Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363453 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5900 Gepost op: 24-07-2006, 18:31:22 »
als mensen denken dat je geen kleine lettertjes hebt gelezen.. >:(hoe kom ik dan aan die mega marteling?

 ;D :D ;D ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5901 Gepost op: 24-07-2006, 18:33:44 »
van half negen tot half twaalf in het zwembad moeten zitten toekijken zonder dat je er zelf in mag plonsen >:D

Dit is dus een marteling!! :P

Mensen die iets niet snappen  ::) :-X ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5902 Gepost op: 24-07-2006, 18:37:02 »
 ::trots:: ::trots:: ::trots::

on topic...en dit meen ik echt...buurmeisje die om één uur 's nachts buiten planten water gaan staan geven en die een hele harde lach en stem hebben zodat de hele buurt weer wakkeer was en dan doen alsof ze zich van geen kwaad bewust zijn >:( >:( >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5903 Gepost op: 24-07-2006, 18:38:37 »
De Weermeester van RTV Drenthe!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5904 Gepost op: 24-07-2006, 20:39:55 »
een kind wat alles er onder loopt te  ::kots::, vanaf zijn kamer tot aan het toilet...gruwelijk irritant is dat ::niet-ok::

maar ook erg zielig ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5905 Gepost op: 24-07-2006, 20:42:21 »
een kind wat alles er onder loopt te  ::kots::, vanaf zijn kamer tot aan het toilet...gruwelijk irritant is dat ::niet-ok::

maar ook erg zielig ::hug::

::kots:: ::kots::

Gadver!

Beterschap! :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5906 Gepost op: 24-07-2006, 21:03:33 »
::kots:: ::kots::

Gadver!

Beterschap! :P

thanx...gelukkig slaapt hij nu....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5907 Gepost op: 25-07-2006, 11:09:32 »
fietsen met heet weer :(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5908 Gepost op: 25-07-2006, 12:28:41 »
fietsen met heet weer :(
kan jij dan internetten terwijl je aan het fietsen bent?   ;D ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5909 Gepost op: 25-07-2006, 12:34:18 »
kan jij dan internetten terwijl je aan het fietsen bent?   ;D ;D

Nee, maar dat kan wel irritant zijn ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5910 Gepost op: 25-07-2006, 14:04:23 »
Weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ! JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is?

 ::)  ::)







 

I'm a real big goblin..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5911 Gepost op: 25-07-2006, 14:45:07 »
Muggenbultjes >:(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5912 Gepost op: 25-07-2006, 23:18:28 »
Weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ! JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is? JIJ bent irritant.. ja JIJ ja! Waarom?! omdat IK dat vind! JIJ, JIJ bent zo irritant dit te gaan lezen! Ga je eigen posts lezen, ooh dit is zo irritant, zit dit nou eens niet zo te lezen!! Dus weet je wie irritant is?

 ::)  ::)

Heeft mirtjuh gedronken,of is de tijd van de maand daar?  :D :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5913 Gepost op: 26-07-2006, 10:40:34 »
niet goed geslapen hebben ::ohno::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5914 Gepost op: 28-07-2006, 07:26:33 »
dat bij elke flinke donderslag die op het meer terecht komt, de stoppen er uit slaan >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #5915 Gepost op: 28-07-2006, 12:06:19 »

Collega's die al weken de kantjes ervan af lopen. Zich ziekmelden, en doodleuk boodschappen gaan doen. Je ziet ze met de zware kratten sjouwen: niets aan de hand. Maar gewoon het werk doen is er niet bij. Kom je ze tijdens je postronde tegen, dan doen ze net alsof ze je niet kennen. ::ohno:: ::ohno::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5916 Gepost op: 28-07-2006, 13:54:52 »
SPAM!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #5917 Gepost op: 30-07-2006, 07:22:48 »
Niet weten mét wie je een kampweek gaat draaien, niet weten óf er een goed activiteitenprogramma is, niet weten wélke kinderen komen...kortom totaal onvoorbereid beginnen aan een kampweek doordat één of andere trut het niet kon na laten om alles in de soep te laten draaien en mijn werk van vijf jaren om zeep te helpen >:D >:( :( :\'(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5918 Gepost op: 2-08-2006, 09:30:45 »
die eindeloze onderbrekingen op National Geographic en Discovery  >:( >:(

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #5919 Gepost op: 2-08-2006, 11:56:03 »
verschillende fora missen als je op vakantie bent