Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363492 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11720 Gepost op: 1-11-2011, 22:23:53 »
Of betalen  ::), of gewoon gaan en niet betalen, want op zondag controleren ze zelden... Maar als je vanuit het hoge noorden moet komen wordt je vast wel een keer gecontroleerd ;)

Ohja, ik heb ook nog 40 % korting natuurlijk. Maar ik had trouwens wel eens dat ik op die hele lange reis niet werd gecontroleerd.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11721 Gepost op: 1-11-2011, 22:25:38 »
Ohja, ik heb ook nog 40 % korting natuurlijk. Maar ik had trouwens wel eens dat ik op die hele lange reis niet werd gecontroleerd.

Ja zeker op zondag controleren ze zelden... Maarja ik wil je niet aanmoedigen om zwart te gaan rijden hoor, doe het zelf ook nooit op zondag, omdat je dan gewoon niet op je gemak in de trein zit ( Nou zat ik dat afgelopen zondag ook niet , en ik zat niet eens 2 uur lang maarja  >:( )
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11722 Gepost op: 1-11-2011, 22:29:09 »
Ja zeker op zondag controleren ze zelden... Maarja ik wil je niet aanmoedigen om zwart te gaan rijden hoor, doe het zelf ook nooit op zondag, omdat je dan gewoon niet op je gemak in de trein zit ( Nou zat ik dat afgelopen zondag ook niet , en ik zat niet eens 2 uur lang maarja  >:( )

Was ik ook niet van plan, hoor.  ;) Ik laat dat liever over aan d*n, met zijn slapstick-taferelen(dat achtervolgingsverhaal).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #11723 Gepost op: 1-11-2011, 22:33:09 »
Was ik ook niet van plan, hoor.  ;) Ik laat dat liever over aan d*n, met zijn slapstick-taferelen(dat achtervolgingsverhaal).
::) héhé laat mij er buiten ::hand::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #11724 Gepost op: 2-11-2011, 08:01:33 »
Ik heb die al 3-4 keer uit-en terug aangetrokken en nu weet ik nog steeds niet of ik m'n trui wel juist draag  >:(
Er zit nergens een label en de voor/achterkant zijn precies hetzelfde.Hoe ik die ook aantrek,het voelt alsof ik die verkeerd draag  >:(
Misschien is het een mismaakte en heeft men in de fabriek 2 achterkanten aan elkaar genaaid?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #11725 Gepost op: 2-11-2011, 13:22:44 »
Ik heb die al 3-4 keer uit-en terug aangetrokken en nu weet ik nog steeds niet of ik m'n trui wel juist draag  >:(
Er zit nergens een label en de voor/achterkant zijn precies hetzelfde.Hoe ik die ook aantrek,het voelt alsof ik die verkeerd draag  >:(
Misschien is het een mismaakte en heeft men in de fabriek 2 achterkanten aan elkaar genaaid?
waarom heb je die trui gekocht dan? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #11726 Gepost op: 2-11-2011, 22:13:45 »
Een docent die een proces precies verkeerd om uitlegt. Hij verwisselde de werking van 2 receptoren. Slim...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11727 Gepost op: 2-11-2011, 22:14:53 »
Een docent die een proces precies verkeerd om uitlegt. Hij verwisselde de werking van 2 receptoren. Slim...

Gaat het toevallig over nicotine en muscerine receptoren ? Ben ik nu namelijk mee bezig ;)
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #11728 Gepost op: 2-11-2011, 22:17:26 »
Gaat het toevallig over nicotine en muscerine receptoren ? Ben ik nu namelijk mee bezig ;)

Nee, alpha en beta receptoren bij adrenaline/noradrenaline. Hij had gezegd dat de affiniteit voor adrenaline/noradrenaline van de alpha groter was, maar dat moest die van de beta zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #11729 Gepost op: 3-11-2011, 00:23:09 »
Snooker.

Rot spel.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #11730 Gepost op: 3-11-2011, 12:19:49 »
Snooker.

Rot spel.
En als je had gewonnen?  ;D ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #11731 Gepost op: 3-11-2011, 12:53:04 »
En als je had gewonnen?  ;D ;D

Dan is het geweldig  ::tandpastasmiley::

Ik speelde alleen zwaar dramatisch - en kon maar niet bedenken wat ik zo enorm mis deed  :(
Het lag aan de tafel  ::jaja:: normaal speel ik op een andere tafel - daar moet het aan liggen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #11732 Gepost op: 3-11-2011, 15:35:58 »
Dat mijn internet het al sinds gistermorgen 8 uur niet meer doet. De man van de helpdesk kon ook niks vinden. Alles doet het goed, alleen kan er op een of andere manier geen contact gelegd worden met het internet... Daarom zit ik dus weer ouderwets in de bibliotheek...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #11733 Gepost op: 4-11-2011, 18:55:06 »
Die rode regel als je ergens een lijstje aan het aanpassen bent (d'r in en d'r uit of plus/minus) dan moet je zo gaan opletten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #11734 Gepost op: 8-11-2011, 15:43:58 »
Het belachelijke antwoord dat je bij de NOS krijgt, als je aangeeft dat een filmpje op hun website niet werkt ''omdat men alleen de rechten heeft om dit in Nederland te vertonen''.

Ik leg uit dat Maastricht toch nog altijd Nederland is, krijg ik te horen dat dit soort vragen alleen via email gesteld kunnen worden, en dat ik binnen 48 uur antwoord mag verwachten.

Toen ik aangaf het bewuste filmpje vandaag en niet pas over twee dagen te willen bekijken, kreeg ik te horen: het is nou eenmaal zo geregeld.

Uiteraard nam ik daar geen genoegen mee,belde een ander nummer bij de NOS en meteen werd er actie ondernomen. Ze snapten ook niet waar de melding vandaan kwam, en ik hoorde die dus inderdaad helemaal niet te krijgen.

Hoezo, ''dat is nou eenmaal zo dat dit uitsluitend via email gaat''?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11735 Gepost op: 8-11-2011, 15:55:35 »
 :o Eerst de NS, nu vindt ook de NOS dat Limburg buitenland is. Wie volgt?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #11736 Gepost op: 8-11-2011, 16:05:28 »
:o Eerst de NS, nu vindt ook de NOS dat Limburg buitenland is. Wie volgt?
misschien RTL wel? :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #11737 Gepost op: 8-11-2011, 16:17:33 »
Degene die ooit de Schat van Ambiorix heeft gespeeld, weet dat er in een van de lokaties een schilderij hangt met daarop ene Bernhard Dibbets.


Maastricht heeft het Nederlanderschap aan hem te danken. Op het kasteel waar destijds deze afspraken werden vastgelegd, woont nu Nederlands bekendste violist. Ene André Rieu........


ÓT: het is gewoon belachelijk dat je zo'n bot antwoord krijgt bij de NOS, een antwoord dat bovendien nog niet eens klopt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #11738 Gepost op: 8-11-2011, 17:55:35 »
:o Eerst de NS, nu vindt ook de NOS dat Limburg buitenland is. Wie volgt?
ik zei de gek ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #11739 Gepost op: 8-11-2011, 19:07:21 »
:o Eerst de NS, nu vindt ook de NOS dat Limburg buitenland is. Wie volgt?

Limburgers zelf vinden dit vaak ook ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"