Auteur Topic: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher  (gelezen 11672 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #40 Gepost op: 19-02-2014, 16:32:56 »
Ik weet nog niet wie ik dood wil, maar ik wil wel even mijn complimenten aan Next maken voor dit schitterende verhaal. Ook al steun ik daar mijn concurrent mee. Wat zet je alle karakters schitterend neer  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #41 Gepost op: 19-02-2014, 16:36:37 »
Ja, inderdaad Ycaris. Ik zit een paar keer per dag te koekeloeren op mijn werk, of er weer een vervolg is verschenen.
Wat een schrijftalent loopt hier rond op RealityNet ::ok:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #42 Gepost op: 19-02-2014, 16:39:53 »
We hebben niks aan zo'n bange buschauffeur, dus... Bodejos is het volgende slachtoffer.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #43 Gepost op: 19-02-2014, 17:19:19 »
een bombriefje in de posttas ::hypocriet::
er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2014, 19:06:06 »
Dankje Ycaris en Dolfie  :D Leuk dat er mensen het net zo leuk vinden om te lezen als ik vind om het te schrijven  :P

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2014, 19:06:50 »
Ksssssssssjjjjt Next ---------> naar de schrijftafel :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2014, 19:11:41 »
 ;D

Weet nog niet of het vandaag gaat lukken, maar denk het wel. Alleen wat later dit keer  :P

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #47 Gepost op: 19-02-2014, 20:39:15 »
Dan lees ik het morgen op mijn werk wel :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2014, 21:18:32 »
;D

Weet nog niet of het vandaag gaat lukken, maar denk het wel. Alleen wat later dit keer  :P
*wacht vol spanning op het vervolg* :P

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2014, 22:17:25 »
A Nightmare In Thailand III  ::spook::

Bodejos zit hijgend achter het stuur. Hij heeft zojuist een van de ergste dingen gedaan in zijn leven: zichzelf verkozen boven z’n vrienden. Hij voelt zich schuldig. Had hij niet… Maar nee, zijn survivalinstinct zei dat hij moest vluchten, dat hij moest proberen te overleven… Wat het ook kost. Bodejos haalt diep in. Zal hij teruggaan? Zal hij de anderen redden? Bodejos weet het niet. Hij besluit het niet te doen.
   De weg die voor hem ligt is steil. Een grote gevaarlijke klif loopt links van de weg richting een rivier. Aan de rechterkant is een steile rotswand. Voor hem, een scherpe bocht naar links. Bodejos gaat zachter rijden, de bocht is wel erg scherp. Dan merkt hij dat de remmen het niet doen. Hij hapt naar adem.
   “Hè? Waarom doet ie het niet? Wat is dit voor onzin?”
    Bodejos trapt harder het pedaal in. En harder. Maar de bus mindert geen vaart. Hij laat ook het gaspedaal los, maar dat helpt ook niet.
   “Wat een mollenactie, er is gesaboteerd met de bus. Was ik maar met de trein gegaan. Maar ja, geen korting hè….” Bodejos kijkt de richting de steile rotswand waar de bus snel naar toe racet. Met een snelheid van 120 km/u lijkt de bus op de wand af te knallen.
    “Adi-jos dan maar…” zegt hij bedroefd.


Hulpdakdekker, Stormpie en Bjorn rennen langs de graven, weg van de tweede crime scene. Hulpdakdekker en Bjorn moeten Stormpie meeslepen, ze is helemaal in shock. Als een bezetenen houdt ze haar handtasje stevig vast, dat is het enige houvast wat ze nog heeft aan haar vertrouwde veilige wereld. In de wereld van White Temple is namelijk niets meer veilig.
   Ze begint te huilen. “Wat verschrikkelijk…. Waarom? Waarom gebeurt dit toch? Twee onschuldige, lieve, kinderen… Dit… Waarom… Ik…”
   “Doorzetten, 9-op-schaal-van-Beaufort-pie. Niet opgeven. We moeten onszelf uit deze benarde situatie redden!” Hulpdakdekker moedigt haar aan. Bjorn loopt stil voorop, starend in het niets.
   “Is het mijn schuld…” vraagt Bjorn aan z’n twee medereizigers.
   Stormpie knikt heftig. “Ja… Jij sloot hem op!” zegt ze wanhopig.
   Hulpdakdekker schudt nee: “Behalve als Molbelg’s hoofd zelf hebt ingeslagen. Kom op, doorlopen!”
   Stormpie blijft plots stil staan. “Nee. Ik voel me niet veilig bij Bjorn.”
   Hulpdakdekker kijkt haar verward aan. “Hè?”
   “Misschien is hij wel de moordenaar. Nee… Ik blijf geen minuut langer bij hem!” Dramatisch wijst ze met haar vinger richting Bjorn, die nog witter wordt. Tranen staan in haar ogen, wanhopig kijkt ze naar Hdd. Bjorn is afwezig, kijkt Stormpie niet begrijpend aan.
   “Stormpie, niet zo doen, Bjorn is onschuldig. We moeten samen blijven. Laten we teruggaan naar de parkeerplaats.”
   Stormpie doet een stap achteruit. “Ik ga zelf een schuilplaats zoeken. Ik durf niet meer… Wegwezen, allebei!”
    Hulpdakdekker kijkt haar twijfelend aan. “Weet je het zeker? Red je jezelf?”
   Stormpie knikt. “Ga… Ga asjeblieft… Ik red me wel… Ga…”
   Hulpdakdekker pakt Bjorn bij de schouders en trekt hem mee in de richting van de parkeerplaats.

