Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2367738 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7160 Gepost op: 22-11-2007, 21:20:04 »
En ik lieg niet  ::ohno::

 ::ok::

koekoe is gewoon een ongelovige thomas ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #7161 Gepost op: 22-11-2007, 21:34:30 »
En ik lieg niet  ::ohno::
  ::sorry:: ::sorry:: dat wist ik helemaal niet,dat moet jij dan behoorlijk iritant vinden.(om ontopic te blijven.want het waakzaam oog van de lieve,doch strenge moderator is alom tegenwoordig  :) das niet waar hoor meid,want anders moet ik weer de  ::sorry:: ::sorry:: smileys bovenhalen. Eeeuum Swifty en Megan,het ene was voor Swifty bedoeld,het andere voor Megan,maar ik raak stilaan verstrikt in m'n eigen woorden.das pas irritant he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #7162 Gepost op: 23-11-2007, 16:08:18 »
mijn zusje speelt viool :(
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7163 Gepost op: 23-11-2007, 19:50:45 »
klotegriepprik, 2 dagen later en ik voel al griep opkomen ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #7164 Gepost op: 23-11-2007, 19:51:15 »
klotegriepprik, 2 dagen later en ik voel al griep opkomen ::niet-ok::
::hug::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7165 Gepost op: 23-11-2007, 21:33:12 »
klotegriepprik, 2 dagen later en ik voel al griep opkomen ::niet-ok::
::hug:: ::hug:: ::hug::

Daarom ben ik er van afgestapt om de griepprik te halen...ik was elke keer de pineut en nu gaat het beter al ben ik nooit helemaal grieploos sindsdien maar wel in mindere mate :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Irritant
« Reactie #7166 Gepost op: 23-11-2007, 21:49:18 »
In feite wordt je ook gewoon ziek gemaakt he door zo'n prik. Ik heb er gelukkig nooit zo'n last van maar je merkt het wel.
The sun came up and reality set in.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #7167 Gepost op: 24-11-2007, 21:18:57 »
Ik heb nog steeds last van mn scheenbeen  :-\\

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #7168 Gepost op: 26-11-2007, 20:59:02 »
Van een stadiontrap afvallen, doet de dag erna pijn  ::jaja:: ::niet-ok:: ... Hele rug is blauw maar we gaan gewoon werken enzo  :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7169 Gepost op: 26-11-2007, 21:00:14 »
Hele rug is blauw maar we gaan gewoon werken enzo  :D

als een echte bikkel ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7170 Gepost op: 27-11-2007, 17:29:15 »
Het zaaltje wat we altijd huren met de motorclub voor de winterbijeenkomsten wordt zomaar ineens verbouwd, en dan mogen wij het niet meer huren  >:( >:( >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #7171 Gepost op: 27-11-2007, 21:22:09 »
klotegriepprik, 2 dagen later en ik voel al griep opkomen ::niet-ok::
Zie je bericht hier vandaag dus. Vervelend voor je dat jij die griepprik nodig hebt. En ik ga niet zeggen dat ik me in kan denken hoe je je voelt, want dat weet ik niet. Je geeft het overigens zelf al aan.


Irritant: de hele dag geprobeerd om het zonder die pijnstillers uit te houden, maar ik denk dat ik ze nu TOCH moet nemen, anders houdt die stomme pijn me straks uit mijn slaap.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #7172 Gepost op: 27-11-2007, 22:17:52 »
klotegriepprik, 2 dagen later en ik voel al griep opkomen ::niet-ok::
Ik begrijp die griepprik niet goed? ieder persoon van wie ik weet dat ze een griepprik laten zetten hebben,zijn er MEER ziek door  ??? ??? Ik heb dat nog nooit laten doen en heb ook nog nooit de griep gehad. Een tip,(Swifty zal dit misschien niet graag horen),maar als we het haar niet zeggen,dan weet ze ook van niets. Een cocktail van Jupi,Bastos, en Belgische frituren,en je hebt nooit last van de griep  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7173 Gepost op: 28-11-2007, 09:11:50 »
Zie je bericht hier vandaag dus. Vervelend voor je dat jij die griepprik nodig hebt. En ik ga niet zeggen dat ik me in kan denken hoe je je voelt, want dat weet ik niet. Je geeft het overigens zelf al aan.


Irritant: de hele dag geprobeerd om het zonder die pijnstillers uit te houden, maar ik denk dat ik ze nu TOCH moet nemen, anders houdt die stomme pijn me straks uit mijn slaap.
Jos, je moet de eerste paar dagen die pijnstillers echt innemen! Ze werken ook ontstekingsremmend: als je ze niet inneemt vergroot je dus de kans op een ontsteking, en heb je nog veel langer last.

