was ook Niek eindelijk overtuigd! Gelukkig heb ik immuniteit, dus als het toch allemaal heel abders gaat lopen ben ik in ieder geval niet het slachtoffer, maar ik denk dat dit gewoon een van de grootste moves dit seizoen wordt: de blindside van Daisy. Want volgens mij ziet ze dit écht niet aankomen, met MC en LDH in haar zak en toch vast wel hillo òf Niek die met haar meestemt. Helaasch!!

Ik stem op Daisy!

lalalalalalalalallalalalalala
ik weet het niet meer  ::bravo::

Wat ben ik toch weer briljant om mezelf in deze positie te verwikkelen
Robbie-Daisy-Robbie-Daisy-Daisy-Daisy-Robbie-Robbie-Robbie-Daisy-Robbie-Daisy-Daisy

Zucht
Volgens mij stuurt MC perongeluk een fout berichtje in onze groepspmmetje

Of hij spreekt raar in de derdepersoon enkelvoud waar ik bij ben  ;D

Maar ze vertrouwen me dus niet helemaal ?
Heb twijfels geuit bij hillo, Die kwam met zijn overtuigingskracht superduidelijk over....

en

en

en

Daarin werd ie wel en beetje gefrustreerd volgens mij....

en

Toch weer vriendjes :D

Ondertussen in Nieky's hoofd : * Daisy Daisy Daisy Daisy Daisy Daisy Daisy Daisy - RObbie RObbie Daisy
Robbie , Daisy , Robbie , Daisy , Robbie , Daisy

Kutspel, kan niet eens slapen  :\'(

Dit wilde ik dus juist niet he, dit jaar , van die vorig jaar taferelen waarin ik me te bedreigd,fanatiek en schuldig voel :(

nee dit houdt echt nooit op  ::) ::) ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #76 Gepost op: 30-12-2013, 03:34:30 »
Ldhmolletje stemt met Daisy en Molcrazy op Robbie:
Hi D*N,

Man wat wordt er gekonkeld, het lijkt wel alsof iedereen met iedereen een complot lijkt te hebben. Maar goed, dat hoort erbij .lijkt mij. Dat maakt het echter wel moeilijker om een keuze te maken. Alhoewel... degene waar mijn stem naartoe zal gaan lijkt een echt dubbelspel te hebben. Tegen de een zegt hij dat we toch echt voor Nieky zouden moeten gaan, tegen de ander echter dat ze vooral op mij zouden moeten gaan. Nee, dat doen we dus niet. Een voordeel kan ook zijn dat ik ook met anderen contacten heb dit spel... Hopelijk ziet hij het niet aankomen dat mijn stem naar hem toe zal gaan; hopelijk ook doen Nieky, Daisy en MC wat ze hebben toegezegd, en vliegt deze gevaarlijke speler eruit... Mijn stem gaat naar... Robbieazerty!

Groetjes, Erik
Nieky is eruit en geeft toe dat hij het slaafje van Hillo is ::zweep::
Breaking bad

In de hoop dat Pjotr Rpbbie en LdH niet liegen en stiekem tegen mij gaan...

Ik stem op Daisy

Hillo wat zul je trots op me zijn....

Ik ben niet trots op mezelf :(
Maar het was een keuze tussen Daisy en hillo....Aangezien daisy hillo eruit wil. En een muntje heeft voor de volgende keer....Dus dan ging wss hillo.

En met hem ben ik een final 2

hillo zegt dat de volgende ronde goedkomt
En ik ben t slaafje en mag t cuile werk doen.
Ach wel kinky :p

Ik ga nu snel rennen

Wat ben ik een lul
Of de lul dat kan ook...
Altijd Ldhmolletje de schuld geven:
Als de uitslag er staat voelt het nog stommer  :-X
Ach, ik ben iig deze ronde niet genaaid :D
En nog steeds geen stem tegen
Laten we ook maar eens ergens blij om zijn :)

Leuk spel

En nu ga ik rennuuuuuh



Of kan ik heel misschien nog LdH de boeman toespelen ?


Daisy wordt weggestemd en gaat verder in het moeras:
Ok...

Beaten at my own game....

Goed gespeeld.

Maar goed, dan maar via het moeras naar de finale. Gaat nog een hele klus worden, maar dat zien we dan wel weer.

