Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363430 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #16380 Gepost op: 1-11-2015, 18:22:42 »
betaald hebben voor voetbal en dan nog geen klap van de wedstrijd kunnen zien (AZ-NEC)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #16381 Gepost op: 2-11-2015, 10:01:27 »
Wind tegen op de fiets  ::ohno::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16382 Gepost op: 2-11-2015, 15:05:35 »
bij de fysio iedere keer weer merken dat je been niet wil doen wat jij wilt dat ie doet
er was eens......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #16383 Gepost op: 2-11-2015, 17:57:21 »
bij de fysio iedere keer weer merken dat je been niet wil doen wat jij wilt dat ie doet

Step by step Stormpie ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16384 Gepost op: 2-11-2015, 19:50:20 »
Een abonnement proberen op te zeggen via internet, maar van links naar rechts en weer teruggestuurd worden op de site. Ze willen blijkbaar dat ik niet opzeg. ::niet-ok::

Edit: Ná heel goed kijken eindelijk gevonden ...  ::ohno::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16385 Gepost op: 2-11-2015, 20:57:00 »
Slecht georganiseerde klantenservices.....ze werken er wel maar zodra je inbreekt in hun standaard verhaaltje zijn ze helemaal de weg kwijt en hebben ze geen idee wat ze moeten doen...en ze luisteren nog slecht ook! >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16386 Gepost op: 2-11-2015, 21:20:22 »
de kantonrechter.. waar ik, als bewindvoerder van mijn moeder, voor ieder verjaardagskadootje voor de kleinkinderen toestemming moet vragen. Ze mogen in Den Haag, bij de Pensioenfondsen, noem maar op, miljoenen zoekmaken, maar als ik € 30,- wil overmaken naar een kleinkind moet ik dat eerst vragen.. Ze zijn zeker bang dat de belasting straks niet genoeg van mijn moeder kan stelen als ze overlijdt.
er was eens......

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #16387 Gepost op: 2-11-2015, 21:36:00 »
BNN dat de lama's blijkbaar mist, en daarom nu met een programma Alpacas komt, en waarin zelfs de spelletjes hetzelfde zijn als bij de lama's. Noem het dan gewoon de lama's.

Bovendien is het slecht. Maar ik heb pas 5 minuten gekeken, en na de lama's vallen denk ik al dit soort dingen tegen  ;D
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16388 Gepost op: 2-11-2015, 21:44:11 »
Fondsen die willen dat je voorstellen schrijft en het dan steeds anders willen. En last minute verschillende voorstellen moeten samenvoegen enzo..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #16389 Gepost op: 2-11-2015, 21:59:25 »
BNN dat de lama's blijkbaar mist, en daarom nu met een programma Alpacas komt, en waarin zelfs de spelletjes hetzelfde zijn als bij de lama's. Noem het dan gewoon de lama's.

Bovendien is het slecht. Maar ik heb pas 5 minuten gekeken, en na de lama's vallen denk ik al dit soort dingen tegen  ;D

Oh het eindigde wel iets beter
En de lama's begonnen ook ooit slecht
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16390 Gepost op: 2-11-2015, 22:04:05 »
Niek, zelfs de decorsetting... lijkt  :o

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #16391 Gepost op: 2-11-2015, 22:07:15 »
Ik las ergens dat het bewust zo gekozen is, zo hetzelfde. Maar net een heel klein beetje anders, omdat het gewoon de Lama's niet zijn. Ik heb net een stukkie gekeken. Ik ben nog niet overtuigd, maar ik vond het ook niet zo vreselijk dat ik het nooit meer ga kijken.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #16392 Gepost op: 2-11-2015, 22:08:39 »
Probleem is als je zoiets letterlijk hetzelfde maakt is dat het wel hoge verwachtingen schept.
Ik geef het nog wel een kans. Vond twee van de heren wel grappig
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16393 Gepost op: 2-11-2015, 22:09:24 »
Ik heb alleen de ronde met de papiertjes gezien (even aangezet omdat jij erover begon ;D) maar ga nog wel even terugkijken ergens deze week :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #16394 Gepost op: 2-11-2015, 23:18:16 »
BNN dat de lama's blijkbaar mist, en daarom nu met een programma Alpacas komt, en waarin zelfs de spelletjes hetzelfde zijn als bij de lama's. Noem het dan gewoon de lama's.
Sterker nog: een alpaca is ook een lama-achtig dier ;D

Ik heb zitten kijken en ik vond het niet onaardig. Het was zeker niet heel slecht.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Irritant
« Reactie #16395 Gepost op: 3-11-2015, 02:00:08 »
Ik vond het totaal niet leuk. Zal indd ook komen doordat De Lama's zoveel beter waren en je meer verwacht maar ik vond deze mensen stuk voor stuk helemaal niet grappig. Terwijl ze dat zichzelf toch wel leken te vinden.

