Auteur Topic: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher  (gelezen 11673 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Gepost op: 17-02-2014, 20:58:02 »
Beste forumvrienden, na het overweldigende succes van de forumsoap komt er nu een andere forumverhaal genre: de forumslasher. Aangezien horrorfilms zich uitstekend lenen voor gejatte keuzes, kan een forumhorrorverhaal er ook wel komen. In deze slasher zal de White Temple Killer arme onschuldige personen een voor een afslachten - en jullie mogen kiezen wie dit is: :D

A Nightmare In Thailand ::spook::



“Hartelijk welkom, lieve mensen, voordat wij vanavond naar ons hotel gaan, brengen wij nog een nachtelijk bezoekje aan White Temple, een mooie tempel hier in Thailand.” Reisleider D*N kijkt de toeristen in de bus één voor één aan, wachtend op een enthousiaste reacties. Stormpie is enthousiast: “Hier heb ik al zo lang naar uitgekeken Ik kan hier heerlijk fotootjes maken, zo’n bijzonder gebouw is dit!”  Hulpdakdekker, die naast haar zit, stemt toe: “Helemaal correct. Wat Rong Khun onder buitenlanders beter bekend als de Witte Tempel, is een hedendaagse en onconventionele boeddhistische tempel in Chiang Rai, Thailand. Hij is ontworpen door Chalermchai Kositpipat in 1997. Wat Rong Khun is gebouwd in een witte kleur om de reinheid van Boeddha weer te geven. Met witte mozaïek wordt de wijsheid van Boeddha weerspiegeld. Dat heb ik gelezen op Wikipedia” Trots kijkt hij Stormpie aan, die met verbazing naar HDD zit te kijken. “Dat je dat weet. Knap hoor! Ik heb dropjes bij, wil je een dropje?”

De bus rijdt de lege parkeerplaats van White Temple op. Het is al donker. Enkele lantaarnpalen zorgen voor een vervreemdend effect op de parkeerplaats, iets onheilspellends hangt in de lucht. De bus rijdt langzaam achteruit de parkeerplek op. “Ken je die mop van die Thai in dat vliegtuig?” vraagt chauffeur Bodejos terwijl hij de bus achteruit rijdt. D*N schudt zijn hoofd: “Nee, maar kijk je wel uit?” Plots een knal. De lantaarnpalen op de parkeerplaats gaan allemaal uit. De toeristen in de bussen schreeuwen. “Wat gebeurt er?” vraagt Molbelg aan Bjorn. "Ben je bang of zo?” antwoordt deze. Molbelg schudt heftig zijn hoofd dat dat niet zo is.
Bodejos kijkt verschrikt in de achteruitrijspiegel: “Wat heb ik gedaan?”
“Ik zie het al!” babbelt Hulpdakdekker. “Je bent tegen de electriciteitsregelkast van de lantaarnpalen aangereden! Nu zijn ze kapot!” zegt hij met een opgeheven wijsvinger. “Wel sfeervol…” mompelt Stormpie.
Stormpie en HDD stappen uit, evenals Molbelg en Bjorn. Ldhmolletje volgt, maar tikt voordat hij uitstapt reisleider D*N op zijn rug “Zou ik naar de wc mogen, ik moet namelijk nodig!”. Ldhmolletje springt van zijn ene voet op de andere. “Echt heel nodig!” D*N wijst de duisternis in: “Daar om de hoek, daar kun je naar het toilet!” Ldhmolletje laat D*N niet uitpraten en racet als een gek al de duisternis in. Helemaal alleen…
Lucy3a, en NextGP zijn de laatste die de bus uitstappen. “Ik ben benieuwd!” zegt Lucy. Next kijk tongeïnteresseerd: “Zo’n tempel boeit me niet zo veel, hopelijk zijn we hier snel weg” “Cultuurbarbaar” zucht Lucy.
 