 ::zwaai::

didn't see that one coming did ya?
shit, de fanclubs tellen nu al, dus immuniteit gaat lastig worden,

Maaaaaar volgens mij tast iedereen nog in het ongewisse waar die laatste stem vandaan komt...
Ik heb echter al voorzorgsmaatregeltjes genomen ;)

1. Pjotr ontzettend gepaaid : ik wil met jou naar de finale, is zooo knap wat je doet!! Als MC en LdH dan overstappen, dan kan Pjotr ze mss naar hillo sturen. Ook niet ideaal, maar beter als naar mij.

2. Hopelijk nog wat stemmers van Robbie afpakken. Jann wilde al naar mij overlopen geloof ik ( zit in zijn bloed he )... Hopelijk kan ik Bjorrn nog paaien, of Lukie.

3. Ik ga aan LdH vragen of die laatste daisystem nou van hem of van MC komt. Misschien dat ik die 2 tegen elkaar beetje kan opzetten

4. Ik vlieg er hopeloos uit.

5. Pjotr en Robbie blijven loyaal en we stemmen MC of LdH eruit en is de spelleider ook weer blij...

Wat een opties XD


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #77 Gepost op: 30-12-2013, 03:37:09 »
Swifty haar pm naar drie kandidaten na wegstemming van Daisy:
Hallo heren

Ik stuur dit aan 3 kandidaten, en aan presentator D*N, maar omdat ik als buitenstaander natuurlijk niet 100% zeker weet of jullie samenwerken doe ik het in BCC. Ik wou even en complimentje geven over jullie spel in Survivor, tactisch zijn jullie heel goed bezig. De ene verrassende Eilandraad na de andere, nice! Leuk om te volgen, ook als jurylid  ;D maar de anderen zullen jullie nu toch ook wel doorkrijgen?

 ::bravo::
Marleen
Nieky biecht het te snel op bij Daisy:
Oeps, Daisy dacht dat LdHmolletje de saboteur was. Misschien was opbiechten toch niet zo slim , alhoewel dit voor een finale meer sympathie oproept...

Ik ben benieuwd , misschien was het dom. Misschien ook niet...

Pjotr heb ik beïnvloed. Blijf vooral lekker veel kletsen met hem, hopelijk gaat die deze aflevering da nniet op mij stemmen

LdHmolletje heb ik een deal mee , dat we niet op elkaar gaan stemmen. Benieuwd wat het waard is , maar beter dit dan niks.

Zucht, wat een spel  ::ohno::
Daisy had nooit op Nieky gestemd:
The day after ...

Vier stemmen tegen. Robbie, Pjotr en Hillo viel te verwachten. Echter de stem van Nieky had ik nooit verwacht. Ik ben echt officieel geblindside.

Ik ben niet boos, ik ben niet teleurgesteld, want ik heb het zelf ook hard gespeeld en dan neem je altijd een risico. En dan kan dit gebeuren. Ik denk alleen dat Nieky de verkeerde beslissing heeft genomen. Want ik zou namelijk nooit op hem gestemd hebben. En dat heb ik hem ook verteld. De tijd zal het leren voor Nieky of ie goed gegokt heeft. Want op dit moment is het spel één grote gok.

Nu alle kaarten op tafel liggen, heb ik MC ook over mijn dubbel spel verteld en uiteraard Lukie ingelicht over mijn stem op hem. Ik ga nu verder in het moeras. En ik wil zeker nog naar de finale. Het zal lastig worden, maar zolang het nog kan, ga ik niet opgeven. En ik zou het biechten ook gaan missen. ;D It ain't over, until it's over!

::zwaai::



Drie keer raden wie er immuniteit wint nieky? ::)
Boemtjikawawa

MC wil ook richting Pjobbie stemmen  :-X

Pleaaaase Robbie, haal geen immuniteit  ::love::
Maar Pjotr eruit kan ook wel handig zijn, want die gaat veel voorkeursstemmen krijgen in de finale misschien  ::jaja::
Maar die zal weer bozer worden als ik hem naai:P

Misschien toch maar LdH of MC eruit...

