Auteur Topic: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher  (gelezen 11725 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #140 Gepost op: 22-02-2014, 21:10:44 »
Leuk gedaan, Next ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #141 Gepost op: 22-02-2014, 21:39:08 »
Gefeliciteerd Next ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #142 Gepost op: 22-02-2014, 21:42:47 »
Gefeliciteerd Next. Goed gedaan.  ::ok::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #143 Gepost op: 22-02-2014, 22:57:36 »
A Nightmare In Thailand V ::spook::


Er heerst een stilte… Niemand weet wat te doen. De intensiteit van de explosie heeft niet alleen een leegte achtergelaten in het asfalt van de parkeerplaats, maar ook in de hoofden van de arme opgesloten persoontjes bij het tempelcomplex. Lucy ligt moedeloos op de grond, Bjorn zit neergeslagen op z’n hurken, Hulpdakdekker snikt nog steeds op z’n knieën, Lukie gaat met zijn handen door zijn haar en Dolfie bijt op haar lippen. Met alle kracht die ze heeft probeert ze de wond in haar hand dicht te drukken.
   “Kan iemand… Kan iemand… Misschien een verbanddoos halen?” kreunt Dolfie.   
   TvD komt aangesjokt. Hij kijkt naar de brandende auto en laat z’n hoofd hangen.
   “Die reisleider is dood evenals die man die naar de plee moest” zegt hij emotieloos.
   Er is geen reactie meer. Niemand barst meer in tranen uit. Niemand schreeuwt meer hysterisch, zelfs Lucy niet. Er is droevigheid en enkel droevigheid. Behalve bij Dolfie.
   “Kan iemand… een verbanddoos halen!” zegt ze agressiever.
   “Laat mij maar, ” Hulpdakdekker staat treurig op en loopt alleen richting de cafetaria.
   “Ik heb een EHBO-koffertje in de keuken zien hangen,” vertelt Lukie waarna hij z’n mobiel uit z’n broekzak haalt en probeert te bellen. “We moeten versterking hebben. We laten alles en iedereen arresteren die zich hier op dit terrein bevindt. Nee hè, geen bereik!” Woedend smijt hij z’n mobieltje op de grond.
   “Er is een telefooncel iets verderop. Ik loop er wel heen met je,” zegt TvD.
   “Ga je het redden, Dolfie?” vraagt Lukie.
   “Ga nu maar. En bel meteen een ambulance.” Dolfie knijpt de schotwond dicht.
   “Laten we gaan,” TvD loopt voorop, Lukie volgt hem.
   Lucy staat op: “Ik moet hier weg. Ik kan niet langer naar dat brandende en naar dit bloedende wrak kijken.” Ze loopt weg.
   Dolfie kijkt richting Lucy: “En bedankt…”
   Bjorn is nergens meer te bekennen.
   Op het moment waarop samenzijn het veiligste is, is de groep weer volledig opgesplitst. De White Temple Killer zal tevreden zijn.

Hulpdakdekker loopt door een stil cafetaria. Hij opent de deuren naar de keuken. Het is er stil.
   “Wat een stank!” Hulpdakdekker haalt zijn neus op. “Een brandlucht? O, hemeltje! TvD’s frietpan staat in de fik!” Razendsnel komt Hdd in actie. Hij rukt een brandblusser van de muur en probeert deze op een of andere manier werkende te krijgen. “Hmmm… Wat een ding, waar is de aanknop?” Plots werkt hij. Door de kracht valt Hulpdakdekker achterover. Hij valt tegen een rek met messen en pannen aan, die allemaal naar beneden vallen. Niks raakt hem.
   “Wat een geluk,” zegt een vrouwenstem.
   Hulpdakdekker springt omhoog en kijkt om zich heen. “Wie is daar?”
   Een spottend lachje, maar geen antwoord. Hulpdakdekker bukt, raakt het grote kapmes op, en kijkt argwanend om zich heen. Hij sluipt richting de uitgang, maar voelt aan de deuren. Gesloten. Hulpdakdekker slikt.
   “Laat je zien dan, White Temple Killer. Laat dit een vrouw-op-man gevecht worden!”

Lukie en TvD lopen de hoek om.
   “Hier staat de telefooncel!” zegt TvD. “O….”
   De White Temple Killer heeft de telefooncel in de fik gezet.
   “Dat gaat niet lukken dus,” zegt TvD.

