Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2366956 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9420 Gepost op: 2-01-2010, 22:42:39 »
Zo zo.... Koekoe werd 'gepakt' door Swifty... ::) De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
::rofl:: ::rofl::  ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9421 Gepost op: 8-01-2010, 07:10:57 »
Bij forum abc Vriendelijke moderators(jammer dat we niet bij de letter O zijn  >:D >:D )willen posten,maar net te laat zijn  >:( >:(  ;D ;D

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9422 Gepost op: 8-01-2010, 14:46:22 »
al bijna 3 weken een kriebelhoest, om gek van te worden (als ik dat nog niet ben) ::hypocriet::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #9423 Gepost op: 9-01-2010, 04:31:18 »
geen oud topic terug kunnen vinden,en nu ben ik vergeten om welk het ging  :\'(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9424 Gepost op: 14-01-2010, 10:51:35 »
Ik kan mijn ergernis niet beter verwoorden dan dat Nico Dijkshoorn dat kan... ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9425 Gepost op: 14-01-2010, 11:30:38 »
Nou en dan de politieke moord op Leers "Irritant" kan niet eens klein beetje de woede van Dwaas beginnen te beschrijven.

Ik dacht dat de gemeenteraad Maastricht sprak voor het volk van Maastricht... nou NIETS blijkt minder waar! Bah, stelletje smeer$%^&*() >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9426 Gepost op: 14-01-2010, 13:37:48 »
Ik snap het ook nog eens niet  :-[ :-[ wat was er nou met dat vakantiehuisje in Bulgarije aan de hand?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #9427 Gepost op: 14-01-2010, 18:12:01 »
ik weet het niet precies maar er hing een zweem van belangenverstrengeling aan.
tja in NL moet je als je boven het maaiveld uitsteekt nu eenmaal roomser dan de paus zijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9428 Gepost op: 18-01-2010, 11:34:48 »
Voor programmeren dacht ik eens sociaal te zijn en 2 vriendinnen te helpen die de opdracht nog niet af hadden. Ik heb ze wat tips gegeven en ik had mijn eigen programma erbij open staan. Nu blijkt dat onze programma's zoveel op elkaar lijken (geen idee wat ze hebben opgestuurd en of ze het nou zelf hebben gedaan of mijn programma half hebben over geschreven) dat we nu een waarschuwing hebben gekregen. En als het nog een keer gebeurd dat de programma's veel op elkaar lijken dan word het gemeld als fraude...
Ik ben eigenlijk heel boos op die meiden. Ik ben namelijk een beetje bang dat ze gewoon klakkeloos over hebben genomen wat wij hadden gedaan, zonder te kijken of ze het überhaupt snapte en hoe ze het dan zelf moesten doen... Er is namelijk uitdrukkelijk gewaarschuwd voor kopiëren en dat dat niet mocht. Maar je mocht elkaar wel helpen geloof ik... Als blijkt dat ze door mijn tips hetzelfde hebben gedaan dan is er geen probleem, maar als blijkt dat ze het van mij hebben overgeschreven dan dus wel. en dat beïnvloedt niet alleen hun cijfer, ook de mijne! voor het programma krijg je dan 1 cijfer en die wordt verdeelt over de twee groepen...

en ik had die meiden gemaild en gezien dat 1 van hen online was. Maar heb nog geen mail terug gekregen en nu is ze ook 'ineens' offline...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9429 Gepost op: 18-01-2010, 12:18:28 »
Voor programmeren dacht ik eens sociaal te zijn en 2 vriendinnen te helpen die de opdracht nog niet af hadden. Ik heb ze wat tips gegeven en ik had mijn eigen programma erbij open staan. Nu blijkt dat onze programma's zoveel op elkaar lijken (geen idee wat ze hebben opgestuurd en of ze het nou zelf hebben gedaan of mijn programma half hebben over geschreven) dat we nu een waarschuwing hebben gekregen. En als het nog een keer gebeurd dat de programma's veel op elkaar lijken dan word het gemeld als fraude...
Ik ben eigenlijk heel boos op die meiden. Ik ben namelijk een beetje bang dat ze gewoon klakkeloos over hebben genomen wat wij hadden gedaan, zonder te kijken of ze het überhaupt snapte en hoe ze het dan zelf moesten doen... Er is namelijk uitdrukkelijk gewaarschuwd voor kopiëren en dat dat niet mocht. Maar je mocht elkaar wel helpen geloof ik... Als blijkt dat ze door mijn tips hetzelfde hebben gedaan dan is er geen probleem, maar als blijkt dat ze het van mij hebben overgeschreven dan dus wel. en dat beïnvloedt niet alleen hun cijfer, ook de mijne! voor het programma krijg je dan 1 cijfer en die wordt verdeelt over de twee groepen...