Je hoeft niet bang te zijn voor pijnstillers, waarom zou je onnodig met pijn rondlopen  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7174 Gepost op: 28-11-2007, 09:15:20 »
Ik begrijp die griepprik niet goed? ieder persoon van wie ik weet dat ze een griepprik laten zetten hebben,zijn er MEER ziek door  ??? ??? Ik heb dat nog nooit laten doen en heb ook nog nooit de griep gehad. Een tip,(Swifty zal dit misschien niet graag horen),maar als we het haar niet zeggen,dan weet ze ook van niets. Een cocktail van Jupi,Bastos, en Belgische frituren,en je hebt nooit last van de griep  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::  :D
Ik ben ook niet zo'n voorstander van de griepprik. Er wordt wat griepvirus ingebracht, in principe te weinig om echt ziek van te worden, maar genoeg om je afweersysteem in actie te brengen. Daar kun je wel last van hebben. En als je pech hebt, komt er deze winter een griepgolf met een ander griepvirus, en ben je alsnog de klos. :-X

Ik bied het mijn personeel ieder jaar gratis aan, maar geen van ons laat 'm zetten. En gelukkig is er ook vrijwel nooit iemand van mijn team geveld door een echte griepaanval.  ::ok::


Enne, die cocktail? Goed idee, ik zal alvast extra paracetamol en losec inslaan, dan ben ik maar voorbereid als jullie dat nodig hebben  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #7175 Gepost op: 28-11-2007, 13:37:05 »
Jos, je moet de eerste paar dagen die pijnstillers echt innemen! Ze werken ook ontstekingsremmend: als je ze niet inneemt vergroot je dus de kans op een ontsteking, en heb je nog veel langer last.

Je hoeft niet bang te zijn voor pijnstillers, waarom zou je onnodig met pijn rondlopen  ???
Ik heb het inderdaad ondervonden dat ik die dingen inderdaad het beste wel kan innemen. Kijk, ik maal er niet om, verder. Ik durf er ook makkelijk mee op mijn brommer te rijden, en ik merk dat het toch wel al een stuk beter gaat.

Op het werk snappen ze er dus niets van. Tja, daar lopen er een paar rond die hiervoor schaamteloos een maand thuis blijven, ''omdat het niet gaat''. Ieder mens is verschillend, maar een maand thuisblijven voor een kaakingreep is lichtelijk overdreven.



Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Irritant
« Reactie #7176 Gepost op: 28-11-2007, 16:28:32 »
ik opende per ongeluk het gadver topic en ik ga zo eten koken  ::ohno:: ::kots::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #7177 Gepost op: 28-11-2007, 17:37:59 »
Ik heb het inderdaad ondervonden dat ik die dingen inderdaad het beste wel kan innemen. Kijk, ik maal er niet om, verder. Ik durf er ook makkelijk mee op mijn brommer te rijden, en ik merk dat het toch wel al een stuk beter gaat.

Op het werk snappen ze er dus niets van. Tja, daar lopen er een paar rond die hiervoor schaamteloos een maand thuis blijven, ''omdat het niet gaat''. Ieder mens is verschillend, maar een maand thuisblijven voor een kaakingreep is lichtelijk overdreven.

Mijn hemel, je krijgt toch geen morfine toegediend? Je hebt gewoon een pijnstillertje tegen de kiespijn, daar kun je echt wel mee rijden op je brommer ofzo. Als je nou zwaar aan de medicijnen zat voor iets dan kan ik het me voorstellen, maar bij een simpele pijnstiller gaat het er bij mij echt niet in dat het je doen en laten beinvloedt  ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #7178 Gepost op: 28-11-2007, 18:56:16 »
een hockeybal... vooral als die gepaard gaat met een voorwaartse beweging richting jou voet. En al helemaal wanneer deze werd weggeslagen door dat meisje die de grootste voorwaartse beweging kan maken van het hele team  :\'(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #7179 Gepost op: 28-11-2007, 20:25:25 »
Mijn hemel, je krijgt toch geen morfine toegediend? Je hebt gewoon een pijnstillertje tegen de kiespijn, daar kun je echt wel mee rijden op je brommer ofzo. Als je nou zwaar aan de medicijnen zat voor iets dan kan ik het me voorstellen, maar bij een simpele pijnstiller gaat het er bij mij echt niet in dat het je doen en laten beinvloedt  ::)
Dat is ook voor mij het probleem niet. Ik stap ook makkelijk met die pijnstillers op mijn brommer (maar even tussendoor, hoe is het met je rug, lijkt me ook geen pretje, die heeft het de laatste maanden ook behoorlijk te verduren gehad, he?).

Het is alleen zo, dat geadviseerd wordt, met die middelen voorzichtig te zijn als je aan het verkeer deelneemt. De een kan het beter hebben dan de ander........

Het was overigens de bedoeling te gaan afbouwen, en ik pakte dat natuurlijk weer iets te rigoreus aan. ;D ;D