Plus het is inderdaad irritant dat ze het zo hetzelfde maken maar dan toch net weer niet en slechter.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #16396 Gepost op: 3-11-2015, 15:36:55 »
Ik moet voor mijn afstudeeronderzoek minimaal 100 advocaten hebben die mijn enquête invullen en 10 advocaten die met mij even een telefonisch interview willen doen. In een week tijd heb ik welgeteld 10 ingevulde enquetes en 1 persoon die ik mag bellen. En dit vind ik ***, want ik ga verdorie niet weer niet afstuderen...
...if one only remembers to turn on the light.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16397 Gepost op: 3-11-2015, 16:07:25 »
Zowel 100 enquetes, als 10 interviews, is dan ook niet eenvoudig. Zeker niet met een dergelijke doelgroep, en [maar hier doe ik maar een gok zonder inhoudelijke kennis] al helemaal wanneer je ze feitelijk niets kunt bieden voor hun waardevolle tijd.

- Zit je begeleiding in de advocatenwereld c.q. heeft die daar connecties?
- Is er een advocatennieuwsbrief [misschien van een vaktijdschrift], die een ditjes-en-datjes-rubriek heeft, zodat je daar in 10 regels tekst kunt uitleggen waarom ze echt mee zouden moeten doen [enquete-link, contactgegevens en vrolijke portretfoto niet vergeten]
- Zijn er advocatencongressen of andere bijeenkomsten waar je rond kunt lopen en hier en daar een babbeltje kunt aanknopen?
- Und so weiter.



Voorbeeld:
Voor mijn afstuderen zocht ik onder meer ook mensen om te interviewen. Liefst 20 geloof ik. Dat was eveneens in een professionele setting, met een totaal beschikbaar sample van grofweg 250 mensen. Tijd die ze kwijt waren werd ze gecompenseerd, en het ging over het oplossen van een probleem waar ze grofweg wekelijks mee te maken hadden.
Dus op zich hadden ze wat te winnen met het laten horen van hun mening! En omdat het ze geen werktijd kostte, zou je denken dat het ook wel een keertje een aardige afwisseling in een werkdag kon zijn. Ik probeerde te werven via een nieuwsbrief, babbeltjes bij werkgroepbijeenkomsten, en contacten van mn begeleidster.

Uiteindelijk kon ik er 12 krijgen.
Dus ondanks de voordelen voor de mensen zelf, en mijn werf-inspanningen, deed slechts 5% mee.

Bottom-line: Werven is gewoon heel moeilijk. Dus daarom het eerdere deel; zijn er nog werfmogelijkheden die je kunt benutten?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16398 Gepost op: 3-11-2015, 17:25:20 »
Ik moet voor mijn afstudeeronderzoek minimaal 100 advocaten hebben die mijn enquête invullen en 10 advocaten die met mij even een telefonisch interview willen doen. In een week tijd heb ik welgeteld 10 ingevulde enquetes en 1 persoon die ik mag bellen. En dit vind ik ***, want ik ga verdorie niet weer niet afstuderen...

ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt en welke stappen je zelf al hebt ondernomen?
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16399 Gepost op: 3-11-2015, 21:13:15 »
Ik moet voor mijn afstudeeronderzoek minimaal 100 advocaten hebben die mijn enquête invullen en 10 advocaten die met mij even een telefonisch interview willen doen. In een week tijd heb ik welgeteld 10 ingevulde enquetes en 1 persoon die ik mag bellen. En dit vind ik ***, want ik ga verdorie niet weer niet afstuderen...
Pfff, ja als je alles zelf moet gaan regelen voor een survey (koude contacten die je niet kent zowel opzoeken als benaderen) wordt het lastig, weet ik uit ervaring. Is er vanuit je opleiding geen mogelijkheid dat je kunnen helpen? Niet opgeven in ieder geval :)  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2015, 21:16:00 door Mollenvanger-MV »