Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2367096 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15220 Gepost op: 15-09-2014, 09:55:35 »
Dat ik me tegenwoordig elke dag verslaap

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15221 Gepost op: 15-09-2014, 10:01:14 »
Dat ik me tegenwoordig elke dag verslaap
Tip: gebruik een wekker of je mobiele telefoon als wekker en leg hem in je slaapkamer buiten handbereik. Dan moet je je bed uit om hem uit te zetten als hij afgaat en ben je gelijk klaarwakker ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #15222 Gepost op: 15-09-2014, 10:45:35 »
Dat heb ik ooit gedaan en toen werd ik er niet wakker van :p
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15223 Gepost op: 15-09-2014, 11:18:06 »
Ik ga dat toch maar een keer proberen denk ik.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15224 Gepost op: 15-09-2014, 12:17:10 »
Heel vroeg op moeten maar dan voor 12 uur al weer thuis zijn en klaar met college :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #15225 Gepost op: 15-09-2014, 14:17:54 »
Tip: gebruik een wekker of je mobiele telefoon als wekker en leg hem in je slaapkamer buiten handbereik. Dan moet je je bed uit om hem uit te zetten als hij afgaat en ben je gelijk klaarwakker ;)
Het werkt inderdaad!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #15226 Gepost op: 15-09-2014, 16:23:18 »
2x op een dag de trein net zien vertrekken als je het perron op loopt
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Irritant
« Reactie #15227 Gepost op: 17-09-2014, 00:58:04 »
Koppijn
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15228 Gepost op: 17-09-2014, 09:41:22 »
 ::hug::

Weer eens continu moe zijn.  Geen zin met om naar de huisarts te gaan. Diabetis en bloedarmoede ben ik al voor geprikt. Heb ik gelukkig niet. Maar waar komen de moeheid en duizelingen dan vandaan? Oké, ik heb een ietwat lage bloeddruk zegt de huisarts, maar zo vaak als ik duizelig was, dat klopte ook niet helemaal. Is nu gelukkig wat minder. Maar nu begint de moeheid weer. Ik slaap elke dag van 23.00 tot 9.30 en dan ben ik nauwelijks uitgerust. Vandaag is het me eindelijk gelukt om in 8.00 op te staan, maar nu voelk me pas echt een zombie. Alsof ik nauwelijks geslapen heb. Terwijl ik gewoon 8 uur heb geslapen. Enige wat ik nog kan bedenken is vitamine d. Maar daar wil mijn huisarts eigenlijk nooit op testen. En de laatste keer (2 jaar terug) kwam daar ook niks uit. Maar heb wel twee keer eerder al een tekort gehad.  Nou ja,  komende tijd maar kijken of veel eieren eten werkt. Hopelijk gaat het snel weer over en anders toch maar weer naar de huisarts.  Maar ik voel me echt zo'n aansteller als ik steeds weer terug kom met dezelfde klachten.  :-\\

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15229 Gepost op: 17-09-2014, 10:39:21 »
Als je dezelfde klachten blijft houden zou ik juist zeggen dat je je niet aanstelt maar dat het serieuze klachten zijn. ::hug::. Misschien moet je eens bij een andere huisarts langsgaan? Die test misschien weer andere dingen en staat er wellicht wel voor open om vitamine d te testen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15230 Gepost op: 17-09-2014, 10:56:00 »
Ik ga sowieso binnenkort waarschijnlijk naar een andere huisarts. Ik ben niet zo heel blij met deze huisarts en nu ik verhuisd ben, heb ik een goede reden om ergens anders heen te gaan.  ;)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15231 Gepost op: 17-09-2014, 13:50:03 »
 ::hug:: voor Loezel.
Balen zeg dat niet duidelijk is waar de klachten vandaan komen. Vermoeidheid en duizeligheid zijn natuurlijk ook klachten die te linken zijn aan allerlei dingen en dat maakt het zoeken naar de oorzaak zo lastig. Ik moest denken aan een tekort van vitame B12 misschien? En vitamine D zou inderdaad ook kunnen. Wat een onzin dat je huisarts daar niet op wil testen. Soms begrijp ik ze echt niet die artsen.  ::ohno::
En een aansteller ben je echt niet.  ::hug:: Zoals je de klachten beschrijft is dat echt wel een reden om bij de huisarts aan de bel trekken. Veel sterkte en beterschap!  ::hug::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15232 Gepost op: 17-09-2014, 14:03:17 »
B12 zat ik zelf ook aan te denken. Vandaar de eieren.  ;D Ik heb soms periodes dat ik wat minder vlees eet, omdat ik biologisch niet altijd kan betalen en ik eigenlijk geen ander vlees wil, omdat je niet weet wat erin zit enzo. Alleen dan moet ik er dus wel goed opletten dat ik iets anders eet waar de B12 in zit. Vaak gaat mijn vermoeidheid dan weer over als ik weer vlees (of eieren) begin te eten. Maar ik ben nu wel heel moe. En volgens mij heb ik de laatste tijd wel genoeg B12 bevattende producten gegeten.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15233 Gepost op: 17-09-2014, 14:15:17 »
Mensen die wel vlees en dierlijke producten eten kunnen ook een B12-tekort hebben. Ik weet niet precies wat dan de oorzaak is, maar als je toch bloed zou laten prikken dan kun je de B12 misschien ook laten checken.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #15234 Gepost op: 17-09-2014, 15:29:52 »
De gemeente Boxtel
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15235 Gepost op: 17-09-2014, 17:57:40 »
De gemeente Boxtel
en dus ook alle inwoners ? #dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15236 Gepost op: 17-09-2014, 20:33:07 »
Op één dag twee keer een winstverwachting in een verlies zien veranderen  :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Irritant
« Reactie #15237 Gepost op: 17-09-2014, 20:37:02 »
 ::hug::

Wat nog meer dan?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15238 Gepost op: 17-09-2014, 20:47:26 »
Oud klasgenoot van 1 van mn opleidingen die eerst heel enthousiast reageerde op de vraag of we eens een keer een drankje konden gaan doen,maar vervolgens kan hij alle data die ik roep niet kan,en ik moet er weer helemaal achteraan zitten.  :(

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15239 Gepost op: 17-09-2014, 20:48:50 »
::hug::

Wat nog meer dan?
Groepsopdracht en individuele opdracht
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?