Ach in the end ga ik probably zelf en win ik niks xD
Ze zijn opeens zo wraaklustig geworden ook in het moeras. Ik schatte Daisy en Lukie in als mensjes die tacktiek konden waarderen

Kan in de finale nog wel komen

Als ik die haal....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #78 Gepost op: 30-12-2013, 03:39:30 »
Molcrazy vage biecht nummero 2:
Some players are way in too deep ...

 ::zwaai::
MC

Is het niet beter om '... are in way too deep' te zeggen? :-\\
Nieky ziet zijn plan in het water lopen:
Gaat helemaal mis dit
Robbie gaat immu winnen. Pjotr muntje

Gelukkig lijken LdH en MC pjobbie eruit te willen
Dus maakt niets uit
Alhoewel ik liever Robbie als Pjotr zag gaan maargoed

Robbie doet bij biechten:
Hoi D*N, ik had op 14 November al een stuk gebiecht en gezegd dat ik alles nog ging opsturen. Deze uitleg hoort dus eigenlijk nog bij die biecht toen (ik weet niet of je het chronoligisch gaat posten achteraf, maar just in case zeg ik dat er maar even bij dan kan je het daar nog bij zetten).

In die biecht zei ik dus dat ik en Pjotr out of the blue een allereerste pm van catshee kregen. Het eerste contact ooit en het was meteen een klepper van een pm:
Officieel zaten nieky, hillo, Daisy, Pjotr en ik in een verbondje dat ik gemakkelijkheidshalve "groepsPM" noem, want dat was de subject van de PM waar het allemaal mee begonnen is: Pjotr die een bende mensen bij elkaar trommelde om samen te werken.
Maarja... ik vermoedde dat Daisy ook met MC en LDH werkte en ik hoopte dat hillo mee aan mijn zijde stond. Daarbij was ik nog steeds aan het proberen om nieky en hillo samen te krijgen. Aartsvijanden die samen werken, dat zou niemand verwachten. En dus ideaal om daar bij te zitten. En daarom geloofde ik catshee's pm aan de ene kant ook niet echt, maar aan de andere kant zat er bij mij wel een beetje de schrik in dat als we zo door zouden gaan met groepsPM, Daisy uiteindelijk met nieky, MC en LDH een meerderheid tegen hillo, Pjotr en mij zou vormen. Nu, met catshee erbij, was het vier tegen vier, maar catshee had ook nog een munt. Dus dit had het ideale moment geweest om Daisy weg te krijgen, de spil tussen groepsPM aan de ene kant en de Daisy-LDH-MC samenwerking aan de andere.
Maar goed, was catshe wel te vertrouwen, met zo'n pm ineens? Ik besloot zijn pm te beantwoorden, met hillo in CC en het hun twee uit te laten vechten. Ook wel een beetje omdat de dramaqueen in mij wel van dat soot drama houdt.  ;D

(Wordt vervolgd, werd te lang)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #79 Gepost op: 30-12-2013, 03:40:02 »
Hillo verkondigde toen tegen catshee, Pjotr en mij dat in groepsPM de naam catshee was gevallen om weg te stemmen (wat ook waar was), maar ook dat Daisy namens MC mij probeerde weg te krijgen. Hillo had zowel met catshee als met mij een deal voor onbepaalde duur om elkaar niet weg te stemmen en ja, nu zat hij tussen twee vuren.
Ik geloofde hillo, zoals ik eigenlijk in elk spel altijd lijk te doen. Maar Pjotr trok hem toch in twijfel omdat hillo niet erg tegensputterde toen catshee in groepsPM genoemd werd om weg te stemmen en pmde dit ook naar hem. Hillo verdedigde zich door te stellen dat hij niet tegensputterde omdat hij zich dna niet populair zou maken in groepsPM. Hij voelde zich echter wel aangevallen omdat hij in twijfel getrokken werd en verklaarde niet meer te weten op wie te stemmen.
Catshee meldde dat hij Nieky als een soort king-pin zag, maar hillo antwoordde dat Daisy eerder de queen-pin was omdat zij ook nog LDH en MC achter de hand had. Exact wat ik ook dacht. Daarop kondigde catshee aan dat hij op Daisy ging stemmen en zijn munt ook ging inzetten. Hillo wist alleen nog niet of het voor hem handig was om daar in mee te gaan. En zelf was ik al helemaal het spoor bijster.

