Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363569 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #16880 Gepost op: 25-03-2016, 10:58:31 »
Thanks guys ::hug::

EN ja weet ik ook wel, zo probeer ik het ook altijd te benaderen, maar het blijft toch niet leuk ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #16881 Gepost op: 25-03-2016, 11:26:17 »
You're welcome, little monkey sixteen.......



(ps: I also speak a liddel word over de boarder)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #16882 Gepost op: 25-03-2016, 21:23:35 »
Wie had dat gedacht: van verbinding op elk apparaat naar een storing die niet op de website vermeld staat  ::niet-ok::

Oftewel: er is storing bij Telfort.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #16883 Gepost op: 30-03-2016, 11:29:08 »
Klasgenoten  >:(

We hadden vandaag examen. Moesten in groepjes een persconferentie doen. En de pers was dan onze mentor en n andere docent.

De planning was als volgt: 3 groepjes, dan moest een docent zelf even in het echt de pers te woord staan en dan hadden we dus pauze, en daarna nog 3 groepjes.

Dus ik vroeg wanneer ons groepje moest, aangezien ik me al weken niet zo goed voel en het echt niet zo lang ging volhouden.
Bleek als eerste na de pauze. Dus ik vraag of ik mag ruilen met iemand. Zegt de leraar dat ik dat aan de leerlingen zelf moet vragen. Nog voordat ik uitgepraat was zei iedereen die ik t vroeg 'nee' ...

Dus uiteindelijk kwam de leraar vragen of t gelukt was. Ik zeg 'nee niemand wil ruilen. En ik heb geen idee hoe ik het nu moet gaan volhouden' En toen heeft de leraar dus in de klas gezegd 'groepje van Aapje gaat eerst, de rest schuift een plaatsje op.' en toen begon iedereen helemaal te protesteren.

Stomme mensen.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16884 Gepost op: 30-03-2016, 11:40:14 »
Niet leuk Aapje ::hug::....heb je dan niet zo iets van konden ze maar één dagje met me ruilen??

OT: Afgelopen weekend is de relatie van de oudste op de klippen gelopen terwijl ze op vakantie waren. Exlief ::) wist van te voren niet of ze verder wilde met zoonlief, waarop zoonlief heeft aangegeven dan niet mee te willen op vakantie, maar daar wilde zij weer niets van weten omdat haar ouders zoveel geld voor hem hadden neergelegd. Uiteindelijk heeft zoonlief besloten toch mee te gaan maar op de laatste avond heeft ze grote ruzie met hem gemaakt en letterlijk van zich afgebeten. Zoonlief is nu de gebeten hond en ze hangt allerlei verhalen op. Vakantie voor in de zomer was ook al gepland en daarover gaan we vanavond met zijn allen rond de tafel om de finaciële ellende af te wikkelen en om de boel eens goed uit te praten. Alleen komen ze er niet uit vandaar dat de ouders als ondersteuning er bij gaan zitten...maar ik heb er zo geen zin in!! Ben helemaal klaar met het wicht, die naast onze zoon ook nog eens haar ouders heeft zitten voorliegen over van alles en nog wat....stom genoeg heeft ze dat tegenover een vriendin toegegeven :-X

moest het even kwijt :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #16885 Gepost op: 30-03-2016, 11:47:28 »
Niet leuk Aapje ::hug::....heb je dan niet zo iets van konden ze maar één dagje met me ruilen??

Ja nogal!
Ze moesten me gister eens zien, kon helemaal niks. Nauwelijks lopen, weinig/geen geluid verdragen (dus geen tv kijken of muziek luisteren), niet te veel lezen, ... Helemaal niks dus eigenlijk ^^

Ik snap ook hun probleem niet. Ze moesten allemaal toch tot het einde daar blijven, dus of ze nu als derde of als vierde aan de beurt waren, dat maakt toch helemaal niks uit?

--

En Bakkertje, op jouw verhaal heb ik nu maar een antwoord:
Vrouwen...
 ;D

Hopelijk komen jullie er samen uit ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16886 Gepost op: 30-03-2016, 12:33:06 »
Ja nogal!
Ze moesten me gister eens zien, kon helemaal niks. Nauwelijks lopen, weinig/geen geluid verdragen (dus geen tv kijken of muziek luisteren), niet te veel lezen, ... Helemaal niks dus eigenlijk ^^

Ik snap ook hun probleem niet. Ze moesten allemaal toch tot het einde daar blijven, dus of ze nu als derde of als vierde aan de beurt waren, dat maakt toch helemaal niks uit?


Ik herken het meid...heb sommige mensen ook wel eens wat aan kunnen doen wanneer ze commentaar op mijn moezijn hadden...gelukkig voor hen had ik daar de kracht niet voor ;)

En Bakkertje, op jouw verhaal heb ik nu maar een antwoord:
Vrouwen...
 ;D

Hopelijk komen jullie er samen uit ::hug::

Dat hoop ik ook...ze valt vanzelf door de mand...is het niet vanavond dan wel op een later tijdstip...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16887 Gepost op: 30-03-2016, 12:55:02 »
Aapje wat ontzettend stom, zo kortzichtig van je klasgenoten, echt irritant!

