Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363456 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #16080 Gepost op: 21-07-2015, 14:26:43 »
Rustdagen in de Tour
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16081 Gepost op: 23-07-2015, 14:11:00 »
een man die chronisch te laat is
er was eens......

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #16082 Gepost op: 23-07-2015, 22:10:27 »
Marktplaats-adverteerders die niet reageren als ik iets van ze wil kopen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16083 Gepost op: 25-07-2015, 00:15:00 »
M'n oven  >:(

Dacht, laat ik nog eens een boterkoekje voor morgen maken.
Maar dat kreng kan dus weer geen temperatuur houden, zodat hij te koel is gebakken, zodat hij visueel sowieso onder par is, maar erger nog: mogelijk in het midden niet mooi gaar.  >:(

Ga morgenochtend maar even kijken of ik hem meeneem.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16084 Gepost op: 25-07-2015, 00:23:01 »
Ik dacht dat ik inmiddels al mijn adressen wel veranderd had. Nu is mijn pinpas naar mijn vorige adres gestuurd. Overmorgen ga ik op vakantie en gezien hoe lang het de vorige keer duurde hoe lang de vorige bewoonster uberhaupt op mijn mailtjes reageerde, gaat dit nooit meer goed komen voor mijn vakantie. Hopelijk wordt mijn pas intussen niet geblokkeerd.  :\'(

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Irritant
« Reactie #16085 Gepost op: 25-07-2015, 03:17:16 »
Ik dacht dat ik inmiddels al mijn adressen wel veranderd had. Nu is mijn pinpas naar mijn vorige adres gestuurd. Overmorgen ga ik op vakantie en gezien hoe lang het de vorige keer duurde hoe lang de vorige bewoonster uberhaupt op mijn mailtjes reageerde, gaat dit nooit meer goed komen voor mijn vakantie. Hopelijk wordt mijn pas intussen niet geblokkeerd.  :\'(

Lastig zeg :-\\
2024: wie is de Mol?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16086 Gepost op: 25-07-2015, 09:41:01 »
Heb net ING gebeld, ze sturen me een nieuwe en die andere wordt geblokkeerd. Maar mijn oude pas dus wrs ook binnenkort, tijdens mijn vakantie. Dus maar even genoeg geld op mijn ov chipkaart zetten en blij zijn dat ik niet alleen op vakantie ga.  :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16087 Gepost op: 27-07-2015, 16:28:51 »
Nu al twee uur vertraging en ik ben nog niet eens onderweg. Het is nu maar de vraag of we onze overstap gaan halen :(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16088 Gepost op: 27-07-2015, 18:07:49 »
Kijkers met vieze schoenen, zodat er eigenlijk meteen weer gedweild moet worden. >:(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #16089 Gepost op: 10-08-2015, 02:04:52 »
droom met nietvleermuizen
en niet weten wat wel :-[ :-\\ :-\\
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16090 Gepost op: 10-08-2015, 18:31:29 »
Een gaatje :(

Toevallig was er net een afspraak voor morgen vervallen en heb ik morgenmiddag vrij, dus kan gelijk morgen terug om m te laten vullen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16091 Gepost op: 13-08-2015, 18:46:56 »
Ik heb dus een maatbeker. Meerdere, maar onder andere deze [denk ook van de blokker]



Alleen dan in de 1/2 liter vorm, niet de 1 liter. Verder hetzelfde.

En het is een mooie maatbeker hoor. Ook lichtgewicht, goed vast te houden, schenkt prima - noem het maar op.
Maar ik kwam er net achter dat er 1 dingetje is dattie niet zo goed aan.
Ennnumm dat is dat de maatbeker niet zo goed kan meten.

Hij geeft namelijk ongeveer 10% (15% max) te veel aan.
Wat nogal onhandig is als je iets precies moet afwegen - bv bij bakken waarbij nauwkeurigheid nogal essentieël is.



Dus als iemand nog een foutieve maatbeker wil: hij is gratis af te halen ::zwaai:: :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16092 Gepost op: 13-08-2015, 20:28:04 »
Ik weeg m'n water ook altijd af. Dat is nauwkeuriger. Maar bij melk schijnt het alleen niet helemaal te kloppen dat 1 liter 1000 gram is, heb ik me laten vertellen bij de broodbakworkshop.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16093 Gepost op: 13-08-2015, 20:34:19 »
Ik weeg m'n water ook altijd af. Dat is nauwkeuriger. Maar bij melk schijnt het alleen niet helemaal te kloppen dat 1 liter 1000 gram is, heb ik me laten vertellen bij de broodbakworkshop.

1 liter = 1000 gram geldt alleen voor water.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16094 Gepost op: 13-08-2015, 20:53:39 »
Bij melk scheelt het weinig gelukkig. Ongeveer 1020 gram per liter, dus dat is niets vergeleken met de 10%+ afwijking van mn maatbeker :P

Wel iets om rekening mee te houden als het even kan, maar je hebt zelden [althans: ik] meer dan 250ml melk ergens in nodig, en dan is het nog maar een verschil van 5gram. Zal voor gros van de recepten niet enorm uitmaken, en anders is het gewoon even opletten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Irritant
« Reactie #16095 Gepost op: 14-08-2015, 02:29:13 »
Na de film - Mission Impossible 5, erg leuk! - naar huis willen vertrekken en moeten wachten, wachten, wachten omdat het buiten onweert >:(
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16096 Gepost op: 15-08-2015, 00:32:17 »
en ik maar denken dat het des apothekers was om veel te precies af te meten en wegen tijdens het bakken ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16097 Gepost op: 15-08-2015, 08:02:07 »
 ::rofl::

Bij koken geloof ik het wel - maar bakken moet precies  ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #16098 Gepost op: 15-08-2015, 13:45:09 »
Ik was zo blij met Windows 10. Alles liep perfect. Totdat ik vanmorgen een Onekeyrecovery moest doen. Er was een probleem dat ik alleen met onekeyrecovery kon oplossen.

Maar daarmee was ik ook Windows 10 kwijt. De link naar de update werkt niet meer, maar ik las ergens dat mijn gegevens ergens online zijn opgeslagen, waardoor ik toch weer terug kan naar Windows 10.

Weet iemand hier hoe dat zit?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16099 Gepost op: 15-08-2015, 21:16:26 »
Klinkt vaag. Als er iemand weet wat de oplossing is, dan zijn het de jongens van onekeyrecovery - dus zou lekker hen mailen.

Ook omdat vast hun halve user-database op dit moment tegen exact hetzelfde probleem aanloopt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.