Dus ging ik voor nog wat drama zorgen en confronteerde ik MC en Daisy met het feit dat ik gehoord had dat zij plannen haden om mij weg te stemmen. MC reageerde ontwijkend met enkel "Ehm van wie heb je dit verhaal?". Hij zei dus geen ja of geen nee, duidelijk genoeg in mijn ogen. Daisy ontkende het gerucht helemaal.

Intussen begon het powertrio verhaal (Daisy-hillo-nieky) ook aan mij te knagen en probeerde ik bijna wanhopig om LDH en MC te overtuigen tegen dit trio in te gaan. Ik maakte daarbij gebruik van een link naar de RN-Ranking, waarin duidelijk te zien was dat Daisy en Nieky in de top 3 stonden en hillo in de top 10. Dat het dus drie sterke spelers waren waar ze voor moesten uit kijken en dat het sowieso gaaf zou zijn om hoger te eindigen dan die sterke spelers. Maar zij hadden daar geen oren naar en zagen het niet als een powertrio.

Hillo pmde me dat hij met groepsPM ging meestemmen op catshee om toch maar te laten zien dat groepsPM nog steeds solid was. Ik zag geen andere keuze, want als ik nu op Daisy zou stemmen, zou ik mee tot de minderheid horen en sowieso het volgende slachtoffer worden. En dus werd het unaniem exit catshee...

Daarna probeerde ik alsnog MC en LDH te overtuigen om tegen het powertrio in te gaan. Dan zou het nog wij vier (LDH, MC, Pjotr en ik) versus het powertrio zijn. Lukie won een opdracht in het moeras en Daisy en Nieky feliciteerden hem. Toen ik hem ook feliciteerde, postte hij iets van "ja van jou wil ik dat horen Robbie  ::hand:: ". Volledig in het spel uiteraard (hoop ik toch :) ), dus reageerde ik met dat ik inderdaad helemaal de enige was die hem eruit gestemd heeft. Daarop antwoordde Lukie dat ik de enige van "dat zootje ongeregeld" was dat hem kwam feliciteren. Dat betekende dus dat hij dacht dat Daisy en Lukie niet op hem hadden gestemd. En LDH en MC dus wel, terwijl dit duidelijk NIET zo was, want Daisy en Nieky hadden wel op hem gestemd samen met de rest van groepsPM. Het feit dat Lukie dus duidelijk dacht dat LDH en MC op hem gestemd hadden en Nieky en Daisy niet, gebruikte ik dus om hen ervan te overtuigen dat Daisy niet te vertrouwen was. Zij had Lukie overduidelijk laten geloven dat ze niet op hem gestemd had en zo kregen MC en LDH de zwarte Piet toegeschoven. Lekker dan, als zij met Daisy in de finale zouden staan, zou Lukie (als afgevallen kandidaten meestemmen op de winnaar) misschien al niet voor MC of LDH stemmen, omdat hij van de overtuiging is dat die hem eruit gestemd hadden.

LDH leek overtuigd te zijn, maar wou zich focussen op Nieky en niet op Daisy... Tja... natuurlijk niet, want hij werkt samen met diasy. Ik wist dus eigenlijk genoeg, dit zou niks worden.

Molcrazy liet echter helemaal niets weten, ookal was hij wel verschillende keren online gestuurd. Dus ik stuurde hem een pm (telkens met LDH en Pjotr erbij) dat we inderdaad met het plan om op Nieky te stemmen door konden gaan, mits Molcrazy ook on board was, maar dat we van hem nog niks gehoord hadden.
Molcrazy's antwoord "Maar vindt LDH het ook goed? En wie zouden we dan targetten? We hebben nog wel even tijd ;)"
Hij zei dus geen ja en geen nee. LDH had daarbij zelf al gewoon voorgesteld om op Nieky te stemmen, dus ja voor hem was het zogenaamd wel goed en de target was Nieky (al had ik toen dus al lang door dat het niet zo was en bevestigde dit dat alleen maar).
Dus ik stuurde hem terug dat LDH al lang akkoord was en we nu dus nog altijd niet wisten of hij dat ook was. Toen kreeg ik een duidelijke JA! Maar die geloofde ik al lang niet meer.

wordt vervolgd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human