Lukie zit aantekeningen te maken in zijn schrift. Lucy ligt huilend op de tafel. Dolfie zit in de koelkast van het cafetaria, op zoek naar middelen om Lucy op te vrolijken.
   “Hier… Een fles rode wijn. Drink maar, meisje. Dan vergeet je het snel.”
   “IK WIL NIET! GA WEG!” roept ze huilend.
   Dolfie lacht en geeft een high-five met Lukie. “Dan is-tie voor ons!” roept de assistent!
   Plots kloppen Hulpdakdekker en Bjorn op het raam. Lukie schrikt. Dolfie doet snel de deur open. ¬
   “Kom binnen…”
   “WAAR IS STORMPIE? WAAR IS MOLBELG?!” krijst Lucy hysterisch.
   Hulpdakdekker bijt op z’n lip. Bjorn gaat op een stoel zitten en stort in. Hij huilt.
   Hulpdakdekker: “Molbelg is…” Hij slikt. “Vermoord…” Hij kijkt de agenten twijfelachtig aan. Dolfie slaat een hand voor haar mond, Lucy zucht (‘Ik wist het, ik wist het…’), Lukie gaat recht op zitten en kijkt Hulpdakdekker met grote ogen aan.
   “En Stormpie… Stormpie is… Weggelopen… Ze werd wanhopig… Ik werd bang van haar. Ze vertrouwde ons niet meer…” Hulpdakdekker zucht en gaat ook zitten.
   Dolfie wrijft met haar handen door haar haar. “En nu? Wat doen we nu? Iedereen moet terugkomen naar het cafetaria, maar ze gaan halen is veel te gevaarlijk… Wie missen we nog? De frietbakker TvD? Reisleider D*N? En die man die naar het toilet was gegaan, Ldhmolletje? Hopelijk komen zij hier heen… Hier zijn we veilig…”


Morgen is het Driedubbel zo Dodelijke Donderdag! Niet één, niet twee, maar drie nieuwe slachtoffers volgen NextGP, Molbelg en Bodejos op! Is het Dolfie of haar assistent Lukie? Hulpdakdekker? Bjorn? Lucy? Of toch Stormpie? Ldhmolletje? Aapje? D*N? Of TvD? Stemmen kan toch 21:00!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2014, 22:27:43 door NextGP »

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #50 Gepost op: 19-02-2014, 22:18:01 »
D*N loopt hysterisch naar het toiletgebouw. “Als we maar op tijd zijn. Ik hoop niet dat ook Ldhmolletje vermoord is of zo. Stel je voor. Wat een drama zou dat zijn. Ik zou ontslagen worden! Op mijn reis zouden dan twee touristen zijn omgekomen!? Verschrikkelijk?!”
   TvD kijkt hem aan, met een blanco gezicht. “Tja…” Hij loopt met z’n handen in z’n broekzakken, verveeld om zich heen te kijken. “Waarom is iedereen zo bang? Een enkele moord betekent toch niet meteen dat we met een of andere maniak hebben of zo. Er is wel vaker hier iemand vermoord op dit tempelcomplex. Er zijn zelfs regelmatig offers, waarbij we onschuldige Thaise meisjes opofferen.”
   D*N kijkt TvD geschrokken aan. “Boeddha was toch heel vredig? Daarvoor offer je toch geen meisjes?”
   “Oh, dan was het voor iets anders. Zo goed let ik niet op,” zegt TvD nonchalant.
   D*N en TvD naderen het toiletgebouw. Ze openen de deur, die met een krakend geluid opengaat. Er hangt een sombere sfeer. TL-buizen geven een koud licht aan het interieur.
   “€0,50, alsjeblieft!” zegt toiletjuffrouw Aapje.
   “We komen niet pissen,” zegt TvD.
   “We komen voor Ldhmolletje. Een Nederlandse tourist? Zou hier naar de wc gaan!” roept D*N.
   “Ge hoeft niet te schreeuwen hoor. Maar fijn dat jullie hem op komen halen. Hij zit al een half uur binnen! Komt maar niet uit de toilet. Ik za vast veel moeten kuisen straks!”
   D*N trekt wit weg. “Oh nee! Er zal toch niets gebeurt zijn!” Hij rent de herenwc binnen. De deur naar de toiletruimte zit op slot. “Ldhmolletje? LDH!? Kom eruit! Ldh?” Hij kijkt wanhopig naar Aapje en TvD.
   TvD haalt zijn schouders op. Aapje duwt D*N opzij. “We gaan de deur openbreken!”

