Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2366942 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12380 Gepost op: 12-04-2012, 12:17:22 »
Misschien kan ik er beter Hulpjanndekker van maken. Alhoewel, iemand die helpt mij te dekken..? Misschien is J*N of Jannie4 wat. Of Janisgroen natuurlijk.

Janisgroen weet ik het niet van - maar Janisjoplin is schijnbaar bezet
Misschien kan je Jannenvanger21 inschakelen. Bodejann is meestal ook wel hulpvaardig. En Viefjann is natuurlijk ook altijd te overwegen.

Meer contacten kan ik je vrees ik niet uit mn contactenlijstje geven - straks word je nog concurrentie :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12381 Gepost op: 12-04-2012, 12:20:42 »
Misschien kan ik er beter Hulpjanndekker van maken. Alhoewel, iemand die helpt mij te dekken..? Misschien is J*N of Jannie4 wat. Of Janisgroen natuurlijk.
::rofl:: J*N natuurlijk ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12382 Gepost op: 13-04-2012, 22:48:27 »
 ::regenboog:: ::tandpastasmiley:: ;D ::rofl:: ::rofl::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12383 Gepost op: 14-04-2012, 23:42:58 »
twijfel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12384 Gepost op: 14-04-2012, 23:48:20 »
Een week voordat je contract afloopt nog niet weten ofdat ie wordt verlengd. Ik wil geoon weten of ik vanaf volgende week nog werk heb.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Irritant
« Reactie #12385 Gepost op: 15-04-2012, 00:53:16 »
Een week voordat je contract afloopt nog niet weten ofdat ie wordt verlengd. Ik wil geoon weten of ik vanaf volgende week nog werk heb.
Werk jij voor dezelfde baas als ik?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12386 Gepost op: 15-04-2012, 01:07:38 »
Werk jij voor dezelfde baas als ik?

Denk t niet. Ik weet niet waar jij werkt??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Irritant
« Reactie #12387 Gepost op: 15-04-2012, 10:50:44 »
Ik bedoel maar. Het is blijkbaar bij meer werkgevers zo dat ze je tot het laatst laten wachten. Mooi waardeloos!
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12388 Gepost op: 15-04-2012, 10:59:15 »
Haha zo :P T is trouwens niet mijn baas, maar weer iemand daarboven die beslis of ik mag blijven.. Mijn baas is prima, alleen de mensen die bepalen dat je als 21 jarige te oud bent en dat je officieel na twee keer een contract verlengen weg moet zijn waardeloos.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Irritant
« Reactie #12389 Gepost op: 15-04-2012, 11:09:30 »
Na twee keer verlengen wordt het hoog tijd dat ze je voor vast aannemen.
Dat zou eigenlijk al na dat eerste contract moeten zijn gebeurd.
Of beter nog: na een proefperiode van twee maanden, zoals vroeger het geval was.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12390 Gepost op: 15-04-2012, 11:11:45 »
Tsja, en dat doen ze tegenwoordig niet meer. Die wet om werknemers te beschermen dat ze eeuwig een tijdelijk contract blijven houden werkt gewoon op een verkeerde manier. Na 3 jaar mag je in de praktijk gewoon vertrekken.
Gelukkig doet mn baas heel erg zn best voor me en ik heb er wel redelijk vertrouwen in dat t goed komt.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12391 Gepost op: 15-04-2012, 11:12:42 »
*gooit de knuppel in het hoenderhok

bazen mogen geen geld meer verdienen ....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12392 Gepost op: 15-04-2012, 12:25:48 »
ik ga geen knuppels oppakken, mijn eigen familie is belangrijker,  :-[- en goede bazen ook- ik ben een groot deel van mijn leven zelfstandig geweest,ja en dan staat een wel heel kleine zelfstandige [boek en videohandelaar en kleine  uitgever] ook wel eens als mens voor een moeilijk probleem.  :( ik heb gelukkig maar een keer iemand hoeven te ontslaan, dat is echt niet makkelijk- dan doe je in het klein wat je kan:-\\ , bij grotere bedrijven wordt het  vast vast al ónpersoonlijker - , laten de goede n maar niet onder de kwaden leiden

ik weet hoe men lijden schrijft  ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12393 Gepost op: 15-04-2012, 13:04:42 »

bazen mogen geen geld meer verdienen ....

