Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363440 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #9520 Gepost op: 7-02-2010, 11:23:47 »
Ik wist dat het ooit aan het licht zou komen. Mijn oma, die er nu 110 zou zijn geweest (ware het niet dat ze op haar 83e overleed) zei al: ooit komt het uit, al brengen de raven het uit.......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9521 Gepost op: 25-02-2010, 22:41:49 »
Jeuk ... en er niets aan kunnen doen. Zalf mag er maar 2x per dag op. :-\\

(op m'n voet voor de duidelijkheid ;))

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9522 Gepost op: 25-02-2010, 22:44:14 »
ai  voetjeuk is echt heel erg :-/

Heb je een wond ofzo dat ie daarom jeukt?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9523 Gepost op: 25-02-2010, 22:55:22 »
eczeem ... waarschijnlijk opgelopen in het zwembad.

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9524 Gepost op: 26-02-2010, 14:38:07 »
Een gat ontdekken  in het enige paar gympen die nog geen gaten hadden :p
Laat de zomer beginnen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9525 Gepost op: 26-02-2010, 17:07:50 »
eczeem ... waarschijnlijk opgelopen in het zwembad.

De jeuk wordt met de minuut erger.  >:( Vanochtend werd ik wakker, en m'n tenen waren helemaal opgezwollen. Ik heb toen maar een afspraak gemaakt bij de dokter. Die had de diagnose snel gesteld: voetschimmel, maar door een wondje is de boel gaan ontsteken. Ik zit nu aan een 10-daagse antibioticakuur vast. De laatste keer dat ik ergens een kuur voor had (ca 4,5 jaar geleden), was de desbetreffende wond snel genezen, laten we hopen dat het nu net zo snel gaat. :)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9526 Gepost op: 26-02-2010, 17:25:48 »
De jeuk wordt met de minuut erger.  >:( Vanochtend werd ik wakker, en m'n tenen waren helemaal opgezwollen. Ik heb toen maar een afspraak gemaakt bij de dokter. Die had de diagnose snel gesteld: voetschimmel, maar door een wondje is de boel gaan ontsteken. Ik zit nu aan een 10-daagse antibioticakuur vast. De laatste keer dat ik ergens een kuur voor had (ca 4,5 jaar geleden), was de desbetreffende wond snel genezen, laten we hopen dat het nu net zo snel gaat. :)

Beterschap Daisy
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9527 Gepost op: 26-02-2010, 17:30:23 »
De jeuk wordt met de minuut erger.  >:( Vanochtend werd ik wakker, en m'n tenen waren helemaal opgezwollen. Ik heb toen maar een afspraak gemaakt bij de dokter. Die had de diagnose snel gesteld: voetschimmel, maar door een wondje is de boel gaan ontsteken. Ik zit nu aan een 10-daagse antibioticakuur vast. De laatste keer dat ik ergens een kuur voor had (ca 4,5 jaar geleden), was de desbetreffende wond snel genezen, laten we hopen dat het nu net zo snel gaat. :)

::hug::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9528 Gepost op: 26-02-2010, 17:38:34 »
De jeuk wordt met de minuut erger.  >:( Vanochtend werd ik wakker, en m'n tenen waren helemaal opgezwollen. Ik heb toen maar een afspraak gemaakt bij de dokter. Die had de diagnose snel gesteld: voetschimmel, maar door een wondje is de boel gaan ontsteken. Ik zit nu aan een 10-daagse antibioticakuur vast. De laatste keer dat ik ergens een kuur voor had (ca 4,5 jaar geleden), was de desbetreffende wond snel genezen, laten we hopen dat het nu net zo snel gaat. :)

Balen daisy...hoop dat de antibiotica snel aan mag slaan! ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9529 Gepost op: 26-02-2010, 18:41:44 »
Aaww, dat had echt niet gehoeven hoor, voor de rest voel ik me prima hoor. :) M'n creativiteit voor morgen wordt iig niet aangetast. >:D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #9530 Gepost op: 26-02-2010, 18:52:59 »
Ach Daisy, je moet maar zo denken: voor amputatie is het nog te vroeg, maar dan ben je er wel rigoreus van af........


