Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2355444 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Irritant
« Reactie #19160 Gepost op: 23-08-2020, 21:34:46 »
Het see saw level  :\'( ::niet-ok::

O daar ben ik wel relatief goed in. Kwestie van geduld hebben en niet teveel risico nemen. :D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #19161 Gepost op: 23-08-2020, 21:54:23 »
O daar ben ik wel relatief goed in. Kwestie van geduld hebben en niet teveel risico nemen. :D

Bij mij is het vooral dat iedereen in de weg loopt waardoor ik, geheel tegen mijn eigen schuld in, er steeds vanaf gegooid word  :(
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #19162 Gepost op: 24-08-2020, 00:14:12 »
Ik heb tot minstens 1 februari online college ::ok::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #19163 Gepost op: 24-08-2020, 10:21:59 »
Je moeten inhouden niet overal op te reageren vanwege de te verwachten reacties...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #19164 Gepost op: 24-08-2020, 10:37:09 »
Ik ben het met je eens hoor Nieky. Vind overigens wel dat er ergere dingen zijn, en online les is een prima oplossing, maar vooral t feit dat je niemand leert kennen is gewoon jammer.

Ik heb tot minstens 1 februari online college ::ok::
Ai, dat is al helemaal vervelend  :-X
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #19165 Gepost op: 24-08-2020, 10:39:14 »
Ik ben het met je eens hoor Nieky. Vind overigens wel dat er ergere dingen zijn, en online les is een prima oplossing, maar vooral t feit dat je niemand leert kennen is gewoon jammer.
Ai, dat is al helemaal vervelend  :-X
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik nooit online les heb gehad... Ik weet zeker dat ik daar problemen mee zou hebben gehad... (in als: snel afgeleid thuis)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19166 Gepost op: 24-08-2020, 11:30:43 »
En voor mij zou online les juist een uitkomst zijn geweest, waardoor ik veel meer colleges had kunnen bijwonen.

Ik snap dat het voor veel mensen niet ideaal is, zeker voor eerstejaarsstudenten die zich hadden verheugd op nieuwe mensen leren kennen. Maar het is maar tijdelijk, en ik vind het een beetje jammer dat er steeds over gepraat wordt alsof je studententijd dan verschrikkelijk is of dat online college geen "echte les" zou zijn ofzo (niet specifiek op dit forum maar ook in de media). Dat komt op mij over alsof de aanpassingen die ik nodig had gehad minderwaardig onderwijs zouden zijn.

Ik hoop voor toekomstige studenten zoals ik dat ook als de colleges weer irl kunnen, ze ook online bekeken kunnen blijven worden en het als twee gelijkwaardige opties wordt gezien. Voor sommige studenten is het ene fijner, voor andere het andere. Het zou het onderwijs een stuk toegankelijker maken :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #19167 Gepost op: 24-08-2020, 12:52:20 »
Ik dacht dat het op veel plekken sowieso al de standaard was dat hoorcolleges werden opgenomen en thuis live te volgen waren en later terug te kijken.
Alleen nu gaan ook de werkcolleges volledig online, wat gewoon minder fijn is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19168 Gepost op: 24-08-2020, 13:04:07 »
Misschien dat dat in de tussentijd is veranderd dan, maar toen ik studeerde was dat in ieder geval bij mijn studie niet zo. Maar dat zou een positieve ontwikkeling zijn ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #19169 Gepost op: 24-08-2020, 17:14:33 »
Nah dat is ook vooral bij grootschalige studies en colleges met veel mensen. Of was iig. Maar blended onderwijs wordt wel veel normaler nu dus ik denk dat wat jij zegt wel gebeurt hoor Starlight!

Ik vind het ook niet zo erg om online les te hebben. Maar het is voor het vrienden maken enz wel jammer. Maar dat kan ook op andere manier natuurlijk. Binnen de regels kunnen zeker buiten best wat dingen gedaan worden bv met studentenverenigingen of groepsopdrachten wel samen maken irl.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #19170 Gepost op: 24-08-2020, 21:41:42 »
Ben het met je eens hoor Starlight. En er zijn ergere dingen.

Maar ik blijf toch zeggen dat ik het jammer vind  ::hypocriet::
Frankje Lapi

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19171 Gepost op: 24-08-2020, 22:21:09 »
Ja, ik bedoel ook zeker niet te zeggen dat je het niet jammer mag vinden hoor! Maar door de suggestie dat online onderwijs geen goed onderwijs zou zijn werd ik toch een beetje getriggerd te reageren, omdat ik dat de afgelopen tijd vaker heb gehoord. Of dat bijv. meer thuiswerken juist een slechte ontwikkeling zou zijn. Van beide dingen snap ik dat het niet voor iedereen is, maar als je vindt dat het überhaupt niet zou moeten bestaan sluit je dus ook mensen verder uit van onderwijs/werk (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat mensen hier dat vinden hoor, maar het is gewoon iets waar veel mensen niet echt bij stilstaan).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #19172 Gepost op: 24-08-2020, 23:57:14 »
Eens  ::ok:: ik ken een aantal mensen die het juist hartstikke fijn vinden en zich er ook productiever door zijn gaan voelen.
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19173 Gepost op: 25-08-2020, 00:35:50 »
Mijn laptop blijft sinds een update hangen in het opstartscherm en de modem of mijn tv ontvanger heeft het nu definitief begeven. Hopelijk kan ik morgen de laptop weer starten in veilige modus. Maar vorige keer ging ie ook al stuk na een update, dus wordt hier niet blij van. En dan voorlopig ook geen tv. Morgen KPN maar even bellen.  :\'(

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #19174 Gepost op: 25-08-2020, 21:14:30 »
Ik vind mensen vaak erg irritant. ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19175 Gepost op: 25-08-2020, 22:45:03 »
Nou ja, een halve irritatie, kan dat ook? Vandaag te horen krijgen dat ik mijn brommerrijbewijs, waarvan de geldigheid 20 augustus verliep, pas over 7 maanden had hoeven te verlengen.

Toch  ben ik blij dat ik het nu wel heb laten doen, want als iedereen waarvan het rijbewijs in deze periode verloopt, 7 maanden wacht met het verlengen daarvan, ontstaat er in maart 2021 een hausse bij de aanvragen. En dan kom je wel in de problemen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #19176 Gepost op: 26-08-2020, 18:54:03 »
Ik vind mensen vaak erg irritant. ::hypocriet::

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19177 Gepost op: 26-08-2020, 19:44:53 »
Wachten kan enorm irritant  zijn.

Mensen komen een kast bekijken bij mij tussen 6 en 8 ,

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #19178 Gepost op: 27-08-2020, 14:12:56 »
Internet ligt er weer uit.   :-\\

Maar dit keer ligt het aan Ziggo, want er zijn meer mensen met problemen.

Zijn er eigenlijk mensen die wel goede ervaring hebben met Ziggo? Bij mijn ouders hebben we KPN en nooit problemen (tenzij er iets in de fik staat). Bij Ziggo al zo vaak gehad dat je weer een aantal uren zonder internet zit.
« Laatst bewerkt op: 27-08-2020, 17:45:06 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19179 Gepost op: 27-08-2020, 19:04:07 »
Ziggo hier inderdaad vaak problemen , erg wisselende snelheden en zeker In weekend vaak geen WiFi.

Heb In verleden ak twee keer erg veel problemen gehad Met overstappen en vandaar dat ik dus nog bij ziggo zit. .