Bakkertje, ik moest stiekem een beetje lachen om je omschrijving van je zoon als gebeten hond na de woorden daarvoor, maar het is werkelijk belachelijk natuurlijk van mevrouw. Haar ouders zo op kosten jagen terwijl je eigenlijk al niet door wilt (keurig dat je zoon aangaf dan niet mee te willen gaan), Irritante dame!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16888 Gepost op: 30-03-2016, 13:16:48 »
Sommige mensen weten niet beter Aapje.. het is alleen verdraaide jammer dat jij die nu net moet tegenkomen >:(

Jammer Bakkertje.. je begint geen relatie om dan zo te eindigen.. Jammer ook dat ouders er in betrokken worden.. Dat zou niet moeten.
er was eens......

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #16889 Gepost op: 31-03-2016, 06:29:47 »
Verschrikkelijk, Aapje. Gelukkig toonde de leraar wel begrip voor je situatie.

OT:
In je slaap een rare droom hebben over het krijgen van kramp in je kuit en vervolgens wakker worden met, jawel...
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16890 Gepost op: 31-03-2016, 06:49:36 »
Bakkertje, ik moest stiekem een beetje lachen om je omschrijving van je zoon als gebeten hond na de woorden daarvoor, maar het is werkelijk belachelijk natuurlijk van mevrouw. Haar ouders zo op kosten jagen terwijl je eigenlijk al niet door wilt (keurig dat je zoon aangaf dan niet mee te willen gaan), Irritante dame!
;D
De schuld lag volgens haar alleen bij zoonlief....we hebben het financiele gedeelte netjes afgehandeld en wat ons betreft is het klaar.

Jammer Bakkertje.. je begint geen relatie om dan zo te eindigen.. Jammer ook dat ouders er in betrokken worden.. Dat zou niet moeten.
Idd heel jammer...we zijn puur meegegaan omdat we inmiddels wel door hadden dat ze een notoire leugenaar is....gisteravond heeft ze ook weer dingen gezegd die niet waar zijn...we hebben daar maar niet te veel energie aan verspild. Hij is nu van haar af en kan beginnen met verwerken. Haar ouders waren overigens wel heel begripvol voor de hele situatie...dat was wel heel erg fijn.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2016, 09:23:29 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16891 Gepost op: 31-03-2016, 14:30:42 »
Alweer uitgevallen treinen.. deze keer door een versperde overweg dus nu mag ik zeuren >:( Gelukkig wel op de terugweg vandaag, dus hoefde m'n afspraken niet nog eens te verzetten, maar dit kost weer extra tijd en energie die ik eigenlijk niet heb :-\\
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16892 Gepost op: 31-03-2016, 15:29:43 »
Alweer uitgevallen treinen.. deze keer door een versperde overweg dus nu mag ik zeuren >:( Gelukkig wel op de terugweg vandaag, dus hoefde m'n afspraken niet nog eens te verzetten, maar dit kost weer extra tijd en energie die ik eigenlijk niet heb :-\\

 ::hug:: ::hug:: ::hug::

Extra reden om een jetpack te kopen :-\\




Of is dit pas de eerste reden? Ik ben de tel kwijt ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16893 Gepost op: 31-03-2016, 15:33:42 »
::hug:: ::hug:: ::hug::

Extra reden om een jetpack te kopen :-\\




Of is dit pas de eerste reden? Ik ben de tel kwijt ???
Je bent de tel al kwijt bij de eerste reden ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16894 Gepost op: 31-03-2016, 19:03:58 »
Was gisteren al, maar zit er nu nog steeds een beetje mee. Mensen die je niet kent die je uitlachen in het openbaar om je "gestuntel"...  :-\\ lekker bevorderlijk voor je zelfvertrouwen ook... maar niet heus :( En als je dan erop reageert dat evenwicht niet je sterkste kant is (wie mijn achtergrond een beetje kent weet nu wat ik bedoel en waar dat door komt), een reactie krijgen van: "sterkte ermee"
« Laatst bewerkt op: 31-03-2016, 19:13:10 door Mollenvanger-MV »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16895 Gepost op: 31-03-2016, 20:51:52 »
Cijfers die zo lang duren tot je ze terug krijgt...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #16896 Gepost op: 31-03-2016, 21:21:33 »
Cijfers die zo lang duren tot je ze terug krijgt...
Herkenbaar. Gelukkig had de middelbare school waar ik tot 1999  op zat hiervoor een regel: cijfers voor officiële toetsen dienden binnen twee weken na afnemen van de toets bij de leerlingen bekend te zijn (vakanties niet meegerekend), anders werd die toets als verloren beschouwd en kreeg idereen sowieso een 5,5.

Deze situatie heeft zich echter nooit hoeven voordoen, dus dat werkt.

OT:
Nog steeds wat last hebben van de kramp in mijn kuit van afgelopen nacht.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #16897 Gepost op: 31-03-2016, 21:24:14 »
Cijfers die zo lang duren tot je ze terug krijgt...

Bij ons moeten tentamens/verslagen/opdrachten binnen 10 werkdagen zijn nagekeken en moet het cijfer op Infonet staan.
Bij verslagen/opdrachten geldt wel de regel dat ze binnen de gestelde termijn moeten zijn ingeleverd.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16898 Gepost op: 1-04-2016, 11:49:04 »
Ik ben gewoon ongeduldig door. Vanavond om 5 uur is het precies 2 weken geleden dat ik mijn tentamen heb ingeleverd. 10 werkdagen dus. Er volgens mij geldt hier de regel dat ze er 15 werkdagen over mogen doen, maar dat is mij nooit helemaal duidelijk :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16899 Gepost op: 1-04-2016, 13:19:33 »
Bij ons is het zes weken. En een keer hebben ze er 8 weken over gedaan.  ::) Maar wij hebben ook veel computertentamens (vooral in de propedeuse) en daar weet je de uitslag direct.  :D