« Laatst bewerkt op: 18-02-2014, 08:24:41 door NextGP »

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2014, 20:58:11 »
   Molbelg en Bjorn zijn ondertussen al naar de ingang gelopen. Vlak voor het smeedijzeren hek zit een figuur ineengedoken. “Durf jij dichter bij te komen?” vraagt Bjorn aan Molbelg. Molbelg laat zich niet kennen: “Uiteraard…” Molbelg loopt richting de figuur. Hij zet twijfelende, kleine passen, niet helemaal zeker of dit figuur veilig is. De figuur zit met zijn armen over elkaar op de grond, zijn knieën opgetrokken, het hoofd verborgen onder een grote rieten hoed.
“Meneer?” vraagt Molbelg. Plots schrikt de man op, gaat recht staan, en begint te spreken:
   “[onverstaanbaar Thais]”
   “Wij komen dit ding bezoeken…” zegt Molbelg, twijfelend wat deze figuur bedoelt. Hij kijkt op het naambordje van de figuur: Trialk.
   “[overstaanbaar Thais]” ratelt de monnik door. Hij wijst met zijn vinger naar de volle maan, die hoog aan de hemel staat. Het heeft iets onheilspellends, alsof de monnik ze voor een gevaar wil behoeden.  
   Bjorn en Molbelg kijken elkaar aan. “Het zal wel!” mompelt Bjorn en loopt door de toegangspoort van de tempel. Molbelg volgt hem snel.  Ze wandelende de doodse stilte in…

Stormpie maakt ondertussen een foto van de parkeerplaats. “Wat een sfeer… Wat een sfeer… “ zegt ze enthousiast tegen Hulpdakdekker, die vrij zenuwachtig om zich heen kijkt. “Maar wel vrij eng,” mompelt Hulpdakdekker, die Stormpie’s handtasje vasthoudt. “Bedankt voor het vasthouden. Wil je een dropje?” vraagt ze terwijl ze haar statief weer op haar schouder zet.

   “Ik heb het koud. Waar is Next nu weer. Ik wil een knuffel…” zegt Lucy tegen D*N.  Ze staan nog vlak voor de bus. Bodejos is ondertussen in de bus op de achterbank een tukkie gaan doen, hij heeft een lange rit achter de rug.
   “Geen idee waar Next is, maar we moeten toch nog even op Ldh wachten voor we naar binnen kunnen.”
“Lu-cy… Lu… Cy… L…” klinkt het plots.
“Wat is dat voor geluid?” vraagt Lucy zich af. Ze draait zich om. Next komt aangestrompeld, zijn handen op zijn buik. “Next?” Lucy kijkt met betraande ogen naar Next. Zijn handen zitten onder het bloed. Next strekt zijn handen uit, maar tegelijkertijd wordt de diepe snee in zijn buikwand zichtbaar. Lucy schreeuwt. D*N kijkt geschrokken naar Next. Een orgaan-achtig-ding komt uit Next’s buikwand. Hij struikelt Lucy’s armen in… “Next? Next? Next!!” Maar er is geen reactie meer. Lucy schreeuwt het uit: “Neeeee!” D*N is ondertussen omgedraaid, hij moet overgeven. HDD en Stormpie komen op het geschreeuw af. “Wat is hier aan het handje?” vraagt Hulpdakdekker, terwijl hij aan komt gehuppeld. Stormpie slaat een hand voor haar mond. “Wat verschrikkelijk…”

Wordt vervolgd…

NextGP is het eerste slachtoffer van de White Temple Killer. Wie zal de volgende zijn?

Dat is aan jullie! Wie van figuren die hierin voorkomen wordt het volgende slachtoffer van de White Temple Killer. Is het buschauffeur Bodejos? Of reisleider D*N? Of wordt het fotografe Stormpie? Slimmerik HDD? Wordt het Ldhmolletje, die alleen op een verlaten wc zit? Wordt het verdrietige Lucy? Of wordt het een van de twee ‘stoere’ jongens, Bjorn of Molbelg? Of is de wijze monnik Trialk het tweede slachtoffer van de White Temple Killer?

