Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2354550 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18920 Gepost op: 12-05-2020, 10:42:50 »
Jakkes. Maar dan is dus eigenlijk je eigen gebit irritant, niet de ortho ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18921 Gepost op: 12-05-2020, 10:49:30 »
is die orthodontist dan eigenlijk niet irritand?
Wit is ook een kleur!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Irritant
« Reactie #18922 Gepost op: 12-05-2020, 10:55:01 »
Jakkes. Maar dan is dus eigenlijk je eigen gebit irritant, niet de ortho ;)
Ze houden er niet echt rekening mee.

is die orthodontist dan eigenlijk niet irritand?
::rofl:: ik kies er zelf niet voor om er heen te gaan.  ::tandpastasmiley::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18923 Gepost op: 12-05-2020, 11:45:37 »
Een headset waarvan de microfoon het wel doet, maar de speakertjes niet.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18924 Gepost op: 13-05-2020, 10:11:23 »
Fantastisch hoor, die anderhalvemeter-regel... Niet dus. Het lijkt werkelijk of er steeds minder mensen mee bezig zijn, en er op letten. Gisteren weer bij ons in de winkel, en je hoeft er ook niks van te zeggen, want dan kan je een grote mond krijgen... Maar ook op straat... Zit ik even op een bankje, komt er ineens nog iemand anders op het bankje bij zitten, terwijl alle andere bankjes gewoon vrij waren... Gewoonweg irritant. Op zich begrijp ik het wel natuurlijk, maar het mag nog niet... De mensen beginnen echt coronamoe te worden... En als ik eerlijk ben: ik begin het ook zo langezamerhand zat te worden...
Ich bin ein Bärliner!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18925 Gepost op: 13-05-2020, 10:18:17 »
Tijdens deze crisis is gebleken dat de meeste mensen nog best creatief zijn en veel zich houden aan de regels. Maar na zo veel tijd is iedereen het wel een beetje zat volgens mij. En voor de mensen die keurig netjes thuis blijven wordt er ook niet echt goed gezorgd. Elke avond weer die saaie corona-talkshows... Waarom moet dat überhaupt ook in het weekende en wordt het direct na afloop weer herhaald. Heel Nederland moet dit toch zat zijn ?
Ik ben al blij dat ik vanavond weer de Duitse zender  kan aan zetten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #18926 Gepost op: 13-05-2020, 10:26:50 »
Fantastisch hoor, die anderhalvemeter-regel... Niet dus. Het lijkt werkelijk of er steeds minder mensen mee bezig zijn, en er op letten. Gisteren weer bij ons in de winkel, en je hoeft er ook niks van te zeggen, want dan kan je een grote mond krijgen... Maar ook op straat... Zit ik even op een bankje, komt er ineens nog iemand anders op het bankje bij zitten, terwijl alle andere bankjes gewoon vrij waren... Gewoonweg irritant. Op zich begrijp ik het wel natuurlijk, maar het mag nog niet... De mensen beginnen echt coronamoe te worden... En als ik eerlijk ben: ik begin het ook zo langezamerhand zat te worden...
::hug:: Nieuwe situaties als deze, waar we nog nooit mee zijn geconfronteerd, zijn ook gewoon lastig. Maar als iemand per se naast jou op een bankje moet gaan zitten, terwijl de andere bankjes vrij zijn, daar snap ik helemaal niks van... iedereen weet inmiddels toch wel dat er 1,5 meter tussen moet zitten?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Irritant
« Reactie #18927 Gepost op: 13-05-2020, 10:32:20 »
Dat je wiskunde docent plots een toets wilt geven  ::rits::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18928 Gepost op: 13-05-2020, 10:35:06 »
Dat zou je denken, MV, ja... maar toch... Het lijkt gewoon of het veel mensen niet interesseert. En als ik dan bij mij in de buurt kijk, zijn het voornamelijk de senioren die geen afstand weten te houden. Zowel op het werk, als in bijv de supermarkt. Terwijl zij toch als je het RIVM mag geloven meer gevaar lopen dan anderen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #18929 Gepost op: 13-05-2020, 12:10:24 »
En als ik dan bij mij in de buurt kijk, zijn het voornamelijk de senioren die geen afstand weten te houden.