inderdaad. Opperdakdekker is er ook zo eentje. Dan vraag je zo'eens na weken geen geld te hebben gezien om wat euro's om de vuurvliegjes te betalen en de verwarming te voeren - maar dan zegt hij zo vannuuh.. van ja, zeg, hey, we willen allemaal weleens wat he hdd'ke? Ga jij nog maar eens wat plankskes halen en vort wat want het gaan regenen - en ja, dan ga je maar weer he want je wilt toch ook niet nat worden, zeker niet aangezien de verwarming het dus nog niet doet. ik heb ook al keer of keer gevraagd om hoofddakdekker te worden, want dan schijn je niet zwart betaald te krijgen en verzekering te hebben voorals je van het dak afkukkelt, maar opper vind dat geen goed plan want dan moet jeje hoofd gebruiken en volgens hem heb ik geen hoofd maar dat denk ik van wel - maar hij heeft ook misschien wel gelijk ook want volgens opper kost het examen 1800 gulden en ik heb alleen wat euros maar helemaal geen guldens dus dat is ook een probleem. ik heb weleens gevraagd voor guldens maar dan kijken mensen je alleen gek aan, misschien dat ze ook wel 1800 vergulden voorwerpen accepteren. Ik heb er al 3.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12394 Gepost op: 15-04-2012, 13:09:12 »
Tsja, en dat doen ze tegenwoordig niet meer. Die wet om werknemers te beschermen dat ze eeuwig een tijdelijk contract blijven houden werkt gewoon op een verkeerde manier. Na 3 jaar mag je in de praktijk gewoon vertrekken.
Gelukkig doet mn baas heel erg zn best voor me en ik heb er wel redelijk vertrouwen in dat t goed komt.
Ik heb je laatste zin even onderstreept want wat is "de wet" tegenwoordig?
Okee in Nederland en België verschillen de wetten (Europa één?)maar Elise,jij bent dus 20-21 jaar he?Mijn zoon ook  ::jaja:: Hij werkt dus ook,maar volgens "de wet" moest hij eerst een proefperiode(nu heet het anders,al weet ik niet meer wat  ??? )van zes maanden werken en dan kon de werkgever beslissen of hij een vast contract kreeg of niet.
De werkgever was na amper anderhalve maand tevreden over mijn zoon en hij kreeg meteen een vast contract  ::jaja:: ::jaja::
Tja...vertrouwen in je werkgever dan maar he .....

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12395 Gepost op: 15-04-2012, 23:46:17 »
inderdaad. Opperdakdekker is er ook zo eentje. Dan vraag je zo'eens na weken geen geld te hebben gezien om wat euro's om de vuurvliegjes te betalen en de verwarming te voeren - maar dan zegt hij zo vannuuh.. van ja, zeg, hey, we willen allemaal weleens wat he hdd'ke? Ga jij nog maar eens wat plankskes halen en vort wat want het gaan regenen - en ja, dan ga je maar weer he want je wilt toch ook niet nat worden, zeker niet aangezien de verwarming het dus nog niet doet. ik heb ook al keer of keer gevraagd om hoofddakdekker te worden, want dan schijn je niet zwart betaald te krijgen en verzekering te hebben voorals je van het dak afkukkelt, maar opper vind dat geen goed plan want dan moet jeje hoofd gebruiken en volgens hem heb ik geen hoofd maar dat denk ik van wel - maar hij heeft ook misschien wel gelijk ook want volgens opper kost het examen 1800 gulden en ik heb alleen wat euros maar helemaal geen guldens dus dat is ook een probleem. ik heb weleens gevraagd voor guldens maar dan kijken mensen je alleen gek aan, misschien dat ze ook wel 1800 vergulden voorwerpen accepteren. Ik heb er al 3.

Dit  stukje in dank aaanvaard én gelezen natuurlijk  ::rofl:: ::regenboog:: ::rofl:: ;)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12396 Gepost op: 16-04-2012, 10:39:56 »
Dit  stukje in dank aaanvaard én gelezen natuurlijk  ::rofl:: ::regenboog:: ::rofl:: ;)

;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12397 Gepost op: 18-04-2012, 10:52:52 »
flash update.. waardoor firefox nu bij flash vastloopt >:( Waarom installeer ik updates toch ook.. ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #12398 Gepost op: 18-04-2012, 11:41:11 »
ik heb me verslapen
You'll never walk alone

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12399 Gepost op: 18-04-2012, 11:46:07 »
Da 's toevallig ik ook, en nu?  ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?