Hier in het topic mogen jullie stemmen door neer te zetten wie er aan een bloederig eind moet komen… Maar hoe komt dit nog onbekende slachtoffer aan zijn of haar einde? Wie een leuke suggestie heeft, mag dit pb-en! Deadline dinsdag 20:00, dan komt het vervolg. Wie de meeste stemmen heeft, zal daar niet zo veel meer in voorkomen denk ik  :\'(


PS: als mensen het niet eens zijn met hun rol, even laten weten  ;D
« Laatst bewerkt op: 18-02-2014, 08:25:05 door NextGP »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2014, 21:07:13 »
Ik mis nog iemand in je verhaaltje next ::hypocriet::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #3 Gepost op: 17-02-2014, 21:07:35 »
doe bodejos maar vermoorden. Die heeft de lantaarnpalen uitgemaakt  :-[

Leuk topic Next ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2014, 21:25:05 »
Kun je Jann even aan dit verhaaltje toevoegen? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2014, 21:25:15 »
Leuk next  ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lulu

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #6 Gepost op: 17-02-2014, 21:34:30 »
Geweldig bedacht! ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2014, 21:35:14 »
Als je stoere Bjorn laat leven, vind ik alles best  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2014, 21:38:52 »
Dank!  :D

Als je stoere Bjorn laat leven, vind ik alles best  ::jaja::

Dat hebben jullie toch echt zelf in de hand  ::hypocriet:: Maar ben maar niet bang, cast wordt uitgebreid  ::jaja::, maar kan niet iedereen er in stoppen  :P

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2014, 21:44:54 »
Wat een verhaal Next, maar je hebt Dolfie vergeten in je verhaal te noemen. Die zit al jaaaaaaaaaaaaren gevangen in deze tempel ::jaja::
Dolfie doodmaken mag niet, die moet eerst maar eens bevrijd worden uit de tengels van Trialk.
Wat je er dan meedoet, mag een ander verzinnen :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2014, 22:24:00 »
Dolfie doodmaken mag niet

Hoge eisen :P


Ja, ldh, er alleen vandoor.. je weet toch dat dat fout gaat aflopen - dat is de traditionele manier om het eerste kwartier van een horrorfilm niet door te komen.

Ik vrees dat die het einde van de volgende aflevering niet gaan halen :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2014, 22:30:42 »
Leuk topic ::bravo::, tot nu toe de leukste ::jaja::.

Ldhmolletje moet juist blijven leven, dan kan ik die gaan verdenken van de moord op Nextgp samen met Lucy. In plaats daarvan gaat Molbelg het loodje leggen. Hij en Bjorrn zijn zo stoer dat ze een bepaald risico nemen (?) en Molbelg zijn einde ziet.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2014, 22:36:47 »
ooo wat griezelig!! krijg al overal kippenvel van het lezen :D
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2014, 22:47:26 »
ooo wat griezelig!! krijg al overal kippenvel van het lezen :D


Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2014, 22:48:13 »
Bjorrn moet dood.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2014, 22:59:54 »
oh lekker Hdd.. een dropje.. Daar doe ik een moord voor!!
er was eens......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #16 Gepost op: 17-02-2014, 23:02:31 »
::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #17 Gepost op: 17-02-2014, 23:34:36 »
Spannend Next!

Ik ga ook voor Molbelg. Duo's moeten altijd opgesplitst ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #18 Gepost op: 18-02-2014, 00:23:17 »
Gaaaaf topic :D :D
Ik ben denk ik voor de dood van D*N, dat geeft vast rust aan de groep zo zonder reisleider
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #19 Gepost op: 18-02-2014, 00:24:20 »
 >:( Lucy wil het verhaal dood maken ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human