Bodejos kreunt. Hij doet z’n ogen open. “Waar ben ik?” vraagt hij zich af. Hij heeft overal pijn. Hij ligt op z’n buik, op een zanderige ondergrond. Hij draait zijn hoofd en ziet een brandende touringcar liggen. Omhoog kijkend ziet hij een steile klif, met daarboven een snelweg. Hij weet het weer. Z’n remmen deden het niet en hij knalde tegen de rotswand op en stortte met z’n busje de afgrond in.
   “Gelukkig heb ik het overleefd,” zegt hij terwijl hij langzaam opkrabbelt. Plots hoort hij een geluid. Hij kijkt om. Hij ziet een zwarte schaduw langzaam over de grond vanuit het struikgewas naar hem toe kruipen. Hij slikt. Plots voelt hij een pijnscheut in z’n been.
   “AH!” Bodejos schreeuwt het uit. Hij kijkt naar z’n voeten en ziet een reusachtige alligator een hap uit z’n been nemen. Z’n kuitvlees zit tussen de tanden van het amfibie, bloed stroomt uit de wond. “Dat meen je niet…” zegt Bodejos snikkend. Een andere pijnscheut, nu in z’n arm. Een andere alligator heeft een hap genomen. Er is bot zichtbaar. Bodejos schreeuwt het uit. De been-alligator neemt nog een hap, nog meer vlees weg, nog meer bloed vervangt het. De armalligator bijt Bodejos in z’n nek. Bodejos krimpt in elkaar.
   “Nou, vanochtend bleek dus m’n laatste ont’bijt. Dan nu, voor de derde keer, Adi-jo…. Ah….” Een alligator neemt nog een hap uit Bodejos’ nek. Ook hij overleeft White Temple niet.

Wordt vervolgd…

Morgen is het Driedubbel zo Dodelijke Donderdag! Niet één, niet twee, maar drie nieuwe slachtoffers volgen NextGP, Molbelg en Bodejos op! Is het Dolfie of haar assistent Lukie? Hulpdakdekker? Bjorn? Lucy? Of toch Stormpie? Ldhmolletje? Aapje? D*N? Of TvD? Stemmen kan toch 21:00!

En omdat het driedubbelzododelijkedonderdag is, kun je drie keer stemmen  ;D
Bodycount moet omhoog

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #51 Gepost op: 19-02-2014, 22:24:30 »
::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #52 Gepost op: 19-02-2014, 22:26:52 »
Weer een top stukje Next. En arme bodejos, overleeft ij een rotsongevluk en gaat hij nog dood door een paar hongerige krokodillen
« Laatst bewerkt op: 19-02-2014, 22:32:12 door TvD »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #53 Gepost op: 19-02-2014, 22:28:45 »
Geweeeeeeeeeeeeeeeeldig verhaal Next.

Bodycount moet omhoog. Nou daar gaat ie dan: duidelijk is dat LdH de sjaak is. Die is via het wc raampje aan zijn einde gekomen en hangt te bungelen aan zo'n ouderwetse stortbak.

Verder is duidelijk dat deze keer geen meisjes geofferd worden, maar jongetjes.

Goodbye TvD en D*N...... de goden zijn jullie niet goed gezind ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #54 Gepost op: 19-02-2014, 22:29:34 »
Ik zou zeggen dat we afscheid gaan nemen van Stormpie, die loopt helemaal alleen ::zwaaisip::
Tja en TvD let nooit goed op wat er gebeurd ::zwaaisip::
De derde is dan de niet goed oplettende reisleider. Al 2 touristen verloren. Hij is zijn baan kwijt, dus wat is zijn leven nog waard ::zwaaisip::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #55 Gepost op: 19-02-2014, 22:33:28 »
En wie zorgt er dan voor dat jullie lekkere frietjes kunnen blijven eten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #56 Gepost op: 19-02-2014, 22:34:10 »
Aapje kan dat ook, die woont bijna in België, dus die wordt dan bevorderd.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #57 Gepost op: 19-02-2014, 22:34:28 »
Ik kan heel goed frietjes bakken (van verse aardappelen).
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #58 Gepost op: 19-02-2014, 22:36:36 »
Ik kan heel goed frietjes bakken (van verse aardappelen).

Aapje kan dat ook, die woont bijna in België, dus die wordt dan bevorderd.

En bedabkt voor de geweldige support  :P
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #59 Gepost op: 19-02-2014, 22:39:39 »
Ik wilde eigenlijk een Ycarisje doen en hier om één voor 8 op zaterdag wat posten, maar dit verhaal is gewoon té leuk om niet op te reageren!  ::rofl:: ::bravo::

Eens even denken....

Ik ga voor het grote dramatische effect, Lucy houdt het niet meer uit zonder Next, dus dat is één.
Volgens mij kan Dolfie het prima aan zonder Lukie, dus Lukie is nr 2.
En LdHmolletje zit al vast, ik voel een dramatisch einde aankomen, hij is nr 3.

Ik kan niet wachten ;D