OT: vragen aan je werkleiding waarom het inplannen van verlof nou nooit eens in 1 keer goed kan gaan. Ze hebben me een verlofdag teveel ingehouden, en willen het niet corrigeren.

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9531 Gepost op: 28-02-2010, 00:06:27 »
Mensen die niet terug smssen, mailen of gewoon niet reageren in het algemeen
Laat de zomer beginnen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Irritant
« Reactie #9532 Gepost op: 1-03-2010, 15:24:37 »
een bon van 60 euro omdat ik met de achterkant van de auto bij een onderbroken gele streep had geparkeerd. gewoon bij ons in het dorp, bij het verpleeghuis dat al een poos volop in bedrijf is, maar waar de parkeerplaatsen nog niet zijn aangelegd en een moddertroep zijn, maar die toch altijd vol staan met auto's. ik zet mijn auto dus aan de stoeprand waar ook nog eens allemaal hekwerken staan ivm de aanleg. die gele strepen hebben nu even geen enkele funktie. de rijweg is behoorlijk breed en overzichtelijk. ik baal echt van dit soort flauwekul. even later ga ik boodschappen doen en koop een parkeerticket. net op tijd ben ik terug en moet de boodschappen nog in de auto zetten en jawel, komt er zo'n overijverig tiepje bij mijn voorruit kijken. ik heb zo boos naar hem gekeken dat hij zonder te controleren verderging.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #9533 Gepost op: 1-03-2010, 15:48:11 »
De Digid-code die voor de zoveelste keer niet geaccepteerd wordt door de belastingdienst. Terwijl die zogenaamd een houdbaarheidsdatum heeft van anderhalf jaar, wanneer je hem niet gebruikt. Hij was in januari pas aangevraagd.

Tip voor degenen die hun belastingaangifte zelf doen: zorg er bijtijds voor dat je inlogcode in orde is. Dat kun je controleren door met je gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen op de pagina van www.digid.nl

Krijg je daar een foutmelding, dan heb je nu nog de mogelijkheid om een nieuwe Digid aan te vragen. Kom je er op 31 maart achter, dan ben je te laat met je aangifte. Op zich geen ramp verder, maar het is toch beter om je inloggegevens tijdig in orde te hebben.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9534 Gepost op: 1-03-2010, 15:54:07 »
bij mij doet ie t gewoon... al bijna een jaar... nooit problemen mee gehad...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9535 Gepost op: 1-03-2010, 15:54:47 »
OV chipkaarten!
Laat de zomer beginnen!

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9536 Gepost op: 1-03-2010, 20:58:56 »
babyshampoo prikt dus wel degelijk  >:(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9537 Gepost op: 4-03-2010, 10:45:44 »
op een of andere manier is er met mijn mailacccount een of ander spam mailtje verstuurd naar mijn hele contactlijst.... Lekker handig en ik heb geen idee hoe dat kan :s zucht
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9538 Gepost op: 4-03-2010, 12:24:50 »
op een of andere manier is er met mijn mailacccount een of ander spam mailtje verstuurd naar mijn hele contactlijst.... Lekker handig en ik heb geen idee hoe dat kan :s zucht

Je kunt het voorkomen door in je maillijst een fake e-mail adres op te nemen dat begint met een teken (bijv # of &) ipv een letter. Die automatische spamdingen schijnen dan niet meer verzonden te worden, heb ik gehoord.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #9539 Gepost op: 4-03-2010, 12:32:54 »
Volens mij is dat een fabeltje, maar dat weet ik dus ook weer niet zeker. Voor alle zekerheid toch maar weer eens kijken onder het begrip Hoax.