Auteur Topic: EK Voetbal 2016 in Frankrijk  (gelezen 162575 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #460 Gepost op: 6-09-2015, 19:53:08 »
Bij de Uefa kijkt men eerst naar onderling resultaat en pas daarna naar doelsaldo....
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #461 Gepost op: 6-09-2015, 19:54:28 »
Bij de Uefa kijkt men eerst naar onderling resultaat en pas daarna naar doelsaldo....
Ooh dan is het te hopen dat Turkije verliest in Tsjechië en Oranje twee keer wint... want bij gelijkspel zijn de Turken in het voordeel natuurlijk...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #462 Gepost op: 7-09-2015, 22:31:42 »
Gibraltar heeft een goal gemaakt  ::oink:: Ze staan alleen wel maar 8-1 achter tegen Polen   ::) maar misschien kan het nog. Gibraltar is deze twee kwalificatiewedstrijden zelfs beter dan Oranje. Oranje scoorde 0 keer..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #463 Gepost op: 7-09-2015, 22:37:16 »
Meest bizarre nieuws kwam toch wel uit Minsk vandaag, waar bijna het hele Luxemburgse elftal is geveld door voedselvergiftiging. Mogelijk gaat de wedstrijd Wit-Rusland - Luxemburg niet door.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #464 Gepost op: 8-09-2015, 20:49:48 »
Typisch ;D Die winnen wel in Turkije..

Jong Oranje is uitstekend begonnen aan de kwalificatiereeks voor het EK van 2017. De ploeg van bondscoach Fred Grim had het na rust bijzonder lastig bij Jong Turkije, maar door een doelpunt van Jean-Paul Boëtius in de eerste helft werd er wel gewonnen: 0-1. Het was de tweede zege voor de talenten van Oranje, want vrijdag moest Cyprus er al aan geloven (4-0).

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #465 Gepost op: 8-09-2015, 21:10:58 »
maar door een doelpunt van Jean-Paul Boëtius in de eerste helft werd er wel gewonnen: 0-1.
Zie je wel, er moeten meer (oud-)Feyenoorders opgesteld worden ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #466 Gepost op: 21-09-2015, 20:33:51 »
De Vrij is er niet bij bij de laatste twee wedstrijden.



edit: is dit nu goed nieuws of niet ? ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #467 Gepost op: 21-09-2015, 20:52:18 »
Dan is het eindelijk tijd voor de joker :D Of krijgen we een centrum Bruma Veltman?  ::)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #468 Gepost op: 21-09-2015, 20:58:24 »
Of misschien een constructie met Ron Beton indien die weer fit genoeg is.

Maar ik hoop voor je dat joker ook eens een kans krijgt ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #469 Gepost op: 21-09-2015, 21:05:24 »
Ron Beton heeft geen ritme. Maar ja Indi en Wheelie hadden dat ook niet...  ::) Ik stel wel voor het 4-3-3 definitief achter ons te laten en over te gaan op het aanvallende 3-5-2 en bij balverlies 5-3-2. Of eventueel 4-2-3-1  ::jaja:: Oja en een penaltypakker op doel  ::)


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #470 Gepost op: 21-09-2015, 21:08:57 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #471 Gepost op: 21-09-2015, 22:44:35 »
Hoog tijd dat Rick Karsdorp wordt opgeroepen ;) Hij kan ook in het centrum van de verdediging spelen, hoewel hij eigenlijk rechtsback is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #472 Gepost op: 25-09-2015, 12:15:37 »
De voorselectie van Oranje is bekend. Met Karsdorp en zonder Van der Wiel ::bravo::

Doel: Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV), Tim Krul (Newcastle United), Jasper Cillessen (Ajax)

Verdediging: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jaïro Riedewald (Ajax), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Rick Karsdorp (Feyenoord)

Middenveld: Ibrahim Afellay (Stoke City), Vurnon Anita (Newcastle United), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (Newcastle United)

Aanval: Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Anwar El-Ghazi (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (PSV), Jeremain Lens (Sunderland), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #473 Gepost op: 25-09-2015, 12:16:20 »
Karsdorp zit bij de voorselectie!

