Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363685 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8220 Gepost op: 13-12-2008, 18:46:15 »

dingen waar ik niet bij kan

net weer, bij de AH >:( en de bordjes onder deproducten staan schuin omhoog zodat je nóg groter moet zijn om het te kunnen lezen

Hebben ze nou alwéér smurfen in dienst genomen als promotie van hun producten? :o ::)
« Laatst bewerkt op: 13-12-2008, 19:03:25 door Bodejos »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8221 Gepost op: 14-12-2008, 11:08:58 »
die rug van mij  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8222 Gepost op: 14-12-2008, 12:24:11 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #8223 Gepost op: 14-12-2008, 12:26:52 »
Mn vader die op mn telefoon gaat staan, waardoor die dus nu helemaal naar de klote is en ik niet meer bereikbaar ben  >:(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8224 Gepost op: 14-12-2008, 12:31:40 »
Mn vader die op mn telefoon gaat staan, waardoor die dus nu helemaal naar de klote is en ik niet meer bereikbaar ben  >:(
Das vervelend Guikie, maar Jos zou Jos niet zijn als ie daar geen alternatief voor wist. Het touwtje kun je zo lang en kort maken als je zelf wil. Foto's kun er er niet mee maken, maar je kunt je er even mee behelpen.....




Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8225 Gepost op: 14-12-2008, 12:35:38 »
Mn vader die op mn telefoon gaat staan, waardoor die dus nu helemaal naar de klote is en ik niet meer bereikbaar ben  >:(
Het enige echte alternatief is: een simlockvrij toestel kopen, dan kun je tenminste tot het einde van je lopende contract met je huidige nummer bellen, en bereikbaar zijn.  Had jij niet zo'n ding met zo'n heel groot beeldscherm? Een PDA, bedoel ik?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8226 Gepost op: 14-12-2008, 13:24:27 »
Das vervelend Guikie

Dat is helemaal niet vervelend of irritant Jos  ::ohno:: Dat is gewoon slordig van Guikie  ::jaja:: Als Guikie's vader op z'n telefoon gaat staan,dan moet hij toch op de grond gelegen hebben neem ik aan?.Mijn telefoon leg ik steeds netjes op de kast.Als mijn vader op bezoek komt dan is de kans dus zeer klein dat hij erop gaat staan  ::jaja:: ::jaja:: (ofwel moet m'n vader flink boven z'n theewater zijn dat hij op m'n kasten begint te lopen  ::) ::) )

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8227 Gepost op: 14-12-2008, 13:32:12 »
Ik weet niet of er slordigheid aan te pas is gekomen Koekoe, en dat doet er voor mij ook niet toe.

Het is alleen knap lastig. Hoe ie op de grond is beland maakt voor het gevolg ook niet uit, dus.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8228 Gepost op: 14-12-2008, 14:02:13 »
OT:

Wederom meegemaakt: mensen die pas beginnen te klagen over werkzaamheden, wanneer men ermee start. Twee keer kregen ze de gelegenheid om naar een inspraakavond te komen, en ze zijn niet geweest. Twee keer hebben mijn collega's en ik in die straat huis aan huis informatie bezorgd, en beide keren zouden ze die niet hebben gekregen. Erg irritant, want ik weet dat ze dat gewoon verzinnen.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8229 Gepost op: 14-12-2008, 17:33:20 »
Ik stond bij de bushalte met mijn moeder, en we moesten bus 31 hebben, maar ik had mijn bril niet op dus toen er een bus aankwam vroeg ik of dat hem was. Ze zei ja, dus wij stappen in, komen we er in een gat genaamd Doornik achter dat het bus 32 is >:(

