Auteur Topic: Daar was de grote verrassing  (gelezen 2645 keer)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Daar was de grote verrassing
« Gepost op: 22-03-2002, 23:22:43 »
De grote verrassing voor velen die door sommige al voorspeld was is een feit geworden met het vertrek van Prince.
En ja hoor ik zat er weer eens naast dit jaar en voel nu wat de kandidaten vorige week hebben meegemaakt. Natuurlijk is het programma nog niet voorbij maar persoonlijk zie ik het als een nederlaag dat ik niet voor de helft van het programma goed zat (net als vorig jaar), maar ik ben gelukkig niet de enige.
Opeens is iedereen weer verdacht behalve Ellen dan, maar waarom zou ik er met deze opmerking weer niet compleet naast zitten. Ik ben toch benieuwd naar de uitleg van de muziekfragmenten. Ook begin ik weer ineens te twijfelen aan mensen die voor mij al lang afgeschreven waren zoals Harry en Jantien die op mij een beetje klungelige indruk maken net zoals de mol van vorig jaar. Klungelig, niet alleen in de zin van het spel maar ook in het dagelijkse leven zo een indruk zouden achterlaten.
Bovendien Harry zit ook op een vrouw als mol en John en George hebben beide Jantien. Ellen's keus is onbekend en Jantien gaat voor Ellen. Mocht Jantien niet de mol zijn dan zou dit betekenen dat waarschijnlijk nog steeds niemand van de kandidaten op het goede spoor zit. Dit zou natuurlijk kunnen maar zij zien in sommige opzichten meer dan wij en dat maakt Jantien wel erg verdacht maar ik ga alles maar weer eens op mijn gemak terugkijken en dan waarschijnlijk tot de conclusie komen dat George of John de mol moet zijn.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
at your service

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Daar was de grote verrassing
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2002, 23:25:21 »
ik vond de glimlach van Ellen wel verdacht hoor..

en iedereen denkt dat de mol een vrouw is..is dat dan de verrassing, de mol is een MAN

???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
No Milk today???

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re: Daar was de grote verrassing
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2002, 23:38:34 »
k ben echt totaal NIET verrast. Natuurlijk is de mol een man! Als je een beetje mensenkennis hebt en let op de gezichtsuitdrukkingen van George, dan is het gewoon overduidelijk. Hij acteert op een natuurlijke manier. En door zijn 'dommigheid en onhandigheid' verbergt hij dit voor zijn medekandidaten. Ga nog maar eens alle afleveringen na dan zullen jullie het ook zien. Ik ben er echt 99,99 % zeker van dat George het is. Als het niet zo blijkt te zijn zou ik me erg dom voelen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!