De voorselectie van Oranje:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jairo Riedewald (Ajax), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax)

Middenveld: Ibrahim Afellay (Stoke City), Vurnon Anita (Newcastle United), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Daley Blind (Manchester United), Georginio Wijnaldum (Newcastle United)

Aanval: Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Anwar El Ghazi (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (PSV), Jeremain Lens (Sunderland), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Fenerbahçe) en Quincy Promes (Spartak Moskou).

Ik heb alleen mijn vraagtekens bij de middenvelders... Gelukkig zijn we van Indi en v/d wiel af. Maar ja krijgen we er Veltman voor terug...

Ik zou de volgende 23 namen selecteren
1. Cillessen
2. Krul
3. Vermeer
4. Janmaat
5. Tete/Karsdorp (de ervaren Janmaat samen met zo'n jonkie)
6. Van Dijk
7. Rekiki
8. Kongolo
9. Riedewald
10. ??? (ik heb alle middenvelders al geselecteerd, aanvaller of verdediger dan maar erbij...)
11. Klaassen
12. Sneijder
13. Wijnaldum
14. Blind
15. Anita
16. Affelay
17. Lens
18. Depay
19. Promes
20. El Ghazi (topscoorder Eredivisie moet, indien Nederlander en spelend bij top 3 gewoon in de selectie)
21. Dost
22. Van Persie
23. Huntelaar

Best wel rare voorselectie eigenlijk, vooral het middenveld weer ??? Waar is Bazoer? Waar is Nigel de Jong bijvoorbeeld?
« Laatst bewerkt op: 25-09-2015, 12:21:59 door Mollenvanger-MV »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #474 Gepost op: 25-09-2015, 12:16:59 »
Oh Tim is me weer eens voor/sneller, okee, begin ik opnieuw. Stap 1   ::)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #475 Gepost op: 25-09-2015, 12:35:11 »
 ::rofl::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #476 Gepost op: 25-09-2015, 14:21:41 »
Best wel rare voorselectie eigenlijk, vooral het middenveld weer ??? Waar Wie is Bazoer? Waar is Nigel de Jong bijvoorbeeld?

Fix't ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #477 Gepost op: 25-09-2015, 18:37:29 »
::rofl:: MV / Tim
::rofl:: hdd

en verder

KANSLOOS
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #478 Gepost op: 2-10-2015, 12:28:19 »
Ik snap het weer niet hoor....

Oké, Narsingh is te licht voor Oranje, maar vorige wedstrijden wel basisspeler na uitvallen Robben, wat er toch aan doet denken dat hij Nr 2 rechtsbuiten is.

Maar nu krijgen in de selectie zowel Promes als El Gahzi de voorkeur boven hem, terwijl Narsingh niet echt slechter is gaan spelen ofzo ( misschien zelfs beter bij PSV de laatste wedstrijden ).

Niet dat ik Narsingh ontzettend zal gaan missen in Oranje, maar ik kan me voorstellen dat de spelers ook niet echt weten waar ze aan toe zijn....

Verder hebben we nog steeds geen linksback ( Waarom blijft Pieters maar genegeerd worden ? )
En hebben we maar 5 middenvelders en maarliefst 7 aanvallers geselecteerd.... Waarbij we zelfs maar 1 controlerende middenvelder hebben ( Anita ) en 4 aanvallende middenvelders ( Affelay, Wijnaldum, Sneijder en Klaassen ).
Neem dan inderdaad zoals MV zegt gewooon De Jong of Bazoer mee.  ::ohno::

Achja, als je kijkt naar van welke clubs de spelers komen, spelen er maar 2 bij een Europese topclub. Dat zijn Blind en Memphis..... Dat was 5 jaar geleden wel anders
« Laatst bewerkt op: 2-10-2015, 12:34:11 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: EK Voetbal 2016 in Frankrijk
« Reactie #479 Gepost op: 2-10-2015, 14:07:19 »
Blijkbaar heeft Danny Blind geen zin in een paar weken Frankrijk. Waarschijnlijk omdat hij in die periode zelf al een vakantie gepland had staan ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!