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Irritant
« Reactie #8230 Gepost op: 14-12-2008, 19:17:15 »
we zijn ivm bezuinigingen per 1 januari 8 uur ipv 9 uur per nacht gaan werken. dat wil dus zeggen dat ik per maand gemiddeld 2 nachten meer moet werken. inmiddels heb ik behoorlijk wat compensatie-en vakantieuren. in augustus al doorgegeven dat die ingepland mochten worden omdat ik niets mee wilde nemen naar 2009. er gebeurde tot deze maand niets en nu dus 3 weken vrij. heb nog behoorlijk wat uren staan en daar belde de teamleider dus voor: of ik ze wilde laten uitbetalen ::oink::. en er was geen geld??? en geen personeel genoeg om mij vrij te geven ::oink:: . schandalige gang van zaken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8231 Gepost op: 14-12-2008, 19:28:26 »
Het geld voor de zorg  komt gewoon bij de verkeerde mensen terecht,vaak  naar zorgmanagers , die krijgen top salarissen, echt schandalig  >:(

En de cliënten die veel geld voor hun zorg moeten betalen , krijgen maar minimale zorg hiervoor ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #8232 Gepost op: 14-12-2008, 20:37:34 »
Mn vader die op mn telefoon gaat staan, waardoor die dus nu helemaal naar de klote is en ik niet meer bereikbaar ben  >:(

ik denk dat ie die echo zat was ::) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8233 Gepost op: 19-12-2008, 20:59:19 »
Nog een dag wachten op mijn bestelling en dat ik dan ook nogwer de hele dag thuis moet blijven omdat de post anders dat ding weer meeneemt en op maandag komt brengen (als ik werk natuurlijk) en dan weer dinsdag (als ik werk) etc etc... en bellen dat ze dat ding gewoon bij de buren moeten dumpen heeft geen zin  :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8234 Gepost op: 19-12-2008, 22:30:55 »
we zijn ivm bezuinigingen per 1 januari 8 uur ipv 9 uur per nacht gaan werken. dat wil dus zeggen dat ik per maand gemiddeld 2 nachten meer moet werken. inmiddels heb ik behoorlijk wat compensatie-en vakantieuren. in augustus al doorgegeven dat die ingepland mochten worden omdat ik niets mee wilde nemen naar 2009. er gebeurde tot deze maand niets en nu dus 3 weken vrij. heb nog behoorlijk wat uren staan en daar belde de teamleider dus voor: of ik ze wilde laten uitbetalen ::oink::. en er was geen geld??? en geen personeel genoeg om mij vrij te geven ::oink:: . schandalige gang van zaken.
nu ook je poot stijf houden. Heb exact hetzelfde meegemaakt, afgelopen november MOEST ik vrij nemen, terwijl ik niet genoeg dagen had. Inmiddels zullen die uren die ik tekort heb vooir die 4 weken, met morgen erbij gecompenseerd ZIJN, gewoon omdat er een paar het hebben laten afweten, afspraken niet goed zijn doorgegeven, en ik dus met twee collega's de ellende kan opknappen.

Het is maar een deel van het probleem bij ons op het werk, maar dit wat jij schrijft, komt overeen met wat bij ons gaande is.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8235 Gepost op: 2-01-2009, 23:05:08 »
onder Vista werkt mijn printer niet!?!  >:( >:( >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Irritant
« Reactie #8236 Gepost op: 2-01-2009, 23:06:47 »
onder Vista werkt mijn printer niet!?!  >:( >:( >:(
Je zegt het verkeerd, je moet zeggen:
"Mijn computer doet het niet door Vista"
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8237 Gepost op: 4-01-2009, 10:23:04 »
Sta je in de lift met muis en mijn broer, laat die een wind... en drukt muis net voordat de deuren opengaan plotseling op alle knoppen van de verdiepingen... gaat de deur open, staan daar (en normaal staat er niemand) 8 mensen of zo te wachten... moeten die de lift in, in de enorme stank en stopt die lift ook nog op alle verdiepingen dankzij muis...

Dat zullen ze best irritant gevonden hebben  ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8238 Gepost op: 4-01-2009, 10:32:23 »
en wie kreeg de schuld? je broer? ::trots:: ::)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8239 Gepost op: 4-01-2009, 10:35:13 »
Natuurlijk kreeg Dwaas de schuld  >:( >:( >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"