Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363574 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17320 Gepost op: 7-01-2017, 18:43:50 »
Mensen die hun auto niet sneeuwvrij maken en dan de snelweg op rijden. ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17321 Gepost op: 7-01-2017, 18:45:09 »
Inderdaad...

Of van die halve garen die met een kilometer of 70, 80 door de sneeuw en de stad scheuren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17322 Gepost op: 7-01-2017, 19:13:11 »
Of van die halve garen die met een kilometer of 70, 80 door de sneeuw en de stad scheuren.

Ha dat had ik ook ja ::rofl::

En maar roepen dat je niet zo snel mocht fietsen ::)

Maar ik hoorde niets want ik was alweer verder ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17323 Gepost op: 8-01-2017, 09:20:50 »
Alle kerstspullen al opgeruimd hebben, op een paar dingetjes op batterijen na. Om de batterijen leeg te laten lopen, staan die apparaatjes 24/7 aan. Nu, acht dagen nadat ik met die 24/7 ben begonnen, zijn de batterijen nog steeds niet leeg ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #17324 Gepost op: 8-01-2017, 10:33:29 »
Hier brandt ook nog steeds zo'n snoertje  ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17325 Gepost op: 8-01-2017, 11:06:54 »
Crashende laptop.

Was al een tijdje aan het blazen. Het maken van een back-up stond zelfs al wat langer in de planning.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17326 Gepost op: 8-01-2017, 11:37:12 »
Misschien is je ventilator stoffig, zodat hij ook op volle toeren niet meer goed kan koelen en je cpu te heet wordt?

Dan zou een simpele oplossing zijn om gewoon de stofzuiger op de uitgang vd ventilator te zetten [niet overbodig hard]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17327 Gepost op: 8-01-2017, 11:50:08 »
Ja, dacht ook aan oververhitting. Laatst al wel een keer gestofzuigd, maar niet aan de onderkant. Dat kan ik nog eens proberen.

Op dit moment zit er alleen behoorlijk weinig leven in. Aan-knop reageert niet.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17328 Gepost op: 8-01-2017, 13:22:33 »
Oei. Dan ga je het met een simpele stofzuigbeurt vermoedelijk niet meer redden - misschien issie definitief gecrasht :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17329 Gepost op: 8-01-2017, 16:11:18 »
Het kán ook wat anders geweest zijn. ;D

Ding deed het weer even, dus wat bestanden naar Dropbox verplaatst en begonnen een back-up te maken. Daarna een eind wezen fietsen. Kwam thuis en laptop was weer uitgeschakeld.

Toen zag ik dus dat de stekker uit de adapter was geschoten. Accu leeg. ::schaam::

Stofzuigen heeft wel wat geholpen, hij is nu wat stiller. Helemaal weg is het nog niet, dus misschien is hij ondertussen ook wel aan vervanging toe. Heb in ieder geval eerst die back-up gemaakt. :P
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17330 Gepost op: 8-01-2017, 17:23:08 »
Backup is belangrijk. ::ok:: Stroomtoevoer eveneens ;D

De temperatuur van je cpu is overigens te checken met het gratis programmatje Speedfan.

Maar zo te zien zijn de eerste problemen over :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #17331 Gepost op: 12-01-2017, 18:42:00 »
Iemand die zelf denkt dat ie grappig is, maar het totaal niet is
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17332 Gepost op: 13-01-2017, 17:49:23 »
Gekneusde ribben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17333 Gepost op: 14-01-2017, 10:33:46 »
Gekneusde ribben...
Sterkte ::hug::

OT:
Maandag heb ik, in verband met werkzaamheden, tussen 08:00 uur en 13:00 uur geen stroom en wellicht ook geen (warm) water.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2017, 10:45:26 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17334 Gepost op: 14-01-2017, 11:15:23 »
Wanneer je maar 1100 woorden mag gebruiken voor een verslag, je er op dit moment 500 hebt gebruikt en weet dat je ongeveer op een kwart bent van alles wat je nog wilt vertellen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #17335 Gepost op: 14-01-2017, 11:23:55 »
Wanneer je maar 1100 woorden mag gebruiken voor een verslag, je er op dit moment 500 hebt gebruikt en weet dat je ongeveer op een kwart bent van alles wat je nog wilt vertellen.
::hug:: Gewoon die locatietheorieën van widm weglaten, helpt ook al een eind  ::ok::

Wat ook helpt is een lijstje maken wat je wilt schrijven, wat is echt belangrijk, wat niet en daar dan een keuze uit maken.

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17336 Gepost op: 14-01-2017, 11:36:21 »
::hug:: Gewoon die locatietheorieën van widm weglaten, helpt ook al een eind  ::ok::

Wat ook helpt is een lijstje maken wat je wilt schrijven, wat is echt belangrijk, wat niet en daar dan een keuze uit maken.
Haha ja, ik ga me eerst even goed focussen op school. De theorieën kan ik altijd nog tijd aan besteden wanneer ik pauze heb  ::ok::

Dat is wel een goede tip. Eerst even alle onderdelen op papier schrijven die ik in mijn hoofd had en de meest onbelangrijke wegstrepen. Dat ga ik eens proberen. Bedankt voor de tip!  ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #17337 Gepost op: 14-01-2017, 11:40:22 »
en nu wegwezen van het forum ::zweep::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17338 Gepost op: 14-01-2017, 14:51:02 »
Wanneer je maar 1100 woorden mag gebruiken voor een verslag, je er op dit moment 500 hebt gebruikt en weet dat je ongeveer op een kwart bent van alles wat je nog wilt vertellen.
Oh, dat valt nog mee  :P Ik heb een keer (in een groepje) een verslag gemaakt over waarom de taxi wel of geen openbaar vervoer is. Dit veslag mocht uit maximaal acht kantjes bestaan, maar ons verslag bestond uiteindelijk uit 42 kantjes ::oink:: Omdat de betreffende docent zeer onder de indruk van ons verslag was, werden er geen punten afgetrokken omdat het werkstuk te groit was  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17339 Gepost op: 14-01-2017, 15:17:35 »
en nu wegwezen van het forum ::zweep::
Toch gewoon ruim 2 uur niet op het forum gezeten volgens mij  :D


Oh, dat valt nog mee  :P Ik heb een keer (in een groepje) een verslag gemaakt over waarom de taxi wel of geen openbaar vervoer is. Dit veslag mocht uit maximaal acht kantjes bestaan, maar ons verslag bestond uiteindelijk uit 42 kantjes ::oink:: Omdat de betreffende docent zeer onder de indruk van ons verslag was, werden er geen punten afgetrokken omdat het werkstuk te groit was  ::ok::
Hahaha  ::rofl:: Wel fijn, zo'n soepele leraar. Als je bij ons over de 1100 woorden zit, wordt het verslag niet eens gelezen en sturen ze het terug.