Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363388 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13780 Gepost op: 4-09-2013, 19:15:22 »
huisgenootje is laat thuis :(, ik heb hongerrrrr

Dan moet je maar wat anders eten dan je huisgenootje :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13781 Gepost op: 4-09-2013, 23:36:19 »
Dan moet je maar wat anders eten dan je huisgenootje :)
::dom::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #13782 Gepost op: 6-09-2013, 14:05:43 »
Mijn dag: Ik voelde me niet lekker op school, hield de laatste les nog maar net vol. Toen eindelijk naar huis. Kom ik op het station 'trein rijdt niet'. Maar er was een vervangende bus, dus prima ik naar die bus toe. Kom ik in Maastricht, rijdt de bus naar mijn huis net weg... Dat betekent op z'n vroegst over 45 min een bus. Dan maar even naar de AH, maar daar hebben ze alleen maar dingen met chocola ofzo, en laat ik daar nu net allergisch voor zijn. Uiteindelijk een zakje chips gevonden, ga ik die buiten zitten opeten; GAAT HET REGENEN  ::)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13783 Gepost op: 6-09-2013, 14:50:40 »
Docenten die je emailtjes negeren.. argg!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13784 Gepost op: 7-09-2013, 17:59:55 »
Komt me bekend voor, dit verhaal. Maar ik ben toch maar wel naar de oogarts gegaan, en die heeft nog maar net op tijd voorkomen dat ik helemaal niks meer zag.....



Wat waren jouw klachten trouwens? Want ik heb alleen tranende ogen. En de opticien zegt nu, wat iedereen in mijn omgeving ook zegt: het zal wel een allergie zijn. Nou ja, prima als het dat is, maar waarvoor dan? En ik zit nu toch te twijfelen om toch een verwijzing naar de oogarts te vragen. Alleen ik heb verder geen pijn in mijn ogen ofzo. Ze beginnen alleen om de haverklap te tranen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #13785 Gepost op: 7-09-2013, 18:43:37 »
Eerlijk gezegd had ik niet echt klachten. Beetje prikkende ogen.... Ik had alleen niet in de gaten dat er een een soort waas voor mijn ogen kwam (heel erg langzaam).
En waarom niet even langs de oogarts? Kost je niks extra's ;)
Je hebt er maar 2 en daar moet je het je leven lang mee doen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13786 Gepost op: 8-09-2013, 13:48:51 »
Ik heb een grote solo gekregen in het liedje The longest time van billy joel, alleen sommige stukjes zijn zo hoog dat ik ze niet haal :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13787 Gepost op: 8-09-2013, 13:52:14 »
ow die gaat inderdaad wel hoog. Strakkere spijkerbroek kopen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13788 Gepost op: 8-09-2013, 13:53:49 »
ow die gaat inderdaad wel hoog. Strakkere spijkerbroek kopen ?
Skinny jeans ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13789 Gepost op: 8-09-2013, 14:08:08 »
Dan ben je bijna wel verplicht Billy Jeans te doen.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13790 Gepost op: 8-09-2013, 15:46:53 »
Begeleiders die afspraken maar blijven verzetten.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13791 Gepost op: 8-09-2013, 15:49:08 »
HDD ik dacht meer aan:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13792 Gepost op: 8-09-2013, 15:59:13 »
Touché, dat kan ook.


Maar met Billy Joel [eerste gedeelte + beginletter] en skinny jeans [klankrijm + tweede letter] vond ik Billie Jean zo perfect uitkomen.. :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13793 Gepost op: 8-09-2013, 19:53:03 »
Dat het net keihard begint te regenen op het moment dat ik terug wil gaan naar Utrecht

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13794 Gepost op: 9-09-2013, 17:00:54 »
Dat ik ineens niet meer kan aanmelden op m'n account op m'n laptop, krijg één of andere foutmelding. Nu is hij dus weg voor reparatie en zit ik zonder laptop :-\\

En kinderachtige busschauffeurs ::niet-ok:: Er stond een bus bij de bushalte die ik niet moest hebben, en daarachter kwam een bus aanrijden die hem zo ongeveer boven op de andere bus parkeerde en waar "geen dienst" op stond, maar er wel mensen inliet. Dus ik stap ook de bus in een vraag of het de bus is die ik moest hebben. Zegt de busschauffeur "wat staat er nou op?", bleek dus dat op de voorruit wel zo'n elektronisch bordje stond, wat niet zichtbaar was omdat die andere bus er nog voorstond. Dus ik zeg: "dat heb ik niet kunnen zien". En in plaats van dat die vent me gewoon even vertelt welke bus het is, laat ie me uitstappen om op dat bordje te kijken. Terwijl er nog een hele rij mensen achter me stond die ook de bus in wilde. Het bleek dus wel de juiste bus te zijn, maar blijkbaar vond hij het te moeilijk om even ja te zeggen ::niet-ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13795 Gepost op: 9-09-2013, 17:03:05 »
Dat ik ineens niet meer kan aanmelden op m'n account op m'n laptop, krijg één of andere foutmelding. Nu is hij dus weg voor reparatie en zit ik zonder laptop :-\\

En kinderachtige busschauffeurs ::niet-ok:: Er stond een bus bij de bushalte die ik niet moest hebben, en daarachter kwam een bus aanrijden die hem zo ongeveer boven op de andere bus parkeerde en waar "geen dienst" op stond, maar er wel mensen inliet. Dus ik stap ook de bus in een vraag of het de bus is die ik moest hebben. Zegt de busschauffeur "wat staat er nou op?", bleek dus dat op de voorruit wel zo'n elektronisch bordje stond, wat niet zichtbaar was omdat die andere bus er nog voorstond. Dus ik zeg: "dat heb ik niet kunnen zien". En in plaats van dat die vent me gewoon even vertelt welke bus het is, laat ie me uitstappen om op dat bordje te kijken. Terwijl er nog een hele rij mensen achter me stond die ook de bus in wilde. Het bleek dus wel de juiste bus te zijn, maar blijkbaar vond hij het te moeilijk om even ja te zeggen ::niet-ok::

Ohwww.. dat is echt irritant ja.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #13796 Gepost op: 9-09-2013, 17:20:43 »
Irritant: ik moet de komende 2 maanden gigantisch omlopen om bij de supermarkt te komen, aangezien men hier alweer een belangrijke weg open gaat gooiten. (en Joost mag weten waarvoor ditmaal). Normaal loop ik het in een minuut of 2; nu vrees ik dat het een minuut of 8 zal gaan worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13797 Gepost op: 9-09-2013, 21:26:51 »
Ehm ik fiets al zolang ik hier woon om naar mijn werk, omdat ze bezig zijn met een nieuw station. Sinds vandaag nog een stukje verder.  ;D

Enneh dat ik morgen met drie inval werk, omdat de enige vaste collega die ik nog heb, morgen vrij is. Ben wel blij dat we nog een stagiair hebben.  :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13798 Gepost op: 9-09-2013, 21:48:48 »
Mensen >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #13799 Gepost op: 9-09-2013, 21:57:54 »
Mijn PC. die wil om een of ander manier niet meer opstarten. elke keer na een paar seconden loopt hij vast en doet ie niks meer. nu maar op mijn mobiel op RN.

Sorry D*N ik zou heel graag opdracht 2 doen. maar dat gaat niet lukken met mijn mobiel ben ik bang.

Hopelijk doet mijn PC het morgen weer en anders moet ik op die van mijn broertje
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela