Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2368208 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #8840 Gepost op: 6-07-2009, 09:27:51 »
stalkers ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8841 Gepost op: 6-07-2009, 18:45:44 »
ik dronk 1 rose maar die sloeg in als een bom :-\\
je moet dat ook niet per fles drinken, maar per GLAS.



OT: Poststukken (zo'n 40 stuks ordners), die maar met 10 tegelijk in mijn  tassen passen, die niet door de brievenbus passen. De ontvangers deden er gemiddeld 5 minuten over om de deur te openen.


Domme mensen bij de gemeenten hadden kunnen kiezen voor een iets ander opbergsysteem, zodat de pakjes door de brievenbus konden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8842 Gepost op: 6-07-2009, 19:00:01 »
stalkers ::niet-ok::
Ow,je vindt het irritant? Nou,dan stop ik ermee  ::) ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #8843 Gepost op: 6-07-2009, 19:31:59 »
Ow,je vindt het irritant? Nou,dan stop ik ermee  ::) ::)

 :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8844 Gepost op: 7-07-2009, 12:33:13 »
Ik moet een kuur volgen van duur spul dat niet terug betaald wordt door het ziekenfonds of verzekering  ::niet-ok::

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Irritant
« Reactie #8845 Gepost op: 7-07-2009, 21:58:38 »
RTL5, die midden in het 3e nummer van het HIStory concert van Michael Jackson even bijna 7 minuten reclame gooit.
Dat is nog geen 20 minuten na't begin!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8846 Gepost op: 8-07-2009, 11:34:23 »
De belastingdienst... of eerder onbegrijpelijk. Als je alleen woont kan je een bepaalde toeslag krijgen. Maar ga je samenwonen en je hebt dat jaar 6 maanden of korter alleen gewoond, krijg je die toeslag alsnog niet. Sterker nog, als ie al is uitbetaald, moet je 'm weer terugbetalen. Heb je langer dan 6 maanden in dat jaar alleen gewoond krijg je die toeslag het hele jaar. Dat zijn toch hele rare regetjes in mijn ogen. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8847 Gepost op: 8-07-2009, 11:35:46 »
me theorie examen.... k zie er eigenlijjk best wel tegenop :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8848 Gepost op: 8-07-2009, 17:06:25 »
De belastingdienst... of eerder onbegrijpelijk. Als je alleen woont kan je een bepaalde toeslag krijgen. Maar ga je samenwonen en je hebt dat jaar 6 maanden of korter alleen gewoond, krijg je die toeslag alsnog niet. Sterker nog, als ie al is uitbetaald, moet je 'm weer terugbetalen. Heb je langer dan 6 maanden in dat jaar alleen gewoond krijg je die toeslag het hele jaar. Dat zijn toch hele rare regetjes in mijn ogen. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

ja, idd.  Ik heb eigenlijk ook iets in die aard voor, al 15 jaar lang!

Ik sta op invaliditeit en krijg bijgevolg een invaliditeitsuitkering. 
Dat is 60% van je laatste loon, opgepast, niet van je laatste inkomen, dat is nog gans wat anders, zeker als je en commerciele functie had  met een % op je verkoop of op fe omzet.  Daar wordt dus al geen rekening meer mee gehouden.

Nu, ik krijg dus 60% op 1 voorwaarde, nl: dat mijn echtgenote per maand niet meer verdiend dan 700 euro BRUTTO.  Wat is nou 700 euro als maandsalaris.?  Verdient ze meer dan 700 euro, moet ik van mijn uitkering 500 euro laten vallen.  Waar zit de logica of de eerlijkheid van zo'n systeem.  Ze moet dus een parttime job hebben en de rest in 't zwart gaan bijverdienen, anders gaat ze een halve dag voor niks werken.
Heeft ze een man met een vervanginsinkomen en extra kosten(medisch) en zorgen, moet ze daarop nog eens inleveren.

België, het beloofde land, ja, maar niet voor diegenen die vooruit willen in het leven.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8849 Gepost op: 9-07-2009, 19:12:03 »
ja, idd.  Ik heb eigenlijk ook iets in die aard voor, al 15 jaar lang!

Ik sta op invaliditeit en krijg bijgevolg een invaliditeitsuitkering. 
Dat is 60% van je laatste loon, opgepast, niet van je laatste inkomen, dat is nog gans wat anders, zeker als je en commerciele functie had  met een % op je verkoop of op fe omzet.  Daar wordt dus al geen rekening meer mee gehouden.

Nu, ik krijg dus 60% op 1 voorwaarde, nl: dat mijn echtgenote per maand niet meer verdiend dan 700 euro BRUTTO.  Wat is nou 700 euro als maandsalaris.?  Verdient ze meer dan 700 euro, moet ik van mijn uitkering 500 euro laten vallen.  Waar zit de logica of de eerlijkheid van zo'n systeem.  Ze moet dus een parttime job hebben en de rest in 't zwart gaan bijverdienen, anders gaat ze een halve dag voor niks werken.
Heeft ze een man met een vervanginsinkomen en extra kosten(medisch) en zorgen, moet ze daarop nog eens inleveren.

België, het beloofde land, ja, maar niet voor diegenen die vooruit willen in het leven.