en ik had die meiden gemaild en gezien dat 1 van hen online was. Maar heb nog geen mail terug gekregen en nu is ze ook 'ineens' offline...
Niet weten over welk "programma" het Vieffan in hemelsnaam heeft  ::) ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9430 Gepost op: 18-01-2010, 12:37:20 »
programma in de zin van zelf geprogrammeerd, voor het vak imperatief programmeren.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9431 Gepost op: 18-01-2010, 13:10:32 »
Dat koekoe me heeft uitgescholden op het forum van 71° Noord.  :\'(
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #9432 Gepost op: 18-01-2010, 13:12:29 »
Dat koekoe me heeft uitgescholden op het forum van 71° Noord.  :\'(

Amsterdammers zijn zo zielig hé. ::rofl:: kom hier  ::hug::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9433 Gepost op: 18-01-2010, 16:01:45 »
Voor programmeren dacht ik eens sociaal te zijn en 2 vriendinnen te helpen die de opdracht nog niet af hadden. Ik heb ze wat tips gegeven en ik had mijn eigen programma erbij open staan. Nu blijkt dat onze programma's zoveel op elkaar lijken (geen idee wat ze hebben opgestuurd en of ze het nou zelf hebben gedaan of mijn programma half hebben over geschreven) dat we nu een waarschuwing hebben gekregen. En als het nog een keer gebeurd dat de programma's veel op elkaar lijken dan word het gemeld als fraude...
Ik ben eigenlijk heel boos op die meiden. Ik ben namelijk een beetje bang dat ze gewoon klakkeloos over hebben genomen wat wij hadden gedaan, zonder te kijken of ze het überhaupt snapte en hoe ze het dan zelf moesten doen... Er is namelijk uitdrukkelijk gewaarschuwd voor kopiëren en dat dat niet mocht. Maar je mocht elkaar wel helpen geloof ik... Als blijkt dat ze door mijn tips hetzelfde hebben gedaan dan is er geen probleem, maar als blijkt dat ze het van mij hebben overgeschreven dan dus wel. en dat beïnvloedt niet alleen hun cijfer, ook de mijne! voor het programma krijg je dan 1 cijfer en die wordt verdeelt over de twee groepen...

en ik had die meiden gemaild en gezien dat 1 van hen online was. Maar heb nog geen mail terug gekregen en nu is ze ook 'ineens' offline...

Zucht.... Waarom kunnen mensen zo dom zijn om dingen letterlijk over te nemen (als ze dat gedaan hebben maar daar lijkt t dus wel op) Je weet toch dat fraude afgestraft wordt...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9434 Gepost op: 18-01-2010, 19:07:32 »
ja precies. En die man die dacht nog wel dat wij degene waren die het hadden overgenomen...
Maar ik heb hem gemaild en uitgelegd hoe het gegaan is. En het is een waarschuwing dus ik denk niet dat er consequenties aan vast zitten.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9435 Gepost op: 18-01-2010, 19:42:08 »
nog vervelender... Gelukkig is het maar een waarschuwing, dus dat scheelt.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #9436 Gepost op: 20-01-2010, 00:04:14 »
misschien ben ik morgen ochtend irritant voor de mensen die dan de relaxhoek gaan inkijken, maar ik moet wat inhalen, het duveltje is terug >:D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9437 Gepost op: 20-01-2010, 08:04:18 »
Tdietz de spammerd  ::jaja::   ;) :P

Welkom terug  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9438 Gepost op: 20-01-2010, 22:06:35 »
een moeder die eerst begon te mopperen op eventueel kapotte laarzen en jas van een kind dat lelijk ten val was gekomen met haar fiets.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #9439 Gepost op: 23-01-2010, 12:19:16 »
Een mevrouw bij Capuccino, die zich ergert aan Peter R. de Vries, omdat hij Moscovicz ervan langs geeft, omdat hij Wilders verdedigt.

En dan blijkt dat ze zich ergert aan de Vries, omdat ie wel praat met Ali B, die ''moordenaar van Theo van Gogh''. Frank du Mosch nuanceerde dat dan weer door te zeggen, dat Ali B toch echt iemand anders is........