Hulpdakdekker panikeert. “Kom tevoorschijn! Kom nu tevoorschijn!”
   Aapje komt aangelopen met een gigantische vleesspies in haar handen. Een ijzerscherpe punt, waar normaal Thaise koeien mee doorboort en geroosterd worden, nadert Hulpdakdekker.
   Dakdekker trekt wit weg. “Wie ben jij? Waarom doe je dit? Help. Nee, asjeblief. Asjeblieft, doe dit niet. Neee….”
   Aapje drukt duivels de vleesspies door Hulpdakdekker’s buik. Hij kucht. “Help. Waarom? Doe mij dit niet aan…”
   “Te laat. Domme toeristen. Ik haat jullie. Ik haat jullie uit het diepst van mijn hart. Jullie komen hier een beetje hersenloos foto’s maken: van tempels, van Thaise bewoners en van andere culturele aspecten. Alsof wij hier in Thailand een dierentuin zijn! Laat ons ons eigen leven leiden, geef ons niet het gevoel dat we ‘dieren’ zijn en dat jullie westerlingen de bezoekers zijn. Ik wil laten zien dat wij ook kunnen vechten – en zelfs sterker zijn.”
   Hulpdakdekker kijkt haar aan. Hij leeft nog.
   “Lopen! Nu!” roept Aapje terwijl de deuren achter Hulpdakdekker open worden gemaakt. 
   “Dit is mijn lieve Jann, hij is m’n medeplichtige. Vooruit. Hup hup. Lopen, dakdekker.”

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #144 Gepost op: 22-02-2014, 22:57:49 »
Dolfie kreunt het uit. Ze heeft al veel bloed verloren. Plots word ze omhoog getrokken aan haar schouders.
   “Hulpdakdekker, ben jij dat?” Dan voelt ze een steek door haar buik. Een vleesspies wordt door haar lichaam gestoken. Ze schreeuwt het uit, met de weinige kracht die ze nog over heeft.
   Jann houdt een vleesspies vast met Dolfie eraan, Aapje die met Hulpdakdekker.
   “En nu…” zegt Aapje bloeddorstig, “worden jullie geroosterd.”
   De twee moordenaars duwen de vleesspiesen vooruit, waardoor Hdd en Dolfie geforceerd worden mee te lopen. De moordenaars duwen de spiesen het vuur in, dat veroorzaakt is door de ontploffing. Hulpdakdekker en Dolfie proberen zich te verzetten, maar dat lukt niet. Langzaam raakt het vuur hun lichamen aan. Beide schreeuwen het uit.
   “Laat het stoppen! Laat het stoppen!” Hulpdakdekker is wanhopig. “Ik wil dit niet… Argh! Aaah!” Langzaam wordt Hulpdakdekker geroosterd. Hetzelfde lot geldt voor Dolfie, maar deze is al bewusteloos vanwege te veel bloedverlies.
   “Neeneeneeneeneeneeneeneeneee….”

Lukie en TvD komen richting de parkeerplaats gerend. Ze hoorden het gekrijs van Hdd.
   “Stop dat!” schreeuwt Lukie.
   Aapje kijkt naar de twee. “Jann, vermoord hen!”
   Jann gehoorzaamt en duwt de vleesspies met Dolfie verder het vuur in. De rechercheur valt bewusteloos op de grond. Dolfie brandt.
   Lukie wil Jann om de keel vliegen, maar ziet dat deze een mes trekt. “Blijven staan. En beweeg niet. Jullie zijn zo aan de beurt.”
   Ondertussen schreeuwt Hulpdakdekker het uit. Aapje rukt de vleesspies naar achter, deze verlaat het lichaam van Hulpdakdekker. Ze steekt opnieuw, dit maal hoger, in de hartstreek. Hulpdakdekker schreeuwt nog een keer, valt achterover en is dan ook gedoemd om te worden verbrand. Aapje trekt nogmaals de spies uit Hdd’s lichaam en loopt daarmee richting Lukie en TvD.
   Lucy en Bjorn zijn ondertussen ook op het geschreeuw afgekomen, helaas voor hen staan ze aan dezelfde kant als Lukie en TvD. Aapje en Jann hebben de macht.
   Aapje zet langzaam de spies op Lukie’s buik, zonder hem binnen te dringen.
   “Politieagentje… Je mag kiezen. Jij mag er als eerste aan of toch liever de frietenbakker? Kies maar…” Aapje lacht duivels.
   Lukie kijkt haar aan. “Je bent gek.”
   Aapje schudt haar hoofd. “Vanaf het westerse etnocentrische standpunt ben ik gek. Ik vind dit doodnormaal,” grinnikt ze.
   “[Thais gebrabbel, maar dan heel hard geroepen]”
   Aapje draait zich met een ruk om evenals Jann.
   Monnik Trialk kijkt hen aan. Hij heeft een geweer vast.
    “[Thais gebrabbel]”
   Aapje kijkt hem niet begrijpend aan. Trialk herhaalt het, maar als Aapje en Jann niet reageren, wordt hij boos. Hij richt het pistool op Jann en schiet hem door z’n kop.
   “[Thias gebrabbel!!!!]”
   Aapje probeert de spies in Trialk’s buik te steken, maar hij schiet in haar hand. Ze schreeuwt het uit. “Ah…” Ze bloedt in haar hand. “Dat schot was voor het vermoorden van Dolfie.”
   Lukie en de rest willen meteen Aapje overmeesteren, maar Trialk richt z’n pistool op hen.
   “Ik ken Trialk een beetje, laten we hem dit afhandelen…” zegt TvD tegen de rest.
   Trialk pakt Aapje op en smijt haar tegen de muur.
    “Au?!”
   Hij pakt het mes dat Jann had en steekt dit in de buikwand van Aapje. “Deze is voor NextGP”. Met een steen slaat hij keihard op Aapje haar hoofd. “En deze voor Molbelg.” Met een mes hakt hij in het been van Aapje, die het uitschreeuwt. “D*N…” Hij sleurt Aapje mee richting het vuur. Hij bijt haar ontzettend hard in de nek en scheurt zelfs een stukje vlees af… “Bodejos niet te vergeten…”
“Houdt dit vast, Aapje,” zegt Trialk terwijl hij haar iets overhandigt. Daarna duwt hij haar het vuur in, waar ze half bewusteloos neervalt. “En deze is voor Hulpdakdekker…”
   Aapje schreeuwt het uit.

Trialk loopt richting Lucy, Bjorn, TvD en Lukie.    
   Lucy kijkt met halfopen mond naar de martelpartij die Trialk zojuist uitvoerde.
    “Dat was ontzettend…. Terecht…” knikt ze. Bjorn geeft haar gelijk.
   “Maar wat gaaf je haar nu in d’r hand?” vraagt TvD.
   “Alleen Stormpie is nog niet gewroken. Lukie, jij mag op dit knopje drukken.” Trialk overhandigt hem een metalen doosje met rood knopje.
   Lukie kijkt vragend, maar met al het vertrouwen dat hij heeft drukt hij het knopje in.
   Ze zien de hand van Aapje ontploffen. In de explosie knalt heel het lichaam van de moordenares uit elkaar. Ook de White Temple Killer overleeft het niet.
   
Er werd nog jaren gesproken over de verschrikkingen van White Temple. Lucy kon na een week de ellende niet meer aan en koos ervoor om zich bij haar Nextje te voegen. Bjorn buitte de White Temple Murders uit door er een Hollywoodklassieker van te maken. TvD ging door met frietenbakken. Lukie nam de plaats van Dolfie als rechercheur over. Trialk bleef waken over de gerechtigheid bij White Temple – dat nu een plek werd voor massatoerisme, waar toeristen enthousiast en dolgelukkig foto’s maakten van het decor van een verschrikkelijke nacht.
   
Einde.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #145 Gepost op: 22-02-2014, 23:05:17 »
::bravo::

::bravo::

::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #146 Gepost op: 22-02-2014, 23:10:13 »
Fantastisch verhaal, en ik heb het overleefd ::ok::

Ik heb nu echt zin in de forumsoap van Daisy. Dat wordt ook weer top
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #147 Gepost op: 22-02-2014, 23:17:15 »
Gefeliciteerd Next, terecht gewonnen, geweldig verhaal! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #148 Gepost op: 22-02-2014, 23:23:17 »
::bravo:: Next.

Beetje jammer dat mijn talenten zo om zeep zijn geholpen. Maar ach, een kat heeft 7 levens dus





Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #149 Gepost op: 22-02-2014, 23:24:18 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #150 Gepost op: 22-02-2014, 23:28:15 »
 ::bravo::

En ik leef ook nog  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #151 Gepost op: 22-02-2014, 23:29:44 »
Neeen! Ik ben dood :( Oh hemeltje - nog wel door het apekopje :-\\

Nou die gaat de komende tijd geen lekkere bananen meer van me krijgen ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #152 Gepost op: 22-02-2014, 23:30:38 »
Ik ben benieuwd naar de reactie van Aapje als ze dit morgen leest
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #153 Gepost op: 22-02-2014, 23:59:45 »
Woehoe awesome einde :D  ::bravo:: ::bravo::
Super verhaal next!!!


Oh en auw :(
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #154 Gepost op: 23-02-2014, 00:01:33 »
ow en laten we niet vergeten om Trialk te eren ::respect:: onze reddder ::respect::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #155 Gepost op: 23-02-2014, 00:06:04 »
bedankt Trialk  ::ok::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #156 Gepost op: 23-02-2014, 00:25:43 »
wooooow! ::bravo::



Trialk!  ::regenboog::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #157 Gepost op: 23-02-2014, 01:04:22 »
Geweldig  ::bravo::
Ik leef ook nog! Oh nee, toch niet, dat leek maar zo  :\'( nu zijn we wel weer samen Nextje  ::love::

Echt terecht gewonnen, super goed gedaan!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #158 Gepost op: 23-02-2014, 08:20:30 »
Leuk gedaan Next ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #159 Gepost op: 23-02-2014, 11:24:03 »
Superprestatie Next! ::ok::
2024: wie is de Mol?