De overheid is onbetrouwbaar en corrupt. Dat heb ik zelf helaas ook moeten ondervinden. Zal in België vast niet veel anders zijn dan in Nederland. ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 9-07-2009, 21:34:41 door Test »
Geniet nooit met mate...

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8850 Gepost op: 9-07-2009, 20:36:41 »
Allerlei spullen die tegelijk de geest geven.  >:(

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8851 Gepost op: 10-07-2009, 14:12:16 »
Toch nog een rekening gekregen van me bio boek... €63.57.. Alleen maar omdat er een cd-rommetje kapot was... Das toch niet eerlijk??? HIer kan ik echt zooo pissed om worden... K ben echt niet van plan om dat te gaan betalen.. :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8852 Gepost op: 10-07-2009, 15:20:05 »
Allerlei spullen die tegelijk de geest geven.  >:(
Dan ga maar eens snel op zoek naar geesten die je tegelijk allemaal (nieuwe) spullen geven........



OT: een paar crewleden van Eyeworks (de meesten waren wel aardig), die denken dat de wereld om hen draait. Ze maken gratis gebruik van figuranten, laten ze voor 5 seconden beeldmateriaal UREN wachten, en als je dan een stap te dichtbij een acteur of actrice zet, blaffeb ze je af: ''Het is NIET de bedoeling dat u onze mensen van hun werk afhoudt, he meneer, anders is het einde verhaal''.


Beetje toelichting is wel nodig hier: ik kwam dinsdag uit bij de deels mislukte opnames van Flikken Maastricht. Ik had in goed overleg mijn werkschema enigszins aangepast, zodat ik niet de flat in hoefde als er opnames aan de gang waren, en als dank kreeg ik van een van hen zelfs de uitnodiging om donderdag naar de opnames te komen, ze hadden nog figuranten nodig (waar ze echt steeds om zitten te springen).

Kom ik daar, kunnen we na een uur wachten het Vrijthof op, waar me publiek moesten spelen, die een concert van Andre Rieu zouden bezoeken. Toevallig is de zoon van hem een oude bekende van hem, en hij stond pal voor me. Een tas die ikbij me had, stond even in de weg, en ik zei: ik zal die even wegzetten, en ij knikte naar me.

Komt er zo'n tut van Eyeworks op me af om me een beetje de les te lezen....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8853 Gepost op: 10-07-2009, 19:46:25 »
De trein die gaat halveren en de aanwijzingen niet goed doorgeeft en dat je dan naar de voorste trein moet gaan en dat de achterste gedeelte niet rijd. ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8854 Gepost op: 12-07-2009, 10:14:24 »
Voorlopig niets irritants

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Irritant
« Reactie #8855 Gepost op: 12-07-2009, 13:30:07 »
You Tube uit de lucht.  ::niet-ok::
Why don't I ever listen to me?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #8856 Gepost op: 12-07-2009, 20:22:57 »
die domme Franse tourleiding, bergetappe die eindigt in een massale sprint ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8857 Gepost op: 15-07-2009, 21:15:04 »
Gemeentehuis, afdeling burgerzaken. Alleen 's morgens geopend, en op woensdagavond. Bij binnenkomst om 18.33 uur schrokken wij van de rij wachtenden. Zegt de mevrouw achter de balie dat het best meevalt, de afgelopen 2 woensdagen was het veel drukker.
Toch duurde het ruim een uur voor we aan de beurt waren  :( en in dat uur werd ons serienummer consequent overgeslagen  :( terwijl de baliemedewerkers alle series door elkaar afwerkten (waarom zijn er dan nog verschillende series ???:-\\ en dan zit er ook zo'n miepje die niet alles weet, en daarom heel vaak hulp vraagt aan haar collega's, zodat dus de vier baliemedewerkers gezamenlijk maar 3 mensen tegelijk kunnen helpen  >:( en ondanks dat er nog 35 wachtenden staan presteren ze het om uitgebreide social talk te houden met de klanten  >:( om 19.53 waren we pas klaar  >:( >:( >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #8858 Gepost op: 15-07-2009, 22:17:17 »
we wilde de vouwwagen ophalen, die man zou er niet zijn, maar hij zou ons wagen klaar zetten.
Niet dus... Ik zag hem zo boven in de stellages staan :(

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8859 Gepost op: 15-07-2009, 22:22:17 »
Gemeentehuis, afdeling burgerzaken. Alleen 's morgens geopend, en op woensdagavond. Bij binnenkomst om 18.33 uur schrokken wij van de rij wachtenden. Zegt de mevrouw achter de balie dat het best meevalt, de afgelopen 2 woensdagen was het veel drukker.
Toch duurde het ruim een uur voor we aan de beurt waren  :( en in dat uur werd ons serienummer consequent overgeslagen  :( terwijl de baliemedewerkers alle series door elkaar afwerkten (waarom zijn er dan nog verschillende series ???:-\\ en dan zit er ook zo'n miepje die niet alles weet, en daarom heel vaak hulp vraagt aan haar collega's, zodat dus de vier baliemedewerkers gezamenlijk maar 3 mensen tegelijk kunnen helpen  >:( en ondanks dat er nog 35 wachtenden staan presteren ze het om uitgebreide social talk te houden met de klanten  >:( om 19.53 waren we pas klaar  >:( >:( >:(

Kan ik je troosten?  ::hug:: In belgie is het niet veel beter hoor.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt