Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363568 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15720 Gepost op: 5-02-2015, 19:49:47 »
Niet toegelaten worden omdat je geen HBO diploma kunt overhandigen...helaas is het mijn directeur ook niet gelukt om een goed woordje voor me te kunnen doen en te benadrukken dat ik zelfstandig en structureel voor groep 6,7,8 sta en echt wel HBO denkniveau heb...tja papiertjes zeggen nog steeds meer dan praktijkervaring volgens bepaalde opleidinginstanties..... ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #15721 Gepost op: 6-02-2015, 11:23:17 »
Zo herkenbaar Bakkertje. Werk- en denkniveau en gemotiveerd zijn is ondergeschikt aan een papiertje ::ohno::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15722 Gepost op: 6-02-2015, 11:31:05 »
Zo herkenbaar Bakkertje. Werk- en denkniveau en gemotiveerd zijn is ondergeschikt aan een papiertje ::ohno::
Daar lijkt het wel heel vaak op :( Men heeft dus liever een luie, lanterfantende, zeer ongemotiveerde HBO'er dan een collegiale, hardwerkende, zeer gemotiveerde MBO'er.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15723 Gepost op: 6-02-2015, 12:57:12 »
Is dat echt zo? Ik dacht dat de laatste jaren competenties juist steeds belangrijker werden, zeker bij het volgen van een opleiding? Of is dat een wassen neus?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15724 Gepost op: 6-02-2015, 13:32:10 »
Ik denk eigenlijk dat Bakkertje werk doet wat officieel niet bij haar functie past. En dus niet de beloning krijgt die bij haar werk past. Want ze doet haar werk prima. En dus zou ze daar ook naar beloond mogen worden (ook beloning in de vorm van cursussen dus)...
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #15725 Gepost op: 6-02-2015, 14:58:19 »
Is dat echt zo? Ik dacht dat de laatste jaren competenties juist steeds belangrijker werden, zeker bij het volgen van een opleiding? Of is dat een wassen neus?
Ik merk met bijbaantjes rond mijn leeftijd heel erg het tegenovergestelde inderdaad. Geen werkervaring? Dan kan je net zo goed niet solliciteren, ook al ben je druk bezig met hbo studie of uni. Maarja dat zal wel heel erg verschillen per werk, leeftijdscategorie etc.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #15726 Gepost op: 6-02-2015, 15:14:18 »
Ligt denk ik inderdaad aan studierichting.

In het onderwijs worden redelijk vaak beginnende docenten ( parttime ) aangenomen. En ik heb ook nog geen moeite gehad met het vinden van een stageplek
Vriendinnetje van mij doet een pedagogische studie. Die zoekt al 1,5 jaar naar een stageplaats. En wordt steeds afgewezen omdat ze niet genoeg ervaring heeft in die sector.
Beetje vreemd want het lijkt mij dat een stage een plek is waar je ervaring op doet ::)
You'll never walk alone

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15727 Gepost op: 6-02-2015, 22:51:05 »
na de stroomstoring werd het hier loeiwarm, bleek dat de cv bleef branden. En de thermostaat deed niks. Toen heeft Jan de stekker er uit gehaald om te resetten en nu doet de cv het ook niet meer
er was eens......

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15728 Gepost op: 6-02-2015, 23:04:12 »
warme  ::hug:: ::hug:: ::hug:: voor de nacht!
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15729 Gepost op: 6-02-2015, 23:29:29 »
warme  ::hug:: ::hug:: ::hug:: voor de nacht!

dank je wel :) gelukkig hebben we ook een houtkachel en die kan het huis in principe prima warm houden! Maar geen warm water dus dat wordt morgen koud douchen. Brrrrrrr
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15730 Gepost op: 6-02-2015, 23:39:46 »
Stormpie............... 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15731 Gepost op: 6-02-2015, 23:49:53 »
Stormpie............... 


vraag me af of ik nu al in het bikkeltopic mag ;D
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15732 Gepost op: 7-02-2015, 09:18:24 »
Ik denk eigenlijk dat Bakkertje werk doet wat officieel niet bij haar functie past. En dus niet de beloning krijgt die bij haar werk past. Want ze doet haar werk prima. En dus zou ze daar ook naar beloond mogen worden (ook beloning in de vorm van cursussen dus)...
Hier sla je de spijker op zijn kop...ik doe meer met mijn diploma dan dat eigenlijk mag maar heb daarbij het vertrouwen van mijn eigen leidinggevende, collega's en ouders, máár ook van de scholengroep waarbij ik werk. Als ik de Pabo zou willen doen dan moet ik die helaas zelf betalen en daar heb ik gewoonweg het geld niet voor...een onderwijsassistent verdient nu eenmaal niet veel en daarbij kan ik ook geen aanspraak maken op de lerarenbeurs en dat is helemaal zuur nu blijkt dat er miljoenen daarvan niet gebruikt zijn ::niet-ok:: ::ohno::

Ik laat me zoals altijd niet uit het veld slaan en ga nu via een andere route proberen te bereiken wat ik wil. Ik had graag trainer willen worden voor de cursus anders leren zodat ik daar naast mijn baan nog een tweede inkomstenbron uit had kunnen halen, maar ga nu voor de cursus coach "anders leren". Daarmee mag ik een eigen praktijk opzetten waarbij ik ouders, leerlingen en leerkrachten mag begeleiden. Hoop dat ik dan wel kan doordringen tot diegenen die me nu de toegang tot de opleiding ontzeggen omdat ik geen HBO papiertje heb ;D


Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15733 Gepost op: 7-02-2015, 16:52:32 »
Als eindelijk alle drukte uit huis is, achterblijven met een hele hoop afwas. >:(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #15734 Gepost op: 7-02-2015, 17:58:44 »
Wat 's +1 bij Dolfie toch ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #15735 Gepost op: 7-02-2015, 17:59:21 »
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #15736 Gepost op: 8-02-2015, 17:49:21 »
Bij elke reclameblok op fox sports de reclame, waarbij je 750 euro kan verdienen als je needoet met de vraag: Bij welke spaanse club speelde Phillip Cocu.

Ik ken de tekst langzamerhand uit mijn hoofd
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15737 Gepost op: 8-02-2015, 19:42:59 »
Wat 's +1 bij Dolfie toch ???

Dat ze het eens is met de citaat die er boven staat.

OT: loopneus

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15738 Gepost op: 8-02-2015, 19:53:18 »
Sneeuw in je winterzonvakantie ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15739 Gepost op: 8-02-2015, 19:58:47 »
Sneeuw in je winterzonvakantie ::)

 ::hug::

Ik zie de foto's op Facebook, brings back memories van een zekere Canada vakantie.
Ach, je hebt iig het slechste gehad.