Inderdaad. Dit zie ik ook  ::jaja::
Een babbeltje in de supermarkt, met een groep(!) op de elektrische fiets een rondje maken. Niet even aan de kant gaan als je ze wil passeren.

Pubers doen dit trouwens ook, maar de groep van 18-70 zie ik zich over het algemeen prima gedragen  ::jaja::

Zelf ben ik het wel beu dat mensen oordelen over dingen die je doet. Terwijl ze gewoon mogen. Kreeg van het weekend commentaar dat ik bij mijn vader langsging omdat hij jarig was. Keurig op 1,5m afstand en mijn vader is pas halverwege de 50. Ik doe daarmee niks tegen de richtlijnen/regels van de overheid. Blijf thuis is veranderd in vermijd drukte, maar dat heeft nog niet iedereen door.....
« Laatst bewerkt op: 13-05-2020, 12:12:10 door Nieky »
You'll never walk alone

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18930 Gepost op: 16-05-2020, 15:56:11 »
Een belachelijk dagritme. Ik ben er zelf dan wel verantwoordelijk voor, maar de dagen vliegen zo lekker snel voorbij nu.
Alleen irritant dat ik totaal niet productief ben, het grootste gedeelte van mijn tijd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18931 Gepost op: 18-05-2020, 12:55:19 »
Franks 'avatar' :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18932 Gepost op: 18-05-2020, 13:02:31 »
Franks 'avatar' :P
Speciaal voor jou aangepast  ;D ::hug::
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18933 Gepost op: 18-05-2020, 15:36:25 »
 ::bravo::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18934 Gepost op: 19-05-2020, 12:57:02 »
een pakketbezorger die bij mij aanbelt terwijl het pakketje voor mijn onderbuurman is... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18935 Gepost op: 19-05-2020, 14:16:59 »
Afgelopen dagen zoveel muziek luisteren dat je zelfs dat al beu bent geworden...
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18936 Gepost op: 19-05-2020, 14:40:12 »
Ja, zo langzamerhand begin ik ook alles wel zat te worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18937 Gepost op: 19-05-2020, 15:02:33 »
Bedrijven die alleen een creditcard als betaaloptie aanbieden >:(

Mijn werk wordt nu digitaal opgestart, maar om dat te kunnen doen heb ik een Adobe programma nodig. En Adobe wil blijkbaar per se dat ik met een creditcard betaal, maar ik verdien niet genoeg om een creditcard te kunnen aanvragen ::)

Er stond dat het ook met PayPal kon, dus ik had eindelijk maar eens een PayPal aangemaakt en daar geld op gezet. Maar toen ik daarmee wilde betalen, bleek dat dat alleen mocht met een aan PayPal gekoppelde creditcard. Ja hallo, geef dan gewoon die optie niet, maar zeg meteen dat jullie niet willen dat mensen die te weinig verdienen jullie programma's kopen ::) Nu komt het erop neer dat ik geld moet verdienen om een creditcard te kunnen aanvragen, maar een creditcard nodig heb om geld te kunnen verdienen :-X

Gelukkig heeft mijn moeder een creditcard en wilde die het voor me voorschieten, maar als je dat niet hebt mag je van Adobe blijkbaar doodvallen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #18938 Gepost op: 19-05-2020, 15:05:46 »
Ik heb dezelfde problemen ook gehad inderdaad. Gelukkig heb ik hetzelfde gehad qua ouders die het dan voorschieten.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18939 Gepost op: 19-05-2020, 15:19:12 »
Ik kon er gelukkig een aanvragen toen in student was. Het zal vast de makkelijkste manier zijn en in Amerika de meest gebruikte (?)

Dat ze niet Ideal aanbieden en alle andere varianten uit andere landen, oké. Maar een alternatief als Paypal zou inderdaad wel handig zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?