Auteur Topic: Sterretjes  (gelezen 6021 keer)

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sterretjes
« Gepost op: 14-09-2003, 16:39:39 »
Ik ben een tijdje niet op de site geweest en toen ik een tijdje geleden weer op de site kwam zag ik dat er sterretjes staan onder de nicknamen bij berichten in het forum. Zou iemand mij kunnen vertellen waar deze voor zijn?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Sterretjes
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2003, 17:46:17 »
de sterretjes zijn op baze van hoeveel berichten je neer hebt gezet hier op het forum.....
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sterretjes
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2003, 20:55:05 »
Bedankt voor je antwoord  ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sterretjes
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2003, 09:22:11 »
maar dat klopt dan niet echt, want dan zou nettie met 28 berichten 1 ster moeten hebben..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Sterretjes
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2003, 19:04:50 »
maar de sterretjes zijn toch nu weer weg?!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sterretjes
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 22:36:38 »
Andersom geredeneerd is het ook erg leuk, maar dat had Cora Bora al gezien: zelfs met het versturen van NUL berichten word je tegenwoordig al mol-god. Dat vind ik een beetje jammer voor je, Cora, want jij hebt je vingers blauw getikt om het zover te schoppen :D ;)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Sterretjes
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2003, 17:57:59 »
is wel erg jammer dat de sterries voor die personen weg zijn ja
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sterretjes
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2003, 09:10:48 »
welnee...onzin die sterren. beter zo!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Sterretjes
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2003, 15:05:33 »
maar cora bora, jij hebt je toch suf zitten posten voor die 4000 berichies?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sterretjes
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2003, 10:14:32 »
maar cora bora, jij hebt je toch suf zitten posten voor die 4000 berichies?

valt wel mee hoor...  ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Sterretjes
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2003, 14:43:51 »
hoezo dat dan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sterretjes
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2003, 21:17:30 »
Ik vraag me wel af hoe je dat voor elkaar krijgt 4000 berichtjes, ik zit pas op 33 (als deze gepost is heb ik er alweer 34  ;) ).

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sterretjes
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2003, 11:44:26 »
Ik vraag me wel af hoe je dat voor elkaar krijgt 4000 berichtjes, ik zit pas op 33 (als deze gepost is heb ik er alweer 34  ;) ).
geloof me nettie; het gaat vanzelf.
hier het recept voor 4500 posts:

men neme 1 geweldige site
met 10 leuke forums
een heleboel leuke topics
en 1 tijger....




 ;D

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sterretjes
« Reactie #13 Gepost op: 11-10-2003, 21:37:40 »
aha (nog 1 berichtje meer voor mij)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sterretjes
« Reactie #14 Gepost op: 12-10-2003, 05:15:58 »
Nettie, zo gemakkelijk mag het niet hoor. ;) :P "Slowchatten"(= met korte berichtjes snel op elkaar reageren, zodat het meer een chat lijkt dan een forum) is helaas niet de bedoeling. Maar geloof me, voor je het weet kom je al een heel eind in de buurt van de 4000. Men heeft al plekken ontdekt op dit forum, waar dat heel snel kan gaan.

Citaat
men neme 1 geweldige site
Het gaat nog makkelijker als je niet één site neemt, maar wel vier!  :o  8)
www.expeditierobinson.net
www.planetrace.org
http://masterplan.realitynet.nl
www.wieisdemol.com

De berichtjes die je op al deze vier sites (in de toekomst misschien wel nog meer sites) schrijft, worden netjes bij elkaar opgeteld.  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sterretjes
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2003, 10:34:36 »
Als je naar je profiel kijkt, nettie, dan moet je even naar een van de nieuwe forums gaan, dan zie je in je profiel, dat je al 36 keer mol-god bent. Eigenlijk is dat een rekenfoutje, want 36 keer nul blijft nul.

Er staan mensen ingeschreven, die dat nu al zijn, terwijl ze nog geen letter op een van de forums hebben geschreven. Ik vind overigens de naam mol-expert, -professor en -god, een eretitel en verwijzing naar het programma, waaraan deze site zijn faam te danken heeft. Al is de oorspronkelijke site dan nu onderdeel van een groot geheel, wat mij betreft mag die naam erin blijven.

Het is maar wat iemand belangrijk vindt, en hoe anderen ertegenaan kijken. Ook al heb ik zelf  momenteel ruim 1700 berichten achter mijn naam staan, daar zitten overigens ook ''slow-chatberichten" bij, zoals ze heten, ik plaats (in tegenstelling tot wat weleens gedacht wordt) de berichten omdat ik mij thuis voel op dit forum en op de site, anders zou ik al lang weggebleven zijn.

Immers: de oorspronkelijke ''bindende'' factor is weggevallen. Ik heb ook veel mensen af zien haken nadat Wie is de Mol van het scherm verdween. Wellicht weten die mensen niet dat er inmiddels het een en ander op de site erbij is gekomen, en dat toch ook nog veel van hun vrienden uit de mol-tijd hier nog steeds zijn. Maar het is ieders eigen